De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die wél warm is
Je kunt ook gewoon op die kroket gaan zitten. Met een paar minuten is die toch minstens 36 graden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.
Zitten doe je thuis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op die kroket gaan zitten. Met een paar minuten is die toch minstens 36 graden.
Onwaarschijnlijk, indien Kuyt komt, en zijn komst schijnt vrij zeker te zijn, dan verwacht ik dat Kuyt vanaf rechts zal spelen, Guidetti in de spits, en zal Boetius waarschijnlijk weer op links moeten spelen. Wat hij overigens 1 seizoen prima heeft ingevuld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Gio Boetius perspectief geeft op een basisplaats zal hij wel bijtekenen.. nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat Boetius maar lekker op rechts staan.. links bakt hij er weinig van. Vind het ook onbegrijpelijk dat profvoetballers die tijd genoeg hebben en ook nog eens bij een club met ambitie spelen, niet werken aan hun mindere punten zoals hun linkerbeen.
Ik verwacht niet dat beide spelers worden gehaald. Het is wel verstandig om te doen alsof Feyenoord niet wanhopig is en er meerdere gegadigden zijn. #guidettikomtnietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, indien Kuyt komt, en zijn komst schijnt vrij zeker te zijn, dan verwacht ik dat Kuyt vanaf rechts zal spelen, Guidetti in de spits, en zal Boetius waarschijnlijk weer op links moeten spelen. Wat hij overigens 1 seizoen prima heeft ingevuld.
Overigens doet hij het de laatste paar wedstrijden weer behoorlijk goed. Maar zoals GGMM zegt moet Boetius inderdaad niet zeuren en naar zichzelf kijken en geen basisplaatsen gaan eisen.
En gratis maar dat mag ook wel voor de prijs van die seizoenskaarten. maar gelukkig krijg ik regelmatig de kaarten van mn werkgeverquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.
Seizoenkaartverkoop stimulerenquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
Waarom moet die Kuyt eigenlijk komen, lijkt positioneel en qua leeftijd toch een vrij overbodige aankoop
Ik denk het eigenlijk wel, of de wens is de vader van de gedachte, dat kan ook.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:16 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat beide spelers worden gehaald. Het is wel verstandig om te doen alsof Feyenoord niet wanhopig is en er meerdere gegadigden zijn. #guidettikomtniet
Hij ziet er inderdaad niet gezond uit, en hij overtuigd ook niet echt in Schotland.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:26 schreef Pleun2011 het volgende:
Recente beelden van Guidetti vind ik overigens niet positief.. lijkt me een beetje aan de vette kant die gozer
Jij wilt nog een seizoen met Kazim of de gok wagen met een fysiek zwakke Achabar in de spits?quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
Waarom moet die Kuyt eigenlijk komen, lijkt positioneel en qua leeftijd toch een vrij overbodige aankoop
Guidetti tochquote:Op woensdag 25 maart 2015 18:43 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij wilt nog een seizoen met Kazim of de gok wagen met een fysiek zwakke Achabar in de spits?
Guidetti gaat niet komen joh. Feyenoord wilt wel verder met Kazim en Achabar gaat zn contract verlengen. Kuijt komt ook dus dan ben je prima bezet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:50 schreef Elan het volgende:
[..]
Guidetti toch![]()
Ligt er ook aan of Kazim blijft, als je daar mee verder wil en blijkbaar volgens van Geel ook met Achabar verder wil moet je niet ook nog Kuyt halen voor de spitspositie.
Vanaf rechts prima maar die Bilal dan, die is alweer afgeschreven? En Boetius weer terug op links of hoe zie je dat voor je
Voordeel is dat ze op Kazim na allemaal ook op andere posities kunnen spelen Kuyt rechts en spits, Achabar links en spits, Boetius (in principequote:Op woensdag 25 maart 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Guidetti gaat niet komen joh. Feyenoord wilt wel verder met Kazim en Achabar gaat zn contract verlengen. Kuijt komt ook dus dan ben je prima bezet.
Als Guidetti niet komt neem ik een jaar lang een Jetro UI.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:56 schreef Vasion het volgende:
[..]
Guidetti gaat niet komen joh. Feyenoord wilt wel verder met Kazim en Achabar gaat zn contract verlengen. Kuijt komt ook dus dan ben je prima bezet.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als Guidetti niet komt neem ik een jaar lang een Jetro UI.
Staat al zo goed als vast, dat ie wel komt.
Ik haat Jetro Willems.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik Jetro óók haat en er 99% vanuit ga dat Guidetti volgend jaar hier speeltquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef Vasion het volgende:
[..]
Ik haat Jetro Willems.
Waarom doe je dit?
Een jaar met een kloontje overleef je ook welquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:26 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ik Jetro óók haat en er 99% vanuit ga dat Guidetti volgend jaar hier speelt
Mogen wij daar lekker een jaar lang naar gaan gluren zeker goffedomme manquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:04 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zei een Jetro UI, gelukkig mag ik die zelf ontwerpen dan toch zeker. Goffedomme.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:49 schreef Elan het volgende:
[..]
Mogen wij daar lekker een jaar lang naar gaan gluren zeker goffedomme man
quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:50 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik zei een Jetro UI, gelukkig mag ik die zelf ontwerpen dan toch zeker. Goffedomme.
Jippie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie kunnen allemaal de vraag gaan stellen wie er moet komen als guidetti en kuyt niet komen....
Die kans acht ik op 99 procent.
Iedereen zit zich te fixeren op deze 2 spelers. Guidetti had 1 topjaar dat gaat hij echt niet meer herhalen in de kuip. In principe is guidetti ook een middelmatige voetballer. Hij heeft het niet waar kunnen maken na dat 1ne seizoen.
Waarom zou van Geel guidetti gaan halen als hij aan begin van het seizoen heeft geroepen dat hij grote twijfels heeft over guiddetti na zijn blessurleed. Dan ga je toch niet 1 seizoen erna wel die speler halen....Als van Geel guidettie haalt maakt hij zich volkomen belachelijk en ongeloofwaardig.
Want als guidetti na drie weken weer geblesseerd raakt gaat iedereen roepen zie je nou wel
Je denkt toch dat van Geel dat risico wil lopen? zo gek is deze mafketel nou ook weer niet.
quote:In de ogen van de Katwijker is Feyenoord de grootste club van Nederland. "Als onderzoeken uitwijzen dat Ajax groter is, geloof ik daar niks van", zegt Kuyt in gesprek met Voetbal International. "Ja, die club is vier keer op rij kampioen geworden, dan trek je latente successupporters aan. Maar noem mij een club in de wereld waar de fans zo betrokken en loyaal zijn, bij winst of verlies."
Okquote:Op woensdag 25 maart 2015 19:54 schreef klaasweetalles het volgende:
Jullie kunnen allemaal de vraag gaan stellen wie er moet komen als guidetti en kuyt niet komen....
Die kans acht ik op 99 procent.
Iedereen zit zich te fixeren op deze 2 spelers. Guidetti had 1 topjaar dat gaat hij echt niet meer herhalen in de kuip. In principe is guidetti ook een middelmatige voetballer. Hij heeft het niet waar kunnen maken na dat 1ne seizoen.
Waarom zou van Geel guidetti gaan halen als hij aan begin van het seizoen heeft geroepen dat hij grote twijfels heeft over guiddetti na zijn blessurleed. Dan ga je toch niet 1 seizoen erna wel die speler halen....Als van Geel guidettie haalt maakt hij zich volkomen belachelijk en ongeloofwaardig.
Want als guidetti na drie weken weer geblesseerd raakt gaat iedereen roepen zie je nou wel
Je denkt toch dat van Geel dat risico wil lopen? zo gek is deze mafketel nou ook weer niet.
quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:32 schreef Muto het volgende:
http://www.rijnmond.nl/sp(...).VRLrxBRdrQ0.twitter
Dat interview. De nieuwe Van Gaal.
Vind het niet zo krampachtig, wel netjes aangeven dat hij het na 3x vragen niet op prijs stelt.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:29 schreef Slobeend het volgende:
[..]![]()
Wel een beetje krampachtig van Gio.
Je kan toch gewoon zeggen of het je verrast heeft of niet. Snap niet zo waarom je zoiets 2 maanden voor je moet houden. Maar goed, als dat de afspraken zijn begrijp ik het ook wel.quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind het niet zo krampachtig, wel netjes aangeven dat hij het na 3x vragen niet op prijs stelt.
Die was al voor Retry toch? Dan had er wel ergens wat gestaan over één of andere neger in de Franse 7e divisie die de sterren van de hemel speeltquote:
Dat is zeker waar. Maar vind Klaas net zo vervelend als Retry, vandaarquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Die was al voor Retry toch? Dan had er wel ergens wat gestaan over één of andere neger in de Franse 7e divisie die de sterren van de hemel speelt
Hm, is zo makkelijk nog niet te verzinnen. Nou ja, hou het maar gewoon op Jippie ook, anders moet je nog dingen gaat onthouden, gewoon één categorie mongolen en dus één Jippiequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:03 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat is zeker waar. Maar vind Klaas net zo vervelend als Retry, vandaar. Maar oké, is al bezet. Wat doen we voor onze klaas?
Jippiequote:Op woensdag 25 maart 2015 21:08 schreef klaasweetalles het volgende:
Ander nieuws
De eufa is in rotterdam gearriveerd voor een onderzoek naar rascisme.
Ze hebben vast ook gehoord dat in Rotterdam de pvv van wereldwijd bekende facist geert wilders de meeste stemmen heeft gehad.
Ik denk dat dit een grote invloed zal hebben op hun beslissing welke straf Feyenoord zal krijgen.
Lekker duidelijk, en recht door zee! Houden we van. Moeten we ook niet te moeilijk maken allemaal.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:07 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hm, is zo makkelijk nog niet te verzinnen. Nou ja, hou het maar gewoon op Jippie ook, anders moet je nog dingen gaat onthouden, gewoon één categorie mongolen en dus één Jippie
"Het zijn allemaal kankerjoden, stuk voor stuk". Dat gaat een succes wordenquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:11 schreef Bugno het volgende:
Echt benieuwd wat zo'n commissie dan gaat doen, en hoe ze een en ander denken te kunnen beoordelen? Eerstvolgende thuiswedstrijden staan er enquêteurs om De Kuip: "Dag meneer, mag ik vragen wat uw opvatting is over minderheden?"
Topshowquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
"Het zijn allemaal kankerjoden, stuk voor stuk". Dat gaat een succes worden
Grappig man, die eufa heeft namelijk ook gezien dat in rome allemaal blank tuig was die als een soort terroristen de boel sloopte...quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:13 schreef Bugno het volgende:
[..]
Topshow![]()
"Ik heb niks tegen donkere mensen, maar die teringapen moeten gewoon lekker normaal doen, ja toch?"
Goed punt. Niemand snapt je, maar maakt niet uitquote:Op woensdag 25 maart 2015 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Grappig man, die eufa heeft namelijk ook gezien dat in rome allemaal blank tuig was die als een soort terroristen de boel sloopte...
voornamelijk allemaal pvv aanhangers heb ik het idee.
Dus Feyenoorders hebben recht om overal de boel te slopen en tegelijkertijd vinden ze dat minderheden vooral normaal moeten doen hahaha
tis eigenlijk wel grappig
jippie
Klaas is een onbegrepen genie. Is ook logisch, je slaat zo een paar stappen over in je redenatie als je alles weet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 21:22 schreef Bugno het volgende:
[..]
Goed punt. Niemand snapt je, maar maakt niet uit
Jezus wat is hij domquote:Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240658
Deze is vast al voorbij gekomen.
[..]
Op de een of andere manier vraag ik me bij hem vaak af: meent hij dat nou, of zegt hij het om zieltjes te winnen? Onderzoeken wijzen steeds uit dat Ajax landelijk een grotere aanhang heeft maar Feyenoord heeft weer een grotere trouwe aanhang. Ach lekker boeiend..quote:Op woensdag 25 maart 2015 20:01 schreef Vasion het volgende:
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=240658
Deze is vast al voorbij gekomen.
[..]
Gezien zijn geschiedenis zal het wel zieltjes winnen zijn . Wil zijn carriere ook nog afsluiten bij Utrecht en Liverpoolquote:Op woensdag 25 maart 2015 22:46 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Op de een of andere manier vraag ik me bij hem vaak af: meent hij dat nou, of zegt hij het om zieltjes te winnen? Onderzoeken wijzen steeds uit dat Ajax landelijk een grotere aanhang heeft maar Feyenoord heeft weer een grotere trouwe aanhang. Ach lekker boeiend..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |