Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereldquote:
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.quote:
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Straatverlichting? Die werkt toch op een tijdschakelaar?
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergelekenquote:
FOK! was echt beter vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Neuh, totaal niet, alleen je beeld van de wereld.
Dat er veel te doen is.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:38 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Op welke manier vind je het druk dan?
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Niet alles. De lampen van de winkels gingen aan maar zijn nu weer uit.
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou, ik noem het in ieder geval nooit zo. Dan denk ik aan rollers, mousejes, foehns, enzo.
Bij mij gaat de borstel erdoor, daarna los of in een staart. Meer smaken zijn er niet
Ohquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:44 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nou nee, is meer dan ik me altijd zo'n vent voel bij jou vergeleken
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn levenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Nee sorry, verkeerde bewoordingquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook geen straatverlichting toch?
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:45 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
Oke. Ik heb er geen verstand van, maar de vrouwen waar ik ooit mee samen ben geweest hoorde ik vaak ook zeggen: 'Het duurt nog wel even, want ik moet mijn haren nog stijlen'
Trouwen?quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat heb ik nog nooit gezegd in mijn leven
O, dat hoef ik nooit te doenquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Beter voor jou als wij samen op stap gaanquote:
Dat zou illegaal zijnquote:
Gelukkig. Ik dacht al even dat ik voor het eerst in mijn leven ongelijk hadquote:
Dat is ook mijn grootste bezwaar met al dat 'getut'quote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O, dat hoef ik nooit te doenZou juist eerder de krultang erin zetten maar dat heeft ook geen zin. En duurt lang.
Could have fooled me, mrs is daar toch zeker 15~20 minuten mee bezigquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haren stijl maken met een stijltang. Is niet zoveel werk.
Dromen over vroegerquote:Op vrijdag 20 maart 2015 10:51 schreef HeatWave het volgende:
Mijn ex had echt enorm lang haar, en was zelf ook vrij lang, dus dat was best veel werk, maar damn wat was dat mooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |