Nieuwen moeten altijd eerst door de ballotagecommissie bestaande uit rhuquote:
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd wasquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:37 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nieuwen moeten altijd eerst door de ballotagecommissie bestaande uit rhu
Dat was de preselectiequote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd was
Ja, zo werkt dat niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:42 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke oke... Naja ik ben hier al een aantal dagen actief, dus had de hoop dat ik al goedgekeurd was
Ooohhhh. Nou als jij hier nog steeds mag reageren, dan zal het met mij ook wel goed komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet.Ik zit hier al tien jaar en zit nog steeds op de goedkeuring te wachten. Heb niet het idee dat die ooit gaat komen.
Hij mag het niet, maar hij doet het wel gewoon.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ooohhhh. Nou als jij hier nog steeds mag reageren, dan zal het met mij ook wel goed komen.
Jij negeert de afkeuring gewoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:44 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, zo werkt dat niet.Ik zit hier al tien jaar en zit nog steeds op de goedkeuring te wachten. Heb niet het idee dat die ooit gaat komen.
nieuwsgierigheid?quote:
En wat zaken tussen Hsum en Adoorn, maar volgens mij heb ik daar geen last van, ondanks dat de website wel een leuke "werk aan het spoor" weergeeft bij m'n reisadviesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:24 schreef stbabylon het volgende:
Alleen vanaf Venlo en Bad Nieuweschans Duitsland in.
Zie editquote:
Succesquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:43 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke.. Nou ik ben er klaar voor. Kom maar op
Oops, ik zat verkeerd te kijken:quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:51 schreef Cue_ het volgende:
[..]
En wat zaken tussen Hsum en Adoorn, maar volgens mij heb ik daar geen last van, ondanks dat de website wel een leuke "werk aan het spoor" weergeeft bij m'n reisadvies
ja nee meer info plzquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:47 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Nou ik ben dus Harvey Specter. Aangenaam
Altijd even controleren vantevorenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:46 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ja daarom idd. Normaal vermijd ik het weekendreizen zoveel mogelijk (in het westen)
Stel dan eens gerichte vragenquote:
Aangezien hij zijn hele persoon ophangt aan een fictief figuur (naam, sig, ondertitel), ben ik benieuwd of hij dat wil delen.quote:
quote:
quote:
Gezien, handig mod-knopjesquote:
je kunt toch wel gewoon kort iets over jezelf vertellen?quote:
Ik geloof niet dat ik ze ooit gemist hebquote:
Ik daar altijd zo'n schurfthekel aan. Zit ik vanalles te vertellen, maar wil de ander dat nu juist niet weten.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon kort iets over jezelf vertellen?
Asl, kat/hond/cavia, grootste passie in je leven, wat doe je vanavond etc
Neuh, maar soms wel handig om de edit-history te kunnen zienquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat ik ze ooit gemist heb
Jij bent gewoon een vieze voyeurquote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:59 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, maar soms wel handig om de edit-history te kunnen zien.
Valt best mee, douche regelmatig, gebruik deo etc.quote:
Elk jaar is ook regelmatig, en deo maakt niet schoonquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:00 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt best mee, douche regelmatig, gebruik deo etc.
quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:57 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je kunt toch wel gewoon kort iets over jezelf vertellen?
Asl, kat/hond/cavia, grootste passie in je leven, wat doe je vanavond etc
Ik daar altijd zo'n schurfthekel aan. Zit ik vanalles te vertellen, maar wil de ander dat nu juist niet weten.quote:
Heb je een kat, hond of cavia?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:05 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik daar altijd zo'n schurfthekel aan. Zit ik vanalles te vertellen, maar wil de ander dat nu juist niet weten.
Gerichte vragen dus![]()
Deo=shower in a canquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Elk jaar is ook regelmatig, en deo maakt niet schoon
Ik heb geen huisdierenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Heb je een kat, hond of cavia?
Wat is je grootste passie in het leven?
Wat doe je vanavond?
Ik geloof dat ik maar bij je uit de buurt blijfquote:
Heavy Dubstep & Psycho Darkstep ookquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef Samzz het volgende:
Graham Norton, da's lekker wakker worden.
Voor allebei beter denk ikquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik maar bij je uit de buurt blijf
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:09 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik heb geen huisdieren
Genieten van het leven is mijn passie.
Ik ga vanavond sporten en daarna genieten van m'n vrije weekend.
Voor mij nietquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Heavy Dubstep & Psycho Darkstep ook
Ja, wat is het nou, vrouwschpersoon?quote:
Sporten is meer een uitlaatklep. Maar inderdaad, daar geniet ik ook van.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:10 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nu afwachten of je geslaagd bent
Is sporten geen genieten voor je?
Ik was jou aan het beledigen, niet andersomquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, wat is het nou, vrouwschpersoon?.
Ik ga wel wat drinken vanavond ja. Jij ook als je verstandig bent.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Sporten is meer een uitlaatklep. Maar inderdaad, daar geniet ik ook van.
Zullen we wat drinken vanavond?
Ik ben er gewoon beter in, logisch, want manquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:11 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik was jou aan het beledigen, niet andersom
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik ga wel wat drinken vanavond ja. Jij ook als je verstandig bent.
Dat is niet het discussiepuntquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben er gewoon beter in, logisch, want man.
Alles beter dan Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:12 schreef HeatWave het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga naar Utrecht verhuizen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
Oh, ik zat zoals gewoonlijk weer eens niet op te lettenquote:
Dat vond je zelf toch ook niet een heel geslaagde poging he?quote:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles beter dan AmsterdamEens, als alle andere provicialen en ander gespuis er nou ook zo over dachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Nee. En ga het ook niet nog een keer proberen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vond je zelf toch ook niet een heel geslaagde poging he?
Jij bent sowieso Koning Drogredenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik zat zoals gewoonlijk weer eens niet op te letten.
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alles beter dan AmsterdamJa, maar... AmsterdamSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Is ook zeker niet de moeite waard neequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. En ga het ook niet nog een keer proberen.
Ow... Ik heb eigenlijk best hoge verwachtingen van je.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Is ook zeker niet de moeite waard nee
Wat is er leuk aan?quote:
Mooie stad, leuke mensen, toffe winkels. Ik kom er graagquote:
Ach, het is een beetje als een ontiegenlijk ranzig toilet, thuis wil je het niet hebben, maar als je moet, kan je er prima op pissenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, als alle andere provicialen en ander gespuis er nou ook zo over dacht.
Dus eigenlijk gewoon onmisbaarquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ach, het is een beetje als een ontiegenlijk ranzig toilet, thuis wil je het niet hebben, maar als je moet, kan je er prima op pissen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:17 schreef MissMSX het volgende:
[..]Sorry, zal het niet meer doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
Gebaseerd op?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:15 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ow... Ik heb eigenlijk best hoge verwachtingen van je.
Kom je er vaak?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooie stad, leuke mensen, toffe winkels. Ik kom er graag.
Niet meer zo vaak. Eigenlijk al een half jaar niet meer geweest.quote:
Dank. Ga liever weer even rantenquote:
Tijd voor een meetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak. Eigenlijk al een half jaar niet meer geweest.
Geen idee. Denk (aan de hand van je posts hier) dat je een vriendelijke, aardige vrouw bent met de nodige humor.quote:
Ik gisteren nog. De hele dag midden in de stad geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet meer zo vaak. Eigenlijk al een half jaar niet meer geweest.
JIJ zegt geen moeite meer te gaanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:19 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Geen idee. Denk (aan de hand van je posts hier) dat je een vriendelijke, aardige vrouw bent met de nodige humor.
Maar ik ga je hier verder geen complimenten geven als je mij zo makkelijk afwimpelt.
Jij woont er?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. De hele dag midden in de stad geweest
Mwah, niets om tegen te ranten op het moment eigenlijkquote:
Wauw...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Mwah, niets om tegen te ranten op het moment eigenlijk.
Wat leukquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:20 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Ik gisteren nog. De hele dag midden in de stad geweest
Of het altijd gezellig is weet ik niet, maar het is aannemelijk jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:21 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Nee. Maar heb een dagje Amsterdam gedaan met wat vrienden.
Altijd gezellig toch.
Ja, valt mij ook tegen vandaagquote:
Er rijden af en toe treinen die kant opquote:
Als je wat meer interesse in mij zou hebben, dan zou je weten dat ik uit het oosten van ons land kom.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Of het altijd gezellig is weet ik niet, maar het is aannemelijk ja
Waar woon je?
"af en toe" being key wordsquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er rijden af en toe treinen die kant op
Dan doe we eerst een ochtendje Den Haag, dan een middagje Amsterdamquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:22 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Er rijden af en toe treinen die kant op
Ik geloof dat ik hier tot nu toe het meest interesse heb getoond. Niet goed genoeg?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:23 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Als je wat meer interesse in mij zou hebben, dan zou je weten dat ik uit het oosten van ons land kom.
Is eigenlijk al te veel jaquote:
Dat is wel zo. Sorryquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik geloof dat ik hier tot nu toe het meest interesse heb getoond. Niet goed genoeg?![]()
Het oosten is zo groot. Specify plz
Met jou erbij kan ik me vast wel wat over mijn Amsterdamhaat heenzettenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan doe we eerst een ochtendje Den Haag, dan een middagje Amsterdam.
6/10.quote:
Vitrage...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:24 schreef HeatWave het volgende:
Handig, door de vitrage kan ik de eclips redelijk zien.
Ik heb niets te zeggen over de inrichting op mijn werk he?quote:
Thank youquote:
Hier bewolkt, dus ook niks te zien. Maar wel donkerder dan een uurtje terugquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef Samzz het volgende:
Het is hier zo mistig dat ik überhaupt niks zie.
Ik geloof dat ik de NS dankbaar zou zijn.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
6/10.
Maar kans dat je er uberhaupt niet komt is aanwezig met de NS.
Wel over of je gaat werken bij een bedrijf dat vitrage ophangtquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb niets te zeggen over de inrichting op mijn werk he?
Ik ben toch geen vrouw? wat kan mij dat soort dingen bommenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Wel over of je gaat werken bij een bedrijf dat vitrage ophangt
Alleen, samenwonend, commune, anders?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Joah. Op zich wel. Het is wel een leuke, rustige stad.
Waar kom jij vandaan?
Een beginnende rantquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben toch geen vrouw? wat kan mij dat soort dingen bommen.
Niks natuurlijk.quote:
Nipped in the bud...quote:
Woon je er al lang?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:28 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Joah. Op zich wel. Het is wel een leuke, rustige stad.
Waar kom jij vandaan?
Den Haag.... Oke, daar kan ik niets over zeggen. Alleen ooit eens in Scheveningen geweestquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:30 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Alleen, samenwonend, commune, anders?
Den Haag
Enormquote:
Ik kan ook niks over Zwolle zeggenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Den Haag.... Oke, daar kan ik niets over zeggen. Alleen ooit eens in Scheveningen geweest
Jij wil met mij een hapje eten hé.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik kan ook niks over Zwolle zeggen
Het is een leuke, rustige stad
Omdat je het rustig noemtquote:
It makes me wanna hug you. Stop it.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Enorm.
Soms zit het er gewoon even niet in, hoe graag ik ook wil.
Wat voor stoornis is dat?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:36 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Jij wil met mij een hapje eten hé.
Ik merk het aan alles.
Dat moeten we niet hebben iddquote:
Op welke manier vind je het druk dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je het rustig noemtZo ervaar ik het niet, maar ik woon er m'n hele leven. Zal wel niks gewend zijn.
Meh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben idd.
KUT ANDROID!!! SCHIJT NS!!!! KLOTE KINDEREN (uitzonderingendaargelaten)!!!!
Zo iets?.
Straatverlichting? Die werkt toch op een tijdschakelaar?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef CherryLips het volgende:
Het is wel raar licht buitenEn de straatverlichting gaat weer aan.
Het gaat echt niet goed met jequote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat moeten we niet hebben idd.
KUT ANDROID!!! SCHIJT NS!!!! KLOTE KINDEREN (uitzonderingendaargelaten)!!!!
Zo iets?.
Geforceerd ranten/rellen werkt idd nietquote:
Herhaling: je weet nooit wie er meeleestquote:
Ik kan mezelf wel bedwingen hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Geforceerd ranten/rellen werkt idd niet.
Je eigen kind?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Herhaling: je weet nooit wie er meeleest.
Die mag van mij niet leren lezen, is niet goed voor kinderenquote:
In jouw geval wel zo verstandig jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die mag van mij niet leren lezen, is niet goed voor kinderen.
Anders zou ik de FOK!database moeten vernietigen.quote:
Dat doet FOK! elke paar jaar sowieso zelf al...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Anders zou ik de FOK!database moeten vernietigen.
Valt tegen de laatste jaren, er is mij net ff te veel bewijs online nogquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:41 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat doet FOK! elke paar jaar sowieso zelf al...
Jij bent echt een vrouw he?quote:
True, vroeger was alles beter...quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:42 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt tegen de laatste jaren, er is mij net ff te veel bewijs online nog.
Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereldquote:
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.quote:
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straatverlichting? Die werkt toch op een tijdschakelaar?
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergelekenquote:
FOK! was echt beter vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereld.
Dat er veel te doen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Op welke manier vind je het druk dan?
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.
Bij mij gaat de borstel erdoor, daarna los of in een staart. Meer smaken zijn er niet
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergeleken
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn levenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Nee sorry, verkeerde bewoordingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Trouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn leven
O, dat hoef ik nooit te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Beter voor jou als wij samen op stap gaanquote:
Dat zou illegaal zijnquote:
Gelukkig. Ik dacht al even dat ik voor het eerst in mijn leven ongelijk hadquote:
Dat is ook mijn grootste bezwaar met al dat 'getut'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat hoef ik nooit te doenZou juist eerder de krultang erin zetten maar dat heeft ook geen zin. En duurt lang.
Could have fooled me, mrs is daar toch zeker 15~20 minuten mee bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Dromen over vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ex had echt enorm lang haar, en was zelf ook vrij lang, dus dat was best veel werk, maar damn wat was dat mooi.
Dromen is wat overdreven, maar ik heb ook wel een paar goeie herinneringen aan dr jaquote:
Zie niet in wat er mis is met een boerin.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben echt een boerinGeen wonder dat ik single ben.
Een paar? De rest is een drama?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dromen is wat overdreven, maar ik heb ook wel een paar goeie herinneringen aan dr ja.
Boerin zoekt man.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:04 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Zie niet in wat er mis is met een boerin.
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweestquote:
Ik ga niet naar de details vragenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweest.
Dat was al duidelijk.quote:
Ik benoem het graag nog evenquote:
Ook dat was vooraf al te voorspellen.quote:
Waarom?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Valt mee eigenlijk, ze is 3 maanden nadat het uit was nog 2-3 keer week bij me thuis geweest.
Wat zeur je dan?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ook dat was vooraf al te voorspellen.
Ik zeur niet.quote:
Feiten constateren.quote:
Omdat het kan.quote:
Trouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Like I said, niet zoveel werkquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Could have fooled me, mrs is daar toch zeker 15~20 minuten mee bezig
Ik ben ook single, hoor.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:56 schreef CherryLips het volgende:
Ik ga dan ook niet mijn haar stijlen op het moment dat ik weg moetquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:25 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wel als je al klaar bent om te gaan
Misschien verschil af en toe van mening met mijn vrouw over wat dat moment exact is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga dan ook niet mijn haar stijlen op het moment dat ik weg moet.
Sja, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Misschien verschil af en toe van mening met mijn vrouw over wat dat moment exact is.
Maar goed, als een vrouw zegt dat ze nog 'even' heur haar moet stijlen, zijn er weinig mannen die dan denken aan 20 minuten. Vermoed ik.quote:
Ik heb geen man, dus geen last vanquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:34 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar goed, als een vrouw zegt dat ze nog 'even' heur haar moet stijlen, zijn er weinig mannen die dan denken aan 20 minuten. Vermoed ik.
Dat is bij jou toch welke dag?quote:
Die is altijd volop aanwezig.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:51 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zin in bier begint een toppunt te bereiken. Eigenlijk.
Drink je die pure wel eens?quote:
Ik drink sowieso nooit chocomel, maar volgens mij werd hij hier wel gewaardeerdquote:Op vrijdag 20 maart 2015 11:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, dat leek me een beetje overkill. Is die lekker?
Nouja het is mij nu niet duidelijk wat ik precies tussen adoorn en adam centraal gaat gebeuren..quote:Op vrijdag 20 maart 2015 09:55 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Oops, ik zat verkeerd te kijken:
http://www.ns.nl/werktrajecten/
Bijna, ga nog even doorquote:
In Utrecht kom nu net pas een beetje de zon er door.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van de zonsverduistering? Hier zat het potdicht
Best jammer, ik heb van het noorderlicht 2 dagen terug ook niks gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht kom nu net pas een beetje de zon er door.
Ik doe meequote:
was de zonsverduistering bij jou te zien?quote:
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
was de zonsverduistering bij jou te zien?
Karmaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.
[ afbeelding ]
En nu is het stralend blauw
Heb een "maantje" gezien, daarna trok het dicht idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van de zonsverduistering? Hier zat het potdicht
Nice pic!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.
[ afbeelding ]
En nu is het stralend blauw
Ach, dan maar 16 jaar (geloof ik) wachten op de volgendequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb een "maantje" gezien, daarna trok het dicht idd.
Ach ja, het is wel grappig, maar ook weer niet wereldschokkend allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice pic!
[..]
Ach, dan maar 16 jaar (geloof ik) wachten op de volgende
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel grappig, maar ook weer niet wereldschokkend allemaal.
Leuk om te zien maar ik zou er idd niet stad en land voor afreizen zoals sommige gekken doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk ook niet zo heel boeiend. Er wordt gedaan alsof het heul bijzonder is. En dat is het natuurlijk helemaal niet.
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien maar ik zou er idd niet stad en land voor afreizen zoals sommige gekken doen.
Ik ook en ik zag er geen kloten van. Maar lekker boeiend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.
Ik heb de balkondeuren even opgedaan, moeite zatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.
Ik wel juist! Toch leuk man, al die modeschapen uitlachen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef Belsezar het volgende:
Oh god, een vriend op FB heeft een foto gepost met zijn nieuwe kapsel, een mohawk met een matje aan de achterkant
Ik hoop niet dat het de nieuwe mode gaat worden
Ja ok, dat is wel leuk. Maar een matje, hillbilly redneck stylequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel juist! Toch leuk man, al die modeschapen uitlachen?.
"Kijk mij eens apart zijn."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel leuk. Maar een matje, hillbilly redneck style
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?quote:
Waarom hij reageert met: "Jullie begrijpen het gewoon niet, stelletje burgerlullenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?
Je maakt ook eens wat mee zeg. Poeh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?
Vooralsnog geen reactie, zal nog wel komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom hij reageert met: "Jullie begrijpen het gewoon niet, stelletje burgerlullen"
Misschien zit hij nu wel te huilen in een hoekje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooralsnog geen reactie, zal nog wel komen.
Arme knul met zijn matje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien zit hij nu wel te huilen in een hoekje?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs hier in Den Haag zie je ze niet vaak meerquote:
50.000 O+
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat vind je wel wat ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Het is wel lekker Haags en dat mag ik wel jaquote:
Godver, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel lekker Haags en dat mag ik wel ja
Het zal wel overal voorkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Nee gelukkig. Afschuwelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal wel overal voorkomen
Maar zoals ik al zei: je ziet ze haast niet meer
Dan was de achtergrond een weiland geweest. Met een schaap.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.
Ik snap nu beter hoe hij aan zo'n dochter komt...quote:
Love itquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik snap nu beter hoe hij aan zo'n dochter komt...
Ik ben ook echt gek op meer moderne countryquote:
Toen Miley nog niet compleet geflipt wasquote:
Ik vind het maar iets raars.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Iets met geen zin meer hebben in werk, lui zijn en uitslapen
Da's mooiquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik ben ook echt gek op meer moderne country
nog eentje danquote:
Dat vind ik dan weer wat minderquote:
Ja de akoestische versie is eigenlijk een boel mooier maar die kon ik niet vinden op youtubequote:
Dat kan schelen jaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja de akoestische versie is eigenlijk een boel mooier maar die kon ik niet vinden op youtube
Als je haar Backyard Sessions bekijkt zie je dat het gewoon een goede zangeres is. Jammer dat ze verder zo ontspoord is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:55 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Toen Miley nog niet compleet geflipt was
Ja, absoluut. Ze heeft echt een goede stemquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je haar Backyard Sessions bekijkt zie je dat het gewoon een goede zangeres is. Jammer dat ze verder zo ontspoord is.
Mwa... Je kan er in ieder geval beter op liggen dan op een spijkerbed.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou Miley echt nog wel doen. Geil wijf!
Ik zit alleen maar te denken hoe heerlijk het moet zijn om daar in die tuin te zitten en muziek te makenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:13 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als je haar Backyard Sessions bekijkt zie je dat het gewoon een goede zangeres is. Jammer dat ze verder zo ontspoord is.
De laatste keer dat ik een clip van haar zag dacht ik "Volgens mij wil ze liever in porno spelen dan muzikant zijn"quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:27 schreef stbabylon het volgende:
Ik zou Miley echt nog wel doen. Geil wijf!
Het een sluit het ander niet uit toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een clip van haar zag dacht ik "Volgens mij wil ze liever in porno spelen dan muzikant zijn"
Tja willen we dat niet allemaal?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De laatste keer dat ik een clip van haar zag dacht ik "Volgens mij wil ze liever in porno spelen dan muzikant zijn"
Euh...quote:
Ook best!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 15:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |