Waarom hij reageert met: "Jullie begrijpen het gewoon niet, stelletje burgerlullenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?
Je maakt ook eens wat mee zeg. Poeh.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?
Vooralsnog geen reactie, zal nog wel komen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:29 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom hij reageert met: "Jullie begrijpen het gewoon niet, stelletje burgerlullen"
Misschien zit hij nu wel te huilen in een hoekje?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:33 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Vooralsnog geen reactie, zal nog wel komen.
Arme knul met zijn matje.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Misschien zit hij nu wel te huilen in een hoekje?
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:27 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Zelfs hier in Den Haag zie je ze niet vaak meerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:39 schreef MissMSX het volgende:
Dat vind je wel wat ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
Het is wel lekker Haags en dat mag ik wel jaquote:
Godver, ik klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het is wel lekker Haags en dat mag ik wel ja
Het zal wel overal voorkomenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A mind with a heart of it's own
Nee gelukkig. Afschuwelijk!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Het zal wel overal voorkomen
Maar zoals ik al zei: je ziet ze haast niet meer
Dan was de achtergrond een weiland geweest. Met een schaap.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:44 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Vind het meer Maaskantje moet ik zeggen.
Ik snap nu beter hoe hij aan zo'n dochter komt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |