ja met de toren sowieso, maar lijkt me in het vliegtuig onderling ook? neem aan dat alle benaming onder knoppies en meters in een vliegtuig ook in het engels zijn?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
In Duitse niet gok ik, evenmin in Franse.
Alleen voor contact met de toren?
Ja en als de Air Marshall niet goed in z'n hoofd is krijg je nog steeds bullshit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:48 schreef Ciora het volgende:
Kunnen ze niet op elke vlucht zo'n soort air marshal plaatsen ofzo, met een pistool. Kan 'ie nog het deurtje kapotschieten in dit soort gevallen
Of hoe je de statistieken op jouw ene gevalletje betrekt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.
Ik kan het vooral niet zo goed verdragen als mensen met het standaardriedeltje komen dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Tja, het is maar hoe je naar de statistieken kijkt.
Volgens jouw redenatie zou je ook niet meer gaan lopen of fietsen, omdat het statistisch gevaarlijker is dan vliegenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.
Ik kan het vooral niet zo goed verdragen als mensen met het standaardriedeltje komen dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Tja, het is maar hoe je naar de statistieken kijkt.
Beter achter in de tuin gaan zitten en zo min mogelijk rondlopen van de zomer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet de veiligste manier van reizen is als je niet kijkt naar aantal sterftegevallen per afgelegde kilometer. En dan eindelijk gevonden!
Godverdomme, lekker voor m'n vliegangst dit.
tsjah. en per vlucht reizen zo'n 200 man mee. Knap als je dat in je auto duwtquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:50 schreef Claudia_x het volgende:
Ik ben al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet de veiligste manier van reizen is als je niet kijkt naar aantal sterftegevallen per afgelegde kilometer. En dan eindelijk gevonden!
Godverdomme, lekker voor m'n vliegangst dit.
Als je een (latente) doodswens hebt, kun je volgens mij vrij impulsief handelen naar die wens. Maar het blijft onnavolgbaar en ook dan is die impulsiviteit relatief als je al jaren een dergelijke wens hebt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:52 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Heb ik heel ernstige twijfels bij, maar het lijkt wel aannemelijk dat er een element in zit van het grijpen van een gelegenheid die zich min of meer toevallig voordoet. Maar ja, daar is echt meer informatie voor nodig. (Misschien had de betreffende piloot een zwakke blaas en ging hij elke vlucht wel even naar het toilet?)
En dan een vliegtuig op je knar krijgen met een depressieve co-piloot aan het stuur...quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:55 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Beter achter in de tuin gaan zitten en zo min mogelijk rondlopen van de zomer..
Je denkt dat bij een vlucht van Yanzhou naar Xhihao door China Airlines dat de piloten in het Engels met elkaar communiceren?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef gateway het volgende:
[..]
ja met de toren sowieso, maar lijkt me in het vliegtuig onderling ook? neem aan dat alle benaming onder knoppies en meters in een vliegtuig ook in het engels zijn?
Alsof dat zin heeft idd. Aan de buitenkant kan je niet zien hoe iemand in elkaar steekt. Een gestoord persoon zorgt er wel voor dat hij het voor elkaar krijgt, zonder dat iemand daar iets van merkt.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:52 schreef Forbry het volgende:
[..]
Dit. Ik raak zelfs lichtelijk geïrriteerd van al die reacties waarbij er weer hard om allerlei "oplossingen" wordt geroepen.
Whehehehe!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Journalist vraagt ook nog even of die deur niet gewoon met een code open kon.
Uit de bron kan je natuurlijk ook opmaken dat het geen zak uitmaakt welke methode je gebruikt, de kans dat je neerstort is eigenlijk verwaarloosbaar klein.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe normaal, lul. Ze geeft ook nog een bron, lul.
Zeker geen FOK'erquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Journalist vraagt ook nog even of die deur niet gewoon met een code open kon.
Is niet te doen qua eten.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
In plaats van het cockpitgedeelte afsluiten het gedeelte bij de passagiers afsluiten
En dan? Worden de piloten helemaal mad als de stewardessen bezig zijnquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
In plaats van het cockpitgedeelte afsluiten het gedeelte bij de passagiers afsluiten
Lijkt me niet redelijk i.v.m. nooduitgangen en dat soort dingen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
In plaats van het cockpitgedeelte afsluiten het gedeelte bij de passagiers afsluiten
Het is maar hoe je naar statistieken kijkt....quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nou ja, het is vooral een controlekwestie, hè, die angst voor vliegen.
Ik kan het vooral niet zo goed verdragen als mensen met het standaardriedeltje komen dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Tja, het is maar hoe je naar de statistieken kijkt.
Fietsen in Amsterdam vind ik trouwens ook niet echt veilig, nee.
Het is voor mensen die vliegangst hebben geen geruststelling om te zeggen dat het een feit is dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Daar zijn meerdere redenen voor. Een ervan is dat veel mensen die vliegangst hebben problemen hebben met de controle uit handen geven. Daar is bij wandelen en fietsen in mindere mate sprake van (maar nog steeds wel in zekere mate). Hoogtevrees kan ook een rol spelen. En dan is er nog zoiets als de statistiek erachter: statistiek is zoiets als religie, want je kunt de interpretatie van de cijfers kiezen die je het beste uitkomt. Als je niet kijkt naar sterftegevallen per afgelegde kilometer, dan zie je al dat we het hier niet over feiten hebben maar over een bepaald perspectief daarop.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Volgens jouw redenatie zou je ook niet meer gaan lopen of fietsen, omdat het statistisch gevaarlijker is dan vliegen
Jij hebt vliegangst en toch ben jij al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet veilig is. Waarom in godsnaam?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is voor mensen die vliegangst hebben geen geruststelling om te zeggen dat het een feit is dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Daar zijn meerdere redenen voor. Een ervan is dat veel mensen die vliegangst hebben problemen hebben met de controle uit handen geven. Daar is bij wandelen en fietsen in mindere mate sprake van (maar nog steeds wel in zekere mate). Hoogtevrees kan ook een rol spelen. En dan is er nog zoiets als de statistiek erachter: statistiek is zoiets als religie, want je kunt de interpretatie van de cijfers kiezen die je het beste uitkomt. Als je niet kijkt naar sterftegevallen per afgelegde kilometer, dan zie je al dat we het hier niet over feiten hebben maar over een bepaald perspectief daarop.
Dat wil niet zeggen dat die statistieken irrelevant of onzinnig zijn, maar je kunt ze niet eenvoudigweg presenteren als feiten en dan doen alsof mensen die ondanks de feiten angstig zijn idioot zijn.
Tja, dat heb je als je sociaal wetenschapper bent.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het is maar hoe je naar statistieken kijkt....
Mooi. Stil.
Hoe lullig zal de moeder zich voelen die tegen haar kind in dit vliegtuig zei "vliegen is de veiligste manier van reizen dus stel je niet aan".quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee domme kut, dat is het niet. Het is verreweg de veiligste manier van reizen.
Eh? Care? Dat kind moet niet aanstellen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe lullig zal de moeder zich voelen die tegen haar kind in dit vliegtuig zei "vliegen is de veiligste manier van reizen dus stel je niet aan".
Die voelt waarschijnlijk niks meer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:01 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Hoe lullig zal de moeder zich voelen die tegen haar kind in dit vliegtuig zei "vliegen is de veiligste manier van reizen dus stel je niet aan".
Dat doen ze toch al, een hele sectie die economyclass heetquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:58 schreef Paxcon het volgende:
In plaats van het cockpitgedeelte afsluiten het gedeelte bij de passagiers afsluiten
Nee, het is eigenlijk andersom: ik wist die cijfers al en ontwikkelde later vliegangst.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Jij hebt vliegangst en toch ben jij al een tijdje op zoek naar statistieken die aantonen dat vliegen niet veilig is. Waarom in godsnaam?
Ik zou helemaal de deur niet meer uitstappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Nee, het is eigenlijk andersom: ik wist die cijfers al en ontwikkelde later vliegangst.
Die stapte zelf niet in maar moedigde haar kind aan om dat wel te doen. Waar gebeurd. En domste uitspraak die je maar kunt doen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Die voelt waarschijnlijk niks meer.
Waarom is dat de domste uitspraak die je kunt doen?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die stapte zelf niet in maar moedigde haar kind aan om dat wel te doen. Waar gebeurd. En domste uitspraak die je maar kunt doen.
Wat ben je nu aan het flippen? Doe even rustig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die stapte zelf niet in maar moedigde haar kind aan om dat wel te doen. Waar gebeurd. En domste uitspraak die je maar kunt doen.
Ja, bangmakerij is natuurlijk beter.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:04 schreef 11en30 het volgende:
[..]
Die stapte zelf niet in maar moedigde haar kind aan om dat wel te doen. Waar gebeurd. En domste uitspraak die je maar kunt doen.
Wat zou zo iemand dan veranderen aan de zaak? Een purser of stewarddess hebben de ballen verstand van knopjes en hendeltjes in zo cockpitquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef WhateverWhatever het volgende:
KLM: altijd twee man in de cockpit
Precies, dit en korte vluchten iemand van de crew plaats laten innemen
Net als die borden in Engeland langs de kant van de weg. 'De afgelopen jaren zijn er in deze bocht 398 ongelukken gebeurd. Doe je gordel om.'quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef Caland het volgende:
Lieverd, de kans is heel groot dat je dood gaat in deze vlucht maar mocht je aankomen wil je me dan even whatsappen?
Stuk beter inderdaad.
Nee, allebei is even dom.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:06 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ja, bangmakerij is natuurlijk beter.
Zo'n kleine switch omzetten kan zelfs een Air Hostess wel denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat zou zo iemand dan veranderen aan de zaak? Een purser of stewarddess hebben de ballen verstand van knopjes en hendeltjes in zo cockpit
Ik herken het wel een beetje, vooral het gevoel van machteloosheid, maar soit. Het is een snelle en goedkope manier van vervoer.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:00 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is voor mensen die vliegangst hebben geen geruststelling om te zeggen dat het een feit is dat vliegen de veiligste manier van reizen is. Daar zijn meerdere redenen voor. Een ervan is dat veel mensen die vliegangst hebben problemen hebben met de controle uit handen geven. Daar is bij wandelen en fietsen in mindere mate sprake van (maar nog steeds wel in zekere mate). Hoogtevrees kan ook een rol spelen. En dan is er nog zoiets als de statistiek erachter: statistiek is zoiets als religie, want je kunt de interpretatie van de cijfers kiezen die je het beste uitkomt. Als je niet kijkt naar sterftegevallen per afgelegde kilometer, dan zie je al dat we het hier niet over feiten hebben maar over een bepaald perspectief daarop.
Dat wil niet zeggen dat die statistieken irrelevant of onzinnig zijn, maar je kunt ze niet eenvoudigweg presenteren als feiten en dan doen alsof mensen die ondanks de feiten angstig zijn idioot zijn.
Altijd die kansloze vraag: laat even weten als je veilig geland bentquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef Caland het volgende:
Lieverd, de kans is heel groot dat je dood gaat in deze vlucht maar mocht je aankomen wil je me dan even whatsappen?
Stuk beter inderdaad.
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:08 schreef icloud het volgende:
[..]
Wat zou zo iemand dan veranderen aan de zaak? Een purser of stewarddess hebben de ballen verstand van knopjes en hendeltjes in zo cockpit
Hij zou natuurlijk wel de deur vanuit binnen kunnen openen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.
Met een onbemand googlevliegtuig.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel?
Hoe kunnen we met een gevoel van vertrouwen de lucht in?
Is gewoon een doodnormale vraag man..quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef nils7 het volgende:
[..]
Altijd die kansloze vraag: laat even weten als je veilig geland bent![]()
Dan zie je dat wel in het nieuws he, als dat niet is gelukt...
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef PirE het volgende:
[..]
Het is een extra drempel. Je moet in ieder geval iemand overmeesteren.
Die wordt alsnog door iemand aangestuurdquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Met een onbemand googlevliegtuig.
Dan moet je er voor zorgen dat de co-piloot altijd een vrouw of een homo is. Probleem opgelost.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.
Maar als een piloot echt kwaad wel, kan hij ook de andere piloot wel overmeesteren. Dat ga je nooit tegenhouden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:10 schreef Morendo het volgende:
[..]
Een vrouw of een homo, dat is natuurlijk geen partij voor de gemiddelde piloot.
Als je het hebt over "wil je nog koffie" of "ik moet even pissen" is dat niet werk. Als je beide dezelfde taal spreekt, doe je het gewoon daarin, lijkt mij.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:54 schreef gateway het volgende:
[..]
ja met de toren sowieso, maar lijkt me in het vliegtuig onderling ook? neem aan dat alle benaming onder knoppies en meters in een vliegtuig ook in het engels zijn?
Je gewoon onthouden van beïnvloeding van het gevoel en de keuze van iemand anders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat is jouw voorstel?
Hoe kunnen we met een gevoel van vertrouwen de lucht in?
Dit is uiteraard zodat het voor kapers zinloos is de cabin crew te martelen tot ze die code geven.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Tsja, wat is jouw voorstel dan?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Er zijn nog hele grote stappen te maken inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
enige manier om zoiets te voorkomen is het laten vliegen van zelfbestuurbare vliegtuigen. Net als bij auto's. De techniek maakt geen psychologische keuzes.. dat is allemaal rationeel.
En ik denk wel dat we die kant op gaan, maar voordat dat echt allemaal in de praktijk zal gebeuren zijn we zo 20-30 jaar verder.
Er zijn omstandigheden denkbaar waarin dat juist moet, zoals die Lufthansa A320 met bevroren sensoren. Die zou juist zijn neergestort als de piloot niet op volledige handbediening was overgegaan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:17 schreef Loekie1 het volgende:
Het is sowieso naief om een veiligheidssysteem te bedenken waarbij de achtergebleven piloot in de cockpit alles kan overrulen. Hoe dom kun je zijn.
Vertel het niet te hard, want zat piloten hebben tonnen aan schuld een flex-contractje en zijn dus straks niet eens nodig op de arbeidsmarkt. Voor je het weet gaat het echt vliegtuigen regenen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:28 schreef Eenskijken het volgende:
enige manier om zoiets te voorkomen is het laten vliegen van zelfbestuurbare vliegtuigen. Net als bij auto's. De techniek maakt geen psychologische keuzes.. dat is allemaal rationeel.
En ik denk wel dat we die kant op gaan, maar voordat dat echt allemaal in de praktijk zal gebeuren zijn we zo 20-30 jaar verder.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:15 schreef Nammie het volgende:
Goed, Claudia_x heeft aandacht gehad. Nu nieuws: ik kreeg een update van NOS dat het opzettelijk was.. Ben benieuwd naar het verhaal erachter en wat er nog meer bekend kan worden.
Ik weet niet of je dat nog een update mag noemen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Jij kreeg een update van de NOS om 15.15 terwijl de rest van de wereld al om 12.30 hiervan op de hoogte was. Lees het topic eens terug zou ik zeggen, dan kom je al een hoop meer te weten.
updaterape.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet of je dat nog een update mag noemen.
quote:stern-Quellen: Psychische Probleme beim Co-Piloten bekannt
Der Co-Pilot heißt nach Angaben der Staatsanwaltschaft Andreas Lubitz, war 28 Jahre und stammt nach Angaben der Stadtbürgermeisterin Gabriele Wieland aus dem rheinland-pfälzischen Montabaur. Lubitz habe dort bei seinen Eltern gewohnt, die über alle Erkenntnisse informiert wurden, wie die Ermittler mitteilten. Die Eltern sind an der Absturzstelle, wie auch alle anderen Angehörigen. "Aber wir haben sie nicht mit den anderen Familien zusammengebracht", so der Staatsanwalt.
Zudem soll er einen Wohnsitz in Düsseldorf gehabt haben. Er soll seit 2013 bei Germanwings gearbeitet haben. Mit 630 Flugstunden war er relativ unerfahren. Wie der stern erfuhr, gab es bei der Lufthansa intern Gerüchte, dass er mit psychischen Problemen zu kämpfen hatte.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Co-Piloot bekend met psychische problemen volgens Stern (gerucht):
[..]
Had hij psychische problemen ja? Dat had ik nou echt nooit verwacht.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Co-Piloot bekend met psychische problemen volgens Stern (gerucht):
[..]
Voorkomen nooit, hooguit lastiger maken maar tegen welke prijs?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:35 schreef Pleun2011 het volgende:
Nu de oorzaak bekend is vind ik dit topic niet meer zo boeiend. Denk dat Jokkebrok gelijk heeft en dat je dit soort dingen niet kan voorkomen.
Ja, we zitten niet allemaal up to date achter onze laptop/telefoon om mee te praten hier, sorryquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:31 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Srsly! Jij kreeg een update van de NOS om 15.15 terwijl de rest van de wereld al om 12.30 hiervan op de hoogte was. Lees het topic eens terug zou ik zeggen, dan kom je al een hoop meer te weten.
Schijnbaar kon het vliegtuig er niet zoveel aan doen, hè. Evenals uit de lucht geknald worden...quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom hebben vliegtuigen de laatste tijd de eigenschap om neer te storten in onbereikbare gebieden? Een oceaan, een oorlogsgebied en nu een berg. Volgende keer een vulkaan?
Er schijnt nog iets te zijn met een veiligheidsdeur ofzo.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet allemaal up to date achter onze laptop/telefoon om mee te praten hier, sorry. Maar wat zijn er nog meer voor updates? Ik lees vooral veel discussie over vliegangst als ik probeer terug te lezen.
ster - bronnen : Mental bekende problemen met co- pilootquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Co-Piloot bekend met psychische problemen volgens Stern (gerucht):
[..]
Wat is er onbereikbaar aan dit gebied? Het is moeilijk bereikbaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom hebben vliegtuigen de laatste tijd de eigenschap om neer te storten in onbereikbare gebieden? Een oceaan, een oorlogsgebied en nu een berg. Volgende keer een vulkaan?
Midden in de stad zou wel handiger zijn ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom hebben vliegtuigen de laatste tijd de eigenschap om neer te storten in onbereikbare gebieden? Een oceaan, een oorlogsgebied en nu een berg. Volgende keer een vulkaan?
Lees de OP.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef Nammie het volgende:
[..]
Ja, we zitten niet allemaal up to date achter onze laptop/telefoon om mee te praten hier, sorry. Maar wat zijn er nog meer voor updates? Ik lees vooral veel discussie over vliegangst als ik probeer terug te lezen.
Als hij geestelijk volkomen okay was zouden dit soort geruchten ook rondgaanquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:36 schreef Ryan3 het volgende:
Co-Piloot bekend met psychische problemen volgens Stern (gerucht):
[..]
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Midden in de stad zou wel handiger zijn ja.
Dat hebben die vliegtuigen helemaalquote:Op donderdag 26 maart 2015 15:37 schreef Postbus100 het volgende:
Waarom hebben vliegtuigen de laatste tijd de eigenschap om neer te storten in onbereikbare gebieden? Een oceaan, een oorlogsgebied en nu een berg. Volgende keer een vulkaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |