Wel met sirene. Die wordt gehoord en mensen dienen dan vrij baan te geven.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets, alleen wat genuanceerder. Niet elke plek is geschikt om met 3 x de maximale toegestane snelheid te overtreden. Een binnenstad zeer zeker niet.
Ga eens in op de feiten, want je bent alleen maar aan het trollen. En het word erg oud...quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef eight het volgende:
[..]
Zoiets, alleen wat genuanceerder. Niet elke plek is geschikt om met 3 x de maximale toegestane snelheid te overtreden. Een binnenstad zeer zeker niet.
Meestal niet. Vaak zijn ze op weg naar een situatie waar één of enkele onschuldige burgers mogelijk slachtoffer kunnen worden.quote:
Wat is dan je conclusie?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:30 schreef eight het volgende:
[..]
Meestal niet. Vaak zijn ze op weg naar een situatie waar één of enkele onschuldige burgers mogelijk slachtoffer kunnen worden.
De weg daar naartoe gebeurt op zo'n gevaarlijke wijze dat er mogelijk één of enkele onschuldige burgers slachtoffer kunnen worden.
Feitelijk zijn is er dus op 2 locaties een gevaarlijke situatie voor burgers waarvan je er één zelf veroorzaakt. Het nut hiervan ontgaat me.
Nee. Uit post #6:quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:12 schreef Alentejana het volgende:
[..]
Wel met sirene. Die wordt gehoord en mensen dienen dan vrij baan te geven.
Nogal lastig is als er nog maar heel weinig feiten bekend zijnquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:27 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ga eens in op de feiten, want je bent alleen maar aan het trollen. En het word erg oud...
Hou dan ook op met je "dichtbevolkt", "binnenstad" en "onoverzichtelijk"quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:39 schreef eight het volgende:
[..]
Nogal lastig is als er nog maar heel weinig feiten bekend zijn
Dat de procedure niet deugd.quote:
Hoe moet de procedure dan wél zijn, volgens jou?quote:
Grappig. Juist de eerste 2 zijn feiten die door alle partijen erkend wordenquote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Hou dan ook op met je "dichtbevolkt", "binnenstad" en "onoverzichtelijk"
Grappig, het betreffende kruispunt is aan de rand van stad, een paar 100m van het bord "einde bebouwde kom".quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:42 schreef eight het volgende:
[..]
Grappig. Juist de eerste 2 zijn feiten die door alle partijen erkend worden
Deugt. Hoe vaak gaat het mis in soortgelijke situaties?quote:
quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:45 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Deugt. Hoe vaak gaat het mis in soortgelijke situaties?
Is dit het vragenuurtje of zo?quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:41 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoe moet de procedure dan wél zijn, volgens jou?
Zo de feiten lezend lijkt mij geen sprake van overdreven roekeloos gedrag. Zwaailichten en sirenes voerend 90 km per uur rijden op weg naar een noodgeval. Rijdt zo'n agent 65 dan is het weer niet goed omdat ze er te lang over doen om bij het noodgeval aan te komen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 02:11 schreef riazop het volgende:
Een lid van een arrestatieteam van de politie stond vandaag anoniem en onherkenbaar voor de strafrechter in Den Bosch omdat hij in 2013 op een kruising in Eindhoven de 18-jarige Memphis van Veen heeft doodgereden. De politieman bestuurde een van de vijf auto's van het arrestatieteam dat op weg was naar een melding over een verwarde man in Bergeijk.
De auto's reden met licht- en geluidsignalen door Eindhoven. De verdachte agent reed 90 km/uur waar 50 was toegestaan. De aanrijding was niet meer te voorkomen toen het meisje groen licht kreeg en de kruising op reed.
Verweer van de verdachte: Het meisje lette niet op.
De officier vraagt vrijspraak.
Nederland 2015
http://www.dichtbij.nl/ei(...)r-in-strafbank-.aspx
Daar ga ik toch ook op in oetlul. Ik geef jou een kans om je standpunt uit te leggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:50 schreef eight het volgende:
[..]
[..]
Is dit het vragenuurtje of zo?
Mijn punt moet nu toch wel glashelder zijn. Als je mijn argumenten onzinnig ga daar dan op in.
Ik voel me enigszins schuldig dat ik moest lachen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 03:53 schreef El_Matador het volgende:
Het zusje van Depay en de dochter van Herman, net op het verkeerde moment op de verkeerde plek.
RIP aan de nabestaanden.
"Iemand" zou ook je eigen dochter kunnen zijn. Dat is niet leuk maar het lijkt er toch heel sterk op dat het arme kind gewoon doof en blind dan wel ongelooflijk stom was. Dat maakt het drama er niet minder op voor die ouders maar om dan per se de schuld af te willen schuiven vind ik niet getuigen van 'goede smaak' zullen we maar zeggen.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 09:14 schreef Leandra het volgende:
Triest, maar dat je als (brom)fietser niet wilt begrijpen dat dat blok voor het hele kruispunt geldt snap ik dan ook weer niet.
Overigens snap ik de ouders wel, je wilt graag iemand de schuld kunnen geven als je kind omkomt.
Wanneer dan? De vorige 3 Posts waren alleen maar vragen, je bent nergens op ingegaan.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Daar ga ik toch ook op in oetlul. Ik geef jou een kans om je standpunt uit te leggen.
Ik vermoed dat ze vooral geleid zijn door hun advocaat, dat is er een die wel van aandachtsgetalletjes houdt.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
"Iemand" zou ook je eigen dochter kunnen zijn. Dat is niet leuk maar het lijkt er toch heel sterk op dat het arme kind gewoon doof en blind dan wel ongelooflijk stom was. Dat maakt het drama er niet minder op voor die ouders maar om dan per se de schuld af te willen schuiven vind ik niet getuigen van 'goede smaak' zullen we maar zeggen.
Vragen gebaseerd op wat jij stelt. Als dat niet 'ingaan' is op iets dan weet ik het ook niet.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:01 schreef eight het volgende:
[..]
Wanneer dan? De vorige 3 Posts waren alleen maar vragen, je bent nergens op ingegaan.
Apart. Ik ben ergens een andere beschrijving tegengekomen waarin het een stuk kleinschaliger werd voorgeschoteld.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 16:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Grappig, het betreffende kruispunt is aan de rand van stad, een paar 100m van het bord "einde bebouwde kom".
Het heeft 6 rijbanen met 2 tussenbermen en geen bebouwing direct aan het kruispunt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |