Doordeweekse dagen!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:12 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik ben vast fan van de Efteling als alleen het personeel er zou zijn.
Maar da's geen optie
Het gekke is, in buitenlandse pretparken op dagen dat het geen Nederlandse vakanties zijn heb ik er veel minder last van. Het is vooral het gedrag van -Nederlanders- wat me afstoot..quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen!![]()
Lekker op een dinsdagochtend in februari naar de Efteling, heb je het hele park voor jezelf.
En kun je mij over muurtjes zien klauteren om foto's te maken van bouwterreinen vanaf plekken waar ik helemaal niet mag komen.
Damn da's cutequote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Doordeweekse dagen!![]()
Lekker op een dinsdagochtend in februari naar de Efteling, heb je het hele park voor jezelf.
En kun je mij over muurtjes zien klauteren om foto's te maken van bouwterreinen vanaf plekken waar ik helemaal niet mag komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen doe ik dan weer niet.Ook nooit iets van de Efteling gespaard ofzo.
Let me see you stripped down to the bone
Ik wil eigenlijk niet generaliseren, maar ik krijg juist vaak jeuk van Spaanse gezinnen in wachtrijen van pretparken, in bijvoorbeeld Disneyland Parijs. Zo luidruchtig! En altijd heel dicht tegen je aan staan. Meh.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:14 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het gekke is, in buitenlandse pretparken op dagen dat het geen Nederlandse vakanties zijn heb ik er veel minder last van. Het is vooral het gedrag van -Nederlanders- wat me afstoot..
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:15 schreef minilot het volgende:
Maar goed, je hebt fans en fans he..
Ene Rick bouwde een paar jaar geleden een exacte miniatuur van Fata Morgana, mét bewegende bootjes op een transportsysteem en licht en animatie-effecten!Maar dat is juist tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat soort dingen doe ik dan weer niet.Ook nooit iets van de Efteling gespaard ofzo.
![]()
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.
Ja, ik vind het ook hartstikke cool!quote:
Alleen als Golfer weer meedurftquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Echt wel.. gewoon wéér gillen door De Boom
Wattisser?quote:
We houden zijn handje wel vastquote:
Jij, als vrouw, gaat de mannen hier vertellen hoe blauwe ballen voelen?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:25 schreef minilot het volgende:
Ja potver. Zit ik hier met mijn keiharde Eftelingzin ineens. En ik kan dinsdagmiddag pas!
Heren, u kent het fenomeen blauwe ballen? Nou, zo voelt dat dus.
Nee, meer dat het voor mij zo voelt als ik mij zit te verlustigen aan Eftelinggedachten terwijl het verdorie nog dagen duurt voordat ik er naartoe kan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jij, als vrouw, gaat de mannen hier vertellen hoe blauwe ballen voelen?
Ah, we gaan het wel over Walibi hebbenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:26 schreef minilot het volgende:
[..]
Nee, meer dat het voor mij zo voelt als ik mij zit te verlustigen aan Eftelinggedachten terwijl het verdorie nog dagen duurt voordat ik er naartoe kan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |