eh wat¿quote:
gooch..quote:
ik zit in amsterdam mafklapperquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:59 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dat wordt met de bus naar Utrecht Centraal
JA MAAR DAAR IS TOCH GODVERDOMME GEEN STROOMSTORING DUS WAAROM ZOU JE NIET MET DE TREIN GAANquote:
Oh dat stond daar eigenlijk los van.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:00 schreef Matip het volgende:
[..]
JA MAAR DAAR IS TOCH GODVERDOMME GEEN STROOMSTORING DUS WAAROM ZOU JE NIET MET DE TREIN GAAN
ja zeg dat danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:00 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Oh dat stond daar eigenlijk los van.
Matthew McConaugheyquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]goed detective werk hoor, je bent net Matthew McConaughey
Waarom zo denigrerend doen? het is namelijk onmogelijk om iemand zijn UI te jatten of niet?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]goed detective werk hoor, je bent net Matthew McConaughey
quote:
koop een voor mij plsquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga een abo nemen en m'n notes lezen.
koop ook voor mijquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:01 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ik ga een abo nemen en m'n notes lezen.
Lekker voor ze.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-noord-holland.html
lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef VeerEli het volgende:
Jaaaaaaaaaa hoor, net nu ik verdomme naar Amsterdam ga om te shoppen, heb je dit gezanik.
Ik moet er eerst uit bij Duivendrecht, NS geeft nog geen storingen aan.... Hopelijk valt het allemaal mee
Was gewoon oprecht hoor.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 10:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom zo denigrerend doen? het is namelijk onmogelijk om iemand zijn UI te jatten of niet?
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |