http://www.mirror.co.uk/n(...)l-love-32-92-5415456quote:HLN: "Hoewel ze zestig jaar ouder was dan ik, vergat ik elke dag dat zij was wat andere mensen 'oud' noemen". Acteur Gregor Collins was 32 toen hij schoorvoetend besloot bij te klussen als bejaardenhelper en de 92-jarige Maria Altmann ontmoette. Het was meteen grote liefde. "We waren romantisch verbonden, maar niet in de fysieke betekenins. We waren bovennatuurlijke geliefden", stelt Collins. Over Maria wordt een biopic gemaakt met Helen Mirren in de hoofdrol.
Collins in The Guardian: "Ik herinner me de eerste keer dat ik Maria ontmoette. Ze kwam met haar stroller de hoek om in haar huis. Plots stond daar een 92-jarige dame die de kamer rondkeek als een nieuwsgierig konijntje. Ze zag me en zei 'Jij moet Gregor zijn', met het zaligste Weense accent dat ik ooit had gehoord. Het was liefde bij die eerste zin, iets wat ik niet mogelijk achtte".
de rest
Wat een vertalingquote:Ze kwam met haar stroller de hoek om in haar huis.
quote:Op zondag 29 maart 2015 16:03 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Op een ouwe fiets moet je het leren
aha je bent een beelddenkerquote:
Oh, 'de rest' had ik niet gezien.quote:Op zondag 29 maart 2015 16:20 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Hebben ze niet (die vrouw is al vier jaar dood) en hadden ze niet (staat in het stuk).
Maar het idee leent zich wel voor het bedenken van rijke metaforen.quote:
Volgens mij gaat het niet goed met de boekenverkoop ofzoquote:Op zondag 29 maart 2015 16:25 schreef karton2 het volgende:
Hier was een jaar geleden een zelfde bericht over, maar dan in de Engelse media meen ik.
Was ook zo'n man van ongeveer 30 die een vrouw van 70 aanduwde
Dat wordt ze niet want ze is in 2011 al overleden.quote:Op woensdag 1 april 2015 09:06 schreef Twiitch het volgende:
Ach boeien, gun dat vrouwtje nog wat geluk in haar laatste jaren. Al zou het wel hilarisch zijn wanneer ze nog 115 wordt oid.
Lijkt sprekend.quote:Op zondag 29 maart 2015 15:43 schreef Speculant. het volgende:
Over Maria wordt een biopic gemaakt met Helen Mirren in de hoofdrol.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |