Ja.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wanneer, als ik jullie weer zie bedoel je?
Johannes is tot nu toe de enige die mij paprika kan laten eten. Weet zeker dat dat door die nasi zat en toch vond ik het heerlijk.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah lekkerik heb vorige week nog bij hem gegeten. Hij kan heel goed koken.
Paprika-lasagnequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Johannes is tot nu toe de enige die mij paprika kan laten eten. Weet zeker dat dat door die nasi zat en toch vond ik het heerlijk.
Gaan we dan tussendoor jointje roken buiten? Ik neem dan wel 1 meequote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Hebben vorige week maandag bij Toto ook monopoly gespeeld, duurde maar 2,5/3 uur ofzo.
Hebben we nog wel over, vind tot nu toe fijner als ik alleen ben en de uren daarna geen afspraken hebquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gaan we dan tussendoor jointje roken buiten? Ik neem dan wel 1 mee
wie had rotterdamquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:21 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Hebben vorige week maandag bij Toto ook monopoly gespeeld, duurde maar 2,5/3 uur ofzo.
Hmm ok, snap ik welquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:26 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hebben we nog wel over, vind tot nu toe fijner als ik alleen ben en de uren daarna geen afspraken heb
Ik eerst, toen ging ik ruilen met pax en dat was dom want binnen een kwartier dreigde ik failliet te gaan terwijl ik eerst heel goed begonquote:
wie wonquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik eerst, toen ging ik ruilen met pax en dat was dom want binnen een kwartier dreigde ik failliet te gaan terwijl ik eerst heel goed begon
Paxquote:
tegen wat ruilde je roffa danquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Pax
Ik 4de, Johannes 3de (die had alleen maar goedkoopste kaarten en elektra/water), toto 2de en pax 1ste
Ik denk dat je beter even naar economie kan schakelen in groningenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
Verkocht voor 35k ofzo, 3k meer dan dat ik betaalde ervoor
Ja achteraf niet zo slimquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:31 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik denk dat je beter even naar economie kan schakelen in groningen
kan paxcie niet tegen zn verliesquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja achteraf niet zo slimmaar stiekem wilde ik dat hij ging winnen want anders werd die heel mad
quote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
dat hou ik liever voor mezelf voordat die weer komt meeposten
met 16 mensen in een dormquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:14 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hostel levne
smerige dingen slapen
met paupers slapen
Zo is datquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:33 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ja dan gaat ie posts van onschuldigen verwijderen in rechten sc
terwijl die geen eens het beste recht studeert
trustenquote:Op dinsdag 24 maart 2015 02:34 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo is dat
Ik heb vrijdag tentamen en ben nog niet begonnenmorgen maar eens beginnen, nu slapen
Xx
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |