terraform mod?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is
ah, thnx, vanmiddag even kijkenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Staat erop:
https://github.com/BarryOSeven/rsschirp
Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.
Het is wel aan te raden visual studio zoals hier:
http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/
of Mono Develop:
http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/
aangeveven te gebruiken.
Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.
Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Deel 2 was absolute bagger.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel gewordenquote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
Ik heb CiM 1 en 2quote:Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden
quote:Op zondag 22 maart 2015 12:37 schreef Divje het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411095553
Gister dit mee gemaakt:
[ afbeelding ]
Is wel errug prijzig! Maar je kan als je een foutje maakt het ongedaan maken met ctrl+zquote:
Kunnen die samen met de terraform mod in de OP?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Webserverquote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?quote:Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
Hoe diep dit gaat weet ik nietquote:Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
Yup, vet handig als je assets behavior gaat modden.quote:Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:
[..]
Hoe diep dit gaat weet ik nietMaar iig ook het grafische deel
Is bij mij ook, zoveel herrie. Ligt aan m'n ventilatorenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.
Volgens mij heb ik hem laatst nog uitgestoft dus dat kan het ook niet echt zijn, maar iemand hier gaf al aan dat het wellicht de koeling was, of die gel ofzo.
Maakt ook niet uit, ik wacht even de release van de nieuwe grafische kaarten af en hopelijk zet ik dan over een paar maanden een PC in elkaar die een paar jaar mee kan.
Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...
[ afbeelding ]
(ja, ik sta in het rood)
Moeten ze hun eigen poep drinken of staan je belastingen op 20%?quote:Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...
[ afbeelding ]
(ja, ik sta in het rood)
Die eerste is wel geweldig, vind het altijd irritant dat ik niet gelijk een treinstation kan bouwen als ik dat wil.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:
Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=
webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=
Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
cargo van buiten de stad laten komen, en dat overhevelen naar een losstaand treincircuit dan alleen lokaal werkt (schijnt goed te werken)quote:Op zondag 22 maart 2015 14:52 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?
Heb zelf net een uur weggegooid door te experimenteren met treinen. Wat een ramp. Alles moet over dezelfde spoorlijnen off map, resultaat: clogged spoor en slagbomen die continu dicht zijn dus de wegen ook dicht. Exit without saving? yes please..
Jeuzus.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!!
quote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!!
Op het vierkante knopje drukken.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef Qunix het volgende:
Hoe doe ik het grid aan/uit bij het aanleggen van wegen?
Woooooowquote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!!
Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.quote:Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel geworden
Had beter deel 1 kunnen nemen?
Traffic Giant, nostalgie.quote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.
Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen
Hou het eerst wel bij CIMquote:Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.
Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen
Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?quote:Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
!!!!!
Verkeerd om neergezet.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Jump het volgende:
Waarom gaat het water niet door de dam
[ afbeelding ]
Euh, nee. Water stroomde naar het meer toe bovenin. Maar de dam liet niks meer door, en al het water liep er rond. Gelukkig een save gemaakt voor ik ging klooien met de dammen.quote:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408354707quote:Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?
Deze heb ik vandaag voor het eerst gebruikt, werkt goed op de 6-baans wegen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=
Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen.
Kan je ook zeggen dat een weg een voorrangsweg is?quote:Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=
Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen.
Dat zou ik wel willen!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan je ook zeggen dat een weg een voorrangsweg is?
Vooral bij grote wegen zou dat een genot zijn idd.quote:
Oeh, die zet ik even bij mn favorietenquote:Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees.
Eh. Nee daar is de workshop voor.quote:Op zondag 22 maart 2015 17:57 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
De diversiteit is nog wel een issue.
Als ik het goed begrijp, kan je met deze mod de rijrichtingen bij kruisingen aanpassen.quote:Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees.
Die is tof! Thanks!quote:Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees.
die moet je op een heuvel zetten met allemaal bomen er omheen. Zie je vet vaak in het buitenland, is machtig prachtig. Zijn er ook mensen met een 'central park'?quote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Sejt het volgende:
Mooi.Van dezelfde dude die de public soccer field gemaakt heeft.
http://steamcommunity.com(...)12251358&searchtext=
[ afbeelding ]
belastingdruk tijdelijk aanpassen.quote:Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Rezania het volgende:
Plotseling is er gewoon helemaal nergens vraag naar, er groeit niks.
quote:Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Sejt het volgende:
Mooi.Van dezelfde dude die de public soccer field gemaakt heeft.
http://steamcommunity.com(...)12251358&searchtext=
[ afbeelding ]
Zo simpel kan het dus zijn, enorm bedankt! Nu eens aan de slag om die files op te lossen.quote:
Zit ik ook op te wachten. Ik wil mijn stadje na gaan maken, maar zonder tunnels en terraforming wordt dat waarschijnlijk een moeilijk verhaalquote:Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
Wat helaas nog niet kan is een tunnel maken. Komt in de volgende update.
http://www.reddit.com/r/C(...)ut_the_tiny_stadium/quote:Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.
[ afbeelding ]
Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.
Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces.Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden.
Guilty.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Kutspel. Hele dag gedacht; vanavond maar niet spelen. Nu zag ik dat skatepark hierboven ergens.. 'Die wil ik'... Hoppa.
Ok, nu ga ik het zeker kopenquote:Op zondag 22 maart 2015 20:45 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411773598
Pokémon Center
Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.quote:Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ok, nu ga ik het zeker kopen. Inclusief nieuwe dikke gamepc van meer dan duizend euro's
Moet je hem wel zelf bouwen.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.
http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732quote:Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Trebo het volgende:
Mensen, ben een paar dagen niet online geweest. Zijn er nog MUSTHAVE mods uitgekomen laatste dagen?
Sowieso zelf bouwen, tenzij je graag wil worden afgezet!quote:
Hij is heel erg handig.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef Shrewd het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732
Deze heb ik even binnen gehaald vandaag. Nog niet gespeeld, maar lijkt mij heel handig.
Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.
Ik ben niet zo thuis in de AMD wereld, dus geen idee. Sorry.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.
4 GB RAM geheugen
Radeon XFX 6850HD vidkaart
wat ram extra erin knallen, nieuwe vidkaart en klaar?
Ik heb een q6600 met 3gb ram en een 6850. Draait primaquote:Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.
4 GB RAM geheugen
Radeon XFX 6850HD vidkaart
wat ram extra erin knallen, nieuwe vidkaart en klaar?
Thnx.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef Shrewd het volgende:
[..]
http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732
Deze heb ik even binnen gehaald vandaag. Nog niet gespeeld, maar lijkt mij heel handig.
Je kan ook gewoon uploaden naar Imgur hè.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:29 schreef mschol het volgende:
steamcloud ligt er hier uitkan mijn mooie "fuck opritten" screenshot niet plaatsen...
Je centrale onderaan is niet aangesloten en je bovenste wijk heeft helemaal geen verbinding met een grote centrale.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
The fuck. Gewoon plotseling geen elektriciteit meer, terwijl ik echt meer dan genoeg produceer en alles goed is aangesloten.
[ afbeelding ]
bahquote:Op zondag 22 maart 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon uploaden naar Imgur hè.
Oh fuck.quote:Op zondag 22 maart 2015 22:31 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je centrale onderaan is niet aangesloten en je bovenste wijk heeft helemaal geen verbinding met een grote centrale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |