Ik kan wel meer niet rijmen. Maar,dat "dolhouse" is wel erg duur.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, da's waar: "tot de laatste aflevering was iedereen A".
Haha als dat het enige is dat je niet kunt rijmen dan hou je het nog wel 2 seizoenen vol!
A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:23 schreef Droathoah het volgende:
Iemand die het boek gelezen heeft en het einde in een spoiler wil zetten?
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.
Zat die niet ondergedoken in één of ander treurig keldertje?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet deze serie echt een keer vanaf het begin kijken weer. Ik kan me niet eens meer herinneren waar Allison uithing toen ze kwijt was die eerste paar seizoenenook bij ''A''?
Vind vaak ook wel dat ze beter acteren dan dat ze credit krijgenquote:Op woensdag 3 juni 2015 18:47 schreef WammesWaggel het volgende:
Was spannend weer
Misschien ben ik de enige maar ik vind de Liars best overtuigend spelen![]()
Wij zaten echt in spanning naar de uitbraak te kijken
Vreesden eerst nog even dat Ezra en Caleb ook gevangen genomen zouden worden
joepie!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:17 schreef .Sparkling. het volgende:
Vanaf aankomende dinsdag weer nieuwe afleveringen op Netflix denk ik.
Ik hoop wel dat we daar achterkomenquote:Op woensdag 3 juni 2015 10:17 schreef Em31 het volgende:
Ja leuke aflevering, prima dat dit niet meerdere aflevering heeft geduurd. Ben benieuwd wat er in die kamers is gebeurd
jquote:Op dinsdag 9 juni 2015 21:48 schreef DonnaRush het volgende:
Vanaf vandaag iedere zondag de nieuwe aflevering op Netflix.
Nou, dat was dus een letterlijk vertaalfoutje van Netflix. Ze hebben het bericht vanochtend gerectificeerd. Gewoon op dinsdag dus. Solly!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 22:20 schreef amaranta het volgende:
[..]
j
Op zondag al? Yay!
Overigens ben ik ook een fan van de pll wikia.
Kun je vanalles opzoeken over personages enzo.
Wordt wel snel bijgewerkt altijd. Dus kunnen spoilers in staan.
Weinig spannende dingen inderdaad maar ik vind de sfeer die er hangt wel heerlijkquote:
Ja, helemaal mee eensquote:Op woensdag 10 juni 2015 15:35 schreef babette21 het volgende:
Nee maar, eindelijk eens iemand die zicht afvraagt: "Maar eh.... waar betaalt ie dat allemaal van?!"
Een niet erg enerverende aflevering, maar op zich wel oke dat ze er tenminste eens bij stilstaan dat dit alles best traumaverwekkend kan zijn.
Ik ook! Ik zoek overal iets achter maar zou het ook wel leuk vinden als er gewoon weer eens iemand inkomt die wel betrouwbaar isquote:Op donderdag 11 juni 2015 01:06 schreef WammesWaggel het volgende:
Vertrouwen jullie de nieuwe agent die blijkbaar ook de love interest van Ali is?
Misschien ben ik een pessimist maar ik zoek echt overal iets achter in deze serie, wellicht onterecht..
Há, precies wat ik wilde typen voor ik zag dat er nog een post wasquote:Op donderdag 11 juni 2015 07:59 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Ik ook! Ik zoek overal iets achter maar zou het ook wel leuk vinden als er gewoon weer eens iemand inkomt die wel betrouwbaar is
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat het Andrew was. Maar ja, we zullen het zien de komende afleveringen.
couchtuner.euquote:Op woensdag 10 juni 2015 18:22 schreef Inspireme het volgende:
Waar kijken jullie het? Pppcorntime is naar beneden gehaald :/
Ali's crazy uncle!quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:23 schreef .Sparkling. het volgende:
Ik geloof ook helemaal niets van Andrew als A. Er zou toch wel in de komende aflevering bekend worden wie Charles echt is? Daarna die tijdsprong van vier jaar en dan..?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 15:36 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geloof ook echt niet dat het Andrew was. Maar ja, we zullen het zien de komende afleveringen jaren.
Ik denk dat Charles zich sóms voordoet als Jason. Wat betekent dat we op een dag álles terug moeten kijken om na te gaan wanneer we nu naar Jason keken en wanneer niet. Kijk er nu al naar uit!quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:16 schreef DonnaRush het volgende:
Ik denk nog steeds dat Charles Jason heeft vermoord en Charles zich nu voor doet als Jason.
Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?quote:Op donderdag 11 juni 2015 19:57 schreef amaranta het volgende:
Jasjon en Charles zijn geen 2 ling. En al helemaal niet 1eiig.
Zijn het wel broertjes? Iedereen neemt het aan maar misschien zijn het wel neefjes of iets anders?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?
Dat kan toch? Ik heb een vriendin waarbij bij haar zonen iets van 10 maanden tussen zitquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:33 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Wat willen ze ons dan laten denken met die film met die twee broertjes? Gewoon broertjes dan?
Ja het kan absoluut, daar zal ik ook niks over zeggen. Maar ik zit gewoon met die tweeling in m`n hoofd haha.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 08:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Dat kan toch? Ik heb een vriendin waarbij bij haar zonen iets van 10 maanden tussen zit
Ja daar heb je ook weer helemaal gelijk in.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:11 schreef .Sparkling. het volgende:
[..]
Zijn het wel broertjes? Iedereen neemt het aan maar misschien zijn het wel neefjes of iets anders?
Ze vraagt aan Jason (?) om zijn zus een kus te geven. Dan zegt ze dat hij een 'good boy' is en iets later zegt ze 'good boys'
Ik las ergens:
3. Jason and Charles are not twins Looking out again at the video that Spencer saw, Jessica says :”Wanna say good night to your sister? Give her a little kiss? What a good boy you are!”She says this only to one of the boys! The other boy then comes up, pats her blanket, and runs off. Jessica said “Oh! Good boys, good boys.”
Moet zeggen dat het acteer werk en de verhaallijnen inderdaad aan de betere kant zijn. Geen idee of ze andere schrijvers hebben voor dit seizoen? Hopelijk zetten ze het door.quote:
Ik moest meteen aan miley cyrus denkenquote:Op woensdag 17 juni 2015 23:57 schreef WammesWaggel het volgende:
Sarah had dat korte kapsel beter niet kunnen kiezen.. beetje weinig pretty zo
Ik ook! Maar de actrice schijnt echt kort haar te hebben, het is gewoon haar echte kapsel.quote:Op donderdag 18 juni 2015 11:30 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan miley cyrus denken
Byron had toch een broer met een geestelijke ziekte? Ik denk dat Arias familie een belangrijke rol speeltquote:Op dinsdag 23 juni 2015 22:32 schreef WammesWaggel het volgende:
Mijn theorie van het eerste seizoen dat de vader van Aria mogelijk betrokken was lijkt te gaan sneuvelen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |