Jij kan niet eens een kloonscan doenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ben bang dat ik dan word verkracht door een geile slowaaksequote:
quote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga downloaden. Steam = Hadjememaar
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Ik zei knappe jongens![]()
Heb geen budget, maar probeer zo goedkoop mogelijk
Die pas in 300 voor twee weken dacht ik. 15 per nacht hostel als je goedkope neemt. Dan nog verdere kosten 30 per dag ofzo. Geen flauw idee eigenlijK wat maaltijd/biertje kost
berlijn is wel baas manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Paxcon zit nu aan drugs, dus totaal niet betrouwbaar
staat dat in m'n notes ofzo of heeft iemand al eens scan aangevraagdquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:09 schreef Paxcon het volgende:
Heb kloonscan gedaan en het is idd mortaxx
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinkenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
berlijn is wel baas man
ook veel homodingen had ik gezien op airbnb
wowquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hij is gwn mortaxx en wil niet met je appen
moet je zoeken op airbnbquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik moet nog een Duitser van m'n lijst afvinken
Heb je tips?
Denk dat Praag bijvoorbeeld best duur isquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
In de landen waar jij heen gaat, best cheap.
Ik wil meer naar zuidwesten denk ik. En dan de trein in Oostenrijk en Zwitserland, schijnt mooi te zijn
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak hadquote:
Hoe weet jij datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
moet je zoeken op airbnb
50% van de dingen is "gay friendly"
was niet de bedoeling manquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:12 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
daarom block je me ook zonder reden omdat je stylo pak had
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |