Wie dit?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
jij hartendief?quote:
wie is deze tietloze snol¿quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, praat eens normaal manquote:
waz met jouquote:
voor tetten moet je bij chloro zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij tetten hebt, o wacht je bent een man
i agreequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast, kont is het belangrijkst
pics, mag ook in DMquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
voor tetten moet je bij chloro zijn. goddamn.
vraag me af wat daar van over blijft als ze op normaal gewicht zitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
voor tetten moet je bij chloro zijn. goddamn.
dan toch lekker nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is..
Bzv kijken
Van binnen een beetje ;pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef wise het volgende:
[..]
ja, praat eens normaal man. Je bent toch niet zwart¿
HOI TARDIS!quote:
Ben jij al weer roze?quote:
Ilse de Lange, ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
Vind die juffrouw uit de OP een beetje lijken op dinges... van de common linnets ofzo... gvd hoe heet ze nou?
jij krijgt alleen wat zwarts binnen als je je kontje verkoopt achter utrecht CSquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ook niet verkeerd nee
7 jaar toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben pas 2 maanden gestopt, dus dat zal niet.
wowowow pewpew ;pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
jij krijgt alleen wat zwarts binnen als je je kontje verkoopt achter utrecht CS
Die, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ook niet verkeerd nee
Oh, nee zo snel gaat dat niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben pas 2 maanden gestopt, dus dat zal niet.
Nee, dat duurt 7 jaar. Het duurt 7 jaar totdat iedere cel in het lichaam zich vernieuwd heeft.quote:
Zou huwen.quote:
met vier kinderen van vijf negersquote:
Denk srs dat je met Ilse meer lol hebt dat met Anouk in bed, die klaagt alleen maar dat je niet zo goed presteert als die negers met hun 45 bukkakelul.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Maar ilse is zo braaf en kleurt zo binnen de lijntjes
Okok. Anouk 20 jaar geleden danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk srs dat je met Ilse meer lol hebt dat met Anouk in bed, die klaagt alleen maar dat je niet zo goed presteert als die negers met hun 45 bukkakelul.
2 negers bevruchtten haar half?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met vier kinderen van vijf negers
Typisch weer dat jij dat liever hebt
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met vier kinderen van vijf negers
Alsof je een aubergine in een vliegtuigloods gooitquote:
Denken dat het bij Ilse anders isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
Alsof je een aubergine in een vliegtuigloods gooit
ilse![]()
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat het bij Ilse anders is
Hou het gewoon bij de frikandel en gang grap.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
ilse![]()
Nou ja ze is wel een tijd in Amerika geweest om het daar te maken he. Dus die heeft zich daar ook wel uit laten wonen door producers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.
dit weiger ik te geleuvenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel een tijd in Amerika geweest om het daar te maken he. Dus die heeft zich daar ook wel uit laten wonen door producers.
Niet dat jij weet bedoel jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
ilse![]()
quote:
Bi?quote:
alleen met 2 mannen dan waarschijnlijkquote:
Zou jij dat doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen met 2 mannen dan waarschijnlijk
vies wijf daar.quote:
it's not gay if it's in a threewayquote:
Hij misschien niet aan jouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zou niet weten wrm. Heb genoeg aan mijn (bijna) vriend
hij misschien niet aan jouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha nee dat was een exquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?
iel.quote:
Nee? dacht dat je er naar neigde na al je slechte ervaringen met jongens :squote:
quote:
Wat kan ik zeggen. Shit happens. Ik ga nieuwe mannen niet bij voorbaat afschrijven om wat een ander ooit heeft gedaanquote:
watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel.
[..]
Nee? dacht dat je er naar neigde na al je slechte ervaringen met jongens :s
ze is van het baffenquote:
1.5?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
Wat is daar mis mee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
iel.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekkerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
Lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
nou lekker opsnuiven bij jezelf danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekker
;pquote:
quote:
Doe ik wel eensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou lekker opsnuiven bij jezelf dan
True say, I been goin' hard, but then againquote:
Behalve hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-noord-holland.html
eh wat¿quote:
gooch..quote:
ik zit in amsterdam mafklapperquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt met de bus naar Utrecht Centraal
JA MAAR DAAR IS TOCH GODVERDOMME GEEN STROOMSTORING DUS WAAROM ZOU JE NIET MET DE TREIN GAANquote:
Oh dat stond daar eigenlijk los van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR IS TOCH GODVERDOMME GEEN STROOMSTORING DUS WAAROM ZOU JE NIET MET DE TREIN GAAN
ja zeg dat danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dat stond daar eigenlijk los van.
Matthew McConaugheyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]goed detective werk hoor, je bent net Matthew McConaughey
Waarom zo denigrerend doen? het is namelijk onmogelijk om iemand zijn UI te jatten of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]goed detective werk hoor, je bent net Matthew McConaughey
quote:
koop een voor mij plsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga een abo nemen en m'n notes lezen.
koop ook voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga een abo nemen en m'n notes lezen.
Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-noord-holland.html
lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef VeerEli het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor, net nu ik verdomme naar Amsterdam ga om te shoppen, heb je dit gezanik.
Ik moet er eerst uit bij Duivendrecht, NS geeft nog geen storingen aan.... Hopelijk valt het allemaal mee
Was gewoon oprecht hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend doen? het is namelijk onmogelijk om iemand zijn UI te jatten of niet?
[..]
Voordeel; mocht ik vertraagd raken, langer dan 30 min, krijg ik in ieder geval een deel van m'n treinkaartje terug XDquote:
tja kan ik ook niks aan doenquote:
kom naar Noord met de bus, gaan we chillequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voordeel; mocht ik vertraagd raken, langer dan 30 min, krijg ik in ieder geval een deel van m'n treinkaartje terug XD
geef gewoonquote:
Koop zelf man je bent half rijk.quote:
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef VeerEli het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor, net nu ik verdomme naar Amsterdam ga om te shoppen, heb je dit gezanik.
Ik moet er eerst uit bij Duivendrecht, NS geeft nog geen storingen aan.... Hopelijk valt het allemaal mee
nee, koop 't uit principe nietquote:
Dit dus.quote:
dat jij dat kentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt heh, kom ik neem je vanavond mee uit eten in Angelo Betti.
Soberzo Aboquote:
probeer aan mij te schenken danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan pas vanaf 6 maanden een abo nemen, wat is dit voor shit
aaw je UIquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.
Snap ik wel.quote:
Dat is toch Happy Italyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De duurste en beste Italiaan van Roffa toch a houses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;pquote:
bij mij is vrijwilligquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik deed al eerder dan jij niet aan seks
pewpewquote:
weenie of je nu een grapje maaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De duurste en beste Italiaan van Roffa toch a houses.
Ik heb 2 positieve notes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;p
Is dat echt?quote:
Het is toch zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie of je nu een grapje maakt
Het is heel bekend en zit er al best lang ja, maar het is echt niet zo duur hoor?quote:
Als ik niet weet wat ik fout heb gedaan kan ik mijn gedrag toch niet beterenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;p
Oh, ik wil graag geld aan je uitgeven, waar gaan we dan eten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is heel bekend en zit er al best lang ja, maar het is echt niet zo duur hoor?
Zo is dat... daarom nooit je notes bekijken.. kunnen ze je niets maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat ik fout heb gedaan kan ik mijn gedrag toch niet beteren
89% voor racisme.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:10 schreef wise het volgende:
Je hebt 112 notes gekregen van onze moderators
Neen Amsterdam for live jwtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.
Kom naar Den Haag krijg je ossenworstquote:
Parkheuvelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh, ik wil graag geld aan je uitgeven, waar gaan we dan eten?
positieve racisme jaquote:
Is altijd positief toch?quote:
Ok, ik ben het met je eens. Heb je wel contant geld mee want pinnen kan er nu denk ik niet.quote:
op zn minst realistisch, niet¿quote:
Ja hoor wisequote:
leidenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
wie gaat er naar Museumnacht in Leiden
ok he notenquote:
Als de bedoeling goed is mag het gewoon. Beetje eelt op die simpele zieltjes kan geen kwaadquote:
wanneerquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:17 schreef housesoftheholy het volgende:
wie gaat er naar Museumnacht in Leiden
dat jij er zit.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:18 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
wat is er mis met Leiden behalve de corpsballen?
rip zoskquote:
Krijg net een telefoontje, computers werken niet meer...quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:16 schreef Cyberzone het volgende:
Hihi, zelfs klanten in Amsterdam zijn niet te bereiken.
weet ikquote:
Kom je ookquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:21 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ok veel plezier
[..]
het is wel waar
lekker rustigquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:22 schreef Matip het volgende:
[..]
Krijg net een telefoontje, computers werken niet meer..._!
Het universumquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:28 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
zoek het probleem bij jezelf
Zoek een zwart gat op en verdwijnquote:
Pimp aboquote:
heb van TARDIS. gekregen hoorquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:33 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Nee, maar dat vond ik best lelijk van je.
Arme jongen moet het doen met spelletjes van 10 eu op zijn spelcomputer omdat hij iedereen pimp abos geeft.quote:
Was een random keuze, kan je ook met heel veel andere dingen belachelijk makenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:37 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wel als je anderen ermee belachelijk maakt, dan kan het niet anders.
Het is keuzes maken in het leven.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Arme jongen moet het doen met spelletjes van 10 eu op zijn spelcomputer omdat hij iedereen pimp abos geeft.
Oh ga vooral je gangquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Was een random keuze, kan je ook met heel veel andere dingen belachelijk maken
ik ben er blij mee hoorquote:
Ja.quote:
Ja.quote:
whatsapp? msn messenger? volleybal?quote:
Tardis is een meester. Love him!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet nog niet of ik Tardis tof moet vinden of moet haten. Ik twijfel.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatsapp? msn messenger? volleybal?
Zou gewoon middenweg nemen. hij doet zijn best.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Toffe user.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef BobbyB het volgende:
ja niet dus, ahahahuehuehuehaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou gewoon middenweg nemen. hij doet zijn best.
Hou jij ook een excelbestandje bij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.
WAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatsapp? msn messenger? volleybal?
Toe maar.. dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.
Hebben jullie gewoon een WA FOK groep?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je mij ook persoonlijk geblokt dan? Of alleen uit die groep gesodemieterd?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja niet dus, ahahahuehuehuehaokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ja, half fok heeft jouw nummerquote:Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hebben jullie gewoon een WA FOK groep?
Sowieso. Met apart tabblad waar ik iedere negatieve opmerking, richting mij, noteer.quote:
69quote:
Daar wil je toch ook niet in zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uit
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
De stroomstoring die grote delen van Noord-Holland vrijdagochtend treft, is veroorzaakt door een defect in een hoogspanningsstation in Diemen. Dat meldt netbeheerder Tennet.
xDquote:
ik werd ooit in een fok wa groepje toegevoegd. toen maar meteen alles op anoniem gezet op WAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uit
haaaaahaaaaahaaaaaaquote:
je voelde je wel beetje belangrijk tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd ooit in een fok wa groepje toegevoegd. toen maar meteen alles op anoniem gezet op WA
Tja, Diemen. Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
De stroomstoring die grote delen van Noord-Holland vrijdagochtend treft, is veroorzaakt door een defect in een hoogspanningsstation in Diemen. Dat meldt netbeheerder Tennet.
quote:
wowquote:
dat wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Matip het volgende:
[..]
je voelde je wel beetje belangrijk toch
Denk een boosaardige aktie van BaasB.quote:
Bereidt je voor op piemels en stomme foto's.quote:
Dat klinkt als de KLB SC 2008-2012quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:46 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Bereidt je voor op piemels en stomme foto's.
gooi je nummer dan, voeg ik je toequote:
Zo een beetje jaquote:
veel nsfw momenten op het werk gehad ja.quote:
Je vergeet aubergines in bipsen.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
veel nsfw momenten op het werk gehad ja.
zo oldskoolquote:
wowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hey tardis. Iemand vroeg of ik jou wilde toevoegen, dus ik dacht eigenlijk dat je dat graag wilde. Voor mij hoefde het in ieder geval niet, want het groepje waar ik nu in zit is een leuk betrouwbaar groepje mensen. Er zijn nog een hoop chats (waar ik niet in zit) maar dat is allemaal gezeik en geruzie. Beetje kinderachtig, maar misschien is het wat voor je?
Volgens mij heb ik je ook persoonlijk geblokt ja :$ wat nu?
wat een dramaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Hey tardis. Iemand vroeg of ik jou wilde toevoegen, dus ik dacht eigenlijk dat je dat graag wilde. Voor mij hoefde het in ieder geval niet, want het groepje waar ik nu in zit is een leuk betrouwbaar groepje mensen. Er zijn nog een hoop chats (waar ik niet in zit) maar dat is allemaal gezeik en geruzie. Beetje kinderachtig, maar misschien is het wat voor je?
Oh nee ik zat er ineens in, schrok me vooral de teringquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
wowowowowquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Damn straight. Jelly?quote:
Shitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ok, ik ben het met je eens. Heb je wel contant geld mee want pinnen kan er nu denk ik niet.
"Verder ben ik een hele betrouwbare jongen"quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:54 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh nee ik zat er ineens in, schrok me vooral de tering
Verder ben ik een hele betrouwbare jongen en dat je mij persoonlijk geblokt hebt kom ik nu pas achter nou groetjes, TARDIS.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
Ja.quote:
Nee ik vind solliciteren eng, ben altijd bang voor afwijzing.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:56 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
"Verder ben ik een hele betrouwbare jongen"
Zet je dit ook in je sollicitatiebrief?
zou wel in één van die groepjes willenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:51 schreef -supergirl- het volgende:
O.quote:
Ben je een betrouwbare jongen net zoals tardis?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:57 schreef Matip het volgende:
[..]
zou wel in één van die groepjes willen
Ik was altijd schoffie tot ik Matip ontmoette.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:58 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ben je een betrouwbare jongen net zoals tardis?
Nou geniet er van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
#nu lerend voor tentamens met best of bob marley songs aan.
veel plezier met je haatparadequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
Leren met muziek aanquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:59 schreef -supergirl- het volgende:
Echt he... een stervend schaap is veel beter.quote:
...watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he... een stervend schaap is veel beter.
het geluid van een stervend schaap op de achtergrond terwijl je je tentamens leertquote:
\gwn ziekmelden. heb ik ook gdnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef Remqo het volgende:
Verdorie stroomstoring hier!
Op werk doet natuurlijk wel alles, toch weer werken vandaag.
o apart, ga ik ook eens proberen. werkt het ook met geiten ;squote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
het geluid van een stervend schaap op de achtergrond terwijl je je tentamens leert
Maar geiten zijn liefquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
o apart, ga ik ook eens proberen. werkt het ook met geiten ;s
Van bil met vreemden in liftenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Die mensen btw die nu allemaal in liften vastzitten
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
Die mensen btw die nu allemaal in liften vastzitten
kutbeestenquote:
Denk je dan denk ik niet aan... paniekeren zie ik eerder gebeuren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |