abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_151004352
Klaas is gewoon de enige die het goed ziet.
pi_151004386
Het verschil is volgens mij dat HMF zichzelf best wel serieus nam en klaas maar een beetje zit te trollen
pi_151004450
True, maar soms net zo irritant. :P
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_151004611
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
Neuh.. het relativeert een beetje al het serieuze gepraat vind ik.. eigenlijk zijn ze een soort nar

quote:
Een nar of hofnar is de officiële grappenmaker aan het hof van een vorst of bij een rederijkerskamer. Vooral in de Middeleeuwen was de hofnar populair, maar in de loop van de 18e eeuw verdwenen ze aan de meeste hoven.

Een nar was soms iemand die door afwijkende geestelijke of lichamelijke eigenschappen (mismaakt; 'geestelijk beperkt') onbewust de spotlust opwekte, soms een intellectueel die bewust spotte en politieke invloed had. Sommige talen onderscheiden beide figuren, zoals in het Engels (buffoon versus jester).

De nar kleedde zich vaak in een voor hem gemaakt pak, voorzien van zogenaamde narrenbellen. Soms droeg hij een staf, narrestok, zotskolf of Marot. De nar had een bijzondere sociale positie. Enerzijds wekte hij de indruk onderaan de sociale ladder te staan, anderzijds was hij in de positie leden en gasten van het hof te doorgronden en hen voor de gek te houden. Hij kon ingaan tegen de heersende opvattingen, zonder dat hij ervoor gestraft werd. In die zin had hij juist een hoge sociale status.
  woensdag 25 maart 2015 @ 00:53:32 #130
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_151007829
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Het verschil is volgens mij dat HMF zichzelf best wel serieus nam en klaas maar een beetje zit te trollen
Dat vond ik leuker...

In ieder geval waren de discussies van een hoger niveau. Beetje jammer dat mensen die het niet met hem eens waren de gekste verwensingen naar hun hoofd kregen. Benieuwd of ie nog ooit terug komt.
pi_151009132
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:54 schreef Tomatenboer het volgende:
HMF had nog niveau, Klaas niet
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
  woensdag 25 maart 2015 @ 07:54:50 #132
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151009257
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 22:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Klaas is na HMF ons nieuwe debieltje. ^O^
Vergeet jezelf niet, Tomaatje.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151009332
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 07:54 schreef Happel het volgende:

[..]

Vergeet jezelf niet, Tomaatje.
Dan onderschat je mijn inhoudelijke bijdragen.

Maar bedankt voor je compliment. ^O^
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_151010032
quote:
Dirk Kuyt heeft de ambitie om de Nederlandse Ryan Giggs te worden. Hij wil nog lang profvoetballer blijven en denkt niet dat hij snel fysiek versleten zal zijn. De aanvaller van Fenerbahce heeft naar eigen zeggen nog geen beslissing genomen over zijn toekomst.

''Door de hectiek van de wedstrijden tegen Galatasaray en Besiktas heb ik nog geen rustig moment gehad om met mijn zaakwaarnemer Rob Jansen de toekomst te bespreken'', klinkt het in gesprek met Voetbal International. Een terugkeer naar Feyenoord lonkt echter. ''Elke oudere speler die teruggaat naar Nederland, doet dat uit clubliefde. Want overal in Europa kan hij meer verdienen en krijgt hij geen last van stress.''

Het gevoel voor de Rotterdammers kan Kuyt moeilijk omschrijven. ''Als onderzoeken uitwijzen dat Ajax groter is, geloof ik daar niks van. Ja, die club is vier keer op rij kampioen geworden, dan trek je latente successupporters aan. Maar noem mij een club in de wereld waar de fans zo betrokken en loyaal zijn, bij winst of verlies.''

''Ze komen vijftien jaar trouw naar de club in de hoop en verwachting dat ze weer eens kampioen worden, en ze worden het niet. En toch blijven ze komen. Ik vind dat ongekend. Dan ben je de grootste.'' Zijn familie is ook helemaal gek van Feyenoord. ''Ik kan dat ook niet verklaren. Waarom? Feyenoord wint nooit wat. Toen ik er zat niet en nu niet. En toch blijft die club trekken. Het lijkt een soort verslaving.''
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
pi_151010204
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 08:55 schreef H.FR het volgende:

[..]

Als je de 2e plek viert als een kampioenschap, dan ben je eigenlijk helemaal niet zo'n grote club.
pi_151010281
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:06 schreef Herqules het volgende:

[..]

Als je de 2e plek viert als een kampioenschap, dan ben je eigenlijk helemaal niet zo'n grote club.
Denken dat we een kampioenschap zo zouden vieren :')
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  woensdag 25 maart 2015 @ 09:13:18 #137
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_151010324
quote:

[..]

Hé latente successupporter, stil eens.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_151010640
quote:

[..]

Als we kampioen worden dan stroomt heel Rotterdam vol in een ongekend orgasme van vreugde en pret. Dat het kleine feestje voor de 2e plek tijdens de moeilijke jaren op jou overkomt als een grote viering dan zegt dat meer wat over de bioscoopsupporters bij Ajax. Als je je niet verbonden voelt met de club dan voldoet een klein applausje en dat zie je dan ook in Amsterdam.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_151011270
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als we kampioen worden dan stroomt heel Rotterdam vol in een ongekend orgasme van vreugde en pret. Dat het kleine feestje voor de 2e plek tijdens de moeilijke jaren op jou overkomt als een grote viering dan zegt dat meer wat over de bioscoopsupporters bij Ajax. Als je je niet verbonden voelt met de club dan voldoet een klein applausje en dat zie je dan ook in Amsterdam.
Staat genoteerd!
pi_151012495
Veld lag er zondag toch prima bij wat loopt die Mempis in het AD nou weer te janken dat hij last had van het droge veld joh.
blablablabla
pi_151012665
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:46 schreef Elan het volgende:
Veld lag er zondag toch prima bij wat loopt die Mempis in het AD nou weer te janken dat hij last had van het droge veld joh.
Droog? Veld is altijd eerder te nat dan te droog.
pi_151012764
quote:
10s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:52 schreef H.FR het volgende:

[..]

Droog? Veld is altijd eerder te nat dan te droog.
Ja dat zei die lamlul, omdat hij die bal kennelijk niet snel genoeg mee kreeg bij die rush over 50 meter.

Maar meneer was ook bezig zichzelf met Robben te vergelijken in dat zelfde artikel dus hoeven we verder niet al te serieus te nemen :)
blablablabla
pi_151012798
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Ja dat zei die lamlul, omdat hij die bal kennelijk niet snel genoeg mee kreeg bij die rush over 50 meter.

Maar meneer was ook bezig zichzelf met Robben te vergelijken in dat zelfde artikel dus hoeven we verder niet al te serieus te nemen :)
Haha, sukkel, was gewoon niet snel genoeg die jongen.
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:59:50 #144
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_151012863
quote:
1s.gif Op woensdag 25 maart 2015 10:56 schreef Elan het volgende:

[..]

Net als de uitwedstrijd weer helemaal niks laten zien. Karsdorp had hem(net als Bouhlarouz :') ) weer in zijn kontzak. En dat denkt dat hij al wereldtop is _O-
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_151013411
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 09:31 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als we kampioen worden

[ Bericht 9% gewijzigd door DonRaja op 25-03-2015 11:20:31 ]
pi_151013614
Is Veld van Harmhoven al in de Kuip gezien?
pi_151013727
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:25 schreef opperkleurder het volgende:
Is Veld van Harmhoven al in de Kuip gezien?
We wachten op Henkie en dan krijgen jullie Booy.
BFF met GGMM
pi_151013742
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:28 schreef DonRaja het volgende:

[..]

We wachten op Henkie en dan krijgen jullie Booy.
Ik degradeer nog liever.
pi_151013766
quote:
0s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:29 schreef opperkleurder het volgende:

[..]

Ik degradeer nog liever.
De combi Alflen/Adriaanse dan? #kerstboom #AA
BFF met GGMM
pi_151013790
quote:
14s.gif Op woensdag 25 maart 2015 11:30 schreef DonRaja het volgende:

[..]

De combi Alflen/Adriaanse dan? #kerstboom #AA
Co is altijd welkom. Alfen niet. Maar het is hier het FEIJENOORD topic he. Mijn mooie club bespreken we in een ander topic.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')