quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Dacht even dat het mijn ex was
Toppertje, ben trots op jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Gelijk (bijna) uit mijn dipje, Was aanspreekbaar vandaag, heb bewust sociaal gedaan en had weer motivatie om te werken
Kan ik zoiets bijwonen als publiek, gratis?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Theatersport is tof. Heb ik jaaaaaaren geleden ook gedaan in Amersfoort. Toen ik nog jong en wat minder bedorven was.
Goed om te horenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Gelijk (bijna) uit mijn dipje, Was aanspreekbaar vandaag, heb bewust sociaal gedaan en had weer motivatie om te werken
Ik heb geen idee hoe het er nu aan toe gaat. Toen ik het deed wel, maar das wel heul lang geleden.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan ik zoiets bijwonen als publiek. Gratis?
Jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Barbusse het volgende:
Theatersport is tof. Heb ik jaaaaaaren geleden ook gedaan in Amersfoort. Toen ik nog jong en wat minder bedorven was.
quote:
Wel als publiek, niet gratis,quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:41 schreef pluff het volgende:
[..]
Kan ik zoiets bijwonen als publiek. Gratis?
Jaquote:
Hoe pak je zoiets aan, uit een asociaal dipje komen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:38 schreef Californium het volgende:
[..]
Ja
Zo zie je maar wat je allemaal wél kan ook al lijkt het allemaal effe shit en moeilijkquote:
Ik wist niet eens dat het nog bestondquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:43 schreef Californium het volgende:
[..]
JaJe bent nooit te oud trouwens
[..]![]()
[..]
Wel als publiek, niet gratis,
[..]
Ja
Ik deed het door te wandelen met een hiking groepquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hoe pak je zoiets aan, uit een asociaal dipje komen?
Ik heb het ook wel 's gedaan. Best tof.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog bestond![]()
Next: Cali op de Parade deze zomer
Jezelf dwingen om sociaal te doen. kies wel mensen waarbij het makkelijk is om sociaal te doenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wel hequote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:45 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zo zie je maar wat je allemaal wél kan ook al lijkt het allemaal effe shit en moeilijk
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat het nog bestond![]()
Next: Cali op de Parade deze zomer
Exposure methode. Datgeen opzoeken wat je juist niet leuk gaat vinden. En in Calis' geval is het geluktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik ben de afgelopen dagen de hele tijd in de buurt van mensen geweest. Ik denk alleen gewoon de hele tijd, ga weg, ik word alleen maar moe van jullie.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:48 schreef Californium het volgende:
[..]
Jezelf dwingen om sociaal te doen. kies wel mensen waarbij het makkelijk is om sociaal te doen
Drukte komt wel. Het is nog vroeg.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef HeatWave het volgende:
het is weer zo'n weekend blijkbaar, uitgestorven hier.
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Drukte komt wel. Het is nog vroeg.
Mwah, meestal pas na etenstijd hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.
Precies. Was wel een kort dipje, dus jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:49 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Exposure methode. Datgeen opzoeken wat je juist niet leuk vinden. En in Calis' geval is het gelukt
quote:
Ook specifiek van leuke mensen? Als je bij onbekenden bent kan dat juist weer tegen werkenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mja, ik ben de afgelopen dagen de hele tijd in de buurt van mensen geweest. Ik denk alleen gewoon de hele tijd, ga weg, ik word alleen maar moe van jullie.
Zulke vermoeiende weken zijn dat.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
wellicht, maar normaal gesproken is het al gewoon gezellig druk hier.
Ik denk dat wat Loka zegt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mwah, meestal pas na etenstijd hoor.
Mja. Gewoon studiegenoten. Normaal heb ik het prima met ze.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:53 schreef Californium het volgende:
[..]
Precies. Was wel een kort dipje, dus ja
[..]Ik hou van dansjes doen
[..]
Ook specifiek van leuke mensen? Als je bij onbekenden bent kan dat juist weer tegen werken
Heel FOK! is sowieso wel een beetje legig de laatste tijd.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:55 schreef HeatWave het volgende:
ik kom hier al jaren. ook het personeel klaagt over de rustigheid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |