Erfenis regel je perfect met een huwelijk, je partner is dan de erfgenaam, samen met eventuele kinderen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:36 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je regelt geen erfenis oid met een samenlevingscontract! Daar moet je dan nog weer een testament voor opstellen. Voor de rest geld voor ons alles zoals het ook in de wet staat, met of zonder contract (tenzij ik in een genereuze bui besluit dat alles wat ik heb van hem wordt mochten we uit elkaar gaan)
geregistreerd partnerschap en vooral gewoon een leuk feestje want 10 jaar samen.. omdat we niet zouden gaan trouwenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef minilot het volgende:
Onder welke valse voorwendselen hadden jullie iedereen ook weer in de tuin gelokt, Tav & Sun?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat komt omdat je aan de andere kant van het land woont
"We hebben lekkage!!! Wil je alsjeblieft snel komen helpen???"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef minilot het volgende:
Onder welke valse voorwendselen hadden jullie iedereen ook weer in de tuin gelokt, Tav & Sun?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:43 schreef fietsie het volgende:
Wij hadden gewoon zelf een tent gebouwd en daar een feestje in gemaakt.
En de griek van een paar dorpjes verderop had een speenvarken net zo lang verhit tottie eetbaar was
Even registreren en dan een paar borrels. 5 jaar geleden hadden we al een groter feest gegeven omdat we 5 jaar niet getrouwd waren.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef minilot het volgende:
Hahaha nice!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Even registreren en dan een paar borrels. 5 jaar geleden hadden we al een groter feest gegeven omdat we 5 jaar niet getrouwd waren.
Jouw brein!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef Molo het volgende:
[..]
"We hebben lekkage!!! Wil je alsjeblieft snel komen helpen???"
En dat mensen dan allemaal in kluskleding komen. En dan Mario Brothers thema feest houden
quote:
SPOILER: Alternatief voor aansnijden van de taartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Ik heb er hier nog één die doodongelukkig van een feestje gaat worden en dan al helemaal als hij in het middelpunt van de belangstelling zou moeten staan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef minilot het volgende:
Ik ben teveel een kluizenaar om feestjes te willen geven.
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:46 schreef fietsie het volgende:
[..]Dat zijn jouw klauwtjes neem ik aan?SPOILER: Alternatief voor aansnijden van de taartOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tof alternatief trouwens!Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog één die doodongelukkig van een feestje gaat worden en dan al helemaal als hij in het middelpunt van de belangstelling zou moeten staan.
Same here hoor, dit was al een hele stap, maar dermate informeel en klein dat het gewoon leuk was. Een echte bruiloft met formaliteiten en alle gedoe erbij waar je in steeds in de spotlight staat lijkt me een ramp.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:47 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb er hier nog één die doodongelukkig van een feestje gaat worden en dan al helemaal als hij in het middelpunt van de belangstelling zou moeten staan.
Hoe kun jij mensen tegenkomen in de Efteling die je -kent- ? Daar komen toch zo f-ing veel mensen dat die kans nihil is?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:51 schreef minilot het volgende:
Spreekbeurten vond ik altijd tof en presentaties voor groepen mensen: hartstikke prima.![]()
Maar ik wil op mijn verjaardag al niet eens naar de Eftelign omdat dan de kans te groot is dat ik daar allerlei lui tegen het lijf loop die me per se willen feliciteren.
Jij kent minilot nog niet zo goed hèquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mensen tegenkomen in de Efteling die je -kent- ? Daar komen toch zo f-ing veel mensen dat die kans nihil is?
Langnek, Roodkapje, Doornroosje.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mensen tegenkomen in de Efteling die je -kent- ? Daar komen toch zo f-ing veel mensen dat die kans nihil is?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef fietsie het volgende:
Oow en bij ons hadden -alle- gerechten veel knoflook.
Gewoon omdat het kon
Nee. En ik heb op dit moment mijn halve familie in de Efteling lopen en die zijn nog geen bekenden tegengekomenquote:
Wel bekenden van Mini denk ikquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Nee. En ik heb op dit moment mijn halve familie in de Efteling lopen en die zijn nog geen bekenden tegengekomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |