abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151029029
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:

[..]

Guidetti gaat niet komen joh. Feyenoord wilt wel verder met Kazim en Achabar gaat zn contract verlengen. Kuijt komt ook dus dan ben je prima bezet.
Voordeel is dat ze op Kazim na allemaal ook op andere posities kunnen spelen Kuyt rechts en spits, Achabar links en spits, Boetius (in principe :') ) rechts en links.
blablablabla
pi_151029200
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:

[..]

Guidetti gaat niet komen joh. Feyenoord wilt wel verder met Kazim en Achabar gaat zn contract verlengen. Kuijt komt ook dus dan ben je prima bezet.
Als Guidetti niet komt neem ik een jaar lang een Jetro UI.

Staat al zo goed als vast, dat ie wel komt.
pi_151029640
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:)
pi_151030009
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:15 schreef Afhaalchinees het volgende:

[..]

:)
Mag je quoten, je mag 'm zelfs in dat rare topic ergens plaatsen als je dat wil :P
pi_151030104
quote:

[..]

Ik haat Jetro Willems.
Waarom doe je dit?
pi_151030123
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef Vasion het volgende:

[..]

Ik haat Jetro Willems.
Waarom doe je dit?
Omdat ik Jetro óók haat en er 99% vanuit ga dat Guidetti volgend jaar hier speelt :P
pi_151030195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Omdat ik Jetro óók haat en er 99% vanuit ga dat Guidetti volgend jaar hier speelt :P
Een jaar met een kloontje overleef je ook wel
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
pi_151031166
quote:

[..]

Mogen wij daar lekker een jaar lang naar gaan gluren zeker goffedomme man
blablablabla
pi_151031232
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef Elan het volgende:

[..]

Mogen wij daar lekker een jaar lang naar gaan gluren zeker goffedomme man
Ik zei een Jetro UI, gelukkig mag ik die zelf ontwerpen dan toch zeker. Goffedomme.
pi_151031302
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Ik zei een Jetro UI, gelukkig mag ik die zelf ontwerpen dan toch zeker. Goffedomme.
:D
blablablabla
pi_151031410
Jullie kunnen allemaal de vraag gaan stellen wie er moet komen als guidetti en kuyt niet komen....
Die kans acht ik op 99 procent.
Iedereen zit zich te fixeren op deze 2 spelers. Guidetti had 1 topjaar dat gaat hij echt niet meer herhalen in de kuip. In principe is guidetti ook een middelmatige voetballer. Hij heeft het niet waar kunnen maken na dat 1ne seizoen.

Waarom zou van Geel guidetti gaan halen als hij aan begin van het seizoen heeft geroepen dat hij grote twijfels heeft over guiddetti na zijn blessurleed. Dan ga je toch niet 1 seizoen erna wel die speler halen....Als van Geel guidettie haalt maakt hij zich volkomen belachelijk en ongeloofwaardig.

Want als guidetti na drie weken weer geblesseerd raakt gaat iedereen roepen zie je nou wel

Je denkt toch dat van Geel dat risico wil lopen? zo gek is deze mafketel nou ook weer niet.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
pi_151031461
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie kunnen allemaal de vraag gaan stellen wie er moet komen als guidetti en kuyt niet komen....
Iedereen zit zich te fixeren op deze 2 spelers. Guidetti had 1 topjaar dat gaat hij echt niet meer herhalen in de kuip. In principe is guidetti ook een middelmatige voetballer. Hij heeft het niet waar kunnen maken na dat 1ne seizoen.

Waarom zou van Geel guidetti gaan halen als hij aan begin van het seizoen heeft geroepen dat hij grote twijfels heeft over guiddetti na zijn blessurleed. Dan ga je toch niet 1 seizoen erna wel die speler halen....Als van Geel guidettie haalt maakt hij zich volkomen belachelijk en ongeloofwaardig.

Want als guidetti na drie weken weer geblesseerd raakt gaat iedereen roepen zie je nou wel

Je denkt toch dat van Geel dat risico wil lopen? zo gek is deze mafketel nou ook weer niet.
Jippie.
pi_151031762
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240658

Deze is vast al voorbij gekomen. :P

quote:
In de ogen van de Katwijker is Feyenoord de grootste club van Nederland. "Als onderzoeken uitwijzen dat Ajax groter is, geloof ik daar niks van", zegt Kuyt in gesprek met Voetbal International. "Ja, die club is vier keer op rij kampioen geworden, dan trek je latente successupporters aan. Maar noem mij een club in de wereld waar de fans zo betrokken en loyaal zijn, bij winst of verlies."
pi_151032390
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:

Ok
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 20:29:35 #233
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151032918
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef Muto het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...).VRLrxBRdrQ0.twitter

Dat interview _O_. De nieuwe Van Gaal.
_O-

Wel een beetje krampachtig van Gio.
pi_151033186
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Slobeend het volgende:

[..]

_O-

Wel een beetje krampachtig van Gio.
Vind het niet zo krampachtig, wel netjes aangeven dat hij het na 3x vragen niet op prijs stelt.
  Moderator woensdag 25 maart 2015 @ 20:45:43 #235
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_151033645
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:36 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Vind het niet zo krampachtig, wel netjes aangeven dat hij het na 3x vragen niet op prijs stelt.
Je kan toch gewoon zeggen of het je verrast heeft of niet. Snap niet zo waarom je zoiets 2 maanden voor je moet houden. Maar goed, als dat de afspraken zijn begrijp ik het ook wel.
pi_151034336
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 19:55 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Jippie.
Die was al voor Retry toch? Dan had er wel ergens wat gestaan over één of andere neger in de Franse 7e divisie die de sterren van de hemel speelt
pi_151034494
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Die was al voor Retry toch? Dan had er wel ergens wat gestaan over één of andere neger in de Franse 7e divisie die de sterren van de hemel speelt
Dat is zeker waar. Maar vind Klaas net zo vervelend als Retry, vandaar :). Maar oké, is al bezet. Wat doen we voor onze klaas?
pi_151034711
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Maar vind Klaas net zo vervelend als Retry, vandaar :). Maar oké, is al bezet. Wat doen we voor onze klaas?
Hm, is zo makkelijk nog niet te verzinnen. Nou ja, hou het maar gewoon op Jippie ook, anders moet je nog dingen gaat onthouden, gewoon één categorie mongolen en dus één Jippie
pi_151034744
Ander nieuws

De eufa is in rotterdam gearriveerd voor een onderzoek naar rascisme.

Ze hebben vast ook gehoord dat in Rotterdam de pvv van wereldwijd bekende facist geert wilders de meeste stemmen heeft gehad.

Ik denk dat dit een grote invloed zal hebben op hun beslissing welke straf Feyenoord zal krijgen.
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
pi_151034792
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ander nieuws

De eufa is in rotterdam gearriveerd voor een onderzoek naar rascisme.

Ze hebben vast ook gehoord dat in Rotterdam de pvv van wereldwijd bekende facist geert wilders de meeste stemmen heeft gehad.

Ik denk dat dit een grote invloed zal hebben op hun beslissing welke straf Feyenoord zal krijgen.
Jippie
pi_151034809
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Bombvis het volgende:

[..]

Hm, is zo makkelijk nog niet te verzinnen. Nou ja, hou het maar gewoon op Jippie ook, anders moet je nog dingen gaat onthouden, gewoon één categorie mongolen en dus één Jippie
Lekker duidelijk, en recht door zee! Houden we van. Moeten we ook niet te moeilijk maken allemaal.
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:11:05 #242
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_151034892
Echt benieuwd wat zo'n commissie dan gaat doen, en hoe ze een en ander denken te kunnen beoordelen? Eerstvolgende thuiswedstrijden staan er enquêteurs om De Kuip: "Dag meneer, mag ik vragen wat uw opvatting is over minderheden?"
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_151034948
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef Bugno het volgende:
Echt benieuwd wat zo'n commissie dan gaat doen, en hoe ze een en ander denken te kunnen beoordelen? Eerstvolgende thuiswedstrijden staan er enquêteurs om De Kuip: "Dag meneer, mag ik vragen wat uw opvatting is over minderheden?"
"Het zijn allemaal kankerjoden, stuk voor stuk". Dat gaat een succes worden _O_
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:13:26 #244
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_151035021
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:

[..]

"Het zijn allemaal kankerjoden, stuk voor stuk". Dat gaat een succes worden _O_
Topshow ^O^

"Ik heb niks tegen donkere mensen, maar die teringapen moeten gewoon lekker normaal doen, ja toch?"
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_151035169
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Bugno het volgende:

[..]

Topshow ^O^

"Ik heb niks tegen donkere mensen, maar die teringapen moeten gewoon lekker normaal doen, ja toch?"
Grappig man, die eufa heeft namelijk ook gezien dat in rome allemaal blank tuig was die als een soort terroristen de boel sloopte...
voornamelijk allemaal pvv aanhangers heb ik het idee.

Dus Feyenoorders hebben recht om overal de boel te slopen en tegelijkertijd vinden ze dat minderheden vooral normaal moeten doen hahaha

tis eigenlijk wel grappig

jippie
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:22:52 #246
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_151035571
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

Grappig man, die eufa heeft namelijk ook gezien dat in rome allemaal blank tuig was die als een soort terroristen de boel sloopte...
voornamelijk allemaal pvv aanhangers heb ik het idee.

Dus Feyenoorders hebben recht om overal de boel te slopen en tegelijkertijd vinden ze dat minderheden vooral normaal moeten doen hahaha

tis eigenlijk wel grappig

jippie
Goed punt. Niemand snapt je, maar maakt niet uit
  woensdag 25 maart 2015 @ 21:38:34 #247
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151036309
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Bugno het volgende:

[..]

Goed punt. Niemand snapt je, maar maakt niet uit
Klaas is een onbegrepen genie. Is ook logisch, je slaat zo een paar stappen over in je redenatie als je alles weet.
  woensdag 25 maart 2015 @ 22:24:13 #248
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_151038426
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Jezus wat is hij dom
pi_151039331
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:

[..]

Op de een of andere manier vraag ik me bij hem vaak af: meent hij dat nou, of zegt hij het om zieltjes te winnen? Onderzoeken wijzen steeds uit dat Ajax landelijk een grotere aanhang heeft maar Feyenoord heeft weer een grotere trouwe aanhang. Ach lekker boeiend..
  woensdag 25 maart 2015 @ 23:07:33 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_151040285
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Op de een of andere manier vraag ik me bij hem vaak af: meent hij dat nou, of zegt hij het om zieltjes te winnen? Onderzoeken wijzen steeds uit dat Ajax landelijk een grotere aanhang heeft maar Feyenoord heeft weer een grotere trouwe aanhang. Ach lekker boeiend..
Gezien zijn geschiedenis zal het wel zieltjes winnen zijn . Wil zijn carriere ook nog afsluiten bij Utrecht en Liverpool
RED ONS HENNIEGOD
pi_151045988
quote:
9s.gif Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Gezien zijn geschiedenis zal het wel zieltjes winnen zijn . Wil zijn carriere ook nog afsluiten bij Utrecht en Liverpool
Je vergeet Quick Boys :{
  donderdag 26 maart 2015 @ 07:59:07 #252
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151046077
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
Waarom moet die Kuyt eigenlijk komen, lijkt positioneel en qua leeftijd toch een vrij overbodige aankoop :?
Al is het maar voor wat hij kan overbrengen op de jongere spelers. Daarnaast is hij nagenoeg altijd fit en echt wel van waarde voor het team. Het is Immers, alleen 10x beter.

Verwacht ook dat hij na zijn carrière trainer zal worden op Varkenoord. Nog een reden waarom ik hem zie komen.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151046559
quote:
Op de openbare training van Oranje op woensdagmiddag liet bondscoach Guus Hiddink in grote lijnen zien wat hij tactisch van plan is met zijn elftal. Met name de bezetting van de middenlinie oogde interessant. Volgens het Algemeen Dagblad kan Feyenoorder Jordy Clasie zaterdag zomaar beginnen.

''Sneijder, Wijnaldum, Clasie, dat zou straks in de Arena zomaar het trio in het middenrif kunnen zijn'', schrijft de krant donderdag. ''De combinatie van een verbindingsspeler voor de defensie (Clasie), een middenvelder met diepgang zonder bal en scorend vermogen (Wijnaldum) plus iemand met een dodelijk schot en een steekbal (Sneijder).''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151046767
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:40 schreef H.FR het volgende:

[..]

En nu maar hopen dat Clasie zich positief profileert. _O_

Als ie zeker zou zijn van een basisplaats Oranje, zie ik nog wel een kans dat ie nog wel een jaartje bij ons zou willen spelen om het EK af te wachten en in 2016 een club uit te kiezen *)
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151046864
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als ie zeker zou zijn van een basisplaats Oranje, zie ik nog wel een kans dat ie nog wel een jaartje bij ons zou willen spelen om het EK af te wachten en in 2016 een club uit te kiezen *)
Dat zou wel erg lekker zijn. Met een of 2 veelscorende spelers erbij moeten we dan toch kampioen kunnen worden :7

No pressure verder.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151047428
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Als Clasie echt nog een jaar blijft, zou je volgend seizoen een droomelftal kunnen hebben.

Maar weet je, ik kan het Clasie ook niet echt kwalijk nemen als hij 't buiten Nederland wil gaan proberen.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151047732
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:25 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als Clasie echt nog een jaar blijft, zou je volgend seizoen een droomelftal kunnen hebben.

Maar weet je, ik kan het Clasie ook niet echt kwalijk nemen als hij 't buiten Nederland wil gaan proberen.
zeker niet, dat heeft hij wel verdiend, en op zich is hij er ook wel klaar voor. Alleen staat ie nog niet hoog op lijstjes van de echte grote clubs, terwijl hij dat mijn inziens ook wel aan zou kunnen. Als hij die stap in ene keer zou willen maken, zou een EK (als basisspeler) misschien nog wel het verschil kunnen maken...
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_151047971
quote:
1s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

zeker niet, dat heeft hij wel verdiend, en op zich is hij er ook wel klaar voor. Alleen staat ie nog niet hoog op lijstjes van de echte grote clubs, terwijl hij dat mijn inziens ook wel aan zou kunnen. Als hij die stap in ene keer zou willen maken, zou een EK (als basisspeler) misschien nog wel het verschil kunnen maken...
Ik schat hem sowieso hoger in dan Blind en die heeft het, met een soort vriendendienst dan, toch geschopt tot Man U. ;) Hij zou alleen goed moeten kijken welke grote club een speler als hem nodig heeft.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
  donderdag 26 maart 2015 @ 12:31:38 #259
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151052459
Iedereen gefeliciteerd met ons toptalent Bilal _O_
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151052925
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef satecl het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met ons toptalent Bilal _O_
Die is opeens weer goed geworden? Of is hij inmiddels een jaar ouder met nog steeds dezelfde 'kwaliteiten'?
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:05:37 #261
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151055815
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151055878
quote:
Holy crap.
Ik ga ervan uit dat hij verkeerde timede bij het koppen...
BFF met GGMM
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:17:37 #263
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151056258
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Holy crap.
Ik ga ervan uit dat hij verkeerde timede bij het koppen...
Hij wou op doel schieten. Kan niet anders.
pi_151056452
Ik zou er niet rouwig om zijn als Kazim van het weekend 3x prikt in die evenementenhal.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_151056717
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als Kazim van het weekend 3x prikt in die evenementenhal.
Dat zou wel grappig zijn inderdaad.
pi_151056752
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:30 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zou wel grappig zijn inderdaad.
Ik zie het beteuterde gezichtje van Cillessen en de rooie kop van Hiddink al voor me.
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
  donderdag 26 maart 2015 @ 14:45:49 #267
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151057198

Op de site van besix heeft trouwens heel even een 3d impressie gestaan van het plan van Red de Kuip, hierna verkracht de Kuip geheten. Man, man, man. :')
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151057286
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Op de site van besix heeft trouwens heel even een 3d impressie gestaan van het plan van Red de Kuip, hierna verkracht de Kuip geheten. Man, man, man. :')
Het enige wat dat nog met De Kuip te maken heeft is de locatie _O-
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:38:54 #269
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151058965
Ik ga zomaar even een balletje opgooien: Stel dat Clasie weggaat. Naja, laten we er maar vanuit gaan dat hij weg zal gaan. Wie wordt zijn opvolger? Ik vroeg me af: Zou het haalbaar zijn om Nuri Sahin terug te halen? 26 jaar. Zit op de bank bij Dortmund. Heeft genoeg ervaring, en kwaliteit.

Of droom ik nu teveel door? O-)
pi_151059061
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Leuk ook, die rood/witte glijbanen ipv trappen. :Y
BFF met GGMM
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:43:24 #271
269692 Divje
brr brr patapim
pi_151059124
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Nooit meer op de trappen staan.
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_151059130
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Dat is zodat we dan geen boetes meer kunnen krijgen voor mensen die op de trappen staan.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:44:34 #273
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151059160
Vooral die skyboxen die tot achter het doel opeens ophouden vind ik apart :')

Niet te vergeten de skybox achter de skybox waardoor je dus uitzicht hebt...op een skybox.

Juist ja.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:45:26 #274
198365 Morendo
The Real Deal
pi_151059176
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik schat hem sowieso hoger in dan Blind en die heeft het, met een soort vriendendienst dan, toch geschopt tot Man U. ;) Hij zou alleen goed moeten kijken welke grote club een speler als hem nodig heeft.
WBA misschien.
Die Lebenslust bringt dich um.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:50:01 #275
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151059337
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ik hoop Southampton.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:52:55 #276
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_151059465
quote:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Hoe gaan we dat stadion ooit vol krijgen? Kaartjes voor 1 euro?

En de Business Units worden nu al met moeite gevuld, laat staan als we er een heel hoefijzer van maken (wat er sowieso niet uitziet).
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_151059522
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Euribob het volgende:

[..]

Hoe gaan we dat stadion ooit vol krijgen? Kaartjes voor 1 euro?

En de Business Units worden nu al met moeite gevuld, laat staan als we er een heel hoefijzer van maken (wat er sowieso niet uitziet).
BU = skybox = allemaal uitverkocht elk jaar.
Het leuke van die dingen is, dat je ze doordeweeks ook gewoon mag gebruiken.
  donderdag 26 maart 2015 @ 15:56:52 #278
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_151059611
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:

[..]

BU = skybox = allemaal uitverkocht elk jaar.
Het leuke van die dingen is, dat je ze doordeweeks ook gewoon mag gebruiken.
Allemaal uitverkocht elk jaar? Kan je dat ergens zien?
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:02:58 #279
262211 hhh38
pi_151059835
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:44 schreef Caland het volgende:
Vooral die skyboxen die tot achter het doel opeens ophouden vind ik apart :')

Niet te vergeten de skybox achter de skybox waardoor je dus uitzicht hebt...op een skybox.

Juist ja.
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:04:20 #280
262211 hhh38
pi_151059893
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:50 schreef satecl het volgende:

[..]

Ik hoop Southampton.
Ik denk dat Clasie beter past in de Spaanse of Italiaanse competitie. Bij Valencia of Roma bijvoorbeeld.
pi_151059990
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:56 schreef Euribob het volgende:

[..]

Allemaal uitverkocht elk jaar? Kan je dat ergens zien?
Dat zei die kerel van de rondleiding toen ik laatst iemand meenam.
Overal waar overigens een logo boven hangt is sowieso verkocht.
Maar je hebt ook de keuze geen logo boven te hangen, dan komt er een feyenoordbord.
pi_151060483
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef H.FR het volgende:

[..]

Dat zei die kerel van de rondleiding toen ik laatst iemand meenam.
Overal waar overigens een logo boven hangt is sowieso verkocht.
Maar je hebt ook de keuze geen logo boven te hangen, dan komt er een feyenoordbord.
Wat zien die dingen er verschrikkelijk lelijk uit vanbinnen. Soort Campanile hotel. :')

By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_151060538
Sterker nog; er schijnt zelfs een wachtlijst te zijn voor ondernemingen die een businessunit willen afnemen heb ik me laten vertellen.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_151060643
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef nostra het volgende:

[..]

Wat zien die dingen er verschrikkelijk lelijk uit vanbinnen. Soort Campanile hotel. :')

[ afbeelding ]
Ik vind het wel ok eigenlijk :@
BFF met GGMM
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:26:46 #285
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151060743
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is de skybox van UNIT4. Ziet er prachtig uit toch.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151060763
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Iedere huurder mag ze zelf indelen naar keuze.
pi_151060780
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef Happel het volgende:

[..]

Dat is de skybox van UNIT4. Ziet er prachtig uit toch.
Dan zal ik wel geen smaak hebben. :@
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_151060841
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, wat een dom geblaat :')
* Verwijderd *
pi_151060870
De huidige businessunits zijn alleen wel erg klein.

Kleiner dan ze op de foto's lijken.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  donderdag 26 maart 2015 @ 16:42:47 #290
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_151061375
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:23 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Wel erg klein als je het afzet tegenover andere, zelfs veel kleinere eredivisieclubs.

Maar dat zijn nou eenmaal de beperkingen die de Kuip heeft.

Je komt al vrij snel tegen de staalconstructie aan te zitten.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_151061929
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef satecl het volgende:
Ik ga zomaar even een balletje opgooien: Stel dat Clasie weggaat. Naja, laten we er maar vanuit gaan dat hij weg zal gaan. Wie wordt zijn opvolger? Ik vroeg me af: Zou het haalbaar zijn om Nuri Sahin terug te halen? 26 jaar. Zit op de bank bij Dortmund. Heeft genoeg ervaring, en kwaliteit.

Wat een fantastische speler was dat toen zeg!
pi_151062004
quote:
5s.gif Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef satecl het volgende:

Je bedoelt die Sahin die hiervoor bij Real Madrid speelde en dus een enorm salaris heeft?

Denk dat je wel een beetje teveel aan het dromen bent ja
pi_151062016
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Ze zij niet allemaal hetzelfde hoor, je mag hem zelf inrichten, die van mijn werkgever zag er heel anders uit.
  donderdag 26 maart 2015 @ 17:18:45 #294
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151062639
quote:
10s.gif Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef Jorwol het volgende:

[..]

Je bedoelt die Sahin die hiervoor bij Real Madrid speelde en dus een enorm salaris heeft?

Denk dat je wel een beetje teveel aan het dromen bent ja
Bij Real Madrid hopeloos gefaald. Daarna naar Liverpool gegaan, ook daar echt geen knikker geraakt. Toen maar terug gegaan naar Dortmund. Nee, ik denk niet dat hij daar een absurd salaris heeft. En ik zie dat hij nu maar 7 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. In februari nog wat wedstrijden gespeeld. Maar nu niet meer. Ook niet opgeroepen voor Turks elftal. Is hij geblesseerd ofzo? Ik kan er niets over vinden.
Maar als hij door sportieve redenen ook op de bank zit bij Dortmund, denk ik dat hij wel haalbaar is na zijn mislukte avonturen in Spanje en Engeland.
pi_151063014
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Bij Real Madrid hopeloos gefaald. Daarna naar Liverpool gegaan, ook daar echt geen knikker geraakt. Toen maar terug gegaan naar Dortmund. Nee, ik denk niet dat hij daar een absurd salaris heeft. En ik zie dat hij nu maar 7 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. In februari nog wat wedstrijden gespeeld. Maar nu niet meer. Ook niet opgeroepen voor Turks elftal. Is hij geblesseerd ofzo? Ik kan er niets over vinden.
Maar als hij door sportieve redenen ook op de bank zit bij Dortmund, denk ik dat hij wel haalbaar is na zijn mislukte avonturen in Spanje en Engeland.
Schijnt zo'n 3 miljoen euro per jaar te verdienen, misschien niet absurd, maar helaas wel verre van haalbaar
pi_151063078
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef satecl het volgende:

[..]

Die gaat toch niet bij ons voetballen joh.

Duikt nog eerder op bij een Everton, Sevilla dan bij ons.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 17:53:59 #297
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_151063575
pff duurt nog lang voor we weer thuis spelen
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_151063593
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Jimbo het volgende:
En het zijn nog maar 2 potjes ;(
pi_151063602
quote:
0s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Jimbo het volgende:
Is perfect, 1e thuiswedstrijd is een dag nadat ik terug ben van vakantie.
BFF met GGMM
pi_151063643
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

Ik mis de laatste door vakantie ;( tegen Vitesse..
  Moderator donderdag 26 maart 2015 @ 18:05:32 #301
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_151063871
quote:
14s.gif Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef DonRaja het volgende:

[..]

alsof je dr ooit bent
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')