Tik em aan Burd! Jij snapt het!quote:Op zondag 24 mei 2015 17:25 schreef Burdie het volgende:
[..]je hebt dan zelfs nog tijd om te slapen en eten.
De stand van zaken na 5 seizoenen: "iedereen is A" Of dat nou zo'n spoiler is?quote:Op zondag 24 mei 2015 17:31 schreef Fylax het volgende:
Ben wel al heel veel gespoilerd door vriendinnen die het al hebben gezien.![]()
Nee, big A is nu bekend.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:38 schreef babette21 het volgende:
[..]
De stand van zaken na 5 seizoenen: "iedereen is A" Of dat nou zo'n spoiler is?
Ik kan wel meer niet rijmen. Maar,dat "dolhouse" is wel erg duur.quote:Op zondag 24 mei 2015 17:58 schreef babette21 het volgende:
Oh ja, da's waar: "tot de laatste aflevering was iedereen A".
Haha als dat het enige is dat je niet kunt rijmen dan hou je het nog wel 2 seizoenen vol!
A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.quote:Op zondag 24 mei 2015 19:23 schreef Droathoah het volgende:
Iemand die het boek gelezen heeft en het einde in een spoiler wil zetten?
quote:Op zondag 24 mei 2015 19:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
A blijkt Annibal te heten. Americas most wantef kanibaal. En ze smaakten nog lang en gelukkig.
Zat die niet ondergedoken in één of ander treurig keldertje?quote:Op woensdag 3 juni 2015 11:36 schreef AlwaysHappy het volgende:
Moet deze serie echt een keer vanaf het begin kijken weer. Ik kan me niet eens meer herinneren waar Allison uithing toen ze kwijt was die eerste paar seizoenenook bij ''A''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |