Tenzij ze door een stel liars worden gejat.quote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:10 schreef amaranta het volgende:
In Amerika worden dossiers gewoon vernietigd?
vreemd dat A ze niet voor is geweest. A is zo grondig altijdquote:Op vrijdag 3 juli 2015 09:40 schreef Burdie het volgende:
[..]
Tenzij ze door een stel liars worden gejat.
Hehe.quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:33 schreef Beach het volgende:
Nou we kunnen nu wel duidelijk zeggen dat Leslie niet A is.
Daarom vraag ik mij af of het geen vervalste dossiers zijn..quote:Op vrijdag 3 juli 2015 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
vreemd dat A ze niet voor is geweest. A is zo grondig altijd
En dan ook nog in de soort van badkamerquote:Op vrijdag 3 juli 2015 17:24 schreef motorbloempje het volgende:
Vind het sowieso raar dat die dingen daar nog gewoon staan na 3 (??) jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wellicht was de vader van Airia niet dat jaar naar Ijsland maar was hij ergens aan het herstellen van zijn harttransplantatiequote:Op vrijdag 3 juli 2015 19:40 schreef babette21 het volgende:
Nieuwe theorie: degene (m/v) die destijds het hart van Charlie heeft gekregen vereenzelvigt zichzelf sindsdien met Charlie, als in Charlie leeft in mij voort, en neemt dus als A wraak op diens oude 'vijanden'...
(en ja deze theorie zou weleens voort kunnen komen uit de herinnering aan een zeer slap verhaaltje uit gtst, zo'n 20 jaar terug)
Er schijnt een Big A en een uber A te zijn. En dan zijn er ook nog hulpjes van A, dus ookal is een van de liars wel de grote baas dan kan diegene nog steeds in paniek oog in oog met iemand met een zwarte hoodie staan.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 11:47 schreef motorbloempje het volgende:
het kan niet een van de liars zijn.. Want we hebben ze allemaal al eens bedreigd en in paniek gezien, me dunkt.
Als ze de boeken niet aanhouden (die ik niet gelezen heb) dan wisten ze het misschien niet eens idd.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Toen de serie begon wisten de schrijvers denk ik nog helemaal niet waar het uiteindelijk op uit zou draaien en wie A is. Of wel?
Oh ja, het is gebaseerd op boeken. Maar die leiden toch ook nog niet naar de clou denk ik, anders was dat toch allang bekend?quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:58 schreef Beach het volgende:
[..]
Als ze de boeken niet aanhouden (die ik niet gelezen heb) dan wisten ze het misschien niet eens idd.
Ze zeggen dat de serie een andere A heeft dan de boeken. Al lijkt er wel een en ander overeen te komen met andere namen enzo.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 14:59 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Oh ja, het is gebaseerd op boeken. Maar die leiden toch ook nog niet naar de clou denk ik, anders was dat toch allang bekend?
Precies ditquote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:15 schreef Beach het volgende:
Al die sites zoals reddit en tumblr met theoriën zijn kansloos.
Er wordt meer achter gezocht dan er is; de schrijvers hebben er gewoon een zooitje van gemaakt.
Ja, dat dus.quote:Op zaterdag 4 juli 2015 12:49 schreef babette21 het volgende:
We zien die paniek ook als ze alleen zijn (zonder de andere liars erbij), waarbij er dus geen reden zal zijn om dat te faken. Als je wilt dan kun je in iedereen A zien, beetje net als bij Wie is de Mol, overal is wel een verklaring voor. En er zijn genoeg lui die in het begin bedachten dat het één van de liars was en dat gewoon niet los willen laten, dus maar met theoriën blijven komen, die gezien bovenstaande heel geinig kunnen klinken, maar natuurlijk gewoon nergens op slaan.
Aan het eind blijkt het vast gewoon altijd de aller-, allereerste verdachte te zijn geweest: Jenna dus.
Marlene King, de schrijfster/producer/iets van PLL heeft gezegd dat ze de eerste twee? drie? seizoenen Mona als A hadden, maar dat toen Mona ontmaskerd werd, naar Radley ging, en daarna een nieuwe A is gekomen - Charles - die het nu nog steeds is. Dus alle hints etc van voor seizoen 2? 3? mag je vergeten, daarna zijn ze wel weer interessantquote:Op zaterdag 4 juli 2015 15:29 schreef WammesWaggel het volgende:
Eigenlijk denk ik dat de schrijvers het ook nog niet zeker weten, die bekijken gewoon per seizoen hoe goed bepaalde karakters werken..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 juli 2015 22:05 schreef Kauai het volgende:
Ik weet niet wat hier in spoilers moet of niet maar, vraag over seizoen 6 ep 1/2:Waar de liars vastzaten is op het terrein van Andrew's ouders toch?. Hoe en wat precies ben ik zelf eigenlijk ook vergeten haha.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ooh vandaar, vond het al raar dat hij het ineens zou zijnquote:Op zondag 5 juli 2015 22:09 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Waar de liars vastzaten is op het terrein van Andrew's ouders toch?. Hoe en wat precies ben ik zelf eigenlijk ook vergeten haha.
Oh ja zoiets had ik ook gehoord geloof ik, kan wel!quote:Op zondag 5 juli 2015 22:48 schreef Burdie het volgende:
Ze hadden toch zijn dagboeken gevonden, waar hij in had geschreven hoeveel hij ze haat etc?
Ik zat op dat moment alleen even niet goed op te letten dus weet het niet precies.
Zo veel clues, vragen, theorieen maar antwoorden ho maarquote:Op zondag 5 juli 2015 23:53 schreef DonnaRush het volgende:
Haha we kijken trouw, maar hoe het zit? Geeeeeeen idee.
Aflevering 5 staat toch op Netflix nu? Of bedoel je 6?quote:Op maandag 6 juli 2015 12:04 schreef EPiCAPPEL het volgende:
Ach de volgende aflevering is toch pas volgende week.
Ja 6 gaat het over. Volgende week dus ook geen nieuwe op Netflix.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:50 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Aflevering 5 staat toch op Netflix nu? Of bedoel je 6?
Sorry haha, ik download hem altijd. Ik wil geen week achterlopen want ik zit ook via amerikaanse forum en dan zijn er te veel spoilers.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 12:54 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Ja 6 gaat het over. Volgende week dus ook geen nieuwe op Netflix.
Wel ja. Dat scheelt ook liefst een week, haha. Is er eigenlijk ook een NL topic? Is het ooit op de Nederlandse tv geweest? Ik ken het pas sinds een paar maanden via Netflix.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 13:52 schreef DonnaRush het volgende:
Haha, het is tenslotte hier ook het USA topic.
Haha, nee geloof het niet. De meeste kijken hier gewoon een week niet. Spoilers boeien me in deze serie niet echt, dus ik lees gewoon hier wel altijd. Tenzij het een finale aflevering is die spannend kan zijn, dan wacht ik even.quote:Op dinsdag 7 juli 2015 14:12 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Wel ja. Dat scheelt ook liefst een week, haha. Is er eigenlijk ook een NL topic? Is het ooit op de Nederlandse tv geweest? Ik ken het pas sinds een paar maanden via Netflix.
Huh sinds wanneer is dat zo? Afleveringen in USA worden hier toch altijd direct besproken?quote:Op dinsdag 7 juli 2015 22:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen spoilers in de eerste week na de US aflevering. Geef de eerlijke betalende kijker de kans om de aflevering ook te zien.
Ja, dit was al USA topic voordat Netflix in NL was. Ik heb er ook totaal geen problemen mee en blijf gewoon een weekje weg dus.quote:Op woensdag 8 juli 2015 10:34 schreef Bienelientjee het volgende:
Dit is al tijden het USA topic hoor. Dan moet je hier maar een weekje wegblijven. Wij bespreken het nadat het in de USA is uitgezonden.
Jammer dat er deze week geen nieuwe aflevering is!
Ze maken een sprong van vijf jaar in de tijd, maar HOE danquote:Op woensdag 8 juli 2015 12:45 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch vraag ik mij af hoe het volgende seizoen zijn invulling gaat vinden... speelt dat zich geheel af in de zomer in Rosewood? Als de meiden na de zomer allemaal aan verschillende instituten gaan studeren krijgt het verhaal een moeilijke wending..
Groot was mijn teleurstelling trouwens toen ik las dat de nieuwe serie Rosewood helemaal niks met PLL van doen heeft, suf om dan die naam te kiezen!
Opzich is dat best geniaal bedachtquote:Op woensdag 8 juli 2015 13:56 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ze maken een sprong van vijf jaar in de tijd, maar HOE dan.
Ik ben blij als die twintigers en dertigers allemaal eens niet hoeven doen alsof ze 16 zijn, maar zie ook niet echt hoe het verder zal gaan als Charlie is ontmaskerd.
En dan zijn we weer terug bij het begin.quote:Op woensdag 8 juli 2015 15:54 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Opzich is dat best geniaal bedacht
-A verdwijnt wellicht gewoon en de meiden gaan verder met hun leven.. dan tijdens de afstudeerceremonie vijf jaar later gaan opeens alle vier iPhone 12S toestellen af en het inkomende bericht eist de terugkeer naar Rosewood... of anders...
Ja daar zit ik dan ook totaal niet op te wachten na 6 seizoenen.quote:Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij het begin.
Jammer genoeg nietquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:58 schreef Valerie. het volgende:
Ik gok dat ze terug moeten naar Rosewood voor iets, en dat A dan weer hard toeslaat of zo.
Geen aflevering deze week?
Never ending story....-A blijkt een Indiaanse demoon te zijn die al eeuwen lang inwoners uit dat gebied terroriseertquote:Op woensdag 8 juli 2015 16:34 schreef Kauai het volgende:
[..]
En dan zijn we weer terug bij het begin.
Verdommequote:Op woensdag 8 juli 2015 17:35 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Never ending story....-A blijkt een Indiaanse demoon te zijn die al eeuwen lang inwoners uit dat gebied terroriseert
Bij de aflevering wbt intro van Ravenswood was dat ook het geval dus ik sluit niks uitquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:43 schreef Kauai het volgende:
[..]
VerdommeWordt PLL ineens een fantasy serie.
Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een dramaquote:
Oh nu je het zegt. Dan stop ik meteen met kijkenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:45 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Bij de aflevering wbt intro van Ravenswood was dat ook het geval dus ik sluit niks uit
Heeft je moeder je geen respect bijgebracht?quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama
Doe toch niet zo triest dit is altijd al een usa topic geweest.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, maar blijkbaar zijn die wijven hier ook niet in staat tot normaal overleg. Eerste en laatste keer dat ik dit topic bezoek. Mijn god wat een drama
Nou zeg, wát een drama.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat zie ik liever in een spoiler, zelf kijk ik bv de previews ook nooit.. Laat mij gewoon verrassenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
Ja leukquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Ik heb de SeriesGuide app en daar hou ik in bij welke series ik kijk. Anyway, bij sommige series staat al een stukje tekst over de volgende aflevering(en). Bij PLL dus ook. Vinden jullie dit ook leuk om te lezen? Dan zet ik ze even in een spoiler. Het zijn dus ook echt spoilers in sommige gevallen.
Ik ontwijk die dingenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:12 schreef DonnaRush het volgende:
Zal ze ook zeker in een spoiler zetten hoor. Met info per aflevering zodat iedereen zelf kan beslissen of die t wil lezenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:13 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Dat zie ik liever in een spoiler, zelf kijk ik bv de previews ook nooit.. Laat mij gewoon verrassen
Je brengt het zelf nogal dwingend, hè? En jij vindt het blijkbaar normaal dat iedereen maar een week op jou moet wachten. Doe maar even normaal, hoor.quote:Op woensdag 8 juli 2015 17:46 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Of alle liars blijken zó gek te zijn geworden door alle jaren teistering door -A dat ze elkaar beginnen te teisterenquote:Op woensdag 8 juli 2015 17:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Jammer dat er geen aflevering is, ik vind dit seizoen erg goed, helemaal met de gedachte dat we nu eindelijk antwoorden krijgen. Hoe ze doorgaan na de timejump weet ik ook niet. 'A' zal dan wel weer terug zijn, maar dat zou ik een zwakke zet vinden. Misschien komt er nu een 'B' ?
Waar is Jenna eigenlijk?
Of gezamelijk Ezra het leven zuur makenquote:Op woensdag 8 juli 2015 19:39 schreef Burdie het volgende:
[..]
Of alle liars blijken zó gek te zijn geworden door alle jaren teistering door -A dat ze elkaar beginnen te teisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |