Mijn kick is dit spel wel waard dacht ik zoquote:Op donderdag 14 november 2013 17:30 schreef Gezicht het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Age of Empires
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haten op Age of Empires____!
Geef het een week en de meeste problemen zijn waarschijnlijk gefixt. En anders gewoon via zo'n programma spelen waarmee je games kan joinen, ben even de naam kwijt.
Oh wacht, lekker recent topic weer.
Maar het is nog steeds een bazengame.
Absoluut. Heb een jaar of 3 geleden nog de nodige nachten doorgehaald met games van 4 a 5 uur lang tegen Amerikanen en Zweden van het Gametrailers forum (quote:Op donderdag 14 november 2013 17:38 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Mijn kick is dit spel wel waard dacht ik zo
Zolang? Waren er dan wel genoeg resources? Lijkt mij dat je dan iedere boom hebt omgehaktquote:Op donderdag 14 november 2013 17:41 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Absoluut. Heb een jaar of 3 geleden nog de nodige nachten doorgehaald met games van 4 a 5 uur lang tegen Amerikanen en Zweden van het Gametrailers forum () om vervolgens na een paar uur een leger en een fort van een stad te bouwen keihard afgemaakt te worden.
![]()
Er was meestal niet veel meer over nee. Wel leuk hoor die lange games.quote:Op donderdag 14 november 2013 17:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Zolang? Waren er dan wel genoeg resources? Lijkt mij dat je dan iedere boom hebt omgehakt
Veel battles gedaan dan zeker? Beetje over en weer aanvallen?quote:Op donderdag 14 november 2013 17:47 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Er was meestal niet veel meer over nee. Wel leuk hoor die lange games.
Ja meestal wat kleine aanvallen tussendoor en tegen de tijd dat de meeste resources op waren je leger zo groot mogelijk maken (dus al je villagers afmaken) en hopen op het beste.quote:Op donderdag 14 november 2013 18:15 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Veel battles gedaan dan zeker? Beetje over en weer aanvallen?
Ga downloaden. Steam = Hadjememaarquote:Op donderdag 14 november 2013 08:35 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja in het begin waren er veel bugs maar momenteel is het allemaal gepatched hoor. Je hebt nu native widescreen support, zelfs dualscreen als je dat wilt, je kunt werken met de Steam workplace als je andere textures wil en, last but not least, de multiplayer van Steam waardoor het erg makkelijk is een game te vinden
Politicus van de eeuwquote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga downloaden. Steam = Hadjememaar
Invite gestuurd. Heb je The Forgotten ook?quote:Op donderdag 14 november 2013 18:24 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga downloaden. Steam = Hadjememaar
Ja download nu. Heb geen invitequote:Op donderdag 14 november 2013 18:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Invite gestuurd. Heb je The Forgotten ook?
Als je AoE2 kan waarderen dan deze ook zeker. En het is een vrij obscure game inderdaad.quote:Op donderdag 14 november 2013 08:01 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nooit van gehoord, misschien toch eens kijken of ik het nog ergens kan vinden. Ben niet zo'n spelletjesspeler, doe het zelden, maar zo'n strategiespel vind ik altijd wel leuk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |