Wie dit?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:
wie is deze tietloze snol¿quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja, praat eens normaal manquote:
waz met jouquote:
voor tetten moet je bij chloro zijnquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Alsof jij tetten hebt, o wacht je bent een man
i agreequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
Daarnaast, kont is het belangrijkst
pics, mag ook in DMquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
voor tetten moet je bij chloro zijn. goddamn.
vraag me af wat daar van over blijft als ze op normaal gewicht zitquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:13 schreef wise het volgende:
[..]
voor tetten moet je bij chloro zijn. goddamn.
dan toch lekker nietquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is..
Bzv kijken
Van binnen een beetje ;pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:12 schreef wise het volgende:
[..]
ja, praat eens normaal man. Je bent toch niet zwart¿
HOI TARDIS!quote:
Ben jij al weer roze?quote:
Ilse de Lange, ook niet verkeerd neequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef 2NutZ het volgende:
Vind die juffrouw uit de OP een beetje lijken op dinges... van de common linnets ofzo... gvd hoe heet ze nou?
jij krijgt alleen wat zwarts binnen als je je kontje verkoopt achter utrecht CSquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ook niet verkeerd nee
7 jaar toch?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben pas 2 maanden gestopt, dus dat zal niet.
wowowow pewpew ;pquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef wise het volgende:
[..]
jij krijgt alleen wat zwarts binnen als je je kontje verkoopt achter utrecht CS
Die, ja.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ilse de Lange, ook niet verkeerd nee
Oh, nee zo snel gaat dat niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Ben pas 2 maanden gestopt, dus dat zal niet.
Nee, dat duurt 7 jaar. Het duurt 7 jaar totdat iedere cel in het lichaam zich vernieuwd heeft.quote:
Zou huwen.quote:
met vier kinderen van vijf negersquote:
Denk srs dat je met Ilse meer lol hebt dat met Anouk in bed, die klaagt alleen maar dat je niet zo goed presteert als die negers met hun 45 bukkakelul.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:33 schreef -supergirl- het volgende:
Maar ilse is zo braaf en kleurt zo binnen de lijntjes
Okok. Anouk 20 jaar geleden danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Denk srs dat je met Ilse meer lol hebt dat met Anouk in bed, die klaagt alleen maar dat je niet zo goed presteert als die negers met hun 45 bukkakelul.
2 negers bevruchtten haar half?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met vier kinderen van vijf negers
Typisch weer dat jij dat liever hebt
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met vier kinderen van vijf negers
Alsof je een aubergine in een vliegtuigloods gooitquote:
Denken dat het bij Ilse anders isquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
Alsof je een aubergine in een vliegtuigloods gooit
ilse![]()
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Denken dat het bij Ilse anders is
Hou het gewoon bij de frikandel en gang grap.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
ilse![]()
Nou ja ze is wel een tijd in Amerika geweest om het daar te maken he. Dus die heeft zich daar ook wel uit laten wonen door producers.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.
dit weiger ik te geleuvenquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou ja ze is wel een tijd in Amerika geweest om het daar te maken he. Dus die heeft zich daar ook wel uit laten wonen door producers.
Niet dat jij weet bedoel jequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:38 schreef wise het volgende:
[..]
daar hebben geen zwarten met hun 20" dropstaaf in zitten roeren.
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:37 schreef wise het volgende:
[..]
ilse![]()
quote:
Bi?quote:
Zou jij dat doen?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen met 2 mannen dan waarschijnlijk
vies wijf daar.quote:
Hij misschien niet aan jouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Zou niet weten wrm. Heb genoeg aan mijn (bijna) vriend
hij misschien niet aan jouquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
quote:
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:46 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Haha nee dat was een exquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?
iel.quote:
Nee? dacht dat je er naar neigde na al je slechte ervaringen met jongens :squote:
Wat kan ik zeggen. Shit happens. Ik ga nieuwe mannen niet bij voorbaat afschrijven om wat een ander ooit heeft gedaanquote:
watquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Is dat diezelfde kerel die zijn scrotum op je voorhoofd of op je neus legde ofzo?
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze meequote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
iel.
[..]
Nee? dacht dat je er naar neigde na al je slechte ervaringen met jongens :s
ze is van het baffenquote:
1.5?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
Wat is daar mis mee eigenlijkquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:51 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Ik heb maar 1,5 slechte ervaring. Het valt reuze mee
iel.quote:
waarom?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
had zijn testikels eraf getwist
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekkerquote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
Lolquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:52 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je kwam nogal feministisch over de laatste tijd.. maar zie idd dat je alweer gedraaid bent... de smaak van zaad weer te pakken?
nou lekker opsnuiven bij jezelf danquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:53 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat stukje tussen ballen en anus ruikt lekker
;pquote:
quote:
Doe ik wel eensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
nou lekker opsnuiven bij jezelf dan
True say, I been goin' hard, but then againquote:
Behalve hier.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 09:55 schreef Cyberzone het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)t-noord-holland.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |