Oke hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dát was een grapjeVandaar een '
'
![]()
Ohw, niet gezien. Excusesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik linkte naar een specifieke post.
Mobiel werkt niet echt mee. Die van pizza?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik linkte naar een specifieke post.
Yes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mobiel werkt niet echt mee. Die van pizza?
Het is een vertaling van een Frans boek, dus misschien hebben ze die wel. Zou ook aardig zijn, dan lijk ik slimmer dan ik benquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jezelf met iets belonen voelt altijd zo goed.
Hoop voor je dat ze het hebben.
Er is ook al een maagdentopic, dus jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:35 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk. Raar dat daar een topic voor is.
quote:
Niet psycho. Kolerequote:
Vallen wij al af, he.quote:
Zal ik zo thuis ook ff doenquote:
Swsquote:
Echt, ik had met alle liefde die hele fucking show in die fucking bank gelegen, als ik Pink ook maar één seconde aan mocht raken zoals tijdens dit optredenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal ik zo thuis ook ff doen
Nu ff laatste loodjes. I'll be back![]()
Dan kun je je Frans nog een beetje bijspijkeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het is een vertaling van een Frans boek, dus misschien hebben ze die wel. Zou ook aardig zijn, dan lijk ik slimmer dan ik ben
Ben je je dag een beetje heel doorgekomen?
Nu ben ik benieuwdquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:40 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Echt, ik had met alle liefde die hele fucking show in die fucking bank gelegen, als ik Pink ook maar één seconde aan mocht raken zoals tijdens dit optreden
Moet je gewoon even dat filmpje aanklikkenquote:
Zit in een grote zaal met allemaal nurds, doe ik straks in de hotelkamer welquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:42 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Moet je gewoon even dat filmpje aanklikken
Tof.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan kun je je Frans nog een beetje bijspijkeren.
Ja, dat was niet zo moeilijk.
Ben niet eens erg moe geworden van vandaag. En kreeg een mailtje dat ze ergens waar ik een sollicitatie naar heb gestuurd goed mensen kunnen gebruiken, dus ik mag op gesprek komen. Dat is ook wel positief.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:44 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zit in een grote zaal met allemaal nurds, doe ik straks in de hotelkamer wel
Op een huiswerkbegeleidinginstituut. Een vriendin van me werkt daar ook, zij vertelde dat ze er nog op zoek waren naar nieuwe mensen die uitleg konden geven over betavakken. Dus heb wel goede hoop dat dat gaat lukken.quote:
Als het ik zo geil is, kan ik tenminste ook meteen een fapje doen.quote:
Ja, nou, ik word er wel geil van. Maar ik vind Pink dan ook gewoon geil, en de manier waarop ze dat liedje zingt, en de manier waarop die handen aan haar zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:47 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Als het ik zo geil is, kan ik tenminste ook meteen een fapje doen.
Leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Op een huiswerkbegeleidinginstituut. Een vriendin van me werkt daar ook, zij vertelde dat ze er nog op zoek waren naar nieuwe mensen die uitleg konden geven over betavakken. Dus heb wel goede hoop dat dat gaat lukken.
Je hebt al ervaring met bijles geven, dus je lijkt me wel een geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet eerst het gesprek nog maar zien door te komen.
Maar het lijkt me erg leuk werk.
Succesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar trainingAlweer niet op rolschaatsen
![]()
Anyway, tot later![]()
Train zequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar trainingAlweer niet op rolschaatsen
![]()
Anyway, tot later![]()
Dat denk ik ook wel. Hopelijk wordt dit wat, want mijn studiefinanciering stopt over een paar maanden al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt al ervaring met bijles geven, dus je lijkt me wel een geschikte kandidaat.
Goed dat je er nu bericht op krijgt en er al mee bezig bent om werk te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Hopelijk wordt dit wat, want mijn studiefinanciering stopt over een paar maanden al.
Mijn huidige bijbaan is ook leuk, maar ik ben nu heel veel onderweg voor maar heel weinig uren, vandaar dat ik nu wat verder aan het zoeken ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed dat je er nu bericht op krijgt en er al mee bezig bent om werk te vinden
Meer uren en minder rijstijd klinkt leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huidige bijbaan is ook leuk, maar ik ben nu heel veel onderweg voor maar heel weinig uren, vandaar dat ik nu wat verder aan het zoeken ben.
Nee, het zijn gewoon kinderen die soms 40 minuten fietsen hier vandaan wonen, en als de bijles dan maar anderhalf uur duurt ben je daar relatief wel heel veel tijd aan kwijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Meer geld klinkt leuk.
Hoe gaat dat? Met het ov en de fiets? Neem je je fiets ook mee in de trein?
Zwerverhoer die beastiality diensten begint te verlenen?quote:
Wanneer jij een auto hebt is het leven ineens zoveel chiller. Lekker maar een klein kwartiertje over dezelfde afstand doen. Lekker verwarming en geen grote inspanning.quote:
Hoe was theatersport ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
Thuis zijn op dit tijdstip
Eten maken
Theatersport?quote:
Leuk! Uiteindelijk nog me wat lui in de kroeg belandquote:
Jaquote:
Super tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk! Uiteindelijk nog me wat lui in de kroeg belandBlij dat ik gegaan ben
[..]
Ja
Jaquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat het mijn ex was
Toppertje, ben trots op jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Gelijk (bijna) uit mijn dipje, Was aanspreekbaar vandaag, heb bewust sociaal gedaan en had weer motivatie om te werken
Kan ik zoiets bijwonen als publiek, gratis?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Theatersport is tof. Heb ik jaaaaaaren geleden ook gedaan in Amersfoort. Toen ik nog jong en wat minder bedorven was.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Gelijk (bijna) uit mijn dipje, Was aanspreekbaar vandaag, heb bewust sociaal gedaan en had weer motivatie om te werken
Ik heb geen idee hoe het er nu aan toe gaat. Toen ik het deed wel, maar das wel heul lang geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan ik zoiets bijwonen als publiek. Gratis?
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Theatersport is tof. Heb ik jaaaaaaren geleden ook gedaan in Amersfoort. Toen ik nog jong en wat minder bedorven was.
quote:
Wel als publiek, niet gratis,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan ik zoiets bijwonen als publiek. Gratis?
Jaquote:
Hoe pak je zoiets aan, uit een asociaal dipje komen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Zo zie je maar wat je allemaal wél kan ook al lijkt het allemaal effe shit en moeilijkquote:
Ik wist niet eens dat het nog bestondquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
JaJe bent nooit te oud trouwens
[..]![]()
[..]
Wel als publiek, niet gratis,
[..]
Ja
Ik deed het door te wandelen met een hiking groepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe pak je zoiets aan, uit een asociaal dipje komen?
Ik heb het ook wel 's gedaan. Best tof.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog bestond![]()
Next: Cali op de Parade deze zomer
Jezelf dwingen om sociaal te doen. kies wel mensen waarbij het makkelijk is om sociaal te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat je allemaal wél kan ook al lijkt het allemaal effe shit en moeilijk
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog bestond![]()
Next: Cali op de Parade deze zomer
Exposure methode. Datgeen opzoeken wat je juist niet leuk gaat vinden. En in Calis' geval is het geluktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik ben de afgelopen dagen de hele tijd in de buurt van mensen geweest. Ik denk alleen gewoon de hele tijd, ga weg, ik word alleen maar moe van jullie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jezelf dwingen om sociaal te doen. kies wel mensen waarbij het makkelijk is om sociaal te doen
Drukte komt wel. Het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef HeatWave het volgende:
het is weer zo'n weekend blijkbaar, uitgestorven hier.
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Drukte komt wel. Het is nog vroeg.
Mwah, meestal pas na etenstijd hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.
Precies. Was wel een kort dipje, dus jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exposure methode. Datgeen opzoeken wat je juist niet leuk vinden. En in Calis' geval is het gelukt
quote:
Ook specifiek van leuke mensen? Als je bij onbekenden bent kan dat juist weer tegen werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik ben de afgelopen dagen de hele tijd in de buurt van mensen geweest. Ik denk alleen gewoon de hele tijd, ga weg, ik word alleen maar moe van jullie.
Zulke vermoeiende weken zijn dat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.
Ik denk dat wat Loka zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, meestal pas na etenstijd hoor.
Mja. Gewoon studiegenoten. Normaal heb ik het prima met ze.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Was wel een kort dipje, dus ja
[..]Ik hou van dansjes doen
[..]
Ook specifiek van leuke mensen? Als je bij onbekenden bent kan dat juist weer tegen werken
Heel FOK! is sowieso wel een beetje legig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef HeatWave het volgende:
ik kom hier al jaren. ook het personeel klaagt over de rustigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |