SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vind jij jezelf een normale user?quote:
Ja ik vind het wel een leuke TTquote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst mijn vraag, dan mag jij een vraag stellen.
Nu antwoord op mijn vraag graagquote:
Welke vraag?quote:
Of jij jezelf wel een normale user vindtquote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke vraag?
Aangezien jij je beurt niet had, is je vraag niet geldig en moet je de vraag opnieuw stellen.
Jazeker.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij jezelf wel een normale user vindt
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Wel dodelijk irritant dat als ik kom voor een camera dat ze mij van ALLES aan willen smeren. Zelfs Ziggo tv. Whut..
Scheer & Foppen. Had tijdje terug cadeaubon van 50 euro gewonnen voor daar dus moest daar wel heenquote:
Klinkt echt als kutpersoneelquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheer & Foppen. Had tijdje terug cadeaubon van 50 euro gewonnen voor daar dus moest daar wel heenToen ik er achter kwam bij de kassa dat er een accu in zit i.p.v losse batterijen toen zei die ook heel verwaand (kwam niet grappig over in ieder geval) 'oh jammer dat ik dit nu zeg, anders had ik je batterijen kunnen aansmeren'. Hmm
Is het ook welquote:
Wat een sukkelsquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheer & Foppen. Had tijdje terug cadeaubon van 50 euro gewonnen voor daar dus moest daar wel heenToen ik er achter kwam bij de kassa dat er een accu in zit i.p.v losse batterijen toen zei die ook heel verwaand (kwam niet grappig over in ieder geval) 'oh jammer dat ik dit nu zeg, anders had ik je batterijen kunnen aansmeren'. Hmm
Bij de Media Markt heb ik tot nu toe nog niet het gevoel gehad dat ze mij van alles en nog wat erbij aan willen smeren. Althans niet zo erg als bij de Scheer & Foppen.quote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een sukkelsScheer & Foppen, BCC, MEdia Markt, allemaal het zelfde
Netjesquote:Op maandag 23 maart 2015 15:16 schreef JanCees het volgende:
[..]
ik ben vanochtend geweest, gister, vrijdag en woensdag
Media Markt is vooral een gebrek aan kennis, maar denken dat ze dat wel hebben. Ik zoek een kabeltje, is de goedkoopste 18 euro terwijl het echt voor 4 kan ofzo. Dus dat vind ik te veel geld voor een kabel die ik 1 keer aansluit en dan maanden laat hangenquote:Op maandag 23 maart 2015 15:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Bij de Media Markt heb ik tot nu toe nog niet het gevoel gehad dat ze mij van alles en nog wat erbij aan willen smeren. Althans niet zo erg als bij de Scheer & Foppen.
Dat is geen gebrek aan kennisquote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Media Markt is vooral een gebrek aan kennis, maar denken dat ze dat wel hebben. Ik zoek een kabeltje, is de goedkoopste 18 euro terwijl het echt voor 4 kan ofzo. Dus dat vind ik te veel geld voor een kabel die ik 1 keer aansluit en dan maanden laat hangen
Gaan ze een gek verhaal ophangen waar niks van klopt.
quote:Op maandag 23 maart 2015 15:23 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Media Markt is vooral een gebrek aan kennis, maar denken dat ze dat wel hebben. Ik zoek een kabeltje, is de goedkoopste 18 euro terwijl het echt voor 4 kan ofzo. Dus dat vind ik te veel geld voor een kabel die ik 1 keer aansluit en dan maanden laat hangen
Gaan ze een gek verhaal ophangen waar niks van klopt.
Ze gaan vertellen dat er dan een hogere kwaliteit signaal wordt doorgegeven. Dat is niet zo bij HDMI, want dat is digitaal. nulletjes en eentjes. Ja duurdere kabels gaan misschien langer mee, minder kans op falen, maar voor mijn tv op mijn kamer is dat niet nodig, want die plug ik niet 10 000 keer in en uit of hij wordt niet de hele dag gebruikt.quote:
Jij trapt er niet in neequote:Op maandag 23 maart 2015 15:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ze gaan vertellen dat er dan een hogere kwaliteit signaal wordt doorgegeven. Dat is niet zo bij HDMI, want dat is digitaal. nulletjes en eentjes. Ja duurdere kabels gaan misschien langer mee, minder kans op falen, maar voor mijn tv op mijn kamer is dat niet nodig, want die plug ik niet 10 000 keer in en uit of hij wordt niet de hele dag gebruikt.
dus nee, dan is 18 euro het niet waard
quote:De liefde laat geen ruimte voor angst; volmaakte liefde sluit angst uit, want angst veronderstelt straf. In iemand die angst kent, is de liefde geen werkelijkheid geworden.
gelukkig maarquote:Op maandag 23 maart 2015 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik mis de grap.
Als ik de grap mis, is de grap niet geslaagd.
Probeer het nog eens.
Ga je nog iets leuks doen?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik hoop dat je op een legoblokje stapt.
Ik meen het.quote:
Maar jij was toch doof?quote:Op maandag 23 maart 2015 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik meen het.
Kan ieder moment in slaap vallen.
Harde muziek helpt mij wakker te blijven.
Aanstaand weekend.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wanneer gaan we weer naar de sauna?
Zondag vind ik wel een goed idee.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Aanstaand weekend.
Misschien wil Paxcon mee. Volgens mij ging hij weer bij zijn moeder polsen voor een abo.
Ik ga akkoord.quote:Op maandag 23 maart 2015 19:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zondag vind ik wel een goed idee.
Hoeft niet. Weet hij waarschijnlijk zelf ook welquote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil even zeggen dat spatieloos een sukkel is
Hij zal nu wakker liggen vannachtquote:Op maandag 23 maart 2015 21:29 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
ik wil even zeggen dat spatieloos een sukkel is
Zeker jammer.quote:Op maandag 23 maart 2015 23:38 schreef Amarantha het volgende:
Stom dat die nieuwe reizen waes nog niet te downloaden is
Ja jij bent moequote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ga zelf slapen
mensen die hun acc kwijtraken
de wens is vader van de gedachtequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
de wens is vader van de gedachte
hoever zuidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey morti. Waar moet ik beginnen met n backpacken-plan?
Het begint in Denemarken, daarna wil ik richting het zuiden.
Ik ga vanuit berlijn naar zuidoostenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey morti. Waar moet ik beginnen met n backpacken-plan?
Het begint in Denemarken, daarna wil ik richting het zuiden.
Zou wel ziek tijdverschil zijnquote:
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ga vanuit berlijn naar zuidoosten
Zou niet teveel plannen. Ongeveer weten welke steden je wilt zien en als je bepaalde dag terug moet zijn in nl uitzoeken wanneer je vanuit laatste stad moet vertrekken
Voor de rest zoveel mogelijk zo kort mogelijk van te voren regelen
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaarquote:
in europa kun je alles wel vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.
waarom op ander account :squote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaar
mortaxx heeft het vaak over hadjemaar gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mortaxx geappt maar hij negeerde me dus weet nog steeds niet of hij t wel echt is
hmmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mortaxx heeft het vaak over hadjemaar gehad
Je hoeft alleen je volgende hostel te fixen en die zijn er genoeg in grote stedenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.
Hoe weet jij mijn steamquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaar
vreemd verhaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij claimt dat mortaxx gehacked is
Wat zeggen mijn notesquote:
dat je mij je 06 moet dmenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
reageer eens op appquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je volgende hostel te fixen en die zijn er genoeg in grote steden
Dat je t niet meer weet en iedereen random toevoegt op de app, zegt genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan mortaxx app vraag ik me nu af
lekker horquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Over 12 uur eerste behandeling brrrrr spannend
ik heb geen ritme meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
Kan je dan nog wel slapen, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?
Meer?
Hoe kom ik in contact met knappe jongens? Hopelijk wil jij je hosselskills met me delen
Berlijn godenstad,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werkt
Ik koop pas, boek hostel in berlijn. Stap op trein. En als ik weg wil uit berlijn volgende hostel boeken en op trein stappen
Ik word altijd aangesproken door knappe jongens dus weet niet hoe dat werkt
Nee vannacht heb ik maar 3 uurtjes geslapen en gister ook 5 uurtjes ofzo en dag daarvoor ook 5 ofzo.quote:
ik weet niet mere wanneer ik voor het laatst heb geslapenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee vannacht heb ik maar 3 uurtjes geslapen en gister ook 5 uurtjes ofzo en dag daarvoor ook 5 ofzo.
Ben nog steeds moe
Ik zal jou eens aansprekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werkt
Ik koop pas, boek hostel in berlijn. Stap op trein. En als ik weg wil uit berlijn volgende hostel boeken en op trein stappen
Ik word altijd aangesproken door knappe jongens dus weet niet hoe dat werkt
Anders toch couchsurfenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanspreken
Hoeveel geld heb je in totaal gereserveerd hiervoor?
Kan je nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:07 schreef Paxcon het volgende:
ik ga nu een kloonscan doen, geef me 1 minuut
denk t ook wel eigenlijk, mja ben benieuwd wat paxie zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:07 schreef Etsu het volgende:
Ik geloof hem wel want hij zegt dingen die Mortaxx ook zei tegen mij
Paxcon zit nu aan drugs, dus totaal niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk t ook wel eigenlijk, mja ben benieuwd wat paxie zegt
Ik zei knappe jongensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanspreken
Hoeveel geld heb je in totaal gereserveerd hiervoor?
Jij kan niet eens een kloonscan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ben bang dat ik dan word verkracht door een geile slowaaksequote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga downloaden. Steam = Hadjememaar
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei knappe jongens![]()
Heb geen budget, maar probeer zo goedkoop mogelijk
Die pas in 300 voor twee weken dacht ik. 15 per nacht hostel als je goedkope neemt. Dan nog verdere kosten 30 per dag ofzo. Geen flauw idee eigenlijK wat maaltijd/biertje kost
berlijn is wel baas manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon zit nu aan drugs, dus totaal niet betrouwbaar
staat dat in m'n notes ofzo of heeft iemand al eens scan aangevraagdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berlijn is wel baas man
ook veel homodingen had ik gezien op airbnb
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is gwn mortaxx en wil niet met je appen
moet je zoeken op airbnbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinken
Heb je tips?
Denk dat Praag bijvoorbeeld best duur isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak hadquote:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je zoeken op airbnb
50% van de dingen is "gay friendly"
was niet de bedoeling manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak had
Omdat ik voor een apprtement heb gezocht op booking en aribrnquote:
Praag kan duur zijn, maar daarbuiten is t best cheap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Denk dat Praag bijvoorbeeld best duur is
Ik had gekeken voor noord Italië. 30 per nacht voor hostel
Praag is cheap manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Denk dat Praag bijvoorbeeld best duur is
Ik had gekeken voor noord Italië. 30 per nacht voor hostel
hostel levnequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:14 schreef Hadtjememaar het volgende:
Met airbnb mis je wel de hostelleven Etsu. Zeker als je alleen reist is dat toch beter
Zolang er maar een knappe jongen is, maakt t me niet uitquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hostel levne
smerige dingen slapen
met paupers slapen
FOK!gangbang #3quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er echt zin in om jou, Pax en Johannes weer te zien
Is dat zo?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:18 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb er echt zin in om jou, Pax en Johannes weer te zien
Wanneer, als ik jullie weer zie bedoel je?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:19 schreef Etsu het volgende:
M'n ouders hebben een Monopoly-spel, kan dat wel meenemen? Ik moet en zal Pax ooit verslaan met dat spel
Nee, Johannes gaat voor ons kokenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oh niks meegekregen
Gaat Paxcon eindelijk een housewarming geven?
Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer, als ik jullie weer zie bedoel je?
Johannes is tot nu toe de enige die mij paprika kan laten eten. Weet zeker dat dat door die nasi zat en toch vond ik het heerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah lekkerik heb vorige week nog bij hem gegeten. Hij kan heel goed koken.
Paprika-lasagnequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Johannes is tot nu toe de enige die mij paprika kan laten eten. Weet zeker dat dat door die nasi zat en toch vond ik het heerlijk.
Gaan we dan tussendoor jointje roken buiten? Ik neem dan wel 1 meequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Hebben vorige week maandag bij Toto ook monopoly gespeeld, duurde maar 2,5/3 uur ofzo.
Hebben we nog wel over, vind tot nu toe fijner als ik alleen ben en de uren daarna geen afspraken hebquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan we dan tussendoor jointje roken buiten? Ik neem dan wel 1 mee
wie had rotterdamquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Hebben vorige week maandag bij Toto ook monopoly gespeeld, duurde maar 2,5/3 uur ofzo.
Hmm ok, snap ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben we nog wel over, vind tot nu toe fijner als ik alleen ben en de uren daarna geen afspraken heb
Ik eerst, toen ging ik ruilen met pax en dat was dom want binnen een kwartier dreigde ik failliet te gaan terwijl ik eerst heel goed begonquote:
wie wonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eerst, toen ging ik ruilen met pax en dat was dom want binnen een kwartier dreigde ik failliet te gaan terwijl ik eerst heel goed begon
Paxquote:
tegen wat ruilde je roffa danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax
Ik 4de, Johannes 3de (die had alleen maar goedkoopste kaarten en elektra/water), toto 2de en pax 1ste
Ik denk dat je beter even naar economie kan schakelen in groningenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkocht voor 35k ofzo, 3k meer dan dat ik betaalde ervoor
Ja achteraf niet zo slimquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even naar economie kan schakelen in groningen
kan paxcie niet tegen zn verliesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja achteraf niet zo slimmaar stiekem wilde ik dat hij ging winnen want anders werd die heel mad
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hou ik liever voor mezelf voordat die weer komt meeposten
met 16 mensen in een dormquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hostel levne
smerige dingen slapen
met paupers slapen
Zo is datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan gaat ie posts van onschuldigen verwijderen in rechten sc
terwijl die geen eens het beste recht studeert
trustenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat
Ik heb vrijdag tentamen en ben nog niet begonnenmorgen maar eens beginnen, nu slapen
Xx
trustequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat
Ik heb vrijdag tentamen en ben nog niet begonnenmorgen maar eens beginnen, nu slapen
Xx
fhahahahahah gvdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:34 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met 16 mensen in een dormmensen die daar seks hebben
Hij gooide bij ganzenbord het bord om toen hij niet uit de put kwamquote:
Beter Oost Europa gaan dan. Denk veel betere party scene dan in wenenquote:
Ik ga mortaxx uitnodigen in Berlijnquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:37 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
spreek met marrokaanse boys mortaxx af
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:36 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Hij gooide bij ganzenbord het bord om toen hij niet uit de put kwam
soundcloud?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:35 schreef Insomnia_ het volgende:
hoe heet die ene muziek site ook al weer waar noob djs hun shit opzetten
Als we daar tegelijk zijn kunnen we club doen dan help ik je hosselenquote:
die ene club heel exclusiefquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als we daar tegelijk zijn kunnen we club doen dan help ik je hosselen
Is goed wanneer ben je daarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:38 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Als we daar tegelijk zijn kunnen we club doen dan help ik je hosselen
rond 24 juli want dan word ik 26 en je krijgt tot 25 korting op treinpasquote:
Oh dan ga ik zeker proberenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:39 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berghain, bijna iedereen word geweigerd
Cool ik ben tot 22ste in Denemarken en wil daarna Kopenhagen en Berlijn pakkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:39 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
rond 24 juli want dan word ik 26 en je krijgt tot 25 korting op treinpas
En ik heb nog helemaal niets bereiktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:40 schreef Insomnia_ het volgende:
dat gevoel wanneer ambitieuze studentjes op hun 26 al cayenne rijden
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
En ik heb nog helemaal niets bereikt
Oh shit dit komt wel dichtbij zoquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Cool ik ben tot 22ste in Denemarken en wil daarna Kopenhagen en Berlijn pakken
We appen wel
Je hebt mij leren kennenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:41 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
En ik heb nog helemaal niets bereikt
Gaan we dan samen n stapelbed delen?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:42 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Oh shit dit komt wel dichtbij zo
Weet je wat raar Is inso. Het leven is zo zinloos en toch hechten we er ontzettend veel waarde aanquote:
omdat het op zn minst alles is wat we hebbenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Weet je wat raar Is inso. Het leven is zo zinloos en toch hechten we er ontzettend veel waarde aan
Poëtisch hoorquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:43 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Weet je wat raar Is inso. Het leven is zo zinloos en toch hechten we er ontzettend veel waarde aan
Ik slaap dan bij chick voor m'n birthday fuckquote:
Nodig je me nou uit voor een trio?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:44 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik slaap dan bij chick voor m'n birthday fuck
asolof jij he mophoog kan krijgen met een vrouw erbijquote:
Ik hou van kutjesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
asolof jij he mophoog kan krijgen met een vrouw erbij![]()
Maar als dit alles is zou je er toch veel meer mee moeten doen. Ik heb de afgelopen vier weken absoluut niets noemenswaardigs gedaanquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
omdat het op zn minst alles is wat we hebben
dan moet je daar verandering in brengenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar als dit alles is zou je er toch veel meer mee moeten doen. Ik heb de afgelopen vier weken absoluut niets noemenswaardigs gedaan
Na hawaii heb ik niks meer bereikt, alweer 3 maanden nuquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:45 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Maar als dit alles is zou je er toch veel meer mee moeten doen. Ik heb de afgelopen vier weken absoluut niets noemenswaardigs gedaan
hoequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dan moet je daar verandering in brengen
iets wat je plezier brengtquote:
Dat is toch erg. We hebben van ons leven een gevangenis gemaaktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Na hawaii heb ik niks meer bereikt, alweer 3 maanden nu
Ik weet niet wat mij plezier brengtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:46 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
iets wat je plezier brengt
als je toch nergens in gelooft
Boeie heb nog 50 jaar te gaan als t goed isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Dat is toch erg. We hebben van ons leven een gevangenis gemaakt
dan moet je dat zoekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:48 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik weet niet wat mij plezier brengt
wij roken.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Boeie heb nog 50 jaar te gaan als t goed is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |