abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:07:51 #101
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_151073803
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef agter het volgende:

[..]

Heb jij de band gehoord? Ik niet.
Waarom staat ie niet online?
We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Daar is in de persconferentie van 12.30 van gezegd dat de copiloot niets meer heeft gezegd.
The love you take is equal to the love you make.
pi_151073856
Zeker niet ergens wat duidelijkere foto's van de crash? Op vage beelden is wel te zien dat hij in miljoenen stukjes is, maar ben benieuwd of er al een heldere verzameling foto's is.

Afgelopen nacht pas die van MH17 gezien. Heftig, aangrijpend, intrigerend.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_151074237
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:58 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

in een A320 kan volgens mij iedereen het wel zien als er iemand de cockpitdeur staat in te trappen. Als die persoon ook nog eens de piloot is lijkt me dat geen goed teken. Ik denk dat ze wel eerder dan die laatste seconde door hebben gehad dat er iets niet in de haak was.
Ik geloof ook niet dat ze het pas op het laatst doorhadden. Vraag me dan ook af waarom dit gezegd is. Beetje verdacht eigenlijk wel.

Volgens mij valt het wel op als de buitengesloten gezagvoerder de cockpitdeur eruit probeert te trappen.

  donderdag 26 maart 2015 @ 22:17:15 #104
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_151074304
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Die deur schijnt zelfs bestand tegen een granaat te zijn, dus ik neem aan dat de piloot wist dat proberen in te trappen weinig zin had. Daar veroorzaak je alleen maar paniek mee denk ik.
Volgens mij heeft een granaat ook niet veel impact, het zijn vooral de metalen deeltjes die de schade veroorzaken. Met granaten zijn wel eens plofkraken (die term klopt dan meteen niet meer) gepleegd op pinautomaten, weinig succesvol want ze veroorzaken niet zo heel veel materiele schade maar zijn gemaakt om mensen aan stukken te scheuren met vliegende repen metaal.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:17:23 #105
862 Arcee
Look closer
pi_151074311
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef agter het volgende:
Heb jij de band gehoord? Ik niet.
Waarom staat ie niet online?
We weten gewoon niet of ie wat gezegd heeft. Er zijn totaal geen mededelingen over gedaan.
Jawel, hij heeft niks gezegd.

Triest dat om een nieuwe 911 te voorkomen dit nu tot deze tragedie heeft geleid.

Hoewel de regel zoals in de USA van altijd meer dan 1 persoon in de cockpit al zou helpen, zou je zeggen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_151074321
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:15 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ik geloof ook niet dat ze het pas op het laatst doorhadden. Vraag me dan ook af waarom dit gezegd is. Beetje verdacht eigenlijk wel.

Volgens mij valt het wel op als de buitengesloten gezagvoerder de cockpitdeur eruit probeert te trappen.

[ afbeelding ]
Gordijntje dicht...
Make my day!
pi_151074412
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:05 schreef Loekie1 het volgende:
Met antidepressiva durf je alles.
Weet niet exact hoe je dit bedoelt, maar stel dat hij inderdaad bekend was met depressies en gestart is met een bepaald antidepressiva, kan dit de kans op suicidaliteit wel verhogen. na de start van een AD zelfs vrij plotseling. Ik werk in de psychiatrie en het komt helaas af en toe voor dat een depressief persoon acuut suicidale gedachtes krijgt na start met een van de middelen die daarom bekend staan.
Google maar eens op het verband tussen antidepressiva en suicidaliteit.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_151074430
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef agter het volgende:

[..]

Gordijntje dicht...
Ja en heeeel zachtjes kloppen. En dan fluisteren door het sleutelgat psstt mag ik er alsjeblieft weer in?
pi_151074479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:19 schreef Whipper het volgende:

[..]


Google maar eens op het verband tussen antidepressiva en suicidaliteit.
En wat is het verband tussen antidepressiva en massamoord?
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:23:16 #110
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151074594
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:17 schreef Arcee het volgende:
Hoewel de regel zoals in de USA van altijd meer dan 1 persoon in de cockpit al zou helpen, zou je zeggen.
Uit PR-overwegingen buitelen de luchtvaartmaatschappijen al over elkaar heen om die regel nu in te gaan voeren:

Strengere cockpitregels bij vliegmaatschappijen
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:23:18 #111
396818 CherryOnTop
of whipped cream
pi_151074596
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:20 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Ja en heeeel zachtjes kloppen. En dan fluisteren door het sleutelgat psstt mag ik er alsjeblieft weer in?
Dat hoor je met al het geluid en gepraat dan hoogstens in het business class deel (dat iemand de deur probeert in te trappen e.d.).
pi_151074636
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:21 schreef 11en30 het volgende:

[..]

En wat is het verband tussen antidepressiva en massamoord?
Kun je ook verschillende theorieen op loslaten. Er zijn mensen die zich van alle gevoel hebben afgesloten en het niet uitmaakt welke schade ze aanrichten.
Kan ook zijn dat hij zijn levenlang het gevoel heeft gehad overal in te falen en nooit gehoord te zijn. Ook is dit een brute wijze, iedereen heeft het wel over hem.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:25:38 #113
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_151074729
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:24 schreef Whipper het volgende:
iedereen heeft het wel over hem.
De ultieme egotrip ja... als je tenminste niet dood zou zijn.
pi_151074770
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:25 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De ultieme egotrip ja... als je tenminste niet dood zou zijn.
Die egotrip heeft hij in die 8 minuten descent misschien wel gehad, als dat de reden van suicide is.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_151074821
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151074946
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Een borderliner vragen haar scharen en messen in te leveren ter voorkoming van automutilatie is ook schijnveiligheid.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:30:22 #117
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151074988
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Copycat suicide...
https://en.wikipedia.org/wiki/Copycat_suicide
are we infinite or am I alone
pi_151075015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Whipper het volgende:

[..]

Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Een borderliner vragen haar scharen en messen in te leveren ter voorkoming van automutilatie is ook schijnveiligheid.
Het is wel een extra drempel
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151075072
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Whipper het volgende:

[..]

Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Een borderliner vragen haar scharen en messen in te leveren ter voorkoming van automutilatie is ook schijnveiligheid.
Nouja, je weet niet of iemand die zelfmoord pleegt en anderen daarin meeneemt ook echt fysiek en mentaal in staat is om mensen aan te vallen en te doden. Klinkt misschien een beetje dubbel omdat hij nu ook iedereen gedood heeft, maar nu is het indirect en merkt hij er zelf 'niks' van.
pi_151075083
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Whipper het volgende:

[..]

Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.

Als een piloot zelfmoord wil plegen kan hij toch ook als gewone stervelingen zich van een flat gooien, voor een trein springen of zich ophangen?
pi_151075118
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 21:50 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Bij de andere gevallen waarbij de piloot doelbewust zijn vliegtuig liet crashen was er ook nooit sluitend bewijs.. in geen van de gevallen werd een afscheidsbrief o.i.d. achter gelaten geloof ik.. Sluitend bewijs is mijns inziens ook niet nodig
Voor de oplossingen is geen verder bewijs nodig nee, die spreken voor zich. Maar het is nu zeker nog te vroeg om alle andere scenario's af te wijzen. Als dat eenmaal is gedaan door de onderzoekers lijkt het zelfmoordscenario het meest waarschijnlijk, maar ligt het niet vast.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:32:41 #122
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075131
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:30 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Het is wel een extra drempel
Maar nog steeds schijnveiligheid. Als je toch al van plan bent om zelfmoord te plegen met medeneming van tig passagiers dan is een stewardessje naast je echt geen drempel meer.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:34:22 #123
862 Arcee
Look closer
pi_151075228
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
Inderdaad, volgens 2 gepensioneerde piloten bij DWDD zou het geen enkel nut hebben. Snap ik niet.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:35:49 #124
862 Arcee
Look closer
pi_151075295
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:29 schreef Whipper het volgende:
Pure schijnveiligheid. Als de piloot zelfmoord wil plegen hoeft hij maar een copiloot - of stewardess- uit te schakelen. En dat lukt hem wel als hij echt wil.
Maar hij kan dan nooit juist door het alleen zijn ineens een opwelling krijgen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_151075347
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:35:56 BREAKING: Reports that German police have found "something of significance" in the home of #Germanwings co-pilot Andreas Lubitz. reageer retweet
Benieuwd wat ze hebben gevonden
pi_151075350
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, volgens 2 gepensioneerde piloten bij DWDD zou het geen enkel nut hebben. Snap ik niet.
Zeiden ze ook waarom niet?
pi_151075374
Zou de piloot die naar het toilet was ooit geweten hebben dat de co-piloot hem bewust niet binnen liet of kon het ook zo zijn dat de piloot dacht dat hij onwel was geworden oid?
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:37:22 #128
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075378
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:34 schreef Arcee het volgende:

[..]

Inderdaad, volgens 2 gepensioneerde piloten bij DWDD zou het geen enkel nut hebben. Snap ik niet.
Ik wel, want het is een veiligheidsmaatregel uit de categorie "we hebben twee terroristen opgepakt met bommen in hun schoenen dus vanaf nu moet iedereen op blote voeten het vliegtuig in". Want dan blaast niemand meer een vliegtuig op.
Gelul dus.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151075414
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:27 schreef TheVulture het volgende:
Nou het is nu wel voor de 3e keer in 3 jaar gebeurd dat een zelfmoordactie tot een crash leidt dus het is op het totaal aantal vluchten misschien miniscuul maar qua impact wel enorm, ik zou de regel minimaal twee man in de cockpit wel toejuichen
De maatregelen die nu ineens worden getroffen zijn ouur schijnveiligheid om de buitenwereld te laten zien dát er zogenaamd iets gebeurt. Hoe vaak is er op de duizenden en duizenden vluchten iets soortgelijks misgegaan? Juist, verwaarloosbaar weinig.
pi_151075424
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik wel, want het is een veiligheidsmaatregel uit de categorie "we hebben twee terroristen opgepakt met bommen in hun schoenen dus vanaf nu moet iedereen op blote voeten het vliegtuig in". Want dan blaast niemand meer een vliegtuig op.
Gelul dus.
Dat.
pi_151075479
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:36 schreef Houtenbeen het volgende:
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:35:56 BREAKING: Reports that German police have found "something of significance" in the home of #Germanwings co-pilot Andreas Lubitz. reageer retweet
Spannend. Banden met terroristen?
pi_151075494
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik wel, want het is een veiligheidsmaatregel uit de categorie "we hebben twee terroristen opgepakt met bommen in hun schoenen dus vanaf nu moet iedereen op blote voeten het vliegtuig in". Want dan blaast niemand meer een vliegtuig op.
Gelul dus.
Dat is fundamenteel wat anders.
Een bom kun je nog elders verstoppen als dat niet gecontroleerd wordt, maar een piloot kan met de genoemde maatregel helemaal niet meer in z'n eentje een actie ondernemen.

De piloot heeft zelf ook geen wapens e.d. bij zich, dus die zou dan met fysiek geweld zijn copiloot om moeten leggen, en dan heeft die piloot heel wat meer mogelijkheden om hulp in te schakelen. De drempel om zoiets in je uppie te ondernemen is dan veel hoger, want de kans dat je uiteindelijk alsnog in de cel beland en je hele idee niet door gaat, is aanwezig.
pi_151075504
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar hij kan dan nooit juist door het alleen zijn ineens een opwelling krijgen.
Als hij echt dood wilt op deze manier maakt een extra persoon ook niet uit. Dat was nu extra makkelijk voor hem, maar als ze nu alle regels aanpassen en een piloot wil in de toekomst op die manier sterven dan doet hij dat ook.

Wij kunnen patiënten ook alles.afnemen. Alle messen, pillen, scherpe voorwerpen, veters. En dan hangen ze zich op aan de gordijnen.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
pi_151075505
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik wel, want het is een veiligheidsmaatregel uit de categorie "we hebben twee terroristen opgepakt met bommen in hun schoenen dus vanaf nu moet iedereen op blote voeten het vliegtuig in". Want dan blaast niemand meer een vliegtuig op.
Gelul dus.
Je schoenen worden standaard gescand tegenwoordig
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:40:27 #135
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151075556
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef 11en30 het volgende:

[..]

Spannend. Banden met terroristen?
Afscheidsbrief?
2000 light years from home
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:40:55 #136
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151075581
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef Whipper het volgende:

[..]

Als hij echt dood wilt op deze manier maakt een extra persoon ook niet uit. Dat was nu extra makkelijk voor hem, maar als ze nu alle regels aanpassen en een piloot wil in de toekomst op die manier sterven dan doet hij dat ook.

Wij kunnen patiënten ook alles.afnemen. Alle messen, pillen, scherpe voorwerpen, veters. En dan hangen ze zich op aan de gordijnen.
en hoeveel van die patienten vermoorden het personeel om aan pillen of een mes te raken?
are we infinite or am I alone
pi_151075606
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Afscheidsbrief?
Dit
pi_151075625
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Afscheidsbrief?
Drugs?
  Donald Duck held donderdag 26 maart 2015 @ 22:41:51 #139
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151075626
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Collide het volgende:
Zou de piloot die naar het toilet was ooit geweten hebben dat de co-piloot hem bewust niet binnen liet of kon het ook zo zijn dat de piloot dacht dat hij onwel was geworden oid?
De noodcode om de deur te openen werd actief geblokkeerd vanuit de cockpit, dus de piloot had het wel door
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:41:52 #140
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151075628
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:35 schreef Arcee het volgende:

[..]

Maar hij kan dan nooit juist door het alleen zijn ineens een opwelling krijgen.
Dit wordt onderschat denk ik, kan best een grote rol hebben gespeeld. Het idee dat niets hem nog tegen kon houden.
pi_151075649
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:41 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

De noodcode om de deur te openen werd actief geblokkeerd vanuit de cockpit, dus de piloot had het wel door
2x zelfs
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:43:04 #142
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075683
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je schoenen worden standaard gescand tegenwoordig
Gelukkig mis je het punt compleet.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:44:15 #143
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075735
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:39 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Dat is fundamenteel wat anders.
Een bom kun je nog elders verstoppen als dat niet gecontroleerd wordt, maar een piloot kan met de genoemde maatregel helemaal niet meer in z'n eentje een actie ondernemen.

De piloot heeft zelf ook geen wapens e.d. bij zich, dus die zou dan met fysiek geweld zijn copiloot om moeten leggen, en dan heeft die piloot heel wat meer mogelijkheden om hulp in te schakelen. De drempel om zoiets in je uppie te ondernemen is dan veel hoger, want de kans dat je uiteindelijk alsnog in de cel beland en je hele idee niet door gaat, is aanwezig.
Goed, ik denk even met je mee. Piloot wil een berg crashen, copiloot gaat schijten. Stewardess Hannie zit twee minuten naast hem, en Piloot zet een fikse daling in. Wat gaat Hannie doen?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151075762
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:43 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Gelukkig mis je het punt compleet.
Nee want we verschillen van mening over schijnveiligheid
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151075764
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:40 schreef crystal_meth het volgende:

[..]

en hoeveel van die patienten vermoorden het personeel om aan pillen of een mes te raken?
Een enkeling probeert het op zijn minst. fysiek geweld in de psychiatrie is niet zeldzaam.

En als we het over suïcidale piloten hebben die hun gedachte ook uitvoeren dan hebben we het ook over een enkeling. Dat ga je nooit uitsluiten. Alleen maar schijnveiligheid zodat de mens zich veilig voelt en weer durft te vliegen.
Totdat een piloot van Ryanair zich tegen de pyreneeën aandrukt nadat hij de stewardess knockie heeft geslagen.
Ben je het wel of niet met me eens? Quote me en reageer.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:45:30 #146
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075820
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nee want we verschillen van mening over schijnveiligheid
Dan moet je dat zeggen, in plaats van verder te lullen over een niet bestaand voorbeeld over schoenen.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151075827
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Goed, ik denk even met je mee. Piloot wil een berg crashen, copiloot gaat schijten. Stewardess Hannie zit twee minuten naast hem, en Piloot zet een fikse daling in. Wat gaat Hannie doen?
Ze gooit de deur open en maakt paniek
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:46:01 #148
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151075845
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Goed, ik denk even met je mee. Piloot wil een berg crashen, copiloot gaat schijten. Stewardess Hannie zit twee minuten naast hem, en Piloot zet een fikse daling in. Wat gaat Hannie doen?
Alle alarmbellen af laten gaan en zo goed en kwaad als het gaat de copiloot weer proberen binnen te laten?
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:46:01 #149
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075847
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ze gooit de deur open en maakt paniek
Piloot doet de deur weer dicht en we zijn weer terug bij af.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151075869
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:44 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Goed, ik denk even met je mee. Piloot wil een berg crashen, copiloot gaat schijten. Stewardess Hannie zit twee minuten naast hem, en Piloot zet een fikse daling in. Wat gaat Hannie doen?
Dan zou het gigantisch snel moeten gaan, anders kan stewardess Hannie om hulp brullen en dan komt de copiloot al snel half schijtend de wc uitgerend.

Maar je vindt dat de kans op dergelijke ongevallen (om het zo maar even te noemen) exact even groot blijft als er gewoonweg altijd twee mensen in de cockpit zitten?
pi_151075881
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Piloot doet de deur weer dicht en we zijn weer terug bij af.
_O-
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:46:57 #152
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_151075887
Blijf het toch raar vinden dat het Franse OM deze "conclusie" nu al naar buiten brengt. Zou het wellicht te maken hebben met de grote Franse belangen bij Airbus? Zo snel mogelijk duidelijk maken dat het geen technisch mankement is?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:47:58 #153
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151075934
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat het Franse OM deze "conclusie" nu al naar buiten brengt. Zou het wellicht te maken hebben met de grote Franse belangen bij Airbus? Zo snel mogelijk duidelijk maken dat het geen technisch mankement is?
De aanwijzingen zijn zeer sterk.
2000 light years from home
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 26 maart 2015 @ 22:48:03 #154
862 Arcee
Look closer
pi_151075938
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:37 schreef Janneke141 het volgende:
Ik wel, want het is een veiligheidsmaatregel uit de categorie "we hebben twee terroristen opgepakt met bommen in hun schoenen dus vanaf nu moet iedereen op blote voeten het vliegtuig in". Want dan blaast niemand meer een vliegtuig op.
Gelul dus.
Ja, net zoals die hermetisch gesloten deur een veiligheidsmaatregel uit de categorie "een paar relifundi's met aardappelschilmesjes zijn de cockpit binnen gevallen, dus nu moet elke cockpit een bankkluis worden" was.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_151075959
Kom net het volgende tegen:



Bullshit?
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:48:31 #156
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151075963
quote:
2s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Waterdrinker het volgende:

[..]

Maar je vindt dat de kans op dergelijke ongevallen (om het zo maar even te noemen) exact even groot blijft als er gewoonweg altijd twee mensen in de cockpit zitten?
Ja. Idioten kun je niet uitsluiten, en iemand die dit van plan is lukt het toch wel. Helpen geen 100 veiligheidsregels tegen. Anders trekt een suïcidale piloot wel de pen uit een handgranaat terwijl ze daar knus met z'n tweetjes zitten, of weet ik veel wat. Leuk om optie A, B en C uit te sluiten, maar dan gaat het wel op E, F of Q.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:48:37 #157
33232 Againzender
Vriend van de show
pi_151075970
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:46 schreef Pandaplint het volgende:
Blijf het toch raar vinden dat het Franse OM deze "conclusie" nu al naar buiten brengt. Zou het wellicht te maken hebben met de grote Franse belangen bij Airbus? Zo snel mogelijk duidelijk maken dat het geen technisch mankement is?
Zou mij eerlijk gezegd niets verbazen. Duitsland heeft natuurlijk ook belang in Airbus.
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
pi_151075974
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:45 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dan moet je dat zeggen, in plaats van verder te lullen over een niet bestaand voorbeeld over schoenen.
Jij begint over bomschoenen, en dat je daarom niet iedereen met blote voeten moet gaan laten vliegen. In feite wordt nu bij iedereen het schoeisel gechecked, dus het resultaat is hetzelfde: de kans dat iemand iets in zijn schoenen heeft dat kan ontploffen is erg klein.

Ik vind dat geen schijnveiligheid
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151076007
Alle risico's elimineren bestaat natuurlijk niet. Risico's mitigeren wel, en de 2-man regel in cockpits is ongeveer het maximaal haalbare voor de meeste vliegmaatschappijen. De 3-man regel zou het risico nog verder verminderen, maar zelfs dan is het niet onmogelijk dat één van de drie kwaadwillend is en de andere twee weet uit te schakelen.

Oftewel, risico verlagen ja, risico elimineren nee.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:49:35 #160
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151076015
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja. Idioten kun je niet uitsluiten, en iemand die dit van plan is lukt het toch wel. Helpen geen 100 veiligheidsregels tegen. Anders trekt een suïcidale piloot wel de pen uit een handgranaat terwijl ze daar knus met z'n tweetjes zitten, of weet ik veel wat. Leuk om optie A, B en C uit te sluiten, maar dan gaat het wel op E, F of Q.
Daar gaat je denkwijze mis. Voor sommige mensen moet de drempel juist heel laag zijn, anders doen ze het niet.
pi_151076037
quote:
4s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef J0kkebr0k het volgende:
Kom net het volgende tegen:

[ afbeelding ]

Bullshit?
Bullshit ja.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_151076076
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:48 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ja. Idioten kun je niet uitsluiten, en iemand die dit van plan is lukt het toch wel. Helpen geen 100 veiligheidsregels tegen. Anders trekt een suïcidale piloot wel de pen uit een handgranaat terwijl ze daar knus met z'n tweetjes zitten, of weet ik veel wat. Leuk om optie A, B en C uit te sluiten, maar dan gaat het wel op E, F of Q.
Hm. Maar ik denk dat lang niet alle mensen die op zo'n manier zelfmoord plegen ertoe in staat zijn om een ander om te brengen met fysiek geweld. Op deze manier kun je nog zoiets hebben van "fuck it, niks boeit me meer, we gaan met z'n allen kapot", en gewoon afwachten tot je de berg raakt. Echt iemand overmeesteren, neerschieten, opblazen, weet ik wat is toch weer een stap verder.

Maargoed, geen idee verder of dat klopt, die achtergrondkennis mis ik. :'(
pi_151076134
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:49 schreef waht het volgende:
Alle risico's elimineren bestaat natuurlijk niet. Risico's mitigeren wel, en de 2-man regel in cockpits is ongeveer het maximaal haalbare voor de meeste vliegmaatschappijen. De 3-man regel zou het risico nog verder verminderen, maar zelfs dan is het niet onmogelijk dat één van de drie kwaadwillend is en de andere twee weet uit te schakelen.

Oftewel, risico verlagen ja, risico elimineren nee.
Dit dus, en da's ook de reden dat je zowat binnenstebuiten wordt gekeerd voordat je in een vliegtuig kan stappen tegenwoordig: verlagen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151076139
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:50 schreef waht het volgende:

[..]

Bullshit ja.
Hmm.. dit zou de bron zijn, maar die pagina is alweer weg. Dit heeft er gestaan, maar dan in het Duits:
quote:
“De Jihadist van Germanwings. Andreas Günter Lubitz, de copiloot van Germanwings, stuurde het vliegtuig bewust tegen de berg. Daarvoor bekeerde hij zich tot de islam.”

(Door: Michael Mannheimer – Vertaling: E.J. Bron)

Alle aanwijzingen duiden erop dat de copiloot van het ongeluksvliegtuig zich in zijn halfjarige pauze tijdens zijn pilotenopleiding bij Germanwings bekeerde tot de islam en daarna of de opdracht van de kant van “radicale”, d.w.z. gelovige moslims kreeg om deze massamoord uit te voeren, of de opdracht zelf uit het boek van de terreur, de koran, haalde.

Omdat echter een radicale moskee in Bremen in het middelpunt van het onderzoek staat, waar de bekeerling zich vaker ophield, kunnen we er van uitgaan dat hij – net zoals Mohammed Atta bij de aanslag op New York – zijn aanwijzingen rechtstreeks uit het directe milieu van deze moskee ontving. Bekeerlingen zijn al lang het belangrijkste wapen van de islam. Want aan hen kan men noch uiterlijk nog gezien hun levensloop herkennen dat het om moslims, vaak tot geweld bereide moslims gaat.

Daarmee heeft Duitsland zijn eigen 9/11, ook al is het in kleinere vorm. En daarmee wordt duidelijk dat de islam een terroristische organisatie is, die volgens §129a van het Duitse Wetboek van Strafrecht verboden en diens ondersteuners vervolgd moeten worden. Maar niets van dit alles zal gebeuren. Ik wil wedden dat de islam-appeasers (media, politiek, “islamwetenschappers”) het erover eens zullen worden deze daad toe te dichten aan een “psychisch labiele” man, en ik wil bovendien wedden dat we nu opnieuw overspoeld gaan worden door de mantra van de zogenaamd vredelievende islam. En erger nog: de aanvallen van de linkse meute op diegenen die altijd al voor de islam waarschuwden, zullen nog woedender, nog genadelozer worden. Want nu staan de Duitse islamondersteuners met de rug tegen de muur als nooit tevoren.

Bron:
http://michael-mannheimer.net
Auteur: Michael Mannheimer

Vertaald uit het Duits door:
E.J. Bron
(www.ejbron.wordpress.com)
pi_151076168
Die twee gepensioneerde piloten zijn gewoon door de KLM gestuurd om een lulverhaal op te hangen omdat een extra piloot KLM geld kost. Zo simpel is het.
De ICAO moet het gaan eisen.
pi_151076247
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. dit zou de bron zijn, maar die pagina is alweer weg. Dit heeft er gestaan, maar dan in het Duits:

[..]

Is echt geen enkel bewijs voor. Gewoon weer een of andere internetidioot die wat leuks heeft verzonnen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:54:19 #167
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_151076255
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Hmm.. dit zou de bron zijn, maar die pagina is alweer weg. Dit heeft er gestaan, maar dan in het Duits:

[..]

Van stormfront.de?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_151076333

De Nederlandse Bild
pi_151076340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:02 schreef Ferry_76 het volgende:

[..]

Die deur schijnt zelfs bestand tegen een granaat te zijn, dus ik neem aan dat de piloot wist dat proberen in te trappen weinig zin had. Daar veroorzaak je alleen maar paniek mee denk ik.
Wellicht, maar zou je dan liever dood gaan zonder ook maar iets te hebben geprobeerd?
pi_151076383
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse Bild
Mijn god, die quote :')
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151076391
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
Die twee gepensioneerde piloten zijn gewoon door de KLM gestuurd om een lulverhaal op te hangen omdat een extra piloot KLM geld kost. Zo simpel is het.
De ICAO moet het gaan eisen.
Ik vond dat nuchtere verhaal van ze anders helemaal prima, beter dan al die paniekzaaierij vanwege dit incidentje.
  donderdag 26 maart 2015 @ 22:58:01 #172
441090 crystal_meth
has new fav drug
pi_151076430
quote:
IFALPA strongly condemns leaking of CVR data
The International Federation of Air Line Pilots’ Associations (IFALPA) deplores and condemns yesterday's leaking of certain elements of the Cockpit Voice Recorder (CVR) of the Germanwings flight 4U9525.
Not only do these leaks contravene the internationally agreed principles of accident investigation
confidentiality set out in ICAO Annex 13, they are also a breach of trust to all those involved in the
investigation and to the families of the victims.
Furthermore, leaks of this nature greatly harm flight safety since they invite ill-informed speculation
from the media and the general public and discourage co-operation with investigators in future accidents
.
IFALPA once again stresses that the sole purpose of a CVR is to aid investigators in determining
the factors leading to an accident and not to apportion blame or be used outside of its safety con-
text. CVR details should only be publicly released following a thorough and complete investigation
of the events that occurred, and not prematurely during the course of the field portion of the acci-
dent investigation, underway for less than 48 hours. Leaking premature, unanalyzed, and partial
CVR recordings, which lack the context of the entire body of factual investigative data, severely interferes with the investigative process, and can only lead to early conclusions on what exactly occurred during the time leading up to the accident. Any other use of CVR data is not only invalid, but is an unacceptable invasion of privacy best described as a search for sensationalism and voyeurism of the worst kind. It is vital for the investigating body to ensure all information under their control is properly handled until the completion of the investigation. In this early stage of the investigation, m
any critical questions remain to be answered , and IFALPA stresses the need for an objective accident investigation process through the collection of all the facts needed to draw an accurate analysis of events . Once again,IFALPA’s resources are at the disposal of the Accident Investigation Agencies to achieve these aims
http://www.ifalpa.org/dow(...)0of%20CVR%20data.pdf
are we infinite or am I alone
pi_151076557
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:52 schreef niels0 het volgende:
Die twee gepensioneerde piloten zijn gewoon door de KLM gestuurd om een lulverhaal op te hangen omdat een extra piloot KLM geld kost. Zo simpel is het.
De ICAO moet het gaan eisen.
Bij KLM vliegen op de lange afstanden al meer piloten dan wettelijk nodig is, dus van zuinigheid op dat beide kun je ze niet betichten ;)

Overigens gaan de andere airlines ook niet opeens extra piloten inzetten.
pi_151076655
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:58:12 MORE: An police officer out side the house of co-pilot, said investigators had "found something" reageer retweet
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:00:17 MORE: Police however declined to reveal any further details, but it is understood that it is not a suicide note. #4U9525 reageer retweet
pi_151076664
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:00 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Bij KLM vliegen op de lange afstanden al meer piloten dan wettelijk nodig is, dus van zuinigheid op dat beide kun je ze niet betichten ;)

Overigens gaan de andere airlines ook niet opeens extra piloten inzetten.
Dat heeft met in Nederland wettelijke rusttijden te maken. Ik vlieg zeer regelmatig intercontinentaal met de KLM op vluchten van 12 uur en een stewardess heeft me dat eens uitgelegd. Ze moeten ook horizontale rust hebben. Daar hebben ze crewbunks voor.
pi_151076722
Zullen de geluidsopnamen van de cockpit ooit vrijgegeven worden?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 26-03-2015 23:04:43 ]
pi_151076732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:03 schreef niels0 het volgende:

[..]

Dat heeft met in Nederland wettelijke rusttijden te maken. Ik vlieg zeer regelmatig intercontinentaal met de KLM en een stewardess heeft me dat eens uitgelegd. Ze moeten ook horizontale rust hebben. Daar hebben ze crewbunks voor.
Ik weet hoe het werkt. Lief van de stewardess, maar geloof me, KLM zit ruim boven de wettelijke rusttijden.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:04:34 #178
270971 Starm
Altijd hard aan het werk
pi_151076736
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse Bild
AD :r
Ik ben de stem uit het kussen, vertel je dromen terwijl je slaapt.
pi_151076797
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:04 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt. Lief van de stewardess, maar geloof me, KLM zit ruim boven de wettelijke rusttijden.
4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.
Waar het om gaat hier is dat er op de korte afstand een derde bijkomt. Ik ben het daar helemaal mee eens.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:07:11 #180
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151076853
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:

[..]

4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.
Wat jij vindt is echt volkomen irrelevant. Het gaat erom wat vereist is.
2000 light years from home
pi_151076912
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:05 schreef niels0 het volgende:

[..]

4 piloten Amsterdam - Manilla. Vind ik niet meer dan normaal.
Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crew ;)
4 man naar Taipei, verse 2 manscrew uit het hotel naar Manilla.
pi_151076979
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:07 schreef Merkie het volgende:

[..]

Wat jij vindt is echt volkomen irrelevant. Het gaat erom wat vereist is.
Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.

Wat jij trouwens vind interesseert me ook geen moer.
pi_151076991
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef waht het volgende:

[..]

Is echt geen enkel bewijs voor. Gewoon weer een of andere internetidioot die wat leuks heeft verzonnen.
Dat zeg ik ook niet. Ik vroeg of het bullshit was, want vond het maar een vage bron.
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:54 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Van stormfront.de?
De link staat er bij ;)
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:10:17 #184
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151077017
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.

Wat jij trouwens vind interesseert me ook geen moer.
Hoezo, "ook"? Ik heb nergens gezegd dat jouw mening mij niet interesseert, alleen dat het niet relevant is in deze discussie.
2000 light years from home
pi_151077043
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crew ;)
4 man naar Taipei, verse 2 manscrew uit het hotel naar Manilla.
Ja weet ik. Had iets met luchthavenbelasting of landingsrechten of hoe heet dat te maken. Vanaf Taipei naar Manilla betalen ze minder in Manilla.
Maar wel 4 piloten dus naar Taipei.
pi_151077106
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:10 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hoezo, "ook"? Ik heb nergens gezegd dat jouw mening mij niet interesseert, alleen dat het niet relevant is in deze discussie.
Jouw toon beviel me niet, vandaar.
pi_151077118
ik heb inmiddels ook op meerdere, niet erg betrouwbare bronnnen echter, maar toch, gelezen dat deze guy inderdaad eerst christelijk was maar later was geconvert naar islam. En dat ie op zijn facebook ook een paar 'aparte' moslimvrienden had.
There are only 151 Pokémon.
pi_151077123
edit verkeerd topic
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_151077133
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:09 schreef niels0 het volgende:

[..]

Het zullen bedrijfsregels als die rusttijden bovengemiddeld zijn.

Wat jij trouwens vind interesseert me ook geen moer.
Ik reageerde op jouw opmerking over verkeerde zuinigheid en dat de KLM mensen zou planten om dat te bewerkstelligen. Dat is echt onzin kan ik je vertellen, want dan hadden ze wel op de wettelijke minima gezeten.

Sowieso omdat het hele gesprek niet eens gaat over een extra piloot mee, maar een al aanwezige stewardess die erbij komt in de cockpit als iemand weg is ;)
pi_151077182
News_Executive twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:13:01 @News_Executive CORRECTION: Evidence was found at his residence in his home on the outskirts of Düsseldorf and not at his Montabauer home reageer retweet
En het was geen afscheidsbriefje
pi_151077192
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
ik heb inmiddels ook op meerdere, niet erg betrouwbare bronnnen echter, maar toch, gelezen dat deze guy inderdaad eerst christelijk was maar later was geconvert naar islam. En dat ie op zijn facebook ook een paar 'aparte' moslimvrienden had.
Als je op die bronnen kijkt dan zie je dat het anti islam/links/buitenlanders sites zijn. Pure sensatie dus.
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:15:03 #192
104871 remlof
Europees federalist
pi_151077226
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:13 schreef Houtenbeen het volgende:
News_Executive twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:13:01 @News_Executive CORRECTION: Evidence was found at his residence in his home on the outskirts of Düsseldorf and not at his Montabauer home reageer retweet
En het was geen afscheidsbriefje
Wat wel dan?
pi_151077244
quote:
15s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:15 schreef remlof het volgende:

[..]

Wat wel dan?
Daar wou de politie niks over zeggen

quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:02 schreef Houtenbeen het volgende:
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 22:58:12 MORE: An police officer out side the house of co-pilot, said investigators had "found something" reageer retweet
NewsOnTheMin twitterde op donderdag 26-03-2015 om 23:00:17 MORE: Police however declined to reveal any further details, but it is understood that it is not a suicide note. #4U9525 reageer retweet
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:17:43 #194
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_151077336
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:12 schreef niels0 het volgende:

[..]

Jouw toon beviel me niet, vandaar.
Excuses.
2000 light years from home
  Donald Duck held donderdag 26 maart 2015 @ 23:17:47 #195
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_151077340
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 22:55 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
De Nederlandse Bild
Cnn heeft de animatie erbij

❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  donderdag 26 maart 2015 @ 23:18:57 #196
104871 remlof
Europees federalist
pi_151077382
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:15 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Daar wou de politie niks over zeggen

[..]

Hmmm, flightsim scenario's met de crashlocatie? Fotoalbums van vroegere wintersportvakanties op diezelfde lokatie?
pi_151077397
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
De stagiair is weer aan het klussen geweest...
pi_151077400
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:08 schreef NewHorizon het volgende:

[..]

Die stretch vliegen we al een tijdje meer niet direct met dezelfde crew ;)
4 man naar Taipei, verse 2 manscrew uit het hotel naar Manilla.
Toch wel weer inmiddels. ;)
Dit is in Mei
20:4015u45do 18:25KLM
Rechtstreeks
20:40 Amsterdam - Schiphol (AMS)
do 18:25 Manilla - Ninoy Aquino Intl Airport (MNL)
KL0807 Boeing 777-300
pi_151077403
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
:')
pi_151077421
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 23:17 schreef __Saviour__ het volgende:

[..]

Cnn heeft de animatie erbij

[ afbeelding ]
Tering... :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')