Toffe user.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef BobbyB het volgende:
Ik weet nog niet of ik Tardis tof moet vinden of moet haten. Ik twijfel.
ja niet dus, ahahahuehuehuehaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:40 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Zou gewoon middenweg nemen. hij doet zijn best.
Hou jij ook een excelbestandje bij?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.
WAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
whatsapp? msn messenger? volleybal?
Toe maar.. dan weet ik het ook niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik doe niet aan middenwegen. Je bent of cool of een ongelooflijke knuppel.
Hebben jullie gewoon een WA FOK groep?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:42 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Heb je mij ook persoonlijk geblokt dan? Of alleen uit die groep gesodemieterd?
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:41 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
ja niet dus, ahahahuehuehuehaokeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.oh ja, half fok heeft jouw nummerquote:
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef Cyberzone het volgende:
[..]
Hebben jullie gewoon een WA FOK groep?
Sowieso. Met apart tabblad waar ik iedere negatieve opmerking, richting mij, noteer.quote:
69quote:
Daar wil je toch ook niet in zittenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uit
Ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
De stroomstoring die grote delen van Noord-Holland vrijdagochtend treft, is veroorzaakt door een defect in een hoogspanningsstation in Diemen. Dat meldt netbeheerder Tennet.
xDquote:
ik werd ooit in een fok wa groepje toegevoegd. toen maar meteen alles op anoniem gezet op WAquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ja blijkbaar. Ik zat er ineens in en ik was er ook net zo hard weer uit
haaaaahaaaaahaaaaaaquote:
je voelde je wel beetje belangrijk tochquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik werd ooit in een fok wa groepje toegevoegd. toen maar meteen alles op anoniem gezet op WA
Tja, Diemen. Daar heb je het al.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:43 schreef 2NutZ het volgende:
De stroomstoring die grote delen van Noord-Holland vrijdagochtend treft, is veroorzaakt door een defect in een hoogspanningsstation in Diemen. Dat meldt netbeheerder Tennet.
quote:
wowquote:
dat wel jaquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:45 schreef Matip het volgende:
[..]
je voelde je wel beetje belangrijk toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |