Voordeel; mocht ik vertraagd raken, langer dan 30 min, krijg ik in ieder geval een deel van m'n treinkaartje terug XDquote:
tja kan ik ook niks aan doenquote:
kom naar Noord met de bus, gaan we chillequote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Voordeel; mocht ik vertraagd raken, langer dan 30 min, krijg ik in ieder geval een deel van m'n treinkaartje terug XD
geef gewoonquote:
Koop zelf man je bent half rijk.quote:
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef VeerEli het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor, net nu ik verdomme naar Amsterdam ga om te shoppen, heb je dit gezanik.
Ik moet er eerst uit bij Duivendrecht, NS geeft nog geen storingen aan.... Hopelijk valt het allemaal mee
nee, koop 't uit principe nietquote:
Dit dus.quote:
dat jij dat kentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:03 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Echt heh, kom ik neem je vanavond mee uit eten in Angelo Betti.
Soberzo Aboquote:
probeer aan mij te schenken danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef TARDIS. het volgende:
Ik kan pas vanaf 6 maanden een abo nemen, wat is dit voor shit
aaw je UIquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:05 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het zit je ook niet mee. Kom hier shoppen dan.
Snap ik wel.quote:
Dat is toch Happy Italyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
De duurste en beste Italiaan van Roffa toch a houses.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Echt he..Dan weet je dat ze boos op je waren enzo nou care verder ;pquote:
bij mij is vrijwilligquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:06 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik deed al eerder dan jij niet aan seks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |