Precies, moeten we ons weer zorgen gaan maken over flippende stewardessjes.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Hmm, ik weet het niet hoor. Wat nou als de stewardess de piloten probeert te vergiftigen.
Nu op NPO1 ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Klopt het dat er nu een persconferentie is van Lufthansa? Ben benieuwd.
Van een geheel andere orde: wat een idiote naam is "Germanwings" voor een vliegtuigmaatschappij (of voor wat dan ook). Ik blijf maar denken aan:
Want anders?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:21 schreef gateway het volgende:
[..]
als de medepassagiers mar niet weten dat ze de ouders of familie van zijn.....
De wc-deur? Voor een pauzemoment met die blonde stewardess? Goed plan!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:35 schreef LouisLitt het volgende:
Gewoon een plee achter de cockpit en die deur beveiligen met een code. Deur van een cockpit is dan niet meer nodig.
Ah, ok. Ja nu moeten ze die naam wel gaan aanpassen natuurlijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:36 schreef Claudia_x het volgende:
Van een geheel andere orde: wat een idiote naam is "Germanwings" voor een vliegtuigmaatschappij (of voor wat dan ook). Ik blijf maar denken aan:
Nee de cockpit verruimen en er een plee inbouwen met afscheiding.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
De wc-deur? Voor een pauzemoment met die blonde stewardess? Goed plan!
Dat lijkt me logisch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Ah, ok. Ja nu moeten ze die naam wel gaan aanpassen natuurlijk.
businessclass kan wel een metertje inleverenquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee de cockpit verruimen en er een plee inbouwen met afscheiding.
Het is wel werk, het moet geen mancave worden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee de cockpit verruimen en er een plee inbouwen met afscheiding.
Nu steel je het idee van het VIVAFORUM. Hoe walgelijk.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:37 schreef LouisLitt het volgende:
[..]
Nee de cockpit verruimen en er een plee inbouwen met afscheiding.
Helder. Dankje.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef aloa het volgende:
Er zijn toch meerdere vliegtuigen nooit meer terug gevonden, wat een raadsel was. Kan ook zelfmoord geweest zijn.
Haha, Stijn leest mee met het vivaforum.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu steel je het idee van het VIVAFORUM. Hoe walgelijk.
[ afbeelding ]
Oei, betraptquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:39 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nu steel je het idee van het VIVAFORUM. Hoe walgelijk.
[ afbeelding ]
Beter: wc zonder deurquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef motorbloempje het volgende:
Wel een WC zonder slot dan. Natuurlijk.
Het heet toch cockpitquote:Op donderdag 26 maart 2015 14:41 schreef Caland het volgende:
Zouden dit soort kronkels in de kop van een piloot ook gelijk de reden zijn dat er zo weinig vrouwelijke piloten zijn? Wellicht heeft het vivaforum antwoord.
Ik zag het voorbij komen op Twitter, zoals je in de link hebt kunnen zien. Alleen is de vraag: wat doet deze man op ViVa.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:40 schreef Caland het volgende:
[..]
Haha, Stijn leest mee met het vivaforum.
twitter:marktraa twitterde op donderdag 26-03-2015 om 14:31:02Zoals wel vaker staat de oplossing gewoon op het Vivaforum #germanwings http://t.co/3PHORn61zY reageer retweet
http://news.aviation-safe(...)ed-by-pilot-suicide/quote:On November 29, 2013, LAM Flight TM-470 crashed in Namibia following ‘intentional actions by the pilot’, according to investigators. All 33 passengers and crew were killed.
The following is a list of airliner accidents involving (possible or rumored) pilot suicide, compiled from the Aviation Safety Network files. General aviation aircraft are not included.
26 September 1976 – 12 fatalities
A Russian pilot stole an Antonov 2 airplane directed his aircraft into the block of flats in Novosibirsk where his divorced wife lived. (ASN Accident Description)
22 August 1979 – 4 fatalities
A 23 year old male mechanic who had just been fired entered a hangar at Bogotá Airport, Colombia and stole a military HS-748 transport plane. He took off and crashed the plane in a residential area. (ASN Accident Description)
13 July 1994 – 1 fatality
A Russian Air Force engineer stole the aircraft at the Kubinka AFB to commit suicide. The aircraft crashed when there was no more fuel left. (ASN Accident Description)
21 August 1994 – 44 fatalities
A Royal Air Maroc ATR-42 airplane crashed in the Atlas Mountains shortly after takeoff from Agadir, Morocco. The accident was suggested to have been caused by the captain disconnecting the autopilot and directing the aircraft to the ground deliberately. The Moroccan Pilot’s Union challenged these findings. (ASN Accident Description)
19 December 1997 – 104 fatalities
Silk Air Flight 185, a Boeing 737 en route from Jakarta, Indonesia to Singapore, crashed in Indonesia following a rapid descent from cruising altitude. Indonesian authorities were not able to determine the cause of the accident. It has been suggested by amongst others the U.S. NTSB that the captain may have committed suicide by switching off both flight recorders and intentionally putting the Boeing 737 in a dive, possibly when the first officer had left the flight deck. During 1997 the captain experienced multiple work-related difficulties, particularly during the last 6 months. Also at the time of the accident the captain was experiencing significant financial difficulties, which was disputed by the Indonesian investigators. (ASN Accident Description)
11 October 1999 – 1 fatality
An Air Botswana captain who had been grounded for medical reasons took off in an ATR-42. He made several demands over the radio and finally stated he was going the crash the plane. He caused the plane to crash into two parked ATR-42 aircraft on the platform at Gaborone Airport, Botswana. (ASN Accident Description)
31 October 1999 – 217 fatalities
Egypt Air Flight 990, a Boeing 767, entered a rapid descent some 30 minutes after departure from New York-JFK Airport. This happened moments after the captain had left the flight deck. During the investigation it was suggested that the accident was caused by a deliberate act by the relief first officer. However, there was no conclusive evidence. The NTSB concluded that the accident was a “result of the relief first officer’s flight control inputs. The reason for the relief first officer’s actions was not determined.” The suggestions of a deliberate act were heavily disputed by Egyptian authorities. (ASN Accident Description)
29 November 2013 – 33 fatalities
LAM Flight 470 entered a rapid descent while en route between Maputo and Luanda and crashed in Namibia. Preliminary investigation results indicate that the accident was intentional. The captain made control inputs that directed the plane to the ground, shortly after the first officer had left the flight deck. (ASN Accident Description)
Zit je als passagier in dat vliegtuig, zie je de piloot langslopen en een kwartier voor de plee staan wachten. Zou ik toch ook niet zo prettig vinden, ook al is er een co-piloot.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap eigenlijk niet dat zoiets niet standaard is ingebouwd, zo'n eigen toiletje voor de cockpit. Als ze weten dat iemand in de cockpit die deur bewust kan dichthouden, hoe gek dat scenario ook klinkt...
Hij zit ook op FOK!quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op Twitter, zoals je in de link hebt kunnen zien. Alleen is de vraag: wat doet deze man op ViVa.twitter:marktraa twitterde op donderdag 26-03-2015 om 14:31:02Zoals wel vaker staat de oplossing gewoon op het Vivaforum #germanwings http://t.co/3PHORn61zY reageer retweet
Succes alvast.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef MakkieR het volgende:
ik vraag me af of de nabestaanden Germanwings aansprakelijk gaan stellen dat zij deze horror piloot hebben aangenomen
neequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
Journalist vraagt ook nog even of die deur niet gewoon met een code open kon.
Gelukkig wel ja.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Morendo het volgende:
[..]
http://news.aviation-safe(...)ed-by-pilot-suicide/
Het is eigenlijk vrij zeldzaam.
Welke FOK!er is dit?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zag het voorbij komen op Twitter, zoals je in de link hebt kunnen zien. Alleen is de vraag: wat doet deze man op ViVa.twitter:marktraa twitterde op donderdag 26-03-2015 om 14:31:02Zoals wel vaker staat de oplossing gewoon op het Vivaforum #germanwings http://t.co/3PHORn61zY reageer retweet
Wat een drama. Dan liever zonder enig besef een BUK op m'n hoofd.quote:Air traffic controllers made repeated attempts to contact the aircraft, but to no avail, he said.
Passengers could be heard screaming just before the crash, he added.
Op sommige 747's vind je er eentje, maar het kost ruimte en stoelen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:42 schreef Bienelientjee het volgende:
Snap eigenlijk niet dat zoiets niet standaard is ingebouwd, zo'n eigen toiletje voor de cockpit. Als ze weten dat iemand in de cockpit die deur bewust kan dichthouden, hoe gek dat scenario ook klinkt...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |