Volkomen logische gedachten en gevoelens wat mij betreft.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:09 schreef TLC het volgende:
Misschien mag ik dit niet zeggen, maar ik voel ook wel n beetje mee met de co-piloot, ik bedoel dat je zover van de wereld kan zijn, in een compleet andere wereld, waar je niet meer kan denken of wat voelen, dat je zo diep weggezakt bent in je leven... hij is als jongetje van pakweg 15 jaar niet bij een zweefvliegtuigclub begonnen met de gedachten om ooit in zijn leven 149 personen ermee te vermoorden, ook hij wilde gewoon ooit zijn droom nagaan.
Hij heeft een monsterlijke daad verricht, maar ooit was hij ook mens.
Ergens is het heel erg fout gegaan waarvoor hij dringend hulp had moeten krijgen.
We hebben KEIHARDE aanwijzingen maar die kunnen we helaas niet delen. Er zijn al twee BNW-topics over dit vliegtuig gesloten.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 19:35 schreef waht het volgende:
[..]
In BNW hebben ze vast voldoende om het te linken aan bankiers, joden en/of de wereldregering.
Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig in wandelen hoor...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 13:50 schreef A_Fortiori het volgende:
Eerlijk gezegd dacht ik, dat na 9/11 elke cockpit wereldwijd met minimaal 2 personen bezet moest zijn. Maar ik vlieg ook niet zo vaak. Ach, ik ben een beetje dom.
Ik denk overigens niet dat minimaal 2 personen in de cockpit de oplossing is, zoals meerderen hierboven ook al beschreven. Het geeft meer een veiligheidsgevoel.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig inwandelen hoor...
Allemaal onderdeel van het complot.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:18 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
We hebben KEIHARDE aanwijzingen maar die kunnen we helaas niet delen. Er zijn al twee BNW-topics over dit vliegtuig gesloten.
Serieus?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:23 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Joh, in Griekenland kon je na 9/11 gewoon nog unchecked een vliegtuig in wandelen hoor...
Ja.quote:
Ja, heb ik ook meegemaakt bij tussenlandingen op kleine luchthavens in Griekenland. Je moet zelf maar zorgen dat je weer in het juiste vliegtuig instapt. Geen controle, niks.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 22:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja.
Was ook verbaasd, maar zonder problemen, zonder dat iemand iets controleerde gewoon het vliegtuig in...
Ook dat, we liepen maar achter bepaalde mensen aan, weet ik nog... stond ook niemand bij om te zeggen waar je naar toe moest.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:03 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ja, heb ik ook meegemaakt bij tussenlandingen op kleine luchthavens in Griekenland. Je moet zelf maar zorgen dat je weer in het juiste vliegtuig instapt. Geen controle, niks.
quote:'Lubitz had oogproblemen'
Andreas Lubitz, die naar het lijkt het Germanwings-toestel met 150 inzittenden moedwillig liet crashen in de Franse Alpen, had naast psychische problemen ook problemen met zijn ogen.
Bronnen melden aan The New York Times dat de 27-jarige Lubitz medische hulp gezocht voor problemen met zijn zicht. Ook deze problemen hield hij voor zijn werkgever verborgen, zo lijkt het. De problemen hadden hem mogelijk zijn baan als piloot kunnen kosten.
Hoe ernstig de oogproblemen van Lubitz waren, is niet duidelijk. Het wordt bovendien niet uitgesloten dat de klachten samenhingen met zijn psychische gesteldheid, aldus de krant.
Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....quote:
Wat voor moois zouden we daar nog aan toe kunnen voegen? Aanranding mannelijke collega's, drugsgebruik en gokschulden?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
en werd gepest omdat ie eerst steward was geweest, ze noemden hem tomato andy...quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
Lijkt me een stuk goedkoper dan al die maatregelen waarmee misschien een terrorist wordt gepakt.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:05 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ook dat, we liepen maar achter bepaalde mensen aan, weet ik nog... stond ook niemand bij om te zeggen waar je naar toe moest.
Bijna een raadsel waarom hij het niet al eerder heeft gedaan.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:45 schreef crystal_meth het volgende:
[..]
en werd gepest omdat ie eerst steward was geweest, ze noemden hem tomato andy...
Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:46 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Bijna een raadsel waarom hij het niet al eerder heeft gedaan..
Ja, die Russische gasten in de Oekraïne dachten wrs dat-ie in de MH17 zat als purser, dus hadden zoiets van: zullen we hem nu maar vast neerhalen, dan kan dat misschien iets minder kwaad. Wie weet wat-ie van plan is.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.
toen zag ie al dubbelquote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:48 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Toen hij de 2 Audi's bestelde zat hij nog in een manische fase.
Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.quote:Op zaterdag 28 maart 2015 23:24 schreef Ryan3 het volgende:
Het was wel een fubar knulletje zeg, én halve homo, én depressivo, én oogklachten, én wilde even naam maken, én laat vliegtuig tegen berg crashen....
Ik som het ook alleen maar op, omdat ik het enigszins ongeloofwaardig vind, toch. Heb alles een beetje via radio1 meegekregen stukje bij beetje. Het kwam bij mij over alsof zelfs een doordesemde en 3 x gepatenteerde asperger van FOK! wrs wel zou hebben bemerkt dat de knaap in kwestie ietwat merkwaardig gedrag zou moeten hebben vertoond...quote:Op zondag 29 maart 2015 00:00 schreef Za het volgende:
[..]
Het enige feitelijke (bevestigd door ziekenhuis) is dat hij sinds februari bij een neuroloog liep voor oogproblemen. Het betrof diagnostisch onderzoek hij was (nog) niet in behandeling hiervoor en kreeg de diagnose op 10 maart.
De rest is tot op heden niet meer dan roddel en speculatie.
Die zgn ex vriendin (stewardess) die zou hebben geweten en verteld dat ze wist dat hij zich van het leven wilde beroven, iets groots van plan was, en tegen wie hij zou hebben gezegd dat iedereen zijn naam zou kennen, in zoveel stupiditeit geloof ik niet, wanneer er ook maar iemand is die wist dat Lubitz bepaalde plannen had kan die enorme schadeclaims cq rechtszaken tegemoet zien, dus mensen die iets weten, misschien zelfs artsen houden wijzelijk hun mond. IMO
OK.quote:Op zondag 29 maart 2015 00:03 schreef Ryan3 het volgende:
Ik som het ook alleen maar op, omdat ik het enigszins ongeloofwaardig vind, toch. Heb alles een beetje via radio1 meegekregen stukje bij beetje.
Bron?quote:Op zaterdag 28 maart 2015 18:53 schreef Izzy73 het volgende:
Kennelijk stond de A320 bekend vanwege problemen met vrijkomen giftige TCP dampen in de cockpit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |