quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mensen tegenkomen in de Efteling die je -kent- ? Daar komen toch zo f-ing veel mensen dat die kans nihil is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef minilot het volgende:
Waarom het 3e bankje! Mis ik ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef TAV74 het volgende:
Je jat mijn lapoZIt ik voor niets een nieuw topic aan te maken
[..]PandaDroom is ondergewaardeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En mijn topictitel was ook al beterquote:
De figuren en effecten in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.quote:
Even een modje lief aankijken danquote:
[..]Zwaai je dan even naar mini-me, vandaag of morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Denken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
Okee, misschien moet ik dit soort dingen gewoon niet uitleggen. Voordat jullie denken dat ik volkomen leip ben.
Was al bezig een ban voor je aan te vragenquote:
Ben er de komende tijd alleen doordeweeks vrees ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwaai je dan even naar mini-me, vandaag of morgen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
Okee, misschien moet ik dit soort dingen gewoon niet uitleggen. Voordat jullie denken dat ik volkomen leip ben.
Grappig. Maar waarom laten ze de bootjes dan niet wat later van elkaar vertrekken? (of een andere positie op de ketting, of weet ik het hoe die dingen door die stad vaartquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
De figuren en effecte in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.
Ook kun je vanaf het derde bankje (en die erachter) nooit ook maar een glimp opvangen van het bootje vóór je. En aangezien Fata Morgana bedoeld is om te beleven alsof jouw bootje het enige is dat door de Verboden Stad vaart is dus het derde bankje, alles in achting genomen, de perfecte.
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch zeker overgewaardeerd?
Ja maar ja maar ja maar mini-me is er -nu-quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ben er de komende tijd alleen doordeweeks vrees ik!Meer werkzaamheden te zien op doordeweekse dagen.
Echt wel, zeker de voorpret, heb er nog kippenvel vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.
Prachtige film. Goede regie. Top effecten. Geweldige intro.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Echt wel, zeker de voorpret, heb er nog kippenvel van
Weer wat geleerdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
De figuren en effecten in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.
Ook kun je vanaf het derde bankje (en die erachter) nooit ook maar een glimp opvangen van het bootje vóór je. En aangezien Fata Morgana bedoeld is om te beleven alsof jouw bootje het enige is dat door de Verboden Stad vaart is dus het derde bankje, alles in achting genomen, de perfecte.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef Anthraxx het volgende:
Prachtige film. Goede regie. Top effecten. Geweldige intro.
Met een tow boat ride-systeem, dus inderdaad aan de ketting.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Grappig. Maar waarom laten ze de bootjes dan niet wat later van elkaar vertrekken? (of een andere positie op de ketting, of weet ik het hoe die dingen door die stad vaart).
Hmmmm....dat denken we al tijden hoorquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
O ja, Bosrijk! Is de mini nog Zandkabouters tegengekomen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef fietsie het volgende:
Die is nu nog ondersteboven van Klaas Vaak van gisteravond....
Ik vond de shop het hoogtepunt van dat hele ding.quote:
Jup. En foto met slaapmuts op voor t naar bed gaanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:05 schreef minilot het volgende:
[..]
O ja, Bosrijk! Is de mini nog Zandkabouters tegengekomen?
Ja, heb nog nachtmerries van die spannende film.quote:
Op jouw leeftijd is zelfs een K3 clip natuurlijk nog erg opwindend.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, heb nog nachtmerries van die spannende film.
Je kunt een flink deel van die feitjes anders gewoon in je broekzak meenemen!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:04 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Weer wat geleerd
Lijkt me zo leuk om met jou door de Efteling te wandelen en al die feitjes te horen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Je wilt niet weten wat ik voor erectie van die liedjes krijg.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef Anthraxx het volgende:
Op jouw leeftijd is zelfs een K3 clip natuurlijk nog erg opwindend.
Een niet werkende?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:08 schreef golfer het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat ik voor erectie van die liedjes krijg.
Krijg nog de rillingen als ik jouw ijzige gegil denk man!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, heb nog nachtmerries van die spannende film.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:07 schreef minilot het volgende:
[..]
Je kunt een flink deel van die feitjes anders gewoon in je broekzak meenemen!Ja maar ik ben liever luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.luisteren is fijner dan lezen.
Nou, daar denken mensen die wel eens met mij in de Efteling zijn geweest maar zelf geen fan zijn anders heel anders over.quote:
En wij vorig jaar de hele dag maar op je wachtenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar denken mensen die wel eens met mij in de Efteling zijn geweest maar zelf geen fan zijn anders heel anders over.
Geloof me, zo'n waterval van weetjes is bijna iedereen na een uur spuugzat!
Niet als jij ze vertellen doetquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, daar denken mensen die wel eens met mij in de Efteling zijn geweest maar zelf geen fan zijn anders heel anders over.
Hmm, je afschudden in het doolhof is zeker ook geen reële optie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:09 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen fan van zo'n beetje alles ter wereld..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef fietsie het volgende:
Maar ik vind het leuk dat er mensen Efteling fan zijn.
Ik ben vast fan van de Efteling als alleen het personeel er zou zijn.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, er zijn mensen fan van zo'n beetje alles ter wereld..
Pech, het is een kinderdoolhof. Zelfs ik kijk met mijn één meter zevenenvijftig over de heggetjes heen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:11 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hmm, je afschudden in het doolhof is zeker ook geen reële optie?
Het hele idee van een atractiepark met veel herrie en nog meer mensen doet me al hyperventilerenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:10 schreef fietsie het volgende:
Maar ik vind het leuk dat er mensen Efteling fan zijn.
Ik ben geen mensen fan dus ik ga niet naar dat soort dingen.
1 hoeveel??quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef minilot het volgende:
[..]
Pech, het is een kinderdoolhof. Zelfs ik kijk met mijn één meter zevenenvijftig over de heggetjes heen.
Doordeweekse dagen!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben vast fan van de Efteling als alleen het personeel er zou zijn.
Maar da's geen optie
Het gekke is, in buitenlandse pretparken op dagen dat het geen Nederlandse vakanties zijn heb ik er veel minder last van. Het is vooral het gedrag van -Nederlanders- wat me afstoot..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen!![]()
Lekker op een dinsdagochtend in februari naar de Efteling, heb je het hele park voor jezelf.
En kun je mij over muurtjes zien klauteren om foto's te maken van bouwterreinen vanaf plekken waar ik helemaal niet mag komen.
Damn da's cutequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen!![]()
Lekker op een dinsdagochtend in februari naar de Efteling, heb je het hele park voor jezelf.
En kun je mij over muurtjes zien klauteren om foto's te maken van bouwterreinen vanaf plekken waar ik helemaal niet mag komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen doe ik dan weer niet.Ook nooit iets van de Efteling gespaard ofzo.
Let me see you stripped down to the bone
Ik wil eigenlijk niet generaliseren, maar ik krijg juist vaak jeuk van Spaanse gezinnen in wachtrijen van pretparken, in bijvoorbeeld Disneyland Parijs. Zo luidruchtig! En altijd heel dicht tegen je aan staan. Meh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gekke is, in buitenlandse pretparken op dagen dat het geen Nederlandse vakanties zijn heb ik er veel minder last van. Het is vooral het gedrag van -Nederlanders- wat me afstoot..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef minilot het volgende:
Maar goed, je hebt fans en fans he..
Ene Rick bouwde een paar jaar geleden een exacte miniatuur van Fata Morgana, mét bewegende bootjes op een transportsysteem en licht en animatie-effecten!Maar dat is juist tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen doe ik dan weer niet.Ook nooit iets van de Efteling gespaard ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.
Ja, ik vind het ook hartstikke cool!quote:
Alleen als Golfer weer meedurftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt wel.. gewoon wéér gillen door De Boom
Wattisser?quote:
We houden zijn handje wel vastquote:
Jij, als vrouw, gaat de mannen hier vertellen hoe blauwe ballen voelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:25 schreef minilot het volgende:
Ja potver. Zit ik hier met mijn keiharde Eftelingzin ineens. En ik kan dinsdagmiddag pas!
Heren, u kent het fenomeen blauwe ballen? Nou, zo voelt dat dus.
Nee, meer dat het voor mij zo voelt als ik mij zit te verlustigen aan Eftelinggedachten terwijl het verdorie nog dagen duurt voordat ik er naartoe kan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij, als vrouw, gaat de mannen hier vertellen hoe blauwe ballen voelen?
Ah, we gaan het wel over Walibi hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, meer dat het voor mij zo voelt als ik mij zit te verlustigen aan Eftelinggedachten terwijl het verdorie nog dagen duurt voordat ik er naartoe kan.
Het park is an sich wel leuk. De aankleding is ruk. Vroeger, toen het Walibi Flevo was vond ik het trouwens beter dan de laatste keer dat ik er was (het ziet er een beetje vervallen uit).quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef minilot het volgende:
Nou, ik zou tegen een ritje Goliath in Walibi ook geen nee zeggen.
Verder een flutpark, dat wel.
Ruiken aan een pre-2005's fotoboekje helpt doorgaans wel, maar die heb ik hier niet bij de hand.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:28 schreef fietsie het volgende:
Ja kan moeilijk zeggen dat je dan ff moet wrijven he, dat gaat nie werken.
Alleen als Leintjuhquote:
Ik heb je al even wat gestuurdquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ruiken aan een pre-2005's fotoboekje helpt doorgaans wel, maar die heb ik hier niet bij de hand.
Waarom is de pre-2005 beter dan post-2005?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:30 schreef minilot het volgende:
[..]
Ruiken aan een pre-2005's fotoboekje helpt doorgaans wel, maar die heb ik hier niet bij de hand.
Wijziging in geur van drukinkt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:31 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Waarom is de pre-2005 beter dan post-2005?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef minilot het volgende:
En ik maak geen grappen!Eh, okSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Is meer een running gag dan iets echt serieus hè?quote:
quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef minilot het volgende:
En ik maak geen grappen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Maar dat is wellicht een meer mainstream liefhebberij?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:40 schreef minilot het volgende:
Ik schaam mij niet voor mijn eigenaardigheden.
Anthraxx heeft vast ook graag iets waar -ie z'n neus insteekt.
Maar daar maak ik geen foto's vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:40 schreef minilot het volgende:
Ik schaam mij niet voor mijn eigenaardigheden.
Anthraxx heeft vast ook iets waar -ie graag z'n neus insteekt.
Wellicht, maar..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Maar dat is wellicht een meer mainstream liefhebberij?
..doet anders vermoeden.quote:
En ik heb ook rare hobbies overigens.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Wellicht, maar..
[..]
..doet anders vermoeden.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef minilot het volgende:
Maar goed, je hebt fans en fans he..
Ene Rick bouwde een paar jaar geleden een exacte miniatuur van Fata Morgana, mét bewegende bootjes op een transportsysteem en licht en animatie-effecten!Stiekem vind ik dat toch ook wel coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen doe ik dan weer niet.Ook nooit iets van de Efteling gespaard ofzo.
Achja iedereen zo zijn hobby
Ja, dat is het in dit geval ook wel echt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:44 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stiekem vind ik dat toch ook wel cool
Ik verzamel vrij veel nintendo gerelateerde consoles en games en ik speel ze regelmatig. Schoonmaken of repareren van die consoles doe ik ook nog welquote:
TL;DR de bootjes zijn een ontwerpfout en hebben de verkeerde lengte.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
De figuren en effecten in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |