Toen was het nog nieuw en toen ging het echt om iemand die naast Kristel en Karin zou gaan staan. Nu wordt het gewoon een totaal nieuwe popgroep die toevallig dezelfde naam krijgt.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:03 schreef iBenny het volgende:
K2 zoekt K3 was briljant. Scoorde als een malle en zorgde ervoor dat K3 haar grootste hit ooit had (Mamasé). Ik denk dat dit geweldig gaat worden
Kijkcijfers finale K2 zoekt K3 (2 oktober 2009):
K2 Zoekt K3 De Finale (SBS6) - 2.048.000 (madl 29.9%)
K2 Zoekt K3 De Beslissing (SBS6) - 2.449.000 (madl 36.0%)
Ik gok dat dit spraakmakend genoeg is om het zelfs te overtreffenquote:Op zondag 22 maart 2015 19:08 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Toen was het nog nieuw en toen ging het echt om iemand die naast Kristel en Karin zou gaan staan. Nu wordt het gewoon een totaal nieuwe popgroep die toevallig dezelfde naam krijgt.
Ik denk dat het de zoveelste talentenjacht wordt. Daarnaast is Nederland SBS6 moe, de kijkcijfers zijn niet meer wat ze geweest zijn.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:09 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik gok dat dit spraakmakend genoeg is om het zelfs te overtreffen
Hij doet dit voor de kinders.quote:Op zondag 22 maart 2015 19:02 schreef Childofthe90s het volgende:
Dat wordt toch nooit wat, waarom wordt dit zo uitgemolken door Gertje?
quote:K3-baas Gert Verhulst deelt sneer uit aan The Voice
Gert Verhulst, directeur van Studio 100, het bedrijf achter K3, denkt dat de winnaar van de nieuwe SBS 6-show K3 Zoekt K3 een stuk succesvoller wordt dan de ‘vergeten’ The Voice-winnaars. Dat zegt hij vandaag in het AD. Studio 100 gaat in K3 Zoekt K3 op zoek naar drie nieuwe dames voor de meidengroep. “Het gaat hier niet om een talentenjacht als The Voice, waar na de finale nauwelijks meer iemand zich de winnaar kan herinneren“, aldus Verhulst, ook bekend van Samsom & Gert.
Mensen die graag een succesvolle carrière tegemoet zien, kunnen volgens Verhulst dan ook gerust meedoen. “Wie K3 Zoekt K3 wint is zo goed als verzekerd van direct succes.”
Er hebben zich inmiddels 5000 mensen aangemeld om één van de nieuwe bandleden van K3 te worden. Er zijn iets meer Vlaamse dan Nederlandse inschrijvingen. “Maar het is zo goed als fiftyfifty.”
K3 Zoekt K3 begint in het nieuwe tv-seizoen. Net als The Voice of Holland.
Yup. Zou zonde zijn als het allemaal recht tegenover elkaar zou staan... Kijker is dan de dupe.quote:Op donderdag 18 juni 2015 13:41 schreef kellyderooij het volgende:
Dat wordt wat. TVOH, Flikken Maastricht en K3 op de vrijdag avond.
Me tooquote:
Oh jaquote:Op woensdag 26 augustus 2015 11:50 schreef Gellarboy het volgende:
Omdat kinderen op vrijdag iets langer mogen opblijven, denk ik.
ad infinitum...quote:Ik ga julie kille want mijn docgter van an der half is dan al naar der bed dus ze ken neit kijke!!!!111!!! kene julie wel nu krijg ze ene trouwma!!!!!!!
Joah. Was het een tof interview?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:14 schreef Gellarboy het volgende:
Ha! Jonas & Van Geel komt ook nog even aan bod zo.
Oh jaquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:44 schreef iBenny het volgende:
[..]
Die laatste twee zijn niet van Talpa he
Ja, echt hè. Leuke uitstraling.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik geef haar meteen wel een goeie kans
Gertje denkt daar anders overquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
Ik vind haar leuk en erg K3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:48 schreef iBenny het volgende:
Beetje kansloos van Gert.quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:50 schreef Syntos het volgende:
'Een harde werkster? Mag ze meteen m'n auto wassen'
meestal in 1 van de damesquote:Op vrijdag 4 september 2015 20:51 schreef vencodark het volgende:
Maare, allemaal leuk en aardig maar Gert heeft toch zeker wel de grootste vinger in de pap?
Nee, ik geef hem wel gelijk. Als je stem niet goed genoeg is, dan gewoon niet.quote:
-kl +fquote:
Me too. Best erg eigenlijk hequote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef roos94 het volgende:
Ik kan al die liedjes nog steeds letterlijk meezingen
Jezus, hoe oud ben je?quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:55 schreef roos94 het volgende:
Ik kan al die liedjes nog steeds letterlijk meezingen
quote:Op vrijdag 4 september 2015 20:56 schreef Syntos het volgende:
Gertje moet het ook vanuit een business standpoint zien.
Yup, in Lintquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:01 schreef Pisces29 het volgende:
Zijn dit de audities die in België gehouden zijn?
Ken ik niet, Mis wel Mega Mindy.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:02 schreef vencodark het volgende:
Oh die gozer speelde Amika.Dat ken ik dan weer ondanks dat ik al 30 ben.
Het is ook een kwestie van het juiste liedje kiezen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Kinderen springen door het liedje, niet door haar.meezing nummer
Ik vind het ook vrij neppig of geacteerd klinken. Of ligt dat aan mijquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef Pisces29 het volgende:
Josje praat altijd te snel en binnensmonds
Zat ik ook meteen aan te denkenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Kinderen springen door het liedje, niet door haar.meezing nummer
Die donkere? Ja, die komt wel ver.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef iBenny het volgende:
Ik zet een dropje in dat zij in K3 komt. Wat was de naam ook alweer?
Ze is hier vrolijker dan in de reguliere programma's van K3.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij neppig of geacteerd klinken. Of ligt dat aan mij?
Krijgt nu zeker extra betaaldquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ze is hier vrolijker dan in de reguliere programma's van K3.
En kies een roze jurk en haarband en elk meisje juichtquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Zat ik ook meteen aan te denken
Het is net een gebotoxte veertiger.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik vind het ook vrij neppig of geacteerd klinken. Of ligt dat aan mij?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whajoo.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:22 schreef roos94 het volgende:
Ik weet nog dat k3 een keer langskwam bij Samson en Gert![]()
[ afbeelding ]
Dat hoort Gertje graagquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef Syntos het volgende:
Haar droominstrument omdat hij zo mooi glimt.
ze heet Klaasje Eksterquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:39 schreef Syntos het volgende:
Haar droominstrument omdat hij zo mooi glimt.
Zonder vooroordelend te zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:40 schreef iBenny het volgende:
Ik weet niet precies wat ik van Klaasje moet vinden
Ja.quote:
Ja is ze niet gereformeerd ofzo? Mag ze dalijk niet op zondag optredenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat zij in dit wereldje past.
Veel te jong en breekbaarquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat zij in dit wereldje past.
Ze doen het leuk, idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die meiden van k3 wel tof eigenlijk
Mwa, Josje vind ik echt niks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen het leuk, idd.
Het valt me met alle net-niet-audities ook nu extra op wat een sterke uitstraling die 3 eigenlijk hebben. (Al was dat nou ook weer niet persé het geval vanaf het begin van K3)
Volgens mij hebben ze wel allemaal een eigen kastjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef Syntos het volgende:
Hoe werkt dat stemmen eigenlijk? Moet er een bepaald percentage per groep op een knop drukken voor een stem?
Mwah. Ze heeft gewoon weinig make up op volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wow, Karin heeft wat plastische chirurgie laten doen of zag ik dat verkeerd toen ze net vol in beeld kwam?
De setting en doel is nu ook heel andersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Misschien komt het door Gert's gedrag, maar ik heb de indruk dat de dames zich inmiddels een stuk meer naar hun leeftijd (mogen?) gedragen, waar ze bij K2 Zoekt K3 nog een beetje rondhuppelden met 2 staartjes en deden alsof ze een nieuwe hartsvriendin zochten.
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Misschien komt het door Gert's gedrag, maar ik heb de indruk dat de dames zich inmiddels een stuk meer naar hun leeftijd (mogen?) gedragen, waar ze bij K2 Zoekt K3 nog een beetje rondhuppelden met 2 staartjes en deden alsof ze een nieuwe hartsvriendin zochten.
Lopen Karen en Kristel niet tegen de 40?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?
rond de 40 al hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?
Was die eerste hit niet al vrij suggestief?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat de liedjes en clips ook wel wat uitdagender zijn een paar jaar geleden. Kijk regelmatig k3 met mijn dochtertjeVooral veel strakke pakjes en meer uitdagende teksten.
Mjaquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was die eerste hit niet al vrij suggestief?
hun eerste liedjes hadden ook al een erotisch randjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat de liedjes en clips ook wel wat uitdagender zijn een paar jaar geleden. Kijk regelmatig k3 met mijn dochtertjeVooral veel strakke pakjes en meer uitdagende teksten.
Neen, Gert kan haar niet missen.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:00 schreef iBenny het volgende:
Bijbaantje bij Plopsa... Die is binnen
Jaaa, dat is het!quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:04 schreef Maartel het volgende:
Héle vervelende manier van praten. En die Sound Of Music uitstraling doet 't m ook niet voor mij.
ja die met dat zwarte haar en mooie gebit sowieso.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat we vandaag 2 van de 3 K3-meisjes al hebben gezien
Yup. Ik wil dr naam weten. Ben er vrij zeker van dat die een van de K3-meisjes wordt.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef Guanabana het volgende:
[..]
ja die met dat zwarte haar en mooie gebit sowieso.
Hoeveel auditieafleveringen zijn er?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:05 schreef iBenny het volgende:
Ik denk dat we vandaag 2 van de 3 K3-meisjes al hebben gezien
Laura. Toch?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ik wil dr naam weten. Ben er vrij zeker van dat die een van de K3-meisjes wordt.
Ik heb eerlijk gezegd geen ideequote:Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoeveel auditieafleveringen zijn er?
Laura was het.quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
Yup. Ik wil dr naam weten. Ben er vrij zeker van dat die een van de K3-meisjes wordt.
sbs kennende duurt dit tot maartquote:
quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:07 schreef franklop het volgende:
[..]
sbs kennende duurt dit tot maart
Is ook een onderdeel ervan, ja. Dat is ook wel eens toegegevenquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
Vriend zegt dat k3 niks te maken heeft met kinderen, alleen maar met papa's opgeilen
Dat is wel heel snelquote:Op vrijdag 4 september 2015 22:09 schreef Maartel het volgende:
Het album van de nieuwe K3 verschijnt in November, dus héél lang kunnen ze het niet rekken.
Dit wordt dan toch de rooie?quote:Op vrijdag 4 september 2015 22:11 schreef Maartel het volgende:
Goed, maar ik kan niet laten nu elke donkerharige met Laura te vergelijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |