Had het ook gelezen ja.. en dat is dan een 'ras-Feyenoorder'.. Als Jenny gaat piepen gaat Jantje wel naar Ajax hoor, geen probleem.quote:

quote:Feyenoord gaat de opties in de contracten van Wessel Dammers en Rodny Lopes Cabral lichten. Beide spelers, die afkomstig zijn uit de eigen jeugdopleiding, zullen daardoor tot de zomer van 2016 onder contract staan in De Kuip. De twee beschikten over een aflopend contract.
Mooi zoquote:Feyenoord gaat na dit seizoen niet door met Khalid Boulahrouz, Erwin Mulder en Ronald Graafland. De Rotterdamse club laat dat woensdag weten via de officiële kanalen. Boulahrouz, Mulder en Graafland hebben gedrieën een aflopend contract in De Kuip en zullen straks hun heil elders moeten zoeken.

Alleen jammer dat een zelf opgeleide speler als Mulder, met een aantal jaar ervaring in het eerste, gratis de poort uitloopt. Niet alle spelers ontwikkelen zich helaas..quote:

Het (financieel) verlies dat je aan hem lijdt, heb je gecompenseerd door Vermeer voor een koopje binnen te halen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:01 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Alleen jammer dat een zelf opgeleide speler als Mulder, met een aantal jaar ervaring in het eerste, gratis de poort uitloopt. Niet alle spelers ontwikkelen zich helaas..

Nee joh, dat was weer zo'n Krabby breaking news bericht.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:12 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Die is toch ook al akkoord met Southampton?

Beter.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:14 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Nee joh, dat was weer zo'n Krabby breaking news bericht.

Sjaak Swart vertrok op een gegeven moment ook bijna naar Feyenoord dacht ikquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:32 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Had het ook gelezen ja.. en dat is dan een 'ras-Feyenoorder'.. Als Jenny gaat piepen gaat Jantje wel naar Ajax hoor, geen probleem.

Sjaak Swart heeft Feyenoord geld gegeven toen de club bijna kapot wasquote:Op woensdag 25 maart 2015 15:21 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Sjaak Swart vertrok op een gegeven moment ook bijna naar Feyenoord dacht ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.

quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:29 schreef satecl het volgende:
[..]
Sjaak Swart heeft Feyenoord geld gegeven toen de club bijna kapot wasStandbeeld voor deze man!
Hij gaf een tientje ofzo toch? Ja dat was een pijnlijk momentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()

Vermeer wordt betaalt met bananen. Dat is zeker een compensatie.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:06 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Het (financieel) verlies dat je aan hem lijdt, heb je gecompenseerd door Vermeer voor een koopje binnen te halen.

betaald.quote:Op woensdag 25 maart 2015 15:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Vermeer wordt betaalt met bananen. Dat is zeker een compensatie.

Loopt Boëtius af?quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:59 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Benieuwd wat ze met Steenvoorden en Boëtius doen. Vilhena zal wel weggaan.

Lijkt me bullshit hoor.quote:

Stond er niet bij.. het was een artikel over de geschiedenis van VI en dit is kennelijk een van de nieuwsfeiten uit 1976 die opmerkelijk waren (is het ook..het verbaasde mij nogal eigenlijk)quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:26 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Geschreven door Martinus Krabbendam?

Ah joh, zo had Willem van Hanegem ooit ook bijna voor Ajax gespeeld ipv Feyenoord, heb ik 'm weleens horen vertellen (of in z'n biografie gelezen, dat weet ik niet meer).quote:Op woensdag 25 maart 2015 16:35 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Stond er niet bij.. het was een artikel over de geschiedenis van VI en dit is kennelijk een van de nieuwsfeiten uit 1976 die opmerkelijk waren (is het ook..het verbaasde mij nogal eigenlijk)

Niks, 1x per week gaan Gudde en Van Geel een kroketje bij hem eten.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:17 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Wat zal Graafland nou eigenlijk verdienen?

En dan maar hopen dat die wél warm isquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:20 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Niks, 1x per week gaan Gudde en Van Geel een kroketje bij hem eten.

De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:21 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat die wél warm is

Je kunt ook gewoon op die kroket gaan zitten. Met een paar minuten is die toch minstens 36 graden.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.

Zitten doe je thuis.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:28 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon op die kroket gaan zitten. Met een paar minuten is die toch minstens 36 graden.

Onwaarschijnlijk, indien Kuyt komt, en zijn komst schijnt vrij zeker te zijn, dan verwacht ik dat Kuyt vanaf rechts zal spelen, Guidetti in de spits, en zal Boetius waarschijnlijk weer op links moeten spelen. Wat hij overigens 1 seizoen prima heeft ingevuld.quote:Op woensdag 25 maart 2015 17:50 schreef Pleun2011 het volgende:
Als Gio Boetius perspectief geeft op een basisplaats zal hij wel bijtekenen.. nieuwe ronde, nieuwe kansen. Laat Boetius maar lekker op rechts staan.. links bakt hij er weinig van. Vind het ook onbegrijpelijk dat profvoetballers die tijd genoeg hebben en ook nog eens bij een club met ambitie spelen, niet werken aan hun mindere punten zoals hun linkerbeen.

Ik verwacht niet dat beide spelers worden gehaald. Het is wel verstandig om te doen alsof Feyenoord niet wanhopig is en er meerdere gegadigden zijn. #guidettikomtnietquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:54 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Onwaarschijnlijk, indien Kuyt komt, en zijn komst schijnt vrij zeker te zijn, dan verwacht ik dat Kuyt vanaf rechts zal spelen, Guidetti in de spits, en zal Boetius waarschijnlijk weer op links moeten spelen. Wat hij overigens 1 seizoen prima heeft ingevuld.
Overigens doet hij het de laatste paar wedstrijden weer behoorlijk goed. Maar zoals GGMM zegt moet Boetius inderdaad niet zeuren en naar zichzelf kijken en geen basisplaatsen gaan eisen.

En gratis maar dat mag ook wel voor de prijs van die seizoenskaarten. maar gelukkig krijg ik regelmatig de kaarten van mn werkgeverquote:Op woensdag 25 maart 2015 17:23 schreef DonRaja het volgende:
[..]
De rode stoeltjes krijgen sowieso wel warme snacks en echt bier in de Kuip. Het plebs op blauw mag het met koude kroketten en aangelengd bier doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |