quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
1![]()
2: Doe wat aan je OP of bok op.
3:
[..]
4:
TS is een sletje, doe er wat aan voordat je een nieuwe relatie begint.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
ik had in anderhalf jaar tijden hem met meer dan 10 andere jongens sex gehad ook omdat het soms uit was niet allemaal tijden hem maar alsnog ik kwam wel terug zonder het hem te zeggen wat er gebeurt is.
Ik zou zeggen doe haar een huwelijksaanzoek.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
TS lust er wel pap van.
Is gewoon gezond hoor.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
Hallo lieve Fok forum medeleden ik zit ergens meee en ik hoop dat jullie mij kunnen helpen
het begon allemaal zo een 2 jaar geleden
toen ontmoete ik mijn vriend ik werd meteen verliefd,
maar ik dacht bij mijn zelf al komt hij er maar niet achter hoe ik eigenlijk ben
toen begon het liegen al, ik wilde hem echt trouw zijn en een nieuw begin maken.
Ik zal jullie vertellen wat ik bedoel met hoe ik was ik ben een meisje die met heel veel jongens sex heeft gehad
rond de 60 als ik eerlijk ben ik deed het zelfs met meerdere jongens tegelijk
en met dat laatste daar begon het mee hij hoorde dingen.
Ik woon in een niet al te grote stad meer een dorp eigenlijk dus hij kreeg het vroeg of laat toch wel te horen.
Op een dag vroeg hij aan mij of ik ooit groepsex heb gehad en ik zei nee en begon een leugen te verzinnen dat ze me gebruikt hebben en een leugen hebben opgehangen ,
hij geloofde het maar hij kreeg natuurlijk steeds meer te horen dom dat ik dacht dat ik er onder uit kwam
we kregen er ruzie om want hij zei dat ik loog omdat hij het van heel veel mensen hoorde.
Toen op een dag had hij het nagevraagd aan een van die jongens en die heeft hem alles gezegd
ik heb toen gezegd dat ze me verkracht hebben terwijl dat niet zo was ik was gewoon jong en dom en een slet.
Maar goed hij ging daardoor een Facebook van mij aanmaken want hij wilde het weten wat er nou echt gebeurt was achter af heel begrijpelijk als ik het hem meteen had gezegd had hij dat nooit gedaan .
Maar vanaf dat moment hoorde hij alles van wat ik gedaan heb want ik heb nog vaker groepsseks gedaan dan een keer en hij hoorde letterlijk alles
maar niet in een keer elke keer een beetje meer
ik bleef zeggen dat er niet meer is gebeurt dan dat ie weet maar elke keer kwam meer en meer we kregen ruzie grootste ruzies
en omdat ik ondertussen nog aandacht zocht van andere jongens ging ik naar hun toe omdat het met hem niet meer leuk was het was alleen maar ellende en daar ging het nog meer mis dan dat een normaal mens zich niet kan voorstellen
ik had in anderhalf jaar tijden hem met meer dan 10 andere jongens sex gehad ook omdat het soms uit was niet allemaal tijden hem maar alsnog ik kwam wel terug zonder het hem te zeggen wat er gebeurt is.
maar ik maakt hem daardoor helemaal gek en hij begon met een soort van te stalken leek wel maar zo voelde het maar eigenlijk werd hij gewoon gek omdat hij van me hield en me wou vertrouwen maar voelde dat er iets was dat ging helemaal mis
het werd steeds erger en erger tot het zelfs een half jaar lang is uit geweest en nu sinds 2 maanden ben ik bij hem terug maar ik heb hem nog steeds niet alles verteld wel al heel veel echt heel veel maar nog niet alles iets houd me tegen wat moet ik doen help me asjeblieft
Is dat niet wat vroeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:34 schreef imikethat het volgende:
Meest incoherente en onleesbare topic van 2015, gefeliciteerd
Vergeet haar maagdenvlies nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De punt en Shift-toets voor een hoofdletter zijn ook kapot.
En haar leven nu ook nog...
Nee, dat was haar topic van gisteren FHF / zouden jullie mijn kunnen hlepnequote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:34 schreef imikethat het volgende:
Meest incoherente en onleesbare topic van 2015, gefeliciteerd
Ik vind het ook een opmerkelijk verschil met gisteren, maar ze mogen in R&P kijken wat er mee gaat gebeuren. FHF is hier in ieder geval niet voor bedoeld.quote:
Wat heb je geedit aan mijn post?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, dat was haar topic van gisteren FHF / zouden jullie mijn kunnen hlepne
[..]
Ik vind het ook een opmerkelijk verschil met gisteren, maar ze mogen in R&P kijken wat er mee gaat gebeuren. FHF is hier in ieder geval niet voor bedoeld.
Niets. Wilde het wel maar heb hem uiteindelijk zo gelatenquote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:17 schreef Mark het volgende:
[..]
Niets. Wilde het wel maar heb hem uiteindelijk zo gelaten
Als je eens begint om ons alles te vertellen, misschien maakt dat het gemakkelijker om later tegen je vriend te vertellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
maar ik heb hem nog steeds niet alles verteld wel al heel veel echt heel veel maar nog niet alles iets houd me tegen wat moet ik doen help me asjeblieft
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef Rockefellow het volgende:
Kun je dit topic met foto's ondersteunen?
TS zit te kort op FOK! om DM's al te kunnen beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef RM-rf het volgende:
Ts reageert eventjes niet, want ze heeft het heel druk met DMs van fok-userts beantwoorden
Ga weg bij die vent, gun hem een leuker leven ipv dat je hem nog meer gaat pijnigen met verhalen over je vroegere orgies. Sowieso al het feit dat die vent dat allemaal wil wetenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
sorry dat ik niet meteen reageer maar ik heb ook nog geen een echte tip van jullie gehad ofzoik weet dat ik een slet ben of ben geweest maar dat haalt deze sitautie niet weg help me out
Holy guacamolequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, dat was haar topic van gisteren FHF / zouden jullie mijn kunnen hlepne
[..]
Ik vind het ook een opmerkelijk verschil met gisteren, maar ze mogen in R&P kijken wat er mee gaat gebeuren. FHF is hier in ieder geval niet voor bedoeld.
Zij verzwijgt en liegt over haar verleden, dus hij weet niet eens waar hij aan begonnen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef ciskaatje het volgende:
Waarom heb je er over gelogen? En wat heeft hij trouwens met jou verleden voor de relatie te maken? Blijkbaar heb je je goed vermaakt. What s the big deal? Als hij met jou samen wil zijn wat doet vroeger er dan toe wat voor zijn tijd was?
Dat zijn er te weinig. Ze moet er op zijn minst even veel hebben als het aantal mannen dat ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gebruik deze punten en komma's:
.....................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gewoon kopiëren en plakken in je post, is best makkelijk.
Sorry dat je een aandachtshoer bent, bedoel je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
sorry dat ik niet meteen reageer maar ik heb ook nog geen een echte tip van jullie gehad ofzoik weet dat ik een slet ben of ben geweest maar dat haalt deze sitautie niet weg help me out
Jij bent rijp voor open relatiesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
ik vraag me dus af waarom ze vond dat ze daarover moest liegen, ik ben 15 jaar getrouwd en voor ik mn man leerde kennen was ik ook geen maagd, verre van dat, maar lekker boeiend was dat zeg. Hij leerde mij kennen en wilde met mij verder en ik met hem. Waarom doet het er dan toe hoeveel er voor hem waren? Mij boeide het in elk geval niks hoeveel vrouwen hij gehad had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zij verzwijgt en liegt over haar verleden, dus hij weet niet eens waar hij aan begonnen is.
kijk naar de reacties hier, ze is een slet, hoer en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef ciskaatje het volgende:
[..]
ik vraag me dus af waarom ze vond dat ze daarover moest liegen, ik ben 15 jaar getrouwd en voor ik mn man leerde kennen was ik ook geen maagd, verre van dat, maar lekker boeiend was dat zeg. Hij leerde mij kennen en wilde met mij verder en ik met hem. Waarom doet het er dan toe hoeveel er voor hem waren? Mij boeide het in elk geval niks hoeveel vrouwen hij gehad had.
Dat vraag ik ook altijd. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
Op een dag vroeg hij aan mij of ik ooit groepsex heb gehad en ik zei nee en begon een leugen te verzinnen dat ze me gebruikt hebben en een leugen hebben opgehangen ,
Dit of geen relatie en gewoon lekker rondneuken, niks mis mee.quote:
Ze reageert al eeuwen niet.quote:Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef AbFab_Darling het volgende:
[..]
Dit of geen relatie en gewoon lekker rondneuken, niks mis mee.
Ze ligt nog bij te komen van de laatste gangbang.quote:Op dinsdag 24 maart 2015 10:44 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ze reageert al eeuwen niet.
Ze wilde vast iets anders horen. Misschien staat dezelfde vraag nu op het viva-forum? Of ze heeft een Adultfriendfinder profiel aangemaakt
Godsamme, zeg me alsjeblieft dat je een troll bent. Liegen over dat anderen je verkracht zouden hebben. Dat is zo ontzettend erg, laag, gemeen... Jij als vrouw kunt gemakkelijk in de slachtofferrol kruipen terwijl die kerels dan worden gezien als 'vieze verkrachters'. Terwijl jij zo gemakkelijk met je benen wijd ging en er zo veel kerels tussen lagen dat het me niets zou verbazen als jij er O-benen van hebt gekregen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
ik heb toen gezegd dat ze me verkracht hebben terwijl dat niet zo was ik was gewoon jong en dom en een slet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |