Ja.quote:
Ja is ze niet gereformeerd ofzo? Mag ze dalijk niet op zondag optredenquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat zij in dit wereldje past.
Veel te jong en breekbaarquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:42 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb ook niet het idee dat zij in dit wereldje past.
Ze doen het leuk, idd.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:43 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vind die meiden van k3 wel tof eigenlijk
Mwa, Josje vind ik echt niks aan.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:44 schreef Maartel het volgende:
[..]
Ze doen het leuk, idd.
Het valt me met alle net-niet-audities ook nu extra op wat een sterke uitstraling die 3 eigenlijk hebben. (Al was dat nou ook weer niet persé het geval vanaf het begin van K3)
Volgens mij hebben ze wel allemaal een eigen kastjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:48 schreef Syntos het volgende:
Hoe werkt dat stemmen eigenlijk? Moet er een bepaald percentage per groep op een knop drukken voor een stem?
Mwah. Ze heeft gewoon weinig make up op volgens mij.quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Wow, Karin heeft wat plastische chirurgie laten doen of zag ik dat verkeerd toen ze net vol in beeld kwam?
De setting en doel is nu ook heel andersquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Misschien komt het door Gert's gedrag, maar ik heb de indruk dat de dames zich inmiddels een stuk meer naar hun leeftijd (mogen?) gedragen, waar ze bij K2 Zoekt K3 nog een beetje rondhuppelden met 2 staartjes en deden alsof ze een nieuwe hartsvriendin zochten.
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:50 schreef Maartel het volgende:
Misschien komt het door Gert's gedrag, maar ik heb de indruk dat de dames zich inmiddels een stuk meer naar hun leeftijd (mogen?) gedragen, waar ze bij K2 Zoekt K3 nog een beetje rondhuppelden met 2 staartjes en deden alsof ze een nieuwe hartsvriendin zochten.
Lopen Karen en Kristel niet tegen de 40?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?
rond de 40 al hoorquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat zou ook totaal niet geloofwaardig zijn. Ze zijn nu misschien rond de 35?
Was die eerste hit niet al vrij suggestief?quote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat de liedjes en clips ook wel wat uitdagender zijn een paar jaar geleden. Kijk regelmatig k3 met mijn dochtertjeVooral veel strakke pakjes en meer uitdagende teksten.
Mjaquote:Op vrijdag 4 september 2015 21:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Was die eerste hit niet al vrij suggestief?
hun eerste liedjes hadden ook al een erotisch randjequote:Op vrijdag 4 september 2015 21:56 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik moet ook wel zeggen dat de liedjes en clips ook wel wat uitdagender zijn een paar jaar geleden. Kijk regelmatig k3 met mijn dochtertjeVooral veel strakke pakjes en meer uitdagende teksten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |