Je vergeet Quick Boysquote:Op woensdag 25 maart 2015 23:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gezien zijn geschiedenis zal het wel zieltjes winnen zijn . Wil zijn carriere ook nog afsluiten bij Utrecht en Liverpool
Al is het maar voor wat hij kan overbrengen op de jongere spelers. Daarnaast is hij nagenoeg altijd fit en echt wel van waarde voor het team. Het is Immers, alleen 10x beter.quote:Op woensdag 25 maart 2015 18:17 schreef Elan het volgende:
Waarom moet die Kuyt eigenlijk komen, lijkt positioneel en qua leeftijd toch een vrij overbodige aankoop
quote:Op de openbare training van Oranje op woensdagmiddag liet bondscoach Guus Hiddink in grote lijnen zien wat hij tactisch van plan is met zijn elftal. Met name de bezetting van de middenlinie oogde interessant. Volgens het Algemeen Dagblad kan Feyenoorder Jordy Clasie zaterdag zomaar beginnen.
''Sneijder, Wijnaldum, Clasie, dat zou straks in de Arena zomaar het trio in het middenrif kunnen zijn'', schrijft de krant donderdag. ''De combinatie van een verbindingsspeler voor de defensie (Clasie), een middenvelder met diepgang zonder bal en scorend vermogen (Wijnaldum) plus iemand met een dodelijk schot en een steekbal (Sneijder).''
En nu maar hopen dat Clasie zich positief profileert.quote:
Dat zou wel erg lekker zijn. Met een of 2 veelscorende spelers erbij moeten we dan toch kampioen kunnen wordenquote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Clasie zich positief profileert.![]()
Als ie zeker zou zijn van een basisplaats Oranje, zie ik nog wel een kans dat ie nog wel een jaartje bij ons zou willen spelen om het EK af te wachten en in 2016 een club uit te kiezen
Als Clasie echt nog een jaar blijft, zou je volgend seizoen een droomelftal kunnen hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 08:52 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
En nu maar hopen dat Clasie zich positief profileert.![]()
Als ie zeker zou zijn van een basisplaats Oranje, zie ik nog wel een kans dat ie nog wel een jaartje bij ons zou willen spelen om het EK af te wachten en in 2016 een club uit te kiezen
zeker niet, dat heeft hij wel verdiend, en op zich is hij er ook wel klaar voor. Alleen staat ie nog niet hoog op lijstjes van de echte grote clubs, terwijl hij dat mijn inziens ook wel aan zou kunnen. Als hij die stap in ene keer zou willen maken, zou een EK (als basisspeler) misschien nog wel het verschil kunnen maken...quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:25 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als Clasie echt nog een jaar blijft, zou je volgend seizoen een droomelftal kunnen hebben.
Maar weet je, ik kan het Clasie ook niet echt kwalijk nemen als hij 't buiten Nederland wil gaan proberen.
Ik schat hem sowieso hoger in dan Blind en die heeft het, met een soort vriendendienst dan, toch geschopt tot Man U.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:40 schreef ace_eleven het volgende:
[..]
zeker niet, dat heeft hij wel verdiend, en op zich is hij er ook wel klaar voor. Alleen staat ie nog niet hoog op lijstjes van de echte grote clubs, terwijl hij dat mijn inziens ook wel aan zou kunnen. Als hij die stap in ene keer zou willen maken, zou een EK (als basisspeler) misschien nog wel het verschil kunnen maken...
Die is opeens weer goed geworden? Of is hij inmiddels een jaar ouder met nog steeds dezelfde 'kwaliteiten'?quote:Op donderdag 26 maart 2015 12:31 schreef satecl het volgende:
Iedereen gefeliciteerd met ons toptalent Bilal
Holy crap.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:05 schreef Caland het volgende:
https://www.facebook.com/(...)67957&type=2&theater
[ afbeelding ]
Hij wou op doel schieten. Kan niet anders.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:07 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Holy crap.
Ik ga ervan uit dat hij verkeerde timede bij het koppen...
Dat zou wel grappig zijn inderdaad.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:23 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Ik zou er niet rouwig om zijn als Kazim van het weekend 3x prikt in die evenementenhal.
Ik zie het beteuterde gezichtje van Cillessen en de rooie kop van Hiddink al voor me.quote:
Het enige wat dat nog met De Kuip te maken heeft is de locatiequote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de site van besix heeft trouwens heel even een 3d impressie gestaan van het plan van Red de Kuip, hierna verkracht de Kuip geheten. Man, man, man.
Leuk ook, die rood/witte glijbanen ipv trappen.quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Op de site van besix heeft trouwens heel even een 3d impressie gestaan van het plan van Red de Kuip, hierna verkracht de Kuip geheten. Man, man, man.
Nooit meer op de trappen staan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk ook, die rood/witte glijbanen ipv trappen.
Dat is zodat we dan geen boetes meer kunnen krijgen voor mensen die op de trappen staan.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:41 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Leuk ook, die rood/witte glijbanen ipv trappen.
WBA misschien.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik schat hem sowieso hoger in dan Blind en die heeft het, met een soort vriendendienst dan, toch geschopt tot Man U.Hij zou alleen goed moeten kijken welke grote club een speler als hem nodig heeft.
Ik hoop Southampton.quote:Op donderdag 26 maart 2015 09:49 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik schat hem sowieso hoger in dan Blind en die heeft het, met een soort vriendendienst dan, toch geschopt tot Man U.Hij zou alleen goed moeten kijken welke grote club een speler als hem nodig heeft.
Hoe gaan we dat stadion ooit vol krijgen? Kaartjes voor 1 euro?quote:Op donderdag 26 maart 2015 14:45 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
BU = skybox = allemaal uitverkocht elk jaar.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:52 schreef Euribob het volgende:
[..]
Hoe gaan we dat stadion ooit vol krijgen? Kaartjes voor 1 euro?
En de Business Units worden nu al met moeite gevuld, laat staan als we er een heel hoefijzer van maken (wat er sowieso niet uitziet).
Allemaal uitverkocht elk jaar? Kan je dat ergens zien?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:54 schreef H.FR het volgende:
[..]
BU = skybox = allemaal uitverkocht elk jaar.
Het leuke van die dingen is, dat je ze doordeweeks ook gewoon mag gebruiken.
quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:44 schreef Caland het volgende:
Vooral die skyboxen die tot achter het doel opeens ophouden vind ik apart
Niet te vergeten de skybox achter de skybox waardoor je dus uitzicht hebt...op een skybox.
Juist ja.
Ik denk dat Clasie beter past in de Spaanse of Italiaanse competitie. Bij Valencia of Roma bijvoorbeeld.quote:
Dat zei die kerel van de rondleiding toen ik laatst iemand meenam.quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Allemaal uitverkocht elk jaar? Kan je dat ergens zien?
Wat zien die dingen er verschrikkelijk lelijk uit vanbinnen. Soort Campanile hotel.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:06 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat zei die kerel van de rondleiding toen ik laatst iemand meenam.
Overal waar overigens een logo boven hangt is sowieso verkocht.
Maar je hebt ook de keuze geen logo boven te hangen, dan komt er een feyenoordbord.
Ik vind het wel ok eigenlijkquote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat zien die dingen er verschrikkelijk lelijk uit vanbinnen. Soort Campanile hotel.
[ afbeelding ]
Dat is de skybox van UNIT4. Ziet er prachtig uit toch.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Wat zien die dingen er verschrikkelijk lelijk uit vanbinnen. Soort Campanile hotel.
[ afbeelding ]
Iedere huurder mag ze zelf indelen naar keuze.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef nostra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dan zal ik wel geen smaak hebben.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:26 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat is de skybox van UNIT4. Ziet er prachtig uit toch.
Wel erg klein als je het afzet tegenover andere, zelfs veel kleinere eredivisieclubs.quote:
Wat een fantastische speler was dat toen zeg!quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef satecl het volgende:
Ik ga zomaar even een balletje opgooien: Stel dat Clasie weggaat. Naja, laten we er maar vanuit gaan dat hij weg zal gaan. Wie wordt zijn opvolger? Ik vroeg me af: Zou het haalbaar zijn om Nuri Sahin terug te halen? 26 jaar. Zit op de bank bij Dortmund. Heeft genoeg ervaring, en kwaliteit.
Of droom ik nu teveel door?
Je bedoelt die Sahin die hiervoor bij Real Madrid speelde en dus een enorm salaris heeft?quote:Op donderdag 26 maart 2015 15:38 schreef satecl het volgende:
Ik ga zomaar even een balletje opgooien: Stel dat Clasie weggaat. Naja, laten we er maar vanuit gaan dat hij weg zal gaan. Wie wordt zijn opvolger? Ik vroeg me af: Zou het haalbaar zijn om Nuri Sahin terug te halen? 26 jaar. Zit op de bank bij Dortmund. Heeft genoeg ervaring, en kwaliteit.
Of droom ik nu teveel door?
Ze zij niet allemaal hetzelfde hoor, je mag hem zelf inrichten, die van mijn werkgever zag er heel anders uit.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:19 schreef nostra het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bij Real Madrid hopeloos gefaald. Daarna naar Liverpool gegaan, ook daar echt geen knikker geraakt. Toen maar terug gegaan naar Dortmund. Nee, ik denk niet dat hij daar een absurd salaris heeft. En ik zie dat hij nu maar 7 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. In februari nog wat wedstrijden gespeeld. Maar nu niet meer. Ook niet opgeroepen voor Turks elftal. Is hij geblesseerd ofzo? Ik kan er niets over vinden.quote:Op donderdag 26 maart 2015 16:57 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Je bedoelt die Sahin die hiervoor bij Real Madrid speelde en dus een enorm salaris heeft?
Denk dat je wel een beetje teveel aan het dromen bent ja
Schijnt zo'n 3 miljoen euro per jaar te verdienen, misschien niet absurd, maar helaas wel verre van haalbaarquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij Real Madrid hopeloos gefaald. Daarna naar Liverpool gegaan, ook daar echt geen knikker geraakt. Toen maar terug gegaan naar Dortmund. Nee, ik denk niet dat hij daar een absurd salaris heeft. En ik zie dat hij nu maar 7 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. In februari nog wat wedstrijden gespeeld. Maar nu niet meer. Ook niet opgeroepen voor Turks elftal. Is hij geblesseerd ofzo? Ik kan er niets over vinden.
Maar als hij door sportieve redenen ook op de bank zit bij Dortmund, denk ik dat hij wel haalbaar is na zijn mislukte avonturen in Spanje en Engeland.
Die gaat toch niet bij ons voetballen joh.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:18 schreef satecl het volgende:
[..]
Bij Real Madrid hopeloos gefaald. Daarna naar Liverpool gegaan, ook daar echt geen knikker geraakt. Toen maar terug gegaan naar Dortmund. Nee, ik denk niet dat hij daar een absurd salaris heeft. En ik zie dat hij nu maar 7 wedstrijden heeft gespeeld dit seizoen. In februari nog wat wedstrijden gespeeld. Maar nu niet meer. Ook niet opgeroepen voor Turks elftal. Is hij geblesseerd ofzo? Ik kan er niets over vinden.
Maar als hij door sportieve redenen ook op de bank zit bij Dortmund, denk ik dat hij wel haalbaar is na zijn mislukte avonturen in Spanje en Engeland.
En het zijn nog maar 2 potjesquote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Jimbo het volgende:
pff duurt nog lang voor we weer thuis spelen
Is perfect, 1e thuiswedstrijd is een dag nadat ik terug ben van vakantie.quote:Op donderdag 26 maart 2015 17:53 schreef Jimbo het volgende:
pff duurt nog lang voor we weer thuis spelen
Ik mis de laatste door vakantiequote:Op donderdag 26 maart 2015 17:55 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is perfect, 1e thuiswedstrijd is een dag nadat ik terug ben van vakantie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |