quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:52 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe kun jij mensen tegenkomen in de Efteling die je -kent- ? Daar komen toch zo f-ing veel mensen dat die kans nihil is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef minilot het volgende:
Waarom het 3e bankje! Mis ik ietsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Sorryquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:57 schreef TAV74 het volgende:
Je jat mijn lapoZIt ik voor niets een nieuw topic aan te maken
[..]PandaDroom is ondergewaardeerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
En mijn topictitel was ook al beterquote:
De figuren en effecten in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.quote:
Even een modje lief aankijken danquote:
[..]Zwaai je dan even naar mini-me, vandaag of morgen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Denken?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
Okee, misschien moet ik dit soort dingen gewoon niet uitleggen. Voordat jullie denken dat ik volkomen leip ben.
Was al bezig een ban voor je aan te vragenquote:
Ben er de komende tijd alleen doordeweeks vrees ik!quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zwaai je dan even naar mini-me, vandaag of morgen?
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
Okee, misschien moet ik dit soort dingen gewoon niet uitleggen. Voordat jullie denken dat ik volkomen leip ben.
Grappig. Maar waarom laten ze de bootjes dan niet wat later van elkaar vertrekken? (of een andere positie op de ketting, of weet ik het hoe die dingen door die stad vaartquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:00 schreef minilot het volgende:
[..]
De figuren en effecte in de scenes werken op sensors die getriggerd worden door langsvarende bootjes. Vanaf het derde bankje is de timing het beste. Verder voorin of achterin sort dat je soms ziet dat poppen met hun bewegingsprogramma beginnen of stoppen.
Ook kun je vanaf het derde bankje (en die erachter) nooit ook maar een glimp opvangen van het bootje vóór je. En aangezien Fata Morgana bedoeld is om te beleven alsof jouw bootje het enige is dat door de Verboden Stad vaart is dus het derde bankje, alles in achting genomen, de perfecte.
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Je bedoelt toch zeker overgewaardeerd?
Ja maar ja maar ja maar mini-me is er -nu-quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef minilot het volgende:
[..]
Ben er de komende tijd alleen doordeweeks vrees ik!Meer werkzaamheden te zien op doordeweekse dagen.
Echt wel, zeker de voorpret, heb er nog kippenvel vanquote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:02 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, onder. Het was echt het hoogtepunt van de Efteling vorig jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |