abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2015 @ 12:32:59 #101
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907169
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is O+
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907187
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:32 schreef Divje het volgende:
Viaducten maken was nog nooit zo makkelijk nu die terraform mod er is O+
terraform mod?

quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:25 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Staat erop:

https://github.com/BarryOSeven/rsschirp

Volledig werkende mod met de UI als work in progress maar hindert niet de rest van de werking.

Het is wel aan te raden visual studio zoals hier:
http://www.reddit.com/r/C(...)013_to_develop_mods/

of Mono Develop:
http://www.reddit.com/r/C(...)compile_a_dll_using/

aangeveven te gebruiken.

Je kunt dan namelijk gebruik maken van het ColossalFramework wat de mogelijkheden met 10000x vergroot.

Als er vragen zijn, ik hang hier vandaag nog wel even :)
ah, thnx, vanmiddag even kijken :)

ik denk dat ik er wel uitga komen
  zondag 22 maart 2015 @ 12:37:08 #103
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907262
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:33 schreef mschol het volgende:

[..]

terraform mod?

http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=411095553

Gister dit mee gemaakt:
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907305
quote:
3s.gif Op zondag 22 maart 2015 11:29 schreef Qunix het volgende:
Hmm, idee: een mod om busbanen te maken. Dus alleen het type voertuig "bus" mag erop rijden.
(of is dit er al?)
Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
  zondag 22 maart 2015 @ 12:40:38 #105
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150907343
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Deel 2 was absolute bagger.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  zondag 22 maart 2015 @ 12:41:16 #106
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907365
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel geworden :P
Had beter deel 1 kunnen nemen? ;(
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907369
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:39 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Dat zit allemaal in Cities in Motion 2. Als ik het aantal steden voorbij zie komen waarbij de spelers losgaan op knooppunten en ov-systemen, dan begrijp ik niet waarom CiM nooit zo'n groot succes is geworden :)
Ik heb CiM 1 en 2 O-)
Vandaar ook de inspiratie voor de mod.
pi_150907394
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:40 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Deel 2 was absolute bagger.
Bagger wil ik niet zeggen, maar wel veel problemen en zo, ja.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:48:06 #110
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907540
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:43 schreef mschol het volgende:

[..]

:9~
Is wel errug prijzig! Maar je kan als je een foutje maakt het ongedaan maken met ctrl+z :P
De 2de button van links is hier het beste voor, die 1ste is belachelijk gevoelig.
oh ah toma toma vem vem vem vem
  Admin zondag 22 maart 2015 @ 12:49:48 #111
1 crew  Danny
always and nevermore
pi_150907589
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Zie wat ik kijk: trakt.tv
  zondag 22 maart 2015 @ 12:52:30 #112
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907659
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Kunnen die samen met de terraform mod in de OP? :@
Mss ook een kleine sectie met tools voor modders?
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150907696
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Webserver _O_
Echt vet!

Lijstje met mods mogen wel geüpdatet worden, idd.
  zondag 22 maart 2015 @ 12:54:26 #114
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150907708
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me :P
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 13:20:14 #115
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150908523
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:54 schreef Divje het volgende:
Mod Debugger is ook wel handig voor de mensen die ermee bezig zijn lijkt me :P
http://steamcommunity.com(...)6&searchtext=modding
Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
  zondag 22 maart 2015 @ 13:22:08 #116
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150908589
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:20 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ziet er goed uit, vooral voor gameplay modding lijkt me?
Hoe diep dit gaat weet ik niet :P Maar iig ook het grafische deel :Y
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 13:41:53 #117
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150909215
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 13:22 schreef Divje het volgende:

[..]

Hoe diep dit gaat weet ik niet :P Maar iig ook het grafische deel :Y
Yup, vet handig als je assets behavior gaat modden.

Heb het eindelijk voor elkaar een draggable dialog window te maken :P

  zondag 22 maart 2015 @ 13:50:23 #118
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_150909479
Heeft iemand trouwens al editable textvelden gezien?

Is het mogelijk een naam aan te passen inline, of krijg je dan een prompt om een nieuwe naam ergens voor in te vullen?

Kan het niet vinden momenteel en hoop eigenlijk dat die edit knop niet hoeft.

edit:
Oke auto's hebben het ook, dus het moet kunnen!
pi_150910504
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 22:36 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik heb geen koptelefoon en wil dat ook niet, maar sowieso heb ik liever niet dat mijn PC een kabaal maakt bij het spelen van een spelletje.

Volgens mij heb ik hem laatst nog uitgestoft dus dat kan het ook niet echt zijn, maar iemand hier gaf al aan dat het wellicht de koeling was, of die gel ofzo.

Maakt ook niet uit, ik wacht even de release van de nieuwe grafische kaarten af en hopelijk zet ik dan over een paar maanden een PC in elkaar die een paar jaar mee kan.
Is bij mij ook, zoveel herrie. Ligt aan m'n ventilatoren :P bij mij kan ik de snelheid daarvan aanpassen
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
pi_150911226
Ze zijn zoooo niet blij...



(ja, ik sta in het rood)
  zondag 22 maart 2015 @ 14:52:59 #121
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150911738
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...

[ afbeelding ]

(ja, ik sta in het rood)
Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb zelf net een uur weggegooid door te experimenteren met treinen. Wat een ramp. Alles moet over dezelfde spoorlijnen off map, resultaat: clogged spoor en slagbomen die continu dicht zijn dus de wegen ook dicht. Exit without saving? yes please..
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150911838
quote:
9s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:38 schreef Qunix het volgende:
Ze zijn zoooo niet blij...

[ afbeelding ]

(ja, ik sta in het rood)
Moeten ze hun eigen poep drinken of staan je belastingen op 20%?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150911858
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:49 schreef Danny het volgende:
paar nieuwe mods:

Meer opties bij starten nieuwe game (cash, unlocks e.d. kun je allemaal zelf togglen)
http://steamcommunity.com(...)11769510&searchtext=

webserver. ideaal als je een 2e monitor hebt. Kun je in een browser de stats van je stad bijhouden. Draait wel op port :8080 dus als je als iets anders op die port draait kan dat problemen geven
http://steamcommunity.com(...)11836742&searchtext=

Developer interface:
http://steamcommunity.com(...)11750789&searchtext=
Die eerste is wel geweldig, vind het altijd irritant dat ik niet gelijk een treinstation kan bouwen als ik dat wil.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150912330
Ik heb de belasting inderdaad hoog gedaan, afvoer is niet aanwezig. Ik was wel benieuwd wat er zou gebeuren :P
Ze blijven wel in de stad, worden ziek en gaan zelfs dood. Maar ze blijven omdat ze van mij houden. En ik doe hen dit aan! :X
  zondag 22 maart 2015 @ 15:17:01 #125
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150912761


Lange file is lang :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_150912853
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 14:52 schreef DeeCruise het volgende:

[..]

Damn, hoe heb je dat voor elkaar gekregen?

Heb zelf net een uur weggegooid door te experimenteren met treinen. Wat een ramp. Alles moet over dezelfde spoorlijnen off map, resultaat: clogged spoor en slagbomen die continu dicht zijn dus de wegen ook dicht. Exit without saving? yes please..
cargo van buiten de stad laten komen, en dat overhevelen naar een losstaand treincircuit dan alleen lokaal werkt (schijnt goed te werken)
  zondag 22 maart 2015 @ 15:44:49 #127
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150913675
Mn farming staat midden in zo'n gele vlek maar toch importeren ze alles?? :') Of is dat alleen om het op te starten? Is een nieuw gebied..
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150915094
Met welke stad zijn jullie allemaal begonnen eigenlijk? Ik ga met een nieuwe beginnen, vanwege het purchasen van t spel. :P
pi_150915211








!!!!! :o
pi_150915292
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Jeuzus.
pi_150915476
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
_O_ Ik probeer ook altijd cirkels te maken, maar meestal kom ik bij de vijfde ring al ruimte te kort. ;(
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150915793
Hoe doe ik het grid aan/uit bij het aanleggen van wegen?
pi_150915959
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:36 schreef Qunix het volgende:
Hoe doe ik het grid aan/uit bij het aanleggen van wegen?
Op het vierkante knopje drukken. :P
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  Moderator / Redactie FP zondag 22 maart 2015 @ 16:47:05 #135
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_150916176
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Woooooow :o
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_150916201


En hier wacht je dan drie jaar voor. :')!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150916556
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 12:41 schreef Divje het volgende:
Heb CIM2 gekocht voor 3,71 , was wel benieuwd naar dat spel geworden :P
Had beter deel 1 kunnen nemen? ;(
Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
  Lieve Belg zondag 22 maart 2015 @ 17:01:15 #138
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150916690
Waarom gaat het water niet door de dam :')

Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_150916692
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
Traffic Giant, nostalgie. O+

Traffic Giant en Transport Tycoon zijn de redenen waarom ik nooit Cities in motion heb gespeeld, die speel ik liever wanneer ik in een transport mood ben.
  zondag 22 maart 2015 @ 17:02:29 #140
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150916733
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:57 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Nee, 2 is na de eerste patch ook goed te spelen, alleen voor velen wat te moeilijk en diepgaand. De terrein editor en stedenbouwer die erin zitten zijn wel makkelijk. Ik heb er Rotterdam nog eens mee nagebouwd. Helaas te weinig assets en mods voor verschenen.

Als je de collectie nog compleet wil hebben, kan je nog op zoek naar Verkehrgigant / Traffic Giant waarin je ook Schwebebahnen en Maglevs kon aanleggen :7
Hou het eerst wel bij CIM :P
Hoop dat er een mod/patch komt zodat je het aantal bussen per lijn in kan stellen. Het slaat nergens op om een colonne van 5 bussen rondjes te laten rijden in een dorp :')
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150916755
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 16:22 schreef Qunix het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

!!!!! :o
Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?
pi_150917204
Gisteren een uur lang gameplay bekeken.. Ik moet een nieuwe pc. :'(

(Morgen maar eens CiM proberen)
pi_150917320
quote:
7s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:01 schreef Jump het volgende:
Waarom gaat het water niet door de dam :')

[ afbeelding ]
Verkeerd om neergezet.
  Lieve Belg zondag 22 maart 2015 @ 17:27:06 #144
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_150917541
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:20 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Verkeerd om neergezet.
Euh, nee. Water stroomde naar het meer toe bovenin. Maar de dam liet niks meer door, en al het water liep er rond. Gelukkig een save gemaakt voor ik ging klooien met de dammen.
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_150917794
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:03 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Deadsick, heeft deze baas een topic met updates oid?
http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=408354707

Via
pi_150918077
Edit
pi_150918511

De diversiteit is nog wel een issue. :')
  zondag 22 maart 2015 @ 18:13:41 #148
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150919028
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=

Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen. w/
  FOK!fotograaf zondag 22 maart 2015 @ 18:25:12 #149
364681 over_hedge
pi_150919466



Begonnen met een natuur gebied. :) Wordt echt gebruikt door het museum wat er ook staat.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_150919878
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=

Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen. w/
Deze heb ik vandaag voor het eerst gebruikt, werkt goed op de 6-baans wegen. ^O^
pi_150919909
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:13 schreef Marcus_Zaagius het volgende:
http://steamcommunity.com(...)11833858&searchtext=

Weet niet of deze al gepost was. Met deze mod kan je zelf beslissen waar er verkeerslichten komen. w/
Kan je ook zeggen dat een weg een voorrangsweg is?
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150920005
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:36 schreef Rezania het volgende:

[..]

Kan je ook zeggen dat een weg een voorrangsweg is?
Dat zou ik wel willen!
pi_150920107
quote:
11s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:38 schreef Qunix het volgende:

[..]

Dat zou ik wel willen!
Vooral bij grote wegen zou dat een genot zijn idd.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150920673
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees. :P
pi_150920890
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees. :P
Oeh, die zet ik even bij mn favorieten ^O^
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zondag 22 maart 2015 @ 19:05:42 #156
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_150921029
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 17:57 schreef einschtein het volgende:
[ afbeelding ]
De diversiteit is nog wel een issue. :')
Eh. Nee daar is de workshop voor.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
  zondag 22 maart 2015 @ 19:06:55 #157
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150921069
Overnieuw begonnen, nieuwe map Luist gedownload, wat aanpassingen gedaan en gaan met die banaan. _O-
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 19:08:05 #158
400841 Marcus_Zaagius
Ta eis heauton
pi_150921113
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees. :P
Als ik het goed begrijp, kan je met deze mod de rijrichtingen bij kruisingen aanpassen. O+
pi_150921173
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 18:55 schreef ElmarO het volgende:
Een lane changer mod: http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=412101021
Al is het nog wel een behoorlijke bètaversie als ik het zo lees. :P
Die is tof! Thanks!
pi_150924425
Plotseling is er gewoon helemaal nergens vraag naar, er groeit niks. -O-
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:34:55 #161
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150924533
Mooi. :) Van dezelfde dude die de public soccer field gemaakt heeft.

http://steamcommunity.com(...)12251358&searchtext=

I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 20:37:59 #162
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150924734
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Sejt het volgende:
Mooi. :) Van dezelfde dude die de public soccer field gemaakt heeft.

http://steamcommunity.com(...)12251358&searchtext=

[ afbeelding ]
die moet je op een heuvel zetten met allemaal bomen er omheen. Zie je vet vaak in het buitenland, is machtig prachtig. Zijn er ook mensen met een 'central park'?

Het spel draait trouwens op m'n 2011 MacBook met HD3000 _O- niet echt je van het maar het is net te doen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
  zondag 22 maart 2015 @ 20:39:53 #163
230788 n8n
Pragmatisch
pi_150924865
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:33 schreef Rezania het volgende:
Plotseling is er gewoon helemaal nergens vraag naar, er groeit niks. -O-
belastingdruk tijdelijk aanpassen.
Specialization is for insects”.—Robert Heinlein
pi_150925032
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:39 schreef n8n het volgende:

[..]

belastingdruk tijdelijk aanpassen.
Uh, geen goed plan. Ik wacht wel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150925277
als je dit spel nou met een xbox 360 controller goed kon spelen.. dan had ik hem op mijn mediacenter wel kunnen spelen :D
  zondag 22 maart 2015 @ 20:57:05 #167
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150926079
Vraag: zijn alle verhogingen die ik hier regelmatig zie (verhoogde snelweg, viaducten, verhoogde rails etc) allemaal mods? Kan geen mogelijkheid in-game ontdekken om snelwegen over een reeds bestaande weg heen te leggen namelijk, en nu staat er midden op de snelweg een slagboom omdat het spoor erdoorheen moet ipv eroverheen :')
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150926257
Page up & down
pi_150926766
Wat helaas nog niet kan is een tunnel maken. Komt in de volgende update.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:08:46 #170
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150926996
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:34 schreef Sejt het volgende:
Mooi. :) Van dezelfde dude die de public soccer field gemaakt heeft.

http://steamcommunity.com(...)12251358&searchtext=

[ afbeelding ]
_O_
oh ah toma toma vem vem vem vem
  zondag 22 maart 2015 @ 21:09:52 #171
89817 DeeCruise
Carpe Noctum
pi_150927087
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 20:59 schreef Scorpie het volgende:
Page up & down
Zo simpel kan het dus zijn, enorm bedankt! Nu eens aan de slag om die files op te lossen.
Op dinsdag 22 november 2011 @ 18:21 schreef Jigzoz het volgende:
Vrije mensen dien je te redden van beestachtige regimes.
pi_150927319


_O_
pi_150928434
Altijd dat gezeik over niet genoeg uneducated workers. :') Net alsof IRL 80% van de workforce nooit naar school is geweest. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150928573
quote:
14s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:05 schreef Qunix het volgende:
Wat helaas nog niet kan is een tunnel maken. Komt in de volgende update.
Zit ik ook op te wachten. Ik wil mijn stadje na gaan maken, maar zonder tunnels en terraforming wordt dat waarschijnlijk een moeilijk verhaal
In the coolest little capital of the world
pi_150928688
Kutspel. Hele dag gedacht; vanavond maar niet spelen. Nu zag ik dat skatepark hierboven ergens.. 'Die wil ik'... Hoppa.
pi_150929668
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 04:55 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Als je 'm maar een keer of twee keer plaatst gaat het wel. De gebouwen van CS zelf zijn rond de 1000 tris zeggen ze. Dus met 100 gebouwen zit je dan op 100.000 tris. Als je dan van de steam workshop een gebouw hebt met 5000 tris dat 20 keer verschijnt, dan zit je daar al meteen op. Vandaar dat ze waarschuwen. Maar met unieke gebouwen die maar 1 keer voorkomen is het niet zo erg aangezien het ook de plek inneemt van ongeveer 5-10 gebouwen.

[ afbeelding ]

Dit is de eerste UV wrap met kleine test in Photoshop gekleurd, dit keer met verschillende objecten gewerkt waardoor de wrap best clean is. Ga nog wel wat dingen anders neerleggen zodat het dak/tribunes/veld hogere resolutie kunnen hebben. Het deel linksonderin is nogal groot maar is er alleen als opvulling onderin dus die kan 10% van de huidige grootte innemen.

Edit: Wel een kleine spoiler voor m'n werkproces. ;) Doe het stadion in kwarten waarna de wrap vierdubbel gebruikt kan worden. :P
http://www.reddit.com/r/C(...)ut_the_tiny_stadium/
pi_150929898
Is er al een mod waardoor meer mensen het OV gaan nemen? Alles is goed bereikbaar met de metro, en het is gratis, toch maar 1100 op 33000. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:54:52 #178
277865 Sejt
Ondertitel
pi_150930158
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:33 schreef Scrummie het volgende:
Kutspel. Hele dag gedacht; vanavond maar niet spelen. Nu zag ik dat skatepark hierboven ergens.. 'Die wil ik'... Hoppa.
Guilty.
I love my mispoken words.
  zondag 22 maart 2015 @ 21:55:11 #179
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_150930180
quote:
Ok, nu ga ik het zeker kopen :D. Inclusief nieuwe dikke gamepc van meer dan duizend euro's :')
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150930556
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 21:55 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ok, nu ga ik het zeker kopen :D. Inclusief nieuwe dikke gamepc van meer dan duizend euro's :')
Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150930869
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.
Moet je hem wel zelf bouwen.
pi_150930956
Mensen, ben een paar dagen niet online geweest. Zijn er nog MUSTHAVE mods uitgekomen laatste dagen?
pi_150931048
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:07 schreef Trebo het volgende:
Mensen, ben een paar dagen niet online geweest. Zijn er nog MUSTHAVE mods uitgekomen laatste dagen?
http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732
Deze heb ik even binnen gehaald vandaag. Nog niet gespeeld, maar lijkt mij heel handig.
Because somehow we mixed up "Goodbye" and "good night"
pi_150931171
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:05 schreef tweemeter het volgende:

[..]

Moet je hem wel zelf bouwen.
Sowieso zelf bouwen, tenzij je graag wil worden afgezet!
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150931201
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef Shrewd het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732
Deze heb ik even binnen gehaald vandaag. Nog niet gespeeld, maar lijkt mij heel handig.
Hij is heel erg handig. :Y
  zondag 22 maart 2015 @ 22:11:55 #186
389324 Sfeermaker
Knock knock
pi_150931269
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:01 schreef Rezania het volgende:

[..]

Die heb je echt totaal niet nodig voor dit spel. Met een PC van rond de 400 euro red je het wel.
Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.
4 GB RAM geheugen
Radeon XFX 6850HD vidkaart

wat ram extra erin knallen, nieuwe vidkaart en klaar?
The distance between insanity and genius is measured only by success
pi_150931339
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.
4 GB RAM geheugen
Radeon XFX 6850HD vidkaart

wat ram extra erin knallen, nieuwe vidkaart en klaar?
Ik ben niet zo thuis in de AMD wereld, dus geen idee. Sorry. :@ Extra ram kan wel, maar dan moet je even checken of je OS en moederbord daar mee om kunnen gaan.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150931381
het is weer tijd om aan te klooien :)
  zondag 22 maart 2015 @ 22:21:19 #189
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_150931937
Hehe ik begin het eindelijk een beetje door te krijgen. Ook voor de files aardige oplossingen gevonden en stad groeit als kool momenteel. O+
Ook een hoop 'custom' gebouwen e.d ingevoegd, werkt gelukkig allemaal prima. :D

Heerlijke game waar ik te veel tijd aan ga wijden. ;(
Heb zelf m'n PC gewoon via Marktplaats gescoord, zoveel meer waar voor je geld. Voor 400 euro een aardige dikke game-PC. :9~
pi_150932010
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:11 schreef Sfeermaker het volgende:

[..]

Ik heb nu een AMD Phenom(tm) II X4 955 processor 3,2 Ghz.
4 GB RAM geheugen
Radeon XFX 6850HD vidkaart

wat ram extra erin knallen, nieuwe vidkaart en klaar?
Ik heb een q6600 met 3gb ram en een 6850. Draait prima
pi_150932359
The fuck. Gewoon plotseling geen elektriciteit meer, terwijl ik echt meer dan genoeg produceer en alles goed is aangesloten. :{

Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150932386
steamcloud ligt er hier uit ;( kan mijn mooie "fuck opritten" screenshot niet plaatsen...
  zondag 22 maart 2015 @ 22:29:05 #194
269692 Divje
brr brr patapim
pi_150932388


'Gated Community' alias toekomstige villawijk. Met busverbinding :P

Busverbinding met 100% trips saved _O_ geen idee hoe maar oké
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_150932442
http://forum.paradoxplaza(...)8-Bugs-fixed-by-Mods

Mocht je een bug tegenkomen, het kan zijn dat er een fix bestaat als een MOD.
pi_150932455
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:08 schreef Shrewd het volgende:

[..]

http://steamcommunity.com/workshop/filedetails/?id=411164732
Deze heb ik even binnen gehaald vandaag. Nog niet gespeeld, maar lijkt mij heel handig.
Thnx.
pi_150932457
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:29 schreef mschol het volgende:
steamcloud ligt er hier uit ;( kan mijn mooie "fuck opritten" screenshot niet plaatsen...
Je kan ook gewoon uploaden naar Imgur hè.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
pi_150932525
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:28 schreef Rezania het volgende:
The fuck. Gewoon plotseling geen elektriciteit meer, terwijl ik echt meer dan genoeg produceer en alles goed is aangesloten. :{

[ afbeelding ]
Je centrale onderaan is niet aangesloten en je bovenste wijk heeft helemaal geen verbinding met een grote centrale.
pi_150932579
quote:
0s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:30 schreef Rezania het volgende:

[..]

Je kan ook gewoon uploaden naar Imgur hè.
bah
pi_150932584
quote:
2s.gif Op zondag 22 maart 2015 22:31 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Je centrale onderaan is niet aangesloten en je bovenste wijk heeft helemaal geen verbinding met een grote centrale.
Oh fuck. _O- Was vergeten dat ik die gebouwen weg had gehaald. Wauw. :')
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')