abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_150880335
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Hoe kan het dat ze een treintje van vijf auto's over het hoofd zag én de gebaren miste? Lette ze echt zo slecht op?
Lijkt mij de meest logische verklaring :) Maar ik was er niet bij verder.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_150880347
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:02 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nu begin je te trollen.
Oh ok. Zullen we ook maar gelijk Mario zijn sleuteltjes van zijn monstertruck teruggeven?
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
pi_150881267
quote:
Een andere getuige zei dat de jonge vrouw met haar telefoon bezig was. Dit werd bevestigd door de scooterrijder die naast haar voor het stoplicht stond. Een andere getuige zei dat ze de telefoon in haar jaszak stopte, toen ze optrok. "Ze had twee handen aan het stuur."

Omroep Brabant
pi_150881429
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:01 schreef bijdehand het volgende:
Hoe kan het dat ze een treintje van vijf auto's over het hoofd zag én de gebaren miste? Lette ze echt zo slecht op?
Ze was op haar telefoon bezig, met oordopjes in.
pi_150881531
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Ze was ook aan het bellen/sms'en/whatsappen met haar vriend
pi_150881567
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:01 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Daar ga ik ook vanuit. Mijn vraag was meer voor de mensen die haar zo verdedigen. Iemand die totaal niet oplet in het verkeer is gedoemd ooit een ongeluk te krijgen :N
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150881632
quote:
Voor het stoplicht voor fietsers, om vanaf de Welschapsedijk de Noord-Brabantlaan over te steken (vier rijstroken, gescheiden door een dubbele busbaan), stonden twee bromfietsers te wachten voor rood licht en zij trokken bij groen licht op.
De sectiecommandant probeerde de bestuurders van de bromfietsen met handgebaren duidelijk te maken dat zij moesten blijven staan. Eén van de bromfietsers bleef vervolgens staan, maar de andere bromfietser (het latere slachtoffer) reed de busbaan op.
quote:
Op dat moment passeerde het vijfde AT-voertuig door een rood (bus-) verkeerslicht de kruising en kon een botsing niet meer voorkomen.
Wat wil je tegen zoveel domheid nog doen? 1 wagen zet het kruispunt stil, vervolgens komen er nog 4 langs met sirenes en toch nog optrekken.

En over die snelheid. Een taxi haalt ook met gemak 70-80 op een busbaan, zonder dat het heel erg gevaarlijk is (wel aso, maar dat is wat anders). Dit is nog 10-20km harder, met sirenes en een blokkade.
.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:12:19 #133
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_150881635
Samen gevat staat een meid van 19 met haar telefoon te spelen bij het stoplicht van deze volgens sommigen "onoverzichtelijke en drukbevolkte" kruising.

Midden op de kruising stopt een AT auto met sirene én zwaailichten. Er komt een treintje van 4 auto's met zwaailichten en sirene aanrijden.
Samen met een andere scooter trekt ze op bij groen licht, maar de scooter naast haar stopt weer. Zonder op- of om te kijken presteert mevrouw het om de laatste van het treintje aankomende AT auto's te raken.

En de bestuurder van de auto had beter op moeten letten? :')_!

Gezien die gasten erg kort op elkaar rijden (om verschil in botssnelheid te verkleinen als de voorste gaat remmen) vind ik dat best een prestatie.
Het is erg vervelend voor de familie, maar dit is een ongeluk. En de bestuurder van de auto valt m.i. niets te verwijten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:13:44 #134
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_150881669
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:07 schreef Houtenbeen het volgende:

[..]

Ze was ook aan het bellen/sms'en/whatsappen met haar vriend
Dat lijkt me wel horror trouwens, dat je je partner/verkering aan de telefoon hebt terwijl die verongelukt :{
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:13:45 #135
117098 Hathor
Effe niet
pi_150881670
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Daar ga ik ook vanuit. Mijn vraag was meer voor de mensen die haar zo verdedigen. Iemand die totaal niet oplet in het verkeer is gedoemd ooit een ongeluk te krijgen :N
Mensen die zo met hun i-phone bezig zijn zijn echt een drama, zelfs op een voetpad...zich totaal niet bewust van hun omgeving.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 14:15:57 #136
117098 Hathor
Effe niet
pi_150881737
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:13 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel horror trouwens, dat je je partner/verkering aan de telefoon hebt terwijl die verongelukt :{
Die heeft daardoor misschien nu ook wel een schuldgevoel.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_150881997
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 13:07 schreef eight het volgende:

[..]
Als je met snelheden van 100 Km per uur door een druk en dichtbevolkte straat scheurt waarbij je geen overzicht hebt dan doe je alles op goed geluk.
Er was sprake van een afgezet kruispunt en wagens die hem voorgingen. Dan verwacht je niet dat er iemand tussendoor komt oversteken.

En nogmaals, iedereen hoort te weten dat je wagens met sirenes niet in de weg hoort te staan/gaan. Het is niet alsof je ze niet hoort aankomen. Je hoort ze al van ver en kunt op een gegeven moment de richting bepalen waarin ze gaan.
pi_150882720
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

In het verkeer moet je als verkeersdeelnemer ook rekening houden met de onoplettendheid van anderen.. Als ik dat bijvoorbeeld niet had gedaan was ik allang dood geweest..
pi_150882769
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

In het verkeer moet je als verkeersdeelnemer ook rekening houden met de onoplettendheid van anderen.. Als ik dat bijvoorbeeld niet had gedaan was ik allang dood geweest..
Ja, voortaan laten we de hulpverleners stapvoets over afgezette kruisingen rijden, want wie weet is er iemand die bellen belangrijker vindt dan ademen.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_150882836
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:13 schreef Hathor het volgende:

[..]

Mensen die zo met hun i-phone bezig zijn zijn echt een drama, zelfs op een voetpad...zich totaal niet bewust van hun omgeving.
Inderdaad, merk het als ik bijvoorbeeld een appje wil lezen terwijl ik fiets. Pak ik mijn telefoon zonder erbij na te denken, maar op het moment dat ik begin te lezen doe ik 'm alweer weg omdat ik dan schrik van het feit hoe weinig je meekrijgt van het overige verkeer. Ik ben niet voor verbieden, maar wel voor eigen verantwoordelijkheid! Als je de laatste auto van zo'n treintje kan raken was je je dus echt niet bewust van de omgeving en is het je eigen verantwoordelijkheid dat je bij een ongeval betrokken bent geraakt.
pi_150883157
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Ja, in normale omstandigheden wel, maar sirenes en zwaailicht zijn uitgevonden om deze belangrijke wagens vrij baan te kunnen geven en met hoort te weten dat dan ook te doen.

Stopteken van een agent en zwaailichten en sirenes negeren is ook bepaald niet normale onoplettendheid.
Dat valt meer onder de categorie nog onder de slagboom door gaan terwijl er al een trein aan komt.
pi_150883687
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 14:27 schreef Alentejana het volgende:

[..]

Er was sprake van een afgezet kruispunt en wagens die hem voorgingen. Dan verwacht je niet dat er iemand tussendoor komt oversteken.

En nogmaals, iedereen hoort te weten dat je wagens met sirenes niet in de weg hoort te staan/gaan. Het is niet alsof je ze niet hoort aankomen. Je hoort ze al van ver en kunt op een gegeven moment de richting bepalen waarin ze gaan.
Afgezet :? Dit MOET wel een grap zijn. Een afzetting gebeurt met dranghekken. Hier stond een wagen met zwaailicht op het kruispunt. Iedereen kan voor- of achterlangs het voertuig.

Dat het slachtoffer niet heeft opgelet is duidelijk. Dat een stel opgefokte AT'ers nietsontziend door de binnenstad scheuren omdat ze een get out of jail card hebben van justitie is ook helder.
Never argue with idiots. First they will lower you to their level then beat you with experience.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:52:50 #143
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150883750
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:48 schreef eight het volgende:

[..]

Dat een stel opgefokte AT'ers nietsontziend door de binnenstad scheuren omdat ze een get out of jail card hebben van justitie is ook helder.
:D! Nu heb ik alles wel gehoord.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_150883762
quote:

[..]

Afgezet :? Dit MOET wel een grap zijn. Een afzetting gebeurt met dranghekken. Hier stond een wagen met zwaailicht op het kruispunt. Iedereen kan voor- of achterlangs het voertuig.
Verboden op te rijden dan. Virtueel afgezet. Ze werd met stopteken gemaand te stoppen. Je kunt het draaien zoals je wilt, maar ze heeft tekens genegeerd, zwaailichten en sirenens genegeerd en gewoon daarvan de dupe geworden.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:53:04 #145
440637 Hamlapje
met honing-mosterdsaus
pi_150883764
quote:

[..]

Dat het slachtoffer niet heeft opgelet is duidelijk. Dat een stel opgefokte AT'ers nietsontziend door de binnenstad scheuren omdat ze een get out of jail card hebben van justitie is ook helder.
Met andere woorden: Als er midden op een kruising een politieauto staat met werkende zwaailampen en een gillende sirene met daarin een agent die gebaart dat je moet blijven staan, is dat voor jou een goede reden om toch maar die kruising op te gaan om dat voertuig aan de voor-, of achterkant te passeren?
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:53:26 #146
405257 Fred0w
Life is Music
pi_150883772
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 02:34 schreef TweeGrolsch het volgende:
Als je je dochter Memphis noemt dan verdien je het ook eigenlijk niet om een kind te hebben.
Ze was best knap.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:53:28 #147
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_150883773
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:52 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

:D! Nu heb ik alles wel gehoord.
Dat er voor een auto met zwaailichten eerst een vrachtwagen met dranghekken moet rijden was anders ook best nieuw voor me.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 21 maart 2015 @ 15:54:16 #148
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150883785
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:53 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Dat er voor een auto met zwaailichten eerst een vrachtwagen met dranghekken moet rijden was anders ook best nieuw voor me.
Volgens mij is zijn insteek meer dat ze zich altijd aan de verkeersregels moeten houden. In elke situatie.
pi_150884052
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 15:54 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Volgens mij is zijn insteek meer dat ze zich altijd aan de verkeersregels moeten houden. In elke situatie.
Zoiets, alleen wat genuanceerder. Niet elke plek is geschikt om met 3 x de maximale toegestane snelheid te overtreden. Een binnenstad zeer zeker niet.
  zaterdag 21 maart 2015 @ 16:07:35 #150
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_150884061
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 16:07 schreef eight het volgende:

[..]

Zoiets, alleen wat genuanceerder. Niet elke plek is geschikt om met 3 x de maximale toegestane snelheid te overtreden. Een binnenstad zeer zeker niet.
Snap je ook waarom ze dat doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')