abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 22 maart 2015 @ 10:35:12 #51
183699 Nairua
Professioneel autist
pi_150905259
Dit is wat je doet:

1: Cursus NL volgen.
2: Je vertelt hem alles.
3: Afhankelijk van de uitkomst van 2 ofwel een ander zoeken ofwel "ze leefden nog lang en gelukkig".
pi_150905418
quote:
14s.gif Op zaterdag 21 maart 2015 01:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jij bent rijp voor open relaties :9
Dit of geen relatie en gewoon lekker rondneuken, niks mis mee.
Chain SMOKING. Pill POPPING. Drunken INSANITY.
Sign me up, darling
pi_150976479
quote:
1s.gif Op zondag 22 maart 2015 10:47 schreef AbFab_Darling het volgende:

[..]

Dit of geen relatie en gewoon lekker rondneuken, niks mis mee.
Ze reageert al eeuwen niet.

Ze wilde vast iets anders horen. Misschien staat dezelfde vraag nu op het viva-forum? Of ze heeft een Adultfriendfinder profiel aangemaakt :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_150976566
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 10:44 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ze reageert al eeuwen niet.

Ze wilde vast iets anders horen. Misschien staat dezelfde vraag nu op het viva-forum? Of ze heeft een Adultfriendfinder profiel aangemaakt :')
Ze ligt nog bij te komen van de laatste gangbang.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 24 maart 2015 @ 14:56:55 #55
416820 Trankilo
beste voor mij
pi_150985516
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
ik heb toen gezegd dat ze me verkracht hebben terwijl dat niet zo was ik was gewoon jong en dom en een slet.
Godsamme, zeg me alsjeblieft dat je een troll bent. Liegen over dat anderen je verkracht zouden hebben. Dat is zo ontzettend erg, laag, gemeen... Jij als vrouw kunt gemakkelijk in de slachtofferrol kruipen terwijl die kerels dan worden gezien als 'vieze verkrachters'. Terwijl jij zo gemakkelijk met je benen wijd ging en er zo veel kerels tussen lagen dat het me niets zou verbazen als jij er O-benen van hebt gekregen.

Overigens, verbreek je relatie. Je zoekt liefde om de seks die je hebt 'goed te praten'. Je bent onzeker en ziet seks als een stukje aandacht/bevestiging wat je nodig hebt. Trek niet je vriend mee in het web van leugens wat je spint.

Mijn advies: krijg wat zelfrespect. Het rondneuken is niet erg, maar wel als je een relatie hebt en wel als je er dusdanig over liegt dat anderen hierdoor - onterecht - in een kwaad daglicht worden gezet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')