dat je mij je 06 moet dmenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
reageer eens op appquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Wat zeggen mijn notes
Heb er al twee
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:57 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
Je hoeft alleen je volgende hostel te fixen en die zijn er genoeg in grote steden
Dat je t niet meer weet en iedereen random toevoegt op de app, zegt genoegquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:59 schreef Fylax het volgende:
Hoe kom ik eigenlijk aan mortaxx app vraag ik me nu af
lekker horquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:01 schreef Fylax het volgende:
Over 12 uur eerste behandeling brrrrr spannend
ik heb geen ritme meerquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
Kan je dan nog wel slapen, of blijf je de hele nacht wakker?quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:02 schreef Etsu het volgende:
Ey jongens ik heb van 19:30 tot net geslapen.
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werktquote:Op dinsdag 24 maart 2015 01:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oke, verder nog tips? Dus enige is gewoon vervoer van de stad in Denemarken waar ik heen ga (weet nog niet welke, is in zuiden iig) naar Kopenhagen en iedere keer gewoon kijken?
Meer?
Hoe kom ik in contact met knappe jongens? Hopelijk wil jij je hosselskills met me delen
Berlijn godenstad,quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:03 schreef Hadtjememaar het volgende:
[..]
met zo'n interrailpas ga je toch. Moet nog even kijken hoe dat precies werkt
Ik koop pas, boek hostel in berlijn. Stap op trein. En als ik weg wil uit berlijn volgende hostel boeken en op trein stappen
Ik word altijd aangesproken door knappe jongens dus weet niet hoe dat werkt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |