Wat kan ik zeggen. Shit happens. Ik ga nieuwe mannen niet bij voorbaat afschrijven om wat een ander ooit heeft gedaanquote:
watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel.
[..]
Nee? dacht dat je er naar neigde na al je slechte ervaringen met jongens :s
ze is van het baffenquote:
1.5?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
Wat is daar mis mee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
iel.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekkerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
Lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
nou lekker opsnuiven bij jezelf danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekker
;pquote:
quote:
Doe ik wel eensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou lekker opsnuiven bij jezelf dan
True say, I been goin' hard, but then againquote:
Behalve hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-noord-holland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |