Je hebt al ervaring met bijles geven, dus je lijkt me wel een geschikte kandidaat.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik moet eerst het gesprek nog maar zien door te komen.
Maar het lijkt me erg leuk werk.
Succesquote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar trainingAlweer niet op rolschaatsen
![]()
Anyway, tot later![]()
Train zequote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Goed, ik ga maar eens naar trainingAlweer niet op rolschaatsen
![]()
Anyway, tot later![]()
Dat denk ik ook wel. Hopelijk wordt dit wat, want mijn studiefinanciering stopt over een paar maanden al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 17:53 schreef Fascination het volgende:
[..]
Je hebt al ervaring met bijles geven, dus je lijkt me wel een geschikte kandidaat.
Goed dat je er nu bericht op krijgt en er al mee bezig bent om werk te vindenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel. Hopelijk wordt dit wat, want mijn studiefinanciering stopt over een paar maanden al.
Mijn huidige bijbaan is ook leuk, maar ik ben nu heel veel onderweg voor maar heel weinig uren, vandaar dat ik nu wat verder aan het zoeken ben.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Goed dat je er nu bericht op krijgt en er al mee bezig bent om werk te vinden
Meer uren en minder rijstijd klinkt leuk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:05 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Mijn huidige bijbaan is ook leuk, maar ik ben nu heel veel onderweg voor maar heel weinig uren, vandaar dat ik nu wat verder aan het zoeken ben.
Nee, het zijn gewoon kinderen die soms 40 minuten fietsen hier vandaan wonen, en als de bijles dan maar anderhalf uur duurt ben je daar relatief wel heel veel tijd aan kwijt.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:10 schreef pluff het volgende:
[..]
Meer geld klinkt leuk.
Hoe gaat dat? Met het ov en de fiets? Neem je je fiets ook mee in de trein?
Zwerverhoer die beastiality diensten begint te verlenen?quote:
Wanneer jij een auto hebt is het leven ineens zoveel chiller. Lekker maar een klein kwartiertje over dezelfde afstand doen. Lekker verwarming en geen grote inspanning.quote:
Hoe was theatersport ?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:23 schreef Californium het volgende:
Thuis zijn op dit tijdstip
Eten maken
Theatersport?quote:
Leuk! Uiteindelijk nog me wat lui in de kroeg belandquote:
Jaquote:
Super tofquote:Op vrijdag 27 maart 2015 18:35 schreef Californium het volgende:
[..]
Leuk! Uiteindelijk nog me wat lui in de kroeg belandBlij dat ik gegaan ben
[..]
Ja
Jaquote:
| Forum Opties | |