In Utrecht kom nu net pas een beetje de zon er door.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van de zonsverduistering? Hier zat het potdicht
Best jammer, ik heb van het noorderlicht 2 dagen terug ook niks gezien.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
In Utrecht kom nu net pas een beetje de zon er door.
Ik doe meequote:
was de zonsverduistering bij jou te zien?quote:
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
was de zonsverduistering bij jou te zien?
Karmaquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.
[ afbeelding ]
En nu is het stralend blauw
Heb een "maantje" gezien, daarna trok het dicht idd.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:34 schreef Belsezar het volgende:
Heeft iemand nog wat gezien van de zonsverduistering? Hier zat het potdicht
Nice pic!quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar niet echt super. Toch wat wolkjes deze ochtend.
[ afbeelding ]
En nu is het stralend blauw
Ach, dan maar 16 jaar (geloof ik) wachten op de volgendequote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Heb een "maantje" gezien, daarna trok het dicht idd.
Ach ja, het is wel grappig, maar ook weer niet wereldschokkend allemaalquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:52 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Nice pic!
[..]
Ach, dan maar 16 jaar (geloof ik) wachten op de volgende
quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ach ja, het is wel grappig, maar ook weer niet wereldschokkend allemaal.
Leuk om te zien maar ik zou er idd niet stad en land voor afreizen zoals sommige gekken doen.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:53 schreef stbabylon het volgende:
Maar ik vind het eigenlijk ook niet zo heel boeiend. Er wordt gedaan alsof het heul bijzonder is. En dat is het natuurlijk helemaal niet.
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:57 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
Leuk om te zien maar ik zou er idd niet stad en land voor afreizen zoals sommige gekken doen.
Ik ook en ik zag er geen kloten van. Maar lekker boeiend.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.
Ik heb de balkondeuren even opgedaan, moeite zatquote:Op vrijdag 20 maart 2015 13:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik liep naar buiten. Dat vond ik wel weer voldoende.
Ik wel juist! Toch leuk man, al die modeschapen uitlachen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:11 schreef Belsezar het volgende:
Oh god, een vriend op FB heeft een foto gepost met zijn nieuwe kapsel, een mohawk met een matje aan de achterkant
Ik hoop niet dat het de nieuwe mode gaat worden
Ja ok, dat is wel leuk. Maar een matje, hillbilly redneck stylequote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik wel juist! Toch leuk man, al die modeschapen uitlachen?.
"Kijk mij eens apart zijn."quote:Op vrijdag 20 maart 2015 14:14 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja ok, dat is wel leuk. Maar een matje, hillbilly redneck style
Dat idd, vrijwel iedereen op FB reageert hetzelfde, uiteenlopend van ieeeuww, knip het af tot dooie wezel langs de weg gevonden?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |