de wens is vader van de gedachtequote:
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:50 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
de wens is vader van de gedachte
hoever zuidelijkquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey morti. Waar moet ik beginnen met n backpacken-plan?
Het begint in Denemarken, daarna wil ik richting het zuiden.
Ik ga vanuit berlijn naar zuidoostenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:51 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ey morti. Waar moet ik beginnen met n backpacken-plan?
Het begint in Denemarken, daarna wil ik richting het zuiden.
Zou wel ziek tijdverschil zijnquote:
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:54 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik ga vanuit berlijn naar zuidoosten
Zou niet teveel plannen. Ongeveer weten welke steden je wilt zien en als je bepaalde dag terug moet zijn in nl uitzoeken wanneer je vanuit laatste stad moet vertrekken
Voor de rest zoveel mogelijk zo kort mogelijk van te voren regelen
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaarquote:
in europa kun je alles wel vindenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.
waarom op ander account :squote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaar
mortaxx heeft het vaak over hadjemaar gehadquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Fylax het volgende:
Ik heb mortaxx geappt maar hij negeerde me dus weet nog steeds niet of hij t wel echt is
hmmquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
mortaxx heeft het vaak over hadjemaar gehad
Je hoeft alleen je volgende hostel te fixen en die zijn er genoeg in grote stedenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar is dat wel slim? Is wel zomer natuurlijk, dus drukker.
Hoe weet jij mijn steamquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:55 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja. zijn steam was alleen wel hadjemaar ipv hadtjemaar
vreemd verhaalquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:56 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij claimt dat mortaxx gehacked is
Wat zeggen mijn notesquote:
dat je mij je 06 moet dmenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
reageer eens op appquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je volgende hostel te fixen en die zijn er genoeg in grote steden
Dat je t niet meer weet en iedereen random toevoegt op de app, zegt genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan mortaxx app vraag ik me nu af
lekker horquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Over 12 uur eerste behandeling brrrrr spannend
ik heb geen ritme meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
Kan je dan nog wel slapen, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?
Meer?
Hoe kom ik in contact met knappe jongens? Hopelijk wil jij je hosselskills met me delen
Berlijn godenstad,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werkt
Ik koop pas, boek hostel in berlijn. Stap op trein. En als ik weg wil uit berlijn volgende hostel boeken en op trein stappen
Ik word altijd aangesproken door knappe jongens dus weet niet hoe dat werkt
Nee vannacht heb ik maar 3 uurtjes geslapen en gister ook 5 uurtjes ofzo en dag daarvoor ook 5 ofzo.quote:
ik weet niet mere wanneer ik voor het laatst heb geslapenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nee vannacht heb ik maar 3 uurtjes geslapen en gister ook 5 uurtjes ofzo en dag daarvoor ook 5 ofzo.
Ben nog steeds moe
Ik zal jou eens aansprekenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werkt
Ik koop pas, boek hostel in berlijn. Stap op trein. En als ik weg wil uit berlijn volgende hostel boeken en op trein stappen
Ik word altijd aangesproken door knappe jongens dus weet niet hoe dat werkt
Anders toch couchsurfenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanspreken
Hoeveel geld heb je in totaal gereserveerd hiervoor?
Kan je nietquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:07 schreef Paxcon het volgende:
ik ga nu een kloonscan doen, geef me 1 minuut
denk t ook wel eigenlijk, mja ben benieuwd wat paxie zegtquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:07 schreef Etsu het volgende:
Ik geloof hem wel want hij zegt dingen die Mortaxx ook zei tegen mij
Paxcon zit nu aan drugs, dus totaal niet betrouwbaarquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:08 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
denk t ook wel eigenlijk, mja ben benieuwd wat paxie zegt
Ik zei knappe jongensquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:05 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik zal jou eens aanspreken
Hoeveel geld heb je in totaal gereserveerd hiervoor?
Jij kan niet eens een kloonscan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ben bang dat ik dan word verkracht door een geile slowaaksequote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga downloaden. Steam = Hadjememaar
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei knappe jongens![]()
Heb geen budget, maar probeer zo goedkoop mogelijk
Die pas in 300 voor twee weken dacht ik. 15 per nacht hostel als je goedkope neemt. Dan nog verdere kosten 30 per dag ofzo. Geen flauw idee eigenlijK wat maaltijd/biertje kost
berlijn is wel baas manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon zit nu aan drugs, dus totaal niet betrouwbaar
staat dat in m'n notes ofzo of heeft iemand al eens scan aangevraagdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berlijn is wel baas man
ook veel homodingen had ik gezien op airbnb
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is gwn mortaxx en wil niet met je appen
moet je zoeken op airbnbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinken
Heb je tips?
Denk dat Praag bijvoorbeeld best duur isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak hadquote:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je zoeken op airbnb
50% van de dingen is "gay friendly"
was niet de bedoeling manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |