quote:
Door de beschrijving van Matthijs. Maar dit klinkt wel geinig.quote:
Kan je het thuis ruiken dan?quote:
Dit had ik gezegd kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Niet verkeerd. Wel een eigen sound. Nouja, eigenlijk niet. Maar toch anders dan de standaard folk.
/Mex
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Volendam een broeinest van creativiteit?
Volendam, het bewijs dat netwerken en nepotisme belangrijker zijn dan kwaliteit.
Staat hem welquote:
Bang dat z'n haarstukje af gaat.quote:
Zou maar zo kunnen, hij schijnt nog weleens met hoed rond te lopen in Zutphen om 'niet herkend te worden'quote:
Zonder hoed is hij net zo debielquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
Door die hoed neem ik Mathijs niet meer serieus.
Ik mis het accent.quote:
quote:
Dat lopen ze dus steeds in z'n oor te tetteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef Norrage het volgende:
Waarschijnlijk weet ie niet eens dat hij hem op heeft
Ik ga voor de versie van Manuel in Fawlty Towers.quote:
Costello heeft betere liedjes. (I don't want to go to) Chelseaquote:
Dan moet je een liedje van SoKo opzetten.quote:
I quelle heur?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een liedje van SoKo opzetten.
twitter:IroNiehe twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:29:06Die Peter R. de Vries is wel erg vaak op televisie tegenwoordig. Bah, wat een egotripper! reageer retweet
xdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:29:06Die Peter R. de Vries is wel erg vaak op televisie tegenwoordig. Bah, wat een egotripper! reageer retweet
okquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
Je bent niet zo in vorm vandaag he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Caland het volgende:
Dat is echt een leuk parodieaccount hoor
Het is ook zijn programma.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hmmmz het volgende:
De enige reden dat ze dit bespreken is omdat Matthijs groot fan is.
Goh. Bedankt Hans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hmmmz het volgende:
De enige reden dat ze dit bespreken is omdat Matthijs groot fan is.
Mathijs is een onvervalste groupiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
k vind Aznavoer niet heel slecht maar die blinde adoratie voor die man is onbegrijpelijk.
De publieke omroep is van iedereen!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Naja, wij betalen het, dus het is net zo goed ons programma.
Beau zou het maar wat graag overnemen van meneer van Nieuwkerkquote:
Slechter zal het er niet op wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Beau zou het maar wat graag overnemen van meneer van Nieuwkerk
Idd, 'A poor mans Jacques Brel' is hij in mijn boekjequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
k vind Aznavoer niet heel slecht maar die blinde adoratie voor die man is onbegrijpelijk.
Jelte heeft gisteren zijn coke laten liggen, vermoed ik.quote:
Inderdaad.quote:
Neil Young in de RAI in 2008 was ¤174.quote:
Eens!quote:
Jezus.. Vind Neil Young wel fijne muziek.. maar 174 euro..quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:49 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Neil Young in de RAI in 2008 was ¤174.
Waarvan 80% acting.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef hmmmz het volgende:
Matthijs helemaal blij en enthousiast als een kind.
Behoorlijk ja. For me Formidable vind ik wel vermakelijk en She heeft wel wat maar that's itquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:47 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Idd, 'A poor mans Jacques Brel' is hij in mijn boekjeelk nummer klinkt ook als de vorige
Ik ben wel heen geweest toen. Op mijn vaders kosten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:50 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Jezus.. Vind Neil Young wel fijne muziek.. maar 174 euro..
Mjah, toen dacht ik ook laat maarquote:
Nee baklap, dat vonden wij teringdom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en ik vonden dat lachen van Maxima erg leuk.
Triest dat je liegt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef johannes_vermeer het volgende:
GGMM en ik vonden dat lachen van Maxima erg leuk.
Oh ja, dat bedoelde ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee baklap, dat vonden wij teringdom.
Haha baklap, dat zeggen ze in de PU altijd.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee baklap, dat vonden wij teringdom.
In de wat?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef Jivis het volgende:
[..]
Haha baklap, dat zeggen ze in de PU altijd.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:53 schreef Dagoduck het volgende:
San Francisco, daar ben ik ook geweest. Het komt wel erg dichtbij allemaal.
Ik doe liever iSketch, daar ben ik erg goed inquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:55 schreef tralalala het volgende:
Beter starten jullie Haxball weer eens een keer op
Kom danquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:56 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe liever iSketch, daar ben ik erg goed in
Inderdaad, begreep ik ook niet.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:16 schreef Breekfast het volgende:
Vind de argumentatie van deze KLM piloten tegen die voorgestelde veiligheidsmaatregelen anders ook niet heel sterk.
Ja, of iig minimaal 2.quote:Een 3e persoon in de cockpit maakt het gewoon stukken lastiger om zo'n solo zelfmoordactie te ondernemen.
Xander zat vorige week al bij POlitieke Junkies en mag nu zijn verhaal overdoenquote:Elke laatste vrijdag van de maand blikken we terug op de mediagebeurtenissen van die maand.
Gasten:
- Katja Schuurman. Zij lanceerde eind februari 'Katja's Bodyscan', een programma waarin zij 'haar lichaam ter beschikking stelt aan de wetenschap'.
- Xander van der Wulp blikt terug op de afgelopen Provinciale Statenverkiezingen en de bizarre capriolen van politici in verkiezingstijd.
- Maxim Hartman bespreekt het ontslag van echte man en TopGear-icoon Jeremy Clarkson.
grootquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:05 schreef Sked het volgende:
Als je intussen zo groot bent als Typhoon ga je toch niet als fucking huisbandje bij zo'n arrogante lul optreden
Knieën te puntig?quote:
*permanentquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:14 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze Marc-Marie niet even een paar jaar van de buis af trappen?
Marc-Mariegod!quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:14 schreef tralalala het volgende:
Kunnen ze Marc-Marie niet even een paar jaar van de buis af trappen?
Ik denk dat er een "Werken bij de NOS" Lucky komt over de stroomstoring vandaag.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:15 schreef Sked het volgende:
Geen LuckyTV dus, Marc-Marie heeft alle tijd ingepikt
Als dat zo is dan win je een date met de eerste vrouw die hier ná mij post.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Ik denk dat er een "Werken bij de NOS" Lucky komt over de stroomstoring vandaag.
Die heb ik dan ook gemistquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Noem die striptease van Katja maar niet boeiend!
Onbegrijpelijk. Prachtige vrouw, leuk mens.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:28 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat Katja niet meer populair is? Dan loop ik wat achter.
Het probleem is een beetje dat ze de moeder van veel jochies hier had kunnen zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:28 schreef Strani het volgende:
Ik begrijp dat Katja niet meer populair is? Dan loop ik wat achter.
Helemaal mee eens !quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Prachtige vrouw, leuk mens.
Dat is inderdaad zorgwekkend..quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ze de moeder van veel jochies hier had kunnen zijn.
Met zo'n moeder zou ik nou nog steeds aan de borstvoeding zitten.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje dat ze de moeder van veel jochies hier had kunnen zijn.
De originele uitvoering is wel beter.quote:
Verschrikkelijk mensquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:29 schreef alors het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk. Prachtige vrouw, leuk mens.
Niet N.E.R.D. of bedoel je die?quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
De originele uitvoering is wel beter.
Oh sorry, de N.E.R.D. versie inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:35 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Niet N.E.R.D. of bedoel je die?
Ik vind de versie van Nickelback beter.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Oh sorry, de N.E.R.D. versie inderdaad.
Ik vind haar niet zozeer lelijk, al vind ik haar ook niet super mooi. Haar karakter vind ik verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:36 schreef Klepper272 het volgende:
[..]
Man man man....
Wat vind jij dan een mooie vrouw ?
Die ken ik niet, maar ik vind Nickelback ook echt vreselijk.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Nickelback beter.
Nickelbackquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind de versie van Nickelback beter.
Nickelback is echt razend kutquote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik vind Nickelback ook echt vreselijk.
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van ze, maar dit kan wellicht hun enige goede track zijn.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Die ken ik niet, maar ik vind Nickelback ook echt vreselijk.
Dit is hun minst slechte inderdaad.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:41 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van ze, maar dit kan wellicht hun enige goede track zijn.
Dat is ook kut.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:41 schreef schoolstudent het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen dit nummer van ze, maar dit kan wellicht hun enige goede track zijn.
Eens.quote:
quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:44 schreef derLudolf het volgende:
Is dat filmpje op YouTube te vinden wat vandaag te zien was in DWDD, met die 2 katten. 1 zat in een kastje en haalt uit naar en andere kat.
Ik vond Roos altijd leuker dan Jessica. Nu niet meer overigens.quote:
Die is wel afgetakeld.quote:Op vrijdag 27 maart 2015 19:46 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik vond Roos altijd leuker dan Jessica. Nu niet meer overigens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |