Zolang Henk nog bij jullie zit, zijn jullie ook een beetje FEIJENOORD.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Co is altijd welkom. Alfen niet. Maar het is hier het FEIJENOORD topic he. Mijn mooie club bespreken we in een ander topic.
En zijn jullie een beetje Den Haag met helden als Immers, Toornstra en rashagenees Achahbar.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:32 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Zolang Henk nog bij jullie zit, zijn jullie ook een beetje FEIJENOORD.
Ach ja, we delen al een vliegveld blijkbaar. En nu Excelsior ermee stopt, kunnen we wel een satellietje gebruiken...quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:33 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
En zijn jullie een beetje Den Haag met helden als Immers, Toornstra en rashagenees Achahbar.
Wij hebben Dord als satelliet.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, we delen al een vliegveld blijkbaar. En nu Excelsior ermee stopt, kunnen we wel een satellietje gebruiken...
Wij, nu ik erover nadenk, Twente.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:35 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Wij hebben Dord als satelliet.
Ik word hier heel verdrietig van.quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:38 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Misschien kan Youri Mulder naar Feyenoord.
Karsdorp haalde Depay flink in bij die "rush" van 50 meter trouwens. Viel me wel op/mee hoe snel hij nog was.quote:Op woensdag 25 maart 2015 10:59 schreef satecl het volgende:
[..]
Net als de uitwedstrijd weer helemaal niks laten zien. Karsdorp had hem(net als Bouhlarouz) weer in zijn kontzak. En dat denkt dat hij al wereldtop is
Dat lag aan het gras.quote:Op woensdag 25 maart 2015 12:06 schreef Sejt het volgende:
[..]
Karsdorp haalde Depay flink in bij die "rush" van 50 meter trouwens. Viel me wel op/mee hoe snel hij nog was.
Ik blijf het zonde vinden dat we gestopt zijn met de samenwerking met Excelsior. Volgend seizoen zouden we leuke spelers daar onder kunnen brengen. (Sleegers, Nieuwkoop, Bilal, Verdonk en Schuurman bijvoorbeeld)quote:Op woensdag 25 maart 2015 11:34 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, we delen al een vliegveld blijkbaar. En nu Excelsior ermee stopt, kunnen we wel een satellietje gebruiken...
De zon was ook in het nadeel van PSV heb ik begrepen:quote:
quote:Feyenoord duidelijk in het voordeel door de zon
Het zal de meeste kijkers niet zijn ontgaan, maar Feyenoord heeft werkelijk alles in het werk gesteld om PSV het voetballen onmogelijk te maken. Naast het veel te droge gras, bleken de Rotterdammers ook op oneigenlijke manier gebruik te hebben gemaakt van de zon. Deze werd steeds in het nadeel van PSV gedraaid.
'Het was gewoon oneerlijk', aldus PSV vedette Bruma. 'Het begon al voor de wedstrijd met die mislukte aanslag via parachutisten', vervolgt hij. 'We hebben wel een traantje gelaten in de rust van schrik, dat durf ik best toe te geven', vult zijn kameraad in het centrum Rekik aan.
UEFA heeft bij monde van voorzitter Platini laten weten een onderzoek in te stellen.
11.000 euro voor een fakkelquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Luni het volgende:
Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van ¤ 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak.
dit is de uitspraak die tussen vorige week en over 2 weken naar buiten moest komen???quote:Op woensdag 25 maart 2015 13:21 schreef Luni het volgende:
UEFA gaat nader onderzoek doen naar wedstrijd Feyenoord - AS Roma
De ‘UEFA Control, Ethics and Disciplinary body’ van de UEFA heeft besloten een inspecteur aan te stellen die nader onderzoek gaat verrichten naar de thuiswedstrijd van Feyenoord tegen AS Roma in de Europa League. Het onderzoek zal zich richten op de feiten waarvoor Feyenoord in staat van beschuldiging is gesteld betreffende dit duel, waaronder racistisch gedrag. Feyenoord is woensdagochtend op de hoogte gesteld door de UEFA van dit besluit. Het is Feyenoord niet bekend wanneer dit onderzoek van start gaat en hoe lang dit gaat duren.
Voor de uitwedstrijd tegen AS Roma heeft Feyenoord inmiddels een boete ontvangen van ¤ 11.000,- wegens het afsteken van vuurwerk door supporters in het uitvak.
Die staken aardig wat bommen af daar in Rome jaquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:26 schreef Differ het volgende:
[..]
11.000 euro voor een fakkel![]()
En wat krijgt AS Roma, is daar al wat bekend over?
Zie die steward nog rennen met dat ding in ze handquote:Op woensdag 25 maart 2015 13:37 schreef Divje het volgende:
[..]
Die staken aardig wat bommen af daar in Rome ja
Eh? In de Kuip bedoel je? Had ik het niet over.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:00 schreef Differ het volgende:
[..]
Zie die steward nog rennen met dat ding in ze hand
Nee dat was alles behalve grappigquote:Op woensdag 25 maart 2015 14:13 schreef Divje het volgende:
[..]
Eh? In de Kuip bedoel je? Had ik het niet over.
En ontgaat me even wat daar grappig aan is.
Ah oke. Dat heb ik ff gemist dan.quote:Op woensdag 25 maart 2015 14:15 schreef Differ het volgende:
[..]
Nee dat was alles behalve grappig![]()
Had het over de uitwedstrijd
quote:Over Boskamp gesproken: die wil weg bij RWDM en wordt begeerd door Rinus Michels, de trainer van… Ajax. Boskamp is naar eigen zeggen altijd een ras-Feyenoorder geweest, maar zijn vrouw Jenny wil weg uit Brussel en Boskamp besluit te proberen ‘toch maar een club in Nederland te vinden’. Hij laat zich zelfs keuren door Ajax-arts Co Greep. Die brengt, vanwege een afwijking in de knie, een negatief advies uit, waardoor de transfer naar Ajax niet doorgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |