quote:
Door de beschrijving van Matthijs. Maar dit klinkt wel geinig.quote:
Kan je het thuis ruiken dan?quote:
Dit had ik gezegd kunnen hebben ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Niet verkeerd. Wel een eigen sound. Nouja, eigenlijk niet. Maar toch anders dan de standaard folk.
/Mex
quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:37 schreef Tomatenboer het volgende:
Volendam een broeinest van creativiteit?
Volendam, het bewijs dat netwerken en nepotisme belangrijker zijn dan kwaliteit.
Staat hem welquote:
Bang dat z'n haarstukje af gaat.quote:
Zou maar zo kunnen, hij schijnt nog weleens met hoed rond te lopen in Zutphen om 'niet herkend te worden'quote:
Zonder hoed is hij net zo debielquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:39 schreef GGMM het volgende:
Door die hoed neem ik Mathijs niet meer serieus.
Ik mis het accent.quote:
quote:
Dat lopen ze dus steeds in z'n oor te tetteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:40 schreef Norrage het volgende:
Waarschijnlijk weet ie niet eens dat hij hem op heeft
Ik ga voor de versie van Manuel in Fawlty Towers.quote:
Costello heeft betere liedjes. (I don't want to go to) Chelseaquote:
Dan moet je een liedje van SoKo opzetten.quote:
I quelle heur?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan moet je een liedje van SoKo opzetten.
twitter:IroNiehe twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:29:06Die Peter R. de Vries is wel erg vaak op televisie tegenwoordig. Bah, wat een egotripper! reageer retweet
xdquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
twitter:IroNiehe twitterde op woensdag 25-03-2015 om 13:29:06Die Peter R. de Vries is wel erg vaak op televisie tegenwoordig. Bah, wat een egotripper! reageer retweet
okquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
Je bent niet zo in vorm vandaag he?quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:42 schreef Caland het volgende:
Eens.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Caland het volgende:
Dat is echt een leuk parodieaccount hoor
Het is ook zijn programma.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hmmmz het volgende:
De enige reden dat ze dit bespreken is omdat Matthijs groot fan is.
Goh. Bedankt Hans.quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef hmmmz het volgende:
De enige reden dat ze dit bespreken is omdat Matthijs groot fan is.
Mathijs is een onvervalste groupiequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
k vind Aznavoer niet heel slecht maar die blinde adoratie voor die man is onbegrijpelijk.
De publieke omroep is van iedereen!!quote:Op donderdag 26 maart 2015 19:44 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Naja, wij betalen het, dus het is net zo goed ons programma.
Beau zou het maar wat graag overnemen van meneer van Nieuwkerkquote:
Slechter zal het er niet op wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 19:46 schreef gosschalks het volgende:
[..]
Beau zou het maar wat graag overnemen van meneer van Nieuwkerk
Idd, 'A poor mans Jacques Brel' is hij in mijn boekjequote:Op donderdag 26 maart 2015 19:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
k vind Aznavoer niet heel slecht maar die blinde adoratie voor die man is onbegrijpelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |