pewpewquote:
weenie of je nu een grapje maaktquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De duurste en beste Italiaan van Roffa toch a houses.
Ik heb 2 positieve notes.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;p
Is dat echt?quote:
Het is toch zo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:07 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weenie of je nu een grapje maakt
Het is heel bekend en zit er al best lang ja, maar het is echt niet zo duur hoor?quote:
Als ik niet weet wat ik fout heb gedaan kan ik mijn gedrag toch niet beterenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;p
Oh, ik wil graag geld aan je uitgeven, waar gaan we dan eten?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:09 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Het is heel bekend en zit er al best lang ja, maar het is echt niet zo duur hoor?
Zo is dat... daarom nooit je notes bekijken.. kunnen ze je niets maken.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als ik niet weet wat ik fout heb gedaan kan ik mijn gedrag toch niet beteren
89% voor racisme.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:10 schreef wise het volgende:
Je hebt 112 notes gekregen van onze moderators
Neen Amsterdam for live jwtquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.
Kom naar Den Haag krijg je ossenworstquote:
Parkheuvelquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:10 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh, ik wil graag geld aan je uitgeven, waar gaan we dan eten?
positieve racisme jaquote:
Is altijd positief toch?quote:
Ok, ik ben het met je eens. Heb je wel contant geld mee want pinnen kan er nu denk ik niet.quote:
op zn minst realistisch, niet¿quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |