abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151130966
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:36 schreef Fer het volgende:
Misschien is dat idee van Ryanair nog niet zo raar. 1 piloot in de cockpit, die andere met remote control op de grond in het hoofdkantoor.
Hack je de remote-control en neem je het vliegtuig over.
Dan stap ik zeker niet meer in.
pi_151131094
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:37 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Hack je de remote-control en neem je het vliegtuig over.
Dan stap ik zeker niet meer in.
Ik vind dat ook een bijzonder gevaarlijk idee.
pi_151131197
Nog steeds geen complotidioten om te verkondigen dat het allemaal in scene gezet is?
pi_151131233
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:29 schreef Tayu het volgende:
Ik heb begrepen (van CNN) dat het gaat om een psychische ziekte, anders dan depressie.

Een ex-vriendin heeft verklaard dat hij 's nachts vaak wakker werd van nare dromen, en hij noemde daarbij neerstorten met een vliegtuig.

Dat klinkt voor mij als een combinatie van PTSS en wellicht toch suïcidaal. Misschien droomde hij wel heel andere dingen, maar moest hij zijn suïcidale gedachten op de één of andere manier toch delen?

Ik weet het niet. Ik heb zelf PTSS. Reden voor mij om nooit in een beroep te werken waarbij ik in een moment van verlies van controle anderen in gevaar zou kunnen brengen. Zelfs een reden om nooit actief deel te nemen aan het verkeer.
Knap van je om dat te besluiten! ^O^
pi_151131392
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
Nog steeds geen complotidioten om te verkondigen dat het allemaal in scene gezet is?
Nu je het zegt. Heb jij een lichaam gezien dan? En vind je het ook niet ongeloofwaardig toevallig dat hij op de dag dat hij afgekeurd was om te werken toevallig ingeroosterd werd op deze route en met een gezagvoerder die op een vlucht van 2 uur toch van zijn plek gaat en de deur achter zich in het slot trekt? En dat hij dan met alleen een wijziging van de hoogte op een random moment afhankelijk van de andere piloot toch na 8-10 minuten gestage daling precies op zijn favoriete zweefvlieglokatie neerstort?
  zaterdag 28 maart 2015 @ 18:53:40 #206
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151131398
Kennelijk stond de A320 bekend vanwege problemen met vrijkomen giftige TCP dampen in de cockpit.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151131423
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
nytimes twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:24:19 Breaking News: German Pilot Sought Treatment for Vision Problems, Authorities Sayhttp://t.co/iqUyX54KVT reageer retweet
Ik kan je nu al zeggen dat dit slecht af gaat stralen op Pearl.
pi_151131427
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:34 schreef nostra het volgende:

[..]

Alsof zo'n psychologisch onderzoek veel zal helpen. Mensen met een depressie of andere stoornis zijn vaak uitstekend in staat om dat richting derden te verbergen, óók professionals. En om nu elke piloot en FO jaarlijks volledig door te lichten door antecedentenonderzoeken en wat niet meer is ook zo wat.

Bovendien werkt zoiets misschien wel de verkeerde kant op. Mensen met een kantoorbaan zijn vaak al doodsbenauwd om een psychisch probleem richting hun werkgever toe lichten, uit angst om als zwak of aansteller gezien te worden. Laat staan als dat betekent dat je voor altijd je baan verliest.
verzekeringstechnisch is het ook niet altijd even handig.
pi_151131500
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
Nog steeds geen complotidioten om te verkondigen dat het allemaal in scene gezet is?
Die zijn er idd laat bij. Normaal gesproken is er binnen een dag een topic in BNW.
pi_151131519
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Nu je het zegt. Heb jij een lichaam gezien dan? En vind je het ook niet ongeloofwaardig toevallig dat hij op de dag dat hij afgekeurd was om te werken toevallig ingeroosterd werd op deze route en met een gezagvoerder die op een vlucht van 2 uur toch van zijn plek gaat en de deur achter zich in het slot trekt? En dat hij dan met alleen een wijziging van de hoogte op een random moment afhankelijk van de andere piloot toch na 8-10 minuten gestage daling precies op zijn favoriete zweefvlieglokatie neerstort?
De lichamen zijn allemaal uit elkaar "gespat". Brr! Er is geen enkel geheel lichaam aangetroffen, alleen maar bits and pieces.

Er waren meerdere (verfrommelde) briefjes aangetroffen waarop een arts aangaf dat hij niet in staat was om te kunnen werken, bedoeld om af te geven bij de werkgever. Eén van die briefjes, dekte de datum van de crash (en was niet verfrommeld maar verscheurd).

Het is redelijk normaal, dat wanneer de autopiloot is ingeschakeld, de gezagvoerder even de cockpit verlaat. Om naar de wc te gaan, om even de benen te strekken, om te informeren bij het cabinepersoneel of alles goed verloopt, om een kopje koffie te pakken, om daarna weer plaats te nemen en de landing in te zetten. Dat is vooral routine.
pi_151131699
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef Izzy73 het volgende:
Kennelijk stond de A320 bekend vanwege problemen met vrijkomen giftige TCP dampen in de cockpit.
Dat verspreiden ze misschien standaard via de ventilatiekanalen tegen depressie en angststoornis.
Maar het combineert dan weer niet zo goed met schizofrenie en bipolaire shit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tranylcypromine
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:24:53 #212
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151132185
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat verspreiden ze misschien standaard via de ventilatiekanalen tegen depressie en angststoornis.
Maar het combineert dan weer niet zo goed met schizofrenie en bipolaire shit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tranylcypromine
Zou kunnen, maar werkt niet echt goed dan.
Er zouden al vaker problemen geweest zijn met dit gas.

Germanwings Airbus maakte in februari 2015 noodlanding in Lyon; eerdere bijna-ramp in december 2010 toen piloten bijna bewustzijn hadden verloren -
Vandaag: Airbus A320 van Vueling moest vanmorgen vanwege technische problemen terugkeren naar Barcelona
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:26:35 #213
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_151132234
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 09:54 schreef Biancavia het volgende:

[..]

Doorgaans ziet er wat minder risico aan vast als je met een snotneus achter je computer gaan zitten, dan bij een Airbus-piloot met een depressie.
Tjah ... bij bus, trein, vrachtwagenchauffeurs, heftruckbestuurders, ... is dat risico nochtans even erg ...
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_151132304
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:24 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Er zouden al vaker problemen geweest zijn met dit gas.
Hoe groot schat jij de kans in dat de copiloot van dat gas de deur ging blokkeren voor zijn collega en het vliegtuig gecontroleerd heeft laten dalen? Hij heeft een serie bewuste handelingen uitgevoerd.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:34:33 #215
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151132439
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:29 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Hoe groot schat jij de kans in dat de copiloot van dat gas de deur ging blokkeren voor zijn collega en het vliegtuig gecontroleerd heeft laten dalen? Hij heeft een serie bewuste handelingen uitgevoerd.
Geen idee, gaat die deur niet automatisch op slot dan?
Die bewuste handelingen is daar bewijs van of is dat wat ze zeggen?
Het zou misschien ook kunnen zijn dat hij het bewustzijn heeft verloren en het toestel daarna langzaam is gaan dalen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_151132491
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:45 schreef Jigzoz het volgende:
Nog steeds geen complotidioten om te verkondigen dat het allemaal in scene gezet is?
In BNW hebben ze vast voldoende om het te linken aan bankiers, joden en/of de wereldregering.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151132496
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 17:37 schreef Houtenbeen het volgende:
nytimes twitterde op zaterdag 28-03-2015 om 15:24:19 Breaking News: German Pilot Sought Treatment for Vision Problems, Authorities Sayhttp://t.co/iqUyX54KVT reageer retweet
Verminderd gezichtsvermogen is veelvoorkomende bijwerking van antidepressiva/antipsychotica.
pi_151132548
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:34 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Geen idee, gaat die deur niet automatisch op slot dan?
Die bewuste handelingen is daar bewijs van of is dat wat ze zeggen?
Het zou misschien ook kunnen zijn dat hij het bewustzijn heeft verloren en het toestel daarna langzaam is gaan dalen.
Nee, als hij bewusteloos zou zijn, dan had de gezagvoerder de cockpit kunnen binnengaan met een code. Als die code wordt ingevoerd, dan kan alleen degene die in de cockpit aanwezig is de toegang blokkeren. Dat is gebeurd, en dat is een bewuste handeling.

Toen de gezagvoerder de cockpit verliet, was de autopiloot ingeschakeld. Die is daarna uitgeschakeld.
pi_151132924
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Tayu het volgende:

Toen de gezagvoerder de cockpit verliet, was de autopiloot ingeschakeld. Die is daarna uitgeschakeld.
Niet uitgeschakeld, maar aangepast zodat het vliegtuig op de door de copiloot gewenste lokatie zou gaan crashen. Dat, en die deur afsluiten zijn twee zeer bewuste handelingen, die doe je echt niet per ongeluk.
pi_151132960
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:49 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Niet uitgeschakeld, maar aangepast zodat het vliegtuig op de door de copiloot gewenste lokatie zou gaan crashen. Dat, en die deur afsluiten zijn twee zeer bewuste handelingen, die doe je echt niet per ongeluk.
Precies.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 19:50:21 #221
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_151132975
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:37 schreef Tayu het volgende:

[..]

Nee, als hij bewusteloos zou zijn, dan had de gezagvoerder de cockpit kunnen binnengaan met een code. Als die code wordt ingevoerd, dan kan alleen degene die in de cockpit aanwezig is de toegang blokkeren. Dat is gebeurd, en dat is een bewuste handeling.

Toen de gezagvoerder de cockpit verliet, was de autopiloot ingeschakeld. Die is daarna uitgeschakeld.
Ah ja je hebt gelijk, ik zie het in het filmpje in de OP.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Redactie Frontpage zaterdag 28 maart 2015 @ 20:32:03 #222
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_151134499
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:08 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Topsporters kunnen tijdelijk hun ademhaling reguleren (denk aan biathlon bij schieten). Maar dit is nooit volledig te controleren, zeker niet bij gewoon een co-piloot. Hij was geen topsporter.
Ademhaling en hartslag hebben wel wat met elkaar te maken, als je gespannen bent dan werkt dit door.
Niet op een manier dat er wetenschappelijk iets mee te doen is.
quote:
Ik neem aan dat de gegevens van zo'n zwarte doos van een vorige vlucht van hem wel beschikbaar zijn nog.
Nee.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_151135503
Neem aan dat als er niks gebeurt, zo'n black box zichzelf weer overschrijft?
pi_151135655
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 20:54 schreef Isegrim het volgende:
Neem aan dat als er niks gebeurt, zo'n black box zichzelf weer overschrijft?
Flight Data Recorder neemt laatste 25 uur op, Cockpit Voice Recorder laatste 2 uur.
pi_151138173
Ok mijn oplossing, deur weer open, passagiers onder narcose tot 10min voor de landing. Moet toch kunnen met de technieken van vandaag.
Even a broken clock is right twice a day.
pi_151138951
Misschien mag ik dit niet zeggen, maar ik voel ook wel n beetje mee met de co-piloot, ik bedoel dat je zover van de wereld kan zijn, in een compleet andere wereld, waar je niet meer kan denken of wat voelen, dat je zo diep weggezakt bent in je leven... hij is als jongetje van pakweg 15 jaar niet bij een zweefvliegtuigclub begonnen met de gedachten om ooit in zijn leven 149 personen ermee te vermoorden, ook hij wilde gewoon ooit zijn droom nagaan.

Hij heeft een monsterlijke daad verricht, maar ooit was hij ook mens.

Ergens is het heel erg fout gegaan waarvoor hij dringend hulp had moeten krijgen.
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_151139131
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:09 schreef TLC het volgende:
Misschien mag ik dit niet zeggen, maar ik voel ook wel n beetje mee met de co-piloot, ik bedoel dat je zover van de wereld kan zijn, in een compleet andere wereld, waar je niet meer kan denken of wat voelen, dat je zo diep weggezakt bent in je leven... hij is als jongetje van pakweg 15 jaar niet bij een zweefvliegtuigclub begonnen met de gedachten om ooit in zijn leven 149 personen ermee te vermoorden, ook hij wilde gewoon ooit zijn droom nagaan.

Hij heeft een monsterlijke daad verricht, maar ooit was hij ook mens.

Ergens is het heel erg fout gegaan waarvoor hij dringend hulp had moeten krijgen.
Volkomen logische gedachten en gevoelens wat mij betreft.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 22:18:29 #228
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151139384
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef waht het volgende:

[..]

In BNW hebben ze vast voldoende om het te linken aan bankiers, joden en/of de wereldregering.
We hebben KEIHARDE aanwijzingen maar die kunnen we helaas niet delen. Er zijn al twee BNW-topics over dit vliegtuig gesloten.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_151139630
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef A_Fortiori het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik, dat na 9/11 elke cockpit wereldwijd met minimaal 2 personen bezet moest zijn. Maar ik vlieg ook niet zo vaak. Ach, ik ben een beetje dom.
Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig in wandelen hoor...

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 28-03-2015 22:44:53 ]
I´m back.
pi_151140742
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig inwandelen hoor...
Ik denk overigens niet dat minimaal 2 personen in de cockpit de oplossing is, zoals meerderen hierboven ook al beschreven. Het geeft meer een veiligheidsgevoel.

Als men iets kwaads in de zin heeft, zal men het ook bewerkstelligen. Dat is de uitdaging. Vooral als men niets meer te verliezen heeft. Men wil een daad verrichten wat een grote impact heeft, Iets heeft dus heel veel indruk op de co-piloot gemaakt, waardoor hij deze keuze heeft gemaakt.
pi_151140760
quote:
9s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:18 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

We hebben KEIHARDE aanwijzingen maar die kunnen we helaas niet delen. Er zijn al twee BNW-topics over dit vliegtuig gesloten.
Allemaal onderdeel van het complot.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_151141579
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig in wandelen hoor...
Serieus? :D
I feel kinda Locrian today
pi_151141659
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:57 schreef starla het volgende:

[..]

Serieus? :D
Ja.
Was ook verbaasd, maar zonder problemen, zonder dat iemand iets controleerde gewoon het vliegtuig in...
I´m back.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:03:13 #234
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_151141825
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja.
Was ook verbaasd, maar zonder problemen, zonder dat iemand iets controleerde gewoon het vliegtuig in...
Ja, heb ik ook meegemaakt bij tussenlandingen op kleine luchthavens in Griekenland. Je moet zelf maar zorgen dat je weer in het juiste vliegtuig instapt. Geen controle, niks.
Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
pi_151141920
Ik heb nog meegemaakt dat je zelf moest vliegen in Griekenland.
pi_151141936
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:03 schreef Domnivoor het volgende:

[..]

Ja, heb ik ook meegemaakt bij tussenlandingen op kleine luchthavens in Griekenland. Je moet zelf maar zorgen dat je weer in het juiste vliegtuig instapt. Geen controle, niks.
Ook dat, we liepen maar achter bepaalde mensen aan, weet ik nog... stond ook niemand bij om te zeggen waar je naar toe moest.
I´m back.
pi_151142427
quote:
'Lubitz had oogproblemen'

Andreas Lubitz, die naar het lijkt het Germanwings-toestel met 150 inzittenden moedwillig liet crashen in de Franse Alpen, had naast psychische problemen ook problemen met zijn ogen.

Bronnen melden aan The New York Times dat de 27-jarige Lubitz medische hulp gezocht voor problemen met zijn zicht. Ook deze problemen hield hij voor zijn werkgever verborgen, zo lijkt het. De problemen hadden hem mogelijk zijn baan als piloot kunnen kosten.
Hoe ernstig de oogproblemen van Lubitz waren, is niet duidelijk. Het wordt bovendien niet uitgesloten dat de klachten samenhingen met zijn psychische gesteldheid, aldus de krant.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_151142551
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Dat hij niets anders wist te maken van zijn leven, was al kortzichtig op zich.
pi_151142601
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:18 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
I´m back.
pi_151143160
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
Wat voor moois zouden we daar nog aan toe kunnen voegen? Aanranding mannelijke collega's, drugsgebruik en gokschulden?
Even a broken clock is right twice a day.
  zaterdag 28 maart 2015 @ 23:45:16 #241
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151143233
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
en werd gepest omdat ie eerst steward was geweest, ze noemden hem tomato andy...
are we infinite or am I alone
pi_151143249
quote:
10s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ook dat, we liepen maar achter bepaalde mensen aan, weet ik nog... stond ook niemand bij om te zeggen waar je naar toe moest.
Lijkt me een stuk goedkoper dan al die maatregelen waarmee misschien een terrorist wordt gepakt.
Voorts zijn wij van mening dat de Baronnenlijn heraangelegd moet worden.
pi_151143290
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:45 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en werd gepest omdat ie eerst steward was geweest, ze noemden hem tomato andy...
Bijna een raadsel waarom hij het niet al eerder heeft gedaan. :').
I´m back.
pi_151143340
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Bijna een raadsel waarom hij het niet al eerder heeft gedaan. :').
Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.
pi_151143459
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.
Ja, die Russische gasten in de Oekraïne dachten wrs dat-ie in de MH17 zat als purser, dus hadden zoiets van: zullen we hem nu maar vast neerhalen, dan kan dat misschien iets minder kwaad. Wie weet wat-ie van plan is.
I´m back.
pi_151143475
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.
toen zag ie al dubbel :{
...
pi_151143712
quote:
15s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:

Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.

De rest is tot op heden niet meer dan roddel en speculatie.
Die zgn ex vriendin (stewardess) die zou hebben geweten en verteld dat ze wist dat hij zich van het leven wilde beroven, iets groots van plan was, en tegen wie hij zou hebben gezegd dat iedereen zijn naam zou kennen, in zoveel stupiditeit geloof ik niet, wanneer er ook maar iemand is die wist dat Lubitz bepaalde plannen had kan die enorme schadeclaims cq rechtszaken tegemoet zien, dus mensen die iets weten, misschien zelfs artsen houden wijzelijk hun mond. IMO
pi_151143804
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.

De rest is tot op heden niet meer dan roddel en speculatie.
Die zgn ex vriendin (stewardess) die zou hebben geweten en verteld dat ze wist dat hij zich van het leven wilde beroven, iets groots van plan was, en tegen wie hij zou hebben gezegd dat iedereen zijn naam zou kennen, in zoveel stupiditeit geloof ik niet, wanneer er ook maar iemand is die wist dat Lubitz bepaalde plannen had kan die enorme schadeclaims cq rechtszaken tegemoet zien, dus mensen die iets weten, misschien zelfs artsen houden wijzelijk hun mond. IMO
Ik som het ook alleen maar op, omdat ik het enigszins ongeloofwaardig vind, toch. Heb alles een beetje via radio1 meegekregen stukje bij beetje. Het kwam bij mij over alsof zelfs een doordesemde en 3 x gepatenteerde asperger van FOK! wrs wel zou hebben bemerkt dat de knaap in kwestie ietwat merkwaardig gedrag zou moeten hebben vertoond...
I´m back.
pi_151143834
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Ryan3 het volgende:

Ik som het ook alleen maar op, omdat ik het enigszins ongeloofwaardig vind, toch. Heb alles een beetje via radio1 meegekregen stukje bij beetje.
OK.
pi_151145194
quote:
2s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef Izzy73 het volgende:
Kennelijk stond de A320 bekend vanwege problemen met vrijkomen giftige TCP dampen in de cockpit.
Bron?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 29 maart 2015 @ 01:19:26 #251
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151145808
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 19:06 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Dat verspreiden ze misschien standaard via de ventilatiekanalen tegen depressie en angststoornis.
Maar het combineert dan weer niet zo goed met schizofrenie en bipolaire shit.

http://en.wikipedia.org/wiki/Tranylcypromine
lol, lijkt me waarschijnlijker dat er 1,2,3-trichloropropaan bedoeld wordt, als curing agent voor fuel tank sealer.
are we infinite or am I alone
  zondag 29 maart 2015 @ 08:58:18 #252
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151148474
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 16:38 schreef SeLang het volgende:

[..]

Vroeger mocht je nieteens piloot worden als je een bril droeg. Misschien is dat zelfs nog steeds zo.
Maar ik wordt liever rondgevlogen door iemand met een bril dan door één of andere kras emo.
Niet tijdens de kras emo fase he. Als iemand hersteld is, bedoel ik.

Hihi@idee van keuze tussen depressieve of niet depressieve piloot en russisch roulette ;)
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  zondag 29 maart 2015 @ 09:00:38 #253
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_151148493
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 18:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Die zijn er idd laat bij. Normaal gesproken is er binnen een dag een topic in BNW.
Ik keek ook eerst inBNW toen ik een topic hierover zocht :@
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
pi_151148576
Iemand met een narcistische stoornis kan zich geweldig goed voordoen. Iedereen vindt zo iemand aardig, intelligent etc.
Ik denk dat hij zoiets had van: als ik niet meer mag vliegen mogen anderen dat ook niet. Net zoals een jaloerse echtgenoot die ex-vrouw en kinderen doodt: als ik haar niet mag, mag niemand haar.
Met een portie antidepressiva wordt het nog makkelijker want alle remmingen die iemand van nature heeft, vallen weg.

In plaats van meer medische keuringen die niets uithalen kun je beter net zoals in Amerika een vlieger pas na een paar jaar op een airbus zetten en niet meteen na zijn vliegopleiding. In die paar jaar kun je meer te weten komen dan tijdens een momentopname van een psychologische test, die iedere narcist met vlag en wimpel doorstaat trouwens.

Is er al meer bekend over die drie gevechtsvliegtuigen?
pi_151148658
Gevechtsvliegtuigen?
pi_151148687
Drie? Het was er toch een?
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_151148693
Hier een heel interessant artikel over de mensen die zwarte dozen hebben beluisterd:
http://www.theguardian.co(...)-black-box-recording

Fragment:
Evans remembers a case in China in which the flight data recorder suggested that the flaps on the wings had moved when they shouldn't have, and she had to work out whether it was a pilot error (a lever pushed at the wrong moment) or a technical error (the flaps adjusting on their own). She listened to the tape again and again, isolating a sound that seemed like it could have been the lever in question. Then, she went to another identical aircraft, with an identical recording system. She switched the recorder on, she pulled the lever, and then she listened back. The problem, as it turned out, was the pilot's fault.
pi_151148697
quote:
7s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:18 schreef Biancavia het volgende:
Drie? Het was er toch een?
Ik las drie gister. Hoewel hier staat van één:
Een herder uit de Alpen vertelde in de Franse media over de Airbus A320 die dinsdag tussen de bergen crashte. Volgens de ooggetuige kruiste een gevechtsvliegtuig het toestel van Germanwings vlak voor het fatale moment.
'Wij waren ongeveer tegen elf uur 's middag aan de voet van de Tromasberg, toen we rechts een vliegtuig zagen naderen. Het vloog erg laag en volgde een rare baan, maar we dachten dat het uit de richting van Nice kwam.'

'Op hetzelfde moment zagen we in de tegenovergestelde richting een gevechtsvliegtuig. Hier in de buurt komen echter vaak militaire toestellen proefvluchten maken, dus we stelden ons hierbij ook geen vragen.'

'Het is pas achteraf dat we ons realiseerden dat het gevechtsvliegtuig waarschijnlijk was uitgestuurd omdat het vliegtuig verdacht laag vloog. Die piloot moet dus de laatste en beste ooggetuige van de crash zijn geweest.'


http://www.standaard.be/cnt/dmf20150326_01599359

[ Bericht 37% gewijzigd door Loekie1 op 29-03-2015 09:46:00 ]
  zondag 29 maart 2015 @ 09:46:15 #259
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149116
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:16 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

In de Nederlandse media ook. Hier bijvoorbeeld de Telegraaf:

[..]

Dat kan je eerder opvatten als iemand die de ambitie heeft om een geweldige prestatie te bereiken in zijn vakgebied. Zo iemand kan je dan hoogstens opvatten als te ambitieus.

Maar de Daily Mail valt ook niet serieus te nemen. In vergelijking met bv de Telegraaf is dat een echte sensatiekrant.
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 13:11 schreef Lienekien het volgende:
Goh, op het BBC-nieuws was de quote van de vriendin heel anders. Helemaal niet dat hij een 'heinous act' plande, maar dat hij zei dat hij iets zou doen wat het systeem zou veranderen en dat iedereen zijn naam zou kennen.

Lijkt me geen alarmbel dat hij een massamoord aan het plannen was of überhaupt van plan was iemand iets aan te doen.
Uit het daily mail artikel:

quote:
The 26-year-old Germanwings stewardess, known only as Maria W, revealed to a German newspaper how Lubitz ominously told her last year: ‘One day I will do something that will change the whole system, and then all will know my name and remember it.’

http://www.dailymail.co.u(...)ting-going-down.html
Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen. *O*
Je suis Charlie Sheen
pi_151149230
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef Za het volgende:

[..]

Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.

Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
(Heeft verder niks met gedrag te maken)

Kan dus zijn dat hij bang was (misschien wel onterecht) aan een tumor in zijn hoofd te overlijden en dat wilde voorkomen (lees liever in eigen hand hebben). En halfzijdig blind worden was misschien ook onoverkomelijk voor hem, vanwege zijn beroep dat hij wellicht graag deed.

Is de diagnose ook bekend?
  zondag 29 maart 2015 @ 09:51:33 #261
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151149231
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Uit het daily mail artikel:

[..]

Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen. *O*
Eerste regel onder de titel:
quote:
Andreas Lubitz told former girlfriend he was planning an act so horrifying his name would be remembered forever
are we infinite or am I alone
  zondag 29 maart 2015 @ 09:52:40 #262
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149262
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

Eerste regel onder de titel:

[..]

Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 10:00:14 #263
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151149420
quote:
10s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:52 schreef NotYou het volgende:

[..]

Tja, de dikgedrukte geopinieerde/duidende samenvattingen die lezers ertoe moeten verleiden het hele artikel te lezen, klaarblijkelijk zonder succes.
lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...
are we infinite or am I alone
  zondag 29 maart 2015 @ 10:03:19 #264
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149482
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in het artikel zelf...
Wanneer je dit artikel leest heb je exact dezelfde kennis van deze uitspraken als wanneer je een artikel van een willekeurig ander medium leest. Wanneer je tenminste in staat bent te onderscheiden wanneer iets geciteerd is en wanneer niet. :*

Sterker nog, na het lezen zul je, je als het goed is net zo verbazen over de sprongen die in de titel van het artikel genomen zijn. O+
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 10:03:39 #265
236046 NotYou
tigerblood
pi_151149489
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 10:00 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

lol, dus de Daily Mail liegt enkel in titels, in samenvattingen, in onderschriften onder foto's, in vetgedrukte tekst, in kadertjes, maar niet in rechtstreekse quotes, als er aanhalingstekens rond staan...
Mooie edit. ^O^
Je suis Charlie Sheen
  zondag 29 maart 2015 @ 11:05:55 #266
345170 Roger_Epiales
The Wind Weaver
pi_151150824
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
(Heeft verder niks met gedrag te maken)

Kan dus zijn dat hij bang was (misschien wel onterecht) aan een tumor in zijn hoofd te overlijden en dat wilde voorkomen (lees liever in eigen hand hebben). En halfzijdig blind worden was misschien ook onoverkomelijk voor hem, vanwege zijn beroep dat hij wellicht graag deed.

Is de diagnose ook bekend?
Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.
Ook geen fijn vooruitzicht natuurlijk.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_151150880
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 11:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik zou bij de combi oogproblemen + neuroloog als eerste aan MS denken, persoonlijk.
Ook geen fijn vooruitzicht natuurlijk.
Waar je het eerste aan denkt heeft veel te maken met je eigen kader, maar hoe dan ook ligt het dan bij schade in je hersenen, om het dan maar algemeen te houden, en dat is idd geen prettig vooruitzicht
pi_151150885
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:

[..]

[..]

Uit het daily mail artikel:

[..]

Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen. *O*
Zowel de titel als de 1e regel zijn verzonnen door de Daily Mail. Halverwege het artikel en in veel kleinere letters komt de werkelijke quote pas naar voren. Het is logisch dat andere users vallen over deze misleidende teksten en het lijkt me beter als jij zelf eens beter leest voordat je anderen gaat wijzen op hun 'fouten'.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  zondag 29 maart 2015 @ 11:12:31 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151150928
quote:
14s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:46 schreef NotYou het volgende:

[..]


[..]

Uit het daily mail artikel:

[..]

Mensen met kritiek moeten misschien gewoon beter (of uberhaupt) lezen. *O*
Nou, nou, poeh, poeh, wat trek ik me dit aan.

<insert wat rete-irritante smiley's in NotYou-stijl>
The love you take is equal to the love you make.
pi_151151590
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 09:51 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Dan zal ik maar eens iets in de groep gooien.
Normaal ga je niet naar een neuroloog voor oogproblemen. Niet als eerste stap.
Als je daar naar wordt gestuurd door een oogarts, denkt hij aan een tumor op of bij de oogzenuw.
Klinkklare onzin. Als een oogarts op het eerste oog niets kan vinden (pun intended) of op zoek is naar meer informatie (bijv. om bepaalde aandoeningen uit te sluiten) is een neuroloog al snel de logische vervolgstap. Dit ligt echt enorm dicht bij elkaar en daar valt dus weinig uit af te leiden.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 29 maart 2015 @ 12:07:16 #271
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151152068
Neurologie is heel breed.
We kunnen er zo weinig uit afleiden.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151152417
quote:
Geluidsopnames cockpit gelekt

AMSTERDAM -
Commandant Patrick S. in de rampvlucht van Germanwings schreeuwde vlak voor de crash dat copiloot Andreas Lubitz 'die verdomde deur' open moest doen. Dat blijkt uit geluidsopnames uit de cockpit die de Duitse krant Bild heeft beluisterd.
De geluidsopnames tonen aan dat de copiloot de deur van de cockpit op slot deed, vlak nadat zijn collega Patrick S. de ruimte verliet. Het versterkt het vermoeden dat copiloot Lubitz het vliegtuig expres heeft laten neerstorten.
Na het vinden van de voicerecorder, zijn onderzoekers in staat gesteld om anderhalf uur aan geluidsopnames terug te luisteren. Het Duitse Bild stelt op basis van geluidsopnames dat de collega's in de cockpit de eerste twintig minuten over koetjes en kalfjes hebben zitten praten. Ook vertelt de commandant aan Lubitz dat hij voor vertrek uit Barcelona geen tijd had om naar het toilet te gaan.
Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landig in Düsseldorf voor te bereiden. Lubitz antwoordt met opmerkingen als 'ik hoop het' en 'we zullen zien.' Direct erna vertelt Lubitz aan zijn collega dat hij 'nu' wel naar het toilet kan gaan, vervolgens krijgt Lubitz na twee minuten toestemming om 'het commando over te nemen.' Op dat moment volgt er een geluidsfragment dat al eerder naar buiten werd gebracht: de stoel schuift naar achter en de deur sluit. Collega Patrick S. is naar het toilet vertrokken en Lubitz is alleen in de cockpit.
Om 10.29 uur begint het vliegtuig volgens Bild aan een abrupte daling. Om 10.32 uur proberen de luchtverkeersleiders in Düsseldorf tevergeefs om contact te krijgen met Lubitz. Op dat moment gaat er in het vliegtuig een alarm af, gevolgd door een harde slag op de deur. Patrick S. schreeuwt: 'Open die deur in godsnaam!' Op dat moment is er gegil van passagiers te horen op de geluidsband.
Om 10.38 uur is alleen nog Lubitz te horen die rustig ademhaalt. Twee minuten later raakt het vliegtuig een bergtop. Het laatste wat er op de band te horen valt, is het gegil van doodsbange passagiers.
Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
  zondag 29 maart 2015 @ 12:32:23 #273
249182 Holy_Goat
mhèèhèhè
pi_151152533
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
:{w tering :N

Klopt het verhaal overigens dat ie al tijden doktersbriefjes had weggemmoffeld dat ie niet meer zou mogen vliegen?
  zondag 29 maart 2015 @ 12:33:18 #274
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_151152544
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
Het ultieme gevoel van macht dus.

Ik snap het trouwens niet hoor.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_151152584
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
Het geluid van die voicerecorder zal wel sterk verhoogt zijn. Ik weet niet hoeveel je door een gepantserde deur hoort, maar hij zal vast wel wat gehoord hebben.

Die man moet echt ver heen geweest zijn... onvoorstelbaar :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 12:36:53 ]
pi_151152663
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
De knop was omgedraaid op het moment dat hij de cockpitdeur sloot. Daarna zijn 8 minuten veel te kort om de knop weer terug te draaien ondanks het geschreeuw van de passagiers.
pi_151152872
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:40 schreef Idisrom het volgende:

. Daarna zijn 8 minuten veel te kort om de knop weer terug te draaien ondanks het geschreeuw van de passagiers.
wat is dat voor een onzinnige reactie?
pi_151152898
Dus ook de passagiers hebben 8 minuten voor inslag meegekregen dat er problemen waren.
Uiteraard kijken ze dan naar buiten en zien het oppervlakte steeds dichterbij komen. 8 min lang :{
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151152940
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:49 schreef computergirl het volgende:

[..]

wat is dat voor een onzinnige reactie?
Bij gijzelingen en kapingen vroeger moest er soms dagenlang op de kapers of gijzelnemers ingepraat worden.
Zie maar als voorbeeld de treinkapingen en de bezetting van het provinciehuis te Assen in de jaren ´70.
  zondag 29 maart 2015 @ 12:54:00 #280
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_151152963
quote:
18s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:50 schreef eight het volgende:
Dus ook de passagiers hebben 8 minuten voor inslag meegekregen dat er problemen waren.
Uiteraard kijken ze dan naar buiten en zien het oppervlakte steeds dichterbij komen. 8 min lang :{
Misschien iets korter, omdat die daling begon tijdens de plaspauze. Maar al vrij vlot had de gezagvoerder dat er iets niet goed mis was. Erg he :{.
&lt;a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow"&gt;Afleidingsmanoeuvre&lt;/a&gt;
pi_151153162
quote:
2s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:54 schreef Falco het volgende:

[..]

Misschien iets korter, omdat die daling begon tijdens de plaspauze. Maar al vrij vlot had de gezagvoerder dat er iets niet goed mis was. Erg he :{.
Als de tijden die de Bild aangegeven kloppen dan zijn het echt 8 minuten geweest. Op 10.32 gaat gezagvoerder op de deur slaan gevolgd met geschreeuw van passagiers.
Op 10.40 raakt vliegtuig de bergtop. Vreselijk
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_151153361
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:02 schreef eight het volgende:

[..]

Als de tijden die de Bild aangegeven kloppen dan zijn het echt 8 minuten geweest. Op 10.32 gaat gezagvoerder op de deur slaan gevolgd met geschreeuw van passagiers.
Op 10.40 raakt vliegtuig de bergtop. Vreselijk
Brrr, moet er niet aan denken. :{

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-03-2015 13:09:49 ]
  Vis een optie? zondag 29 maart 2015 @ 13:15:20 #283
70532 loveli
N
pi_151153512
2 minuten, 8 minuten, 20 minuten. Maakt het uit?

Had het netter gevonden als dit niet was gelekt.
crap in = crap out
  zondag 29 maart 2015 @ 13:18:39 #284
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_151153572
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:15 schreef loveli het volgende:
2 minuten, 8 minuten, 20 minuten. Maakt het uit?

Had het netter gevonden als dit niet was gelekt.
maakt nogal een verschil inderdaad, als het jezelf betreft of een geliefde.
pi_151153607
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:15 schreef loveli het volgende:
2 minuten, 8 minuten, 20 minuten. Maakt het uit?

Had het netter gevonden als dit niet was gelekt.
Netter? Kijk om je heen. Je leeft niet in een nette wereld.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:23:03 #286
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151153666
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:
Om 10.27 uur vraagt de commandant aan Lubitz om de landig in Düsseldorf voor te bereiden. Lubitz antwoordt met opmerkingen als 'ik hoop het' en 'we zullen zien.' Direct erna vertelt Lubitz aan zijn collega dat hij 'nu' wel naar het toilet kan gaan, vervolgens krijgt Lubitz na twee minuten toestemming om 'het commando over te nemen.' Op dat moment volgt er een geluidsfragment dat al eerder naar buiten werd gebracht: de stoel schuift naar achter en de deur sluit. Collega Patrick S. is naar het toilet vertrokken en Lubitz is alleen in de cockpit.

Verschrikkelijke opname.
2000 light years from home
  zondag 29 maart 2015 @ 13:23:04 #287
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_151153667
Er valt weinig aan te doen. Zelfs met drie piloten kan 1 de boel versjteren. Je kan de deur weer openzetten, maar dan wordt zo'n toestel geheid weer gekaapt en in een gebouw gevlogen.
Ook met drie piloten is er schijnveiligheid. Ik kan zo een aantal scenario's bedenken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 29 maart 2015 @ 13:24:14 #288
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151153693
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:23 schreef BabeWatcher het volgende:
Er valt weinig aan te doen. Zelfs met drie piloten kan 1 de boel versjteren. Je kan de deur weer openzetten, maar dan wordt zo'n toestel geheid weer gekaapt en in een gebouw gevlogen.
Ook met drie piloten is er schijnveiligheid. Ik kan zo een aantal scenario's bedenken.
Nooit één persoon in de cockpit laten.
2000 light years from home
pi_151153728
Integere onderzoekers daar trouwens. Eerst lekken aan de NYT, nu weer aan Bild. :{
  zondag 29 maart 2015 @ 13:27:12 #290
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_151153740
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:24 schreef Merkie het volgende:

[..]

Nooit één persoon in de cockpit laten.
Maar dan nog kan de piloot het toestel laten crashen. Zeker bij de landing gaat het te snel om in te grijpen. En dan kan ik nog meer zaken bedenken.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_151153743
Ik snap het ook echt niet en voor het eerst in lange tijd dat ik van een nieuwsbericht rillingen krijg. :{
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:28:00 #292
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151153748
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:27 schreef BabeWatcher het volgende:

[..]

Maar dan nog kan de piloot het toestel laten crashen. Zeker bij de landing gaat het te snel om in te grijpen. En dan kan ik nog meer zaken bedenken.
Kans wordt wel kleiner (tweede persoon kan deur openen etc.) en de drempel om zoiets te doen wordt hoger. Kost je ook niks. Ik zie geen reden om het niet te doen.
2000 light years from home
  zondag 29 maart 2015 @ 13:28:06 #293
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_151153755
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:27 schreef Pisces29 het volgende:
Ik snap het ook echt niet en voor het eerst in lange tijd dat ik van een nieuwsbericht rillingen krijg. :{
Het is soms beter om niet alles te weten.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 29 maart 2015 @ 13:30:39 #294
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_151153812
Ik vind het ook raar dat de hoofdpiloot het niet een uurtje kan ophouden. Er zijn zo veel mensen die op de weg werken en twee uur niet naar de wc kunnen.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
  zondag 29 maart 2015 @ 13:32:45 #295
61703 BabeWatcher
Stephanie <3
pi_151153848
Achteraf is het natuurlijk altijd makkelijk praten :@
Als je het hele bericht leest, die piloot HAD natuurlijk ..... en ALS ..... maar je kan zo'n vlucht niet overdoen en meestal gaat het wel goed. Ik heb ook grappenmakende collegae.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_151153851
quote:
‘One day I will do something that will change the whole system, and then all will know my name and remember it.’
Dat denken/zeggen miljoenen mensen, overigens. Grootheidswaanzin is niet echt een onderscheidende eigenschap.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:33:18 #297
236046 NotYou
tigerblood
pi_151153852
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het ook raar dat de hoofdpiloot het niet een uurtje kan ophouden. Er zijn zo veel mensen die op de weg werken en twee uur niet naar de wc kunnen.
Waarom kunnen ze niet gewoon in elkaars konten plassen? Dan is er helemaal geen ingrijpende verbouwing van het interieur noch een wijziging van de procedures die nieuwe risico's introduceert (extra crew in de cockpit) nodig!!
Je suis Charlie Sheen
pi_151153870
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het ook raar dat de hoofdpiloot het niet een uurtje kan ophouden. Er zijn zo veel mensen die op de weg werken en twee uur niet naar de wc kunnen.
Ach, zo gek is het niet. Als piloot wil je waarschijnlijk zo comfortabel mogelijk daar zitten.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151153911
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 13:30 schreef BabeWatcher het volgende:
Ik vind het ook raar dat de hoofdpiloot het niet een uurtje kan ophouden. Er zijn zo veel mensen die op de weg werken en twee uur niet naar de wc kunnen.
Waarschijnlijk hadden ze daarvoor de ochtendvlucht van Dusseldorf naar Barcelona al gedaan. De "turn-around" moet vaak zo snel dat er dan geen tijd is voor toiletbezoek.
  zondag 29 maart 2015 @ 13:36:24 #300
340341 Blester
Membre très utile
pi_151153921
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 12:27 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bron: http://www.telegraaf.nl/b(...)ockpit_gelekt__.html

Fuck it, minstens 8 minuten weten dat je er aan gaat terwijl de piloot in paniek een deur probeert in te beuken.

Buiten dat, hoe ver moet je van het pad zijn om 149 schreeuwende mensen te negeren? Als ze op de voice recorder te horen zijn dan moet hij ze ook gehoord hebben. Echt bizar :{
Ik denk dat het nu ook niet lang meer duurt voordat de hele tape uitlekt op internet.
~ Love comes unseen; we only see it go
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')