SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.V: Mag ik hier elk plaatje wat ik maar wil posten?
A: Natuurlijk mag dat! Zolang het maar niet tegen de regels van FOK! in gaat (zoals tetten en pikkies).
Houd er wel rekening mee dat sommige users ook FOK!ken op het werk. Je kunt plaatjes altijd in een spoiler zetten
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
Vind jij jezelf een normale user?quote:
Ja ik vind het wel een leuke TTquote:Op maandag 23 maart 2015 14:42 schreef Etsu het volgende:
[..]
Eerst mijn vraag, dan mag jij een vraag stellen.
Nu antwoord op mijn vraag graagquote:
Welke vraag?quote:
Of jij jezelf wel een normale user vindtquote:Op maandag 23 maart 2015 14:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Welke vraag?
Aangezien jij je beurt niet had, is je vraag niet geldig en moet je de vraag opnieuw stellen.
Jazeker.quote:Op maandag 23 maart 2015 14:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Of jij jezelf wel een normale user vindt
quote:Op maandag 23 maart 2015 14:56 schreef Amarantha het volgende:
Wel dodelijk irritant dat als ik kom voor een camera dat ze mij van ALLES aan willen smeren. Zelfs Ziggo tv. Whut..
Scheer & Foppen. Had tijdje terug cadeaubon van 50 euro gewonnen voor daar dus moest daar wel heenquote:
Klinkt echt als kutpersoneelquote:Op maandag 23 maart 2015 15:10 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Scheer & Foppen. Had tijdje terug cadeaubon van 50 euro gewonnen voor daar dus moest daar wel heenToen ik er achter kwam bij de kassa dat er een accu in zit i.p.v losse batterijen toen zei die ook heel verwaand (kwam niet grappig over in ieder geval) 'oh jammer dat ik dit nu zeg, anders had ik je batterijen kunnen aansmeren'. Hmm
Is het ook welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |