Als je eens begint om ons alles te vertellen, misschien maakt dat het gemakkelijker om later tegen je vriend te vertellen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
maar ik heb hem nog steeds niet alles verteld wel al heel veel echt heel veel maar nog niet alles iets houd me tegen wat moet ik doen help me asjeblieft
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:15 schreef Rockefellow het volgende:
Kun je dit topic met foto's ondersteunen?
TS zit te kort op FOK! om DM's al te kunnen beantwoorden.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:26 schreef RM-rf het volgende:
Ts reageert eventjes niet, want ze heeft het heel druk met DMs van fok-userts beantwoorden
Ga weg bij die vent, gun hem een leuker leven ipv dat je hem nog meer gaat pijnigen met verhalen over je vroegere orgies. Sowieso al het feit dat die vent dat allemaal wil wetenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
sorry dat ik niet meteen reageer maar ik heb ook nog geen een echte tip van jullie gehad ofzoik weet dat ik een slet ben of ben geweest maar dat haalt deze sitautie niet weg help me out
Holy guacamolequote:Op vrijdag 20 maart 2015 16:12 schreef Mark het volgende:
[..]
Nee, dat was haar topic van gisteren FHF / zouden jullie mijn kunnen hlepne
[..]
Ik vind het ook een opmerkelijk verschil met gisteren, maar ze mogen in R&P kijken wat er mee gaat gebeuren. FHF is hier in ieder geval niet voor bedoeld.
Zij verzwijgt en liegt over haar verleden, dus hij weet niet eens waar hij aan begonnen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:47 schreef ciskaatje het volgende:
Waarom heb je er over gelogen? En wat heeft hij trouwens met jou verleden voor de relatie te maken? Blijkbaar heb je je goed vermaakt. What s the big deal? Als hij met jou samen wil zijn wat doet vroeger er dan toe wat voor zijn tijd was?
Dat zijn er te weinig. Ze moet er op zijn minst even veel hebben als het aantal mannen dat ze gedaan heeft.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 19:27 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Gebruik deze punten en komma's:
.....................
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Gewoon kopiėren en plakken in je post, is best makkelijk.
Sorry dat je een aandachtshoer bent, bedoel je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
sorry dat ik niet meteen reageer maar ik heb ook nog geen een echte tip van jullie gehad ofzoik weet dat ik een slet ben of ben geweest maar dat haalt deze sitautie niet weg help me out
Jij bent rijp voor open relatiesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 17:21 schreef lisaa19 het volgende:
ik vraag me dus af waarom ze vond dat ze daarover moest liegen, ik ben 15 jaar getrouwd en voor ik mn man leerde kennen was ik ook geen maagd, verre van dat, maar lekker boeiend was dat zeg. Hij leerde mij kennen en wilde met mij verder en ik met hem. Waarom doet het er dan toe hoeveel er voor hem waren? Mij boeide het in elk geval niks hoeveel vrouwen hij gehad had.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 18:24 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Zij verzwijgt en liegt over haar verleden, dus hij weet niet eens waar hij aan begonnen is.
kijk naar de reacties hier, ze is een slet, hoer en weet ik veel wat.quote:Op zaterdag 21 maart 2015 17:33 schreef ciskaatje het volgende:
[..]
ik vraag me dus af waarom ze vond dat ze daarover moest liegen, ik ben 15 jaar getrouwd en voor ik mn man leerde kennen was ik ook geen maagd, verre van dat, maar lekker boeiend was dat zeg. Hij leerde mij kennen en wilde met mij verder en ik met hem. Waarom doet het er dan toe hoeveel er voor hem waren? Mij boeide het in elk geval niks hoeveel vrouwen hij gehad had.
Dat vraag ik ook altijd. Je weet maar nooit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:56 schreef lisaa19 het volgende:
Op een dag vroeg hij aan mij of ik ooit groepsex heb gehad en ik zei nee en begon een leugen te verzinnen dat ze me gebruikt hebben en een leugen hebben opgehangen ,
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |